Комбінування нейронавчання з навчанням особистості

Про матеріал
Комбінування нейронавчання з навчанням особистості в роботі викладача для підвищення результативності роботи
Перегляд файлу

Комбінування нейронавчання

з навчанням особистості

 

         У вирішенні будь-якої проблеми завжди важливим єтаке завдання – досягти максимального результату з мінімальними втратами. Вирішенням може бути використання у навчальному процесі нейронавчання і навчання особистості. "Встигаючі студенти"  позитивно ставляться до соціального середовища, бо це середовище гарно до них ставиться. А "невстигаючі студенти" зберігають на все життя негативне ставлення до соціального середовища, яке дозволило зарахувати їх до розряду«дурнів», які принижують їх через невідповідність стандартам. Але в кожному студенті є прихованы потенціали, які можна використовувати в освітньому процесі через нейронавчання. Сам по собі такий вид навчання може не виявити людину, тому ставлення до особистості допоможе відійти від уніфікованості студентів. Навчається мозок, і у кожної людини він індивідуальний, більше ніж його відбитки пальців. Мозок навчається протягом усього життя. Від народження кожен мозок має певний запас знань.Уся первинна інформація є сенсорною, тобто, має форму зорових, звукових або тактильних образів. Цінність інформації визначається емоційною реакцією. Найважливішим моментом сприйняття інформації є емоції. Ще Платон зазначав, що головною емоцією пізнання є здивування. Тому ж Платону належать мудрі слова "Без образу немає думки".

Нейронавчання базується на дистанційному навчанні, онлайн-курсах, навчанні упродовж всього життя, змішаному навчанні, на інноваційній моделі додаткової освіти.

 У більш глибокому розумінні нейронавчання є дуже потужним інструментому сфері розкриття людського потенціалу, а також професійного зростання і кар'єри. Мозок розвивається через навчання. Це професійний підхід, орієнтований на розвиток мислення на основі розуміння того, як працює наш мозок, і дає можливість розкрити наш потенціал. Працюючи зі студентами, системно застосовуючи нейронавчання, можна значно поліпшити душевну рівновагу, динаміку відносин продуктивності праці на виробництві, засвоєння величезних потоків інформації і задоволеність самим процесом навчання.

            Навчання особистості базується на виявленні в людини потенціалу й можливостей і розвинення їх.

            Навчання спрямовано на розвиток особистості шляхом організації засвоєння наукових знань і способів діяльності. Як підкреслював К.Роджерс, процес навчання менш цінний і менш цікавий, ніж процес навчання, яке базується на самодіяльності, саморегуляції і самопізнанні.

            Будь-яка оцінка під час навчання повинна бути пов’язана з досвідом того, хто навчається, тому що головними підставами для оцінки є самокритика і самооцінка.

 

Петергера Євген Володимирович,

викладач Маріупольського механіко-металургійного

коледжу ДВНЗ «ПДТУ»

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 вересня 2019
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку