Комбінована контрольна робота з української літератури за 1 семестр для учнів 10-го класу

Про матеріал
Комбінована контрольна робота з української літератури за 1 семестр для учнів 10-го класу, які знаходяться на індивідуальному навчанні (сімейна форма)
Перегляд файлу

Комбінована контрольна робота

з української літератури за 1 семестр

для учнів 10-го класу,

які знаходяться на індивідуальному навчанні (сімейна форма)

з таких тем: «Вступ», «Українська література ІІ пол. ХІХ ст.», «Драматургія і театр ХІХ ст.», «Українська література кінця ХІХ-початку ХХ ст.»

(за підручником О. Слоньовської та інш.)

Теми

Завдання

Бали

Вступ

    1 рівень

Вибрати правильну відповідь.

1. В українському літературному процесі виокремлюють таку кількість періодів:

а) 3;

б) 4;

в) 5.

2. У стилі реалізму працювали такі митці:

а) П. Гулак-Артемовський, М. Костомаров, Є. Гребінка, П. Куліш;

б) І. Нечуй-Левицький, Панас Мирний, І. Франко, Борис Грінченко;

в) М. Костомаров, Є. Гребінка, Панас Мирний, І. Франко.

по 0,5

    2 рівень

Закінчити речення.

1. Літературний напрям, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності завдяки типізації героїв та життєвих явищ називається ________________________________________

 

по 1

Українська література ІІ пол. ХІХ ст.

    1 рівень

Вибрати правильну відповідь.

1. Хто назвав Івана Семеновича Нечуя-Левицького "всеобіймаючим оком Правобережної України"?

а) Микола Куліш;

б) Іван Франко;

в) Тарас Шевченко.

2. Ким працював Омелько («Кайдашева сім’я»)?

а) кухар;

б) будівельник;

в) стельмах.

3. Кульмінацією роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є такий епізод:

а) арешт Чіпки після злочину;

б) поразка Чіпки в боротьбі зі земством;

в) трагічна смерть Галі.

по 0,5

     2 рівень

Закінчити речення.

1. Жанр художнього твору, в якому картини родинного життя й побуту героїв зображені на фоні якихось соціальних подій чи зв'язані з певними суспільними обставинами й пояснюються ними, називається ____________

________________________________________________________________

2. Справжнє ім’я Панаса Мирного __________________________________

 

по 1

     3 рівень

Встановити відповідність між подіями повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я” і його композицією.

1. Експозиція.

 

А. Постійні сутички в родині, одруження Лавріна з Мелашкою, проща Мелашки до Києва, смерть Омелька Кайдаша, розподіл спадщини.

2. Зав’язка.

Б. Опис села Семигори, портрети головних героїв, розмова Карпа та Лавріна про одруження.

3. Розвиток дії.

В. Примирення двох сімей після того, як засохла груша.

4. Кульмінація.

Г. Одруження Карпа з Мотрею.

5. Розв’язка.

Д. Сутичка Мотрі з Марусею, внаслідок якої Маруся втратила око.

 

1.

2.

3.

4.

5.

1,5

Драматургія і театр ХІХ ст.

     1 рівень

Вибрати правильну відповідь.

1. Борис Грінченко був:

а) педагогом, громадсько-культурним діячем, істориком;

б) етнографом, літературознавцем, публіцистом;

в) зазначеним в пунктах а) і б).

2. Головна думка п’єси І. Карпенка-Карого «Хазяїн»:

а) потрібно налагоджувати стосунки з найманими робітниками;

б) не слід ставити гроші понад усе;

б) батьки і діти повинні знаходити порозуміння.

3. «Весняні сонети» Б. Грінченка об’єднує ідея:

а) оптимізму в житті людей;

б) пробудження природи весною;

в) єдності природи і душевного стану людини.

по 0,5

     2 рівень

Закінчити речення.

1. Справжнє прізвище І. Карпенка-Карого ____________________________

2. Вид сценічного мистецтва та установа, яка здійснює сценічні вистави, називається _____________________________________________________

 

по 1

     3 рівень

Встановити відповідність образів та їхньої характеристики.

1. Образ Петра

А. Носій етичних чеснот.

2. Образ Горпини

Б. Мудра, розуміюча, готова підтримати, того, хто схибив.

3. Образ старости

В. Любляча, турботлива людина, готова заради сім’ї піти на все.

4. Образ громади

Г. Байдужа, черства людина.

 

1.

2.

3.

4.

1,5

Українська література кінця ХІХ-початку ХХ ст.

     1 рівень

Вибрати правильну відповідь.

1. Модернізм – це:

а) літературно-мистецький напрям, для якого характерні посилена увага до внутрішнього світу людини, наголошення на авторському світосприйнятті, нервова збудженість та фрагментарність оповіді, застосування символів, гротеску, поєднання протилежного тощо;

б) сукупність літературних напрямів та шкіл XX ст., яким притаманні формотворчість, експериментаторство, тяжіння до умовних засобів, антиреалістична спрямованість;

в) стильова течія, визначальною рисою якої є спроба подолання розриву між ідеалом та дійсністю (характерне для романтизму) завдяки могутній силі особистості, здатної перетворити бажане на дійсне.

2. Поезія І. Франка «Україна» увійшла у збірку:

а) «З вершин і низин»;

б) «Із днів журби»;

в) «Зів'яле листя».

3. У центрі драми І. Франка «Украдене щастя» тема:

а) людського щастя;

б) трагедія особистого життя трьох головних героїв;

в) зазначене в пунктах а) і б).

по 0,5

     2 рівень

Закінчити речення.

1. Художній модерністський напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань, називається _____________________________________________________

2. Філософське осмислення історичного шляху українського народу, віра в його щасливе майбутнє представлено в такому творі І. Франка ___________

________________________________________________________________

 

по 1

     3 рівень

Встановити відповідність символів та їхніх значень в оповіданні І. Франка “Сойчине крило”. 

 

1. Образ сойки.

А. Символ вірності.

2. Перкальова червона сукня з круглими цятками.

Б. Символ самої героїні, символ волі, свободи.

3. Подвійне сонце.

В. Тривога, очікування чогось.

4. Дзвінок.

Г. Подвійне життя, одне у побуті, інше – в душі.

 

1.

2.

3.

4.

1,5

(До всіх тем)

     4 рівень

Творче завдання (одне на вибір).

1. Твір-мініатюра «Який з вивчених творів мені сподобався і чому?»

2. Збірка Івана Франка «Зів’яле листя» – «лірична драма» (аналіз збірки).

3. Розгорнута відповідь «Характеристика циклу «Весняні сонети» Бориса Грінченка.

4. Розгорнута відповідь «Характеристика образу Терентія Пузиря (комедія І. Карпенко-Карого «Хазяїн»).

 

№ вибраного завдання  ___________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

7

 

Всього

 

Оцінка _______

 

Всього 24 бали*

*24 бали – оцінка 12.

 

Склала вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури гімназії № 6 м. Бердичева Олена Самонова

 

docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
1868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку