Діагностична робота № 4 з математики.
Тема «Нумерація трицифрових чисел»
ПІ___________________________________Дата________________________
І варіант
1. Число 601 на розрядні доданки розкладають так:
А) 60 + 1
Б) 6 + 0 + 1
В) 600 +1
2. Встанови відповідність
Дев’ять десятків і дев’ять одиниць 999
Дев’ять сотень, дев’ять десятків і дев’ять одиниць 990
Дев’ять сотень, дев’ять десятків 99
3. Знайди значення виразу
399 + 1 = 100 + 50 + 9 =
700 + 200 = 890 – 1 =
900 – 300 = 200 – 1 =
4. Запиши пропущені числа.
2 ц 30 кг = кг 705 см = м см
5. Дитячий сеанс у кінотеатрі розпочався о 14 год 20 хв і тривав 40 хв. Покажи на годиннику час закінчення кіносеансу ( намалюй стрілки).
6. Накресли коло радіусом 2 см
7. Розв’яжи задачу
Одна бригада робітників за годину розвантажує 3 т вантажу, інша – на 2 т більше. Скільки тонн вантажу розвантажать дві бригади за зміну (8 год), якщо працюватимуть разом?
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 4 з математики
|
5, 7 |
1 |
3 |
2 |
5, 7 |
5, 7 |
4 |
6 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
Подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
Обчислює усно .Знаходить значення числового виразу
|
Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі |
Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації |
Досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації
|
Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань |
Будує за допомогою циркуля коло, позначає на рисунку центр, радіус. |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ___________________________________Дата________________________
ІІ варіант
1. Число 505 на розрядні доданки розкладають так:
А) 50 + 5
Б) 500 + 5
В) 5 + 0 + 5
2. Встанови відповідність
Сім десятків і сім одиниць 707
Сім сотень і сім одиниць 77
Сім сотень і сім десятків 770
3. Знайди значення виразу
799 + 1 = 800 + 20 + 7 =
400 + 300 = 430 – 1 =
600 – 400 = 500 – 1 =
4. Запиши пропущені числа.
5 ц 78 кг = кг 109 см = м см
5. Заняття для Рекса в кінолога розпочалися о 10 год 30 хв і тривали 30 хв. Покажи на годиннику час закінчення кіносеансу ( намалюй стрілки).
6. Накресли коло радіусом 2 см
7. Розв’яжи задачу
Слюсар за одну годину виготовляє 6 деталей, а його учень – удвічі менше. За скільки годин вони виготовлять 45 деталей, якщо працюватимуть разом?
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 4 з математики
|
5, 7 |
1 |
3 |
2 |
5, 7 |
5, 7 |
4 |
6 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
Подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
Обчислює усно .Знаходить значення числового виразу
|
Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі |
Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації |
Досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації
|
Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань |
Будує за допомогою циркуля коло, позначає на рисунку центр, радіус. |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
|