“Особистість учня не посудина, яку потрібно наповнити знаннями, а факел. який слід запалити. Але вогонь легше всього займається від вогню”.• розвивати, навчати, виховувати одночасно; • максимально враховувати індивідуальні здібності учнів; • будувати роботу на позитивних емоціях учителя і учня;• всебічно розвивати творчі здібності дітей;• формувати свідому, активну мовну особистість та громадянина України. «Мої професійні завдання:
Актуальністьпроблеми: Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів і явищ. Сухомлинський писав: “Слово – найважливіший інструмент, який нічим не замінити; школа повинна бути царством мудрого і красивого, правдивого і чуйного, сильного й ласкавого, доброго й мудрого слова”.
Види вправ з розвитку зв'язного мовлення. Знайди зайві речення. Відредагуй речення. Склади і запиши текст з деформованих речень. За даним початком продовж казку. Прочитай текст. Знайди початок і кінець. Побудуй середину. Склади розповідь про те, що трапилось так, наче ти сам був учасником подій.
Моя життєва позиція - Найвища цінність – особистість учня.- Сприймай дитину серцем і розумом.- Виховуй власним прикладом.- Будь невтомним мислителем, шукачем знань.- Пам’ятай: вчинки і настрій учителя відбивається на душевному стані дитини.- Умій визнавати провину,учись вибачати і вибачатись.- Учитель- це усмішка, радість, спокій і підтримка.
Мої досягнення: Навч. рік. Тип заходу. Клас. ПІБ учня. Результативність2017-20182018- 2019 Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика44 Туркул Анастасія. Велнічер КатеринаІI місце ІІ місце Участь учнів в конкурсах..
Моя профорієнтаційна робота-Систематично опрацьовувати законодавчі та нормативно- правові документи з питань освіти;- вивчати нові наукові ідеї. найактуальніші педагогічні проблеми та передовий педагогічний досвід;- курси підвищення кваліфікації вчителів;- брати участь у роботі районного та шкільного методичних об`єднань учителів початкових класів;- - брати участь у вебінарах, майстер - класах та тренінгах; - брати участь у професійних та творчих конкурсах учителів початкових класів.
Плани на майбутнє- Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.-Сприяти розвитку обдарованих учнів. Підвищувати зацікавленість учнів уроками.-Упроваджувати в навчально – виховний процес інноваційні методи навчання.-Продовжувати виховувати у дітей почуття патріотизму.
Висновок. Зв'язне мовлення – це розділ методичної науки, що ставить своїм завданням вчити дітей розуміти, відтворювати і будувати висловлювання з огляду на мету, умови спілкування, дотримуючись норм літературної мови. Оволодіння мовою як засобом спілкування, мислення, пізнання – необхідна складова розумових і творчих здібностей учнів, формування гуманістичних ідеалів, прищеплення почуття національної свідомості.