Комбінована діагностувальна робота 3 клас
«Будова слова»
Варіант 1
Диктант
Сьогодні неділя. Малий Ілля з матір’ю поїдуть до діда Дем’яна в село Заріччя. Це для нього свято. Вони будуть їхати в’юнкою польовою стежкою на велосипеді. Об’їдуть широкі лани буряків, пшениці, соняшника, кукурудзи.
Потім виїдуть на підгір’я з невеликим підйомом і спустяться прямо до дідового подвір’я. (46 слів)
Завдання за змістом тексту для перевірки мовних знань
Що? |
Який? |
Що робити? |
В’юн |
в’юнкий |
- |
свято |
? |
? |
село |
? |
- |
? |
польовий |
- |
Резервні завдання
Творче завдання
1. Перший рядок – тема (іменник).
2. Другий – опис теми (два прикметники).
3. Третій – називає дію, пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.
4. Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
5. Останній рядок – одне слово – синонім до слова (теми), ніби висновок вірша.
Варіант 2
Списування
Пр(и,е)йшла з(и,е)ма і засипала все м_яким снігом. Річка вкрилася л_одом.
На подвір_ї – група дітей. У них лижі й (ґ,г)ринджоли. С_огодні школярі їдут_ на екскурсію до з(и,е)мового лісу. Лунає дзвінкий сміх, жарти.
(А,а)ндрійко і (П,п)авлик везут_ на санчатах в_язку духм_яного сіна. Дівчатка взяли насі(н,нн)я соняшника, коло(с,сс)я пш(е,и)ниці. Це гостинці для лісових мешканців. (51 слово)
Завдання за змістом тексту для перевірки мовних знань
Що? |
Який? |
Що робити? |
Колосся |
колосистий |
колоситься |
? |
зимовий |
? |
ліс |
? |
- |
? |
дзвінкий |
? |
Резервні завдання
Творче завдання
ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ТА ОЦІНЮВАННЯ КОМБІНОВАНОЇ РОБОТИ (диктант/списування із завданнями з мовної теми за змістом тексту)
№ з/п |
Види завдань |
Кількість зав дань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Максимальна кількість балів |
1. |
Диктант або текст для списування 3 клас: обсяг тексту - 35-40 слів (І семестр), 40-45 слів (ІІ семестр); кількість орфограм у тексті диктанту* та пропущених орфограм у тексті для списування становить 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати; кількість слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою та які заздалегідь записуються на дошці не більше 2 |
1 |
6 балів* |
6 балів |
2. |
Завдання за змістом тексту для перевірки мовних знань |
4 |
1 балу |
4 бали |
3. |
Творче завдання до тексту |
1 |
2 бали** |
2 бали |
Разом |
6 |
- |
12 балів |