Комбінована діагностична робота з математики до теми "Нумерація трицифрових чисел 3 клас"

Про матеріал
Комбінована діагностична робота з математики 3 клас зроблена на основі підручника математика. Автор Н. Листопад
Перегляд файлу

                       Діагностична робота № 4 з математики.

Тема «Нумерація трицифрових чисел»

ПІ___________________________________Дата________________________

                                                          І варіант

1. Число 601 на розрядні доданки розкладають так:

А) 60 + 1                 

Б) 6 + 0 + 1                

В) 600 +1

2. Встанови відповідність

 Дев’ять десятків  і  дев’ять  одиниць                                               999

 Дев’ять сотень, дев’ять десятків і дев’ять  одиниць                      990

 Дев’ять сотень, дев’ять десятків                                                      99

 3. Знайди значення виразу

  399 + 1 =                                                100 + 50 + 9 =

  700 + 200 =                                             890 – 1 =                             

  900 – 300 =                                             200 – 1 =                                 

 4. Запиши пропущені числа.

2 ц 30 кг =             кг                            705 см =       м      см

 

5. Дитячий сеанс у кінотеатрі розпочався о 14 год 20 хв і тривав 40 хв. Покажи на годиннику час закінчення кіносеансу ( намалюй стрілки).

Картинки по запросу циферблаты для часов распечатать без стрелок |  Циферблаты, Настенные часы, Часы

6. Накресли коло радіусом 2 см

7. Розв’яжи задачу

 Одна бригада робітників за годину розвантажує 3 т вантажу, інша – на 2 т більше. Скільки тонн вантажу розвантажать дві бригади за зміну (8 год), якщо працюватимуть разом?

 

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи № 4 з математики

 

 

5, 7

1

3

2

5, 7

 5, 7

4

6

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків.

Обчислює усно .Знаходить значення числового виразу

 

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі

Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації 

Досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації

 

Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань

Будує за допомогою циркуля коло, позначає на рисунку центр, радіус.

Рівень досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ___________________________________Дата________________________

ІІ варіант

1. Число 505 на розрядні доданки розкладають так:

 А) 50 + 5                 

 Б) 500 + 5               

  В) 5 + 0 + 5 

2. Встанови відповідність

 Сім десятків і сім одиниць                                   707

 Сім сотень і сім одиниць                                      77

 Сім сотень і сім десятків                                      770 

  3. Знайди значення виразу

  799 + 1 =                                                800 + 20 + 7 =

  400 + 300 =                                             430 – 1 =                             

  600 – 400 =                                             500 – 1 =             

 

4. Запиши пропущені числа.

5 ц 78 кг =             кг                            109 см =       м      см

 

 5. Заняття для Рекса в кінолога розпочалися о 10 год 30 хв і тривали 30 хв. Покажи на годиннику час закінчення кіносеансу ( намалюй стрілки).

Картинки по запросу циферблаты для часов распечатать без стрелок |  Циферблаты, Настенные часы, Часы

6. Накресли коло радіусом 2 см

 

                   

7. Розв’яжи задачу

 Слюсар за одну годину виготовляє 6 деталей, а його учень – удвічі менше. За скільки годин вони виготовлять 45 деталей, якщо працюватимуть разом?

 

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи № 4 з математики

 

 

5, 7

1

3

2

5, 7

 5, 7

4

6

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків.

Обчислює усно .Знаходить значення числового виразу

 

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі

Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації 

Досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації

 

Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань

Будує за допомогою циркуля коло, позначає на рисунку центр, радіус.

Рівень досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нечай Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
8829
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку