Компетентнісні завдання з української мови
Ключові компетентності
Спілкування державною мовою |
1.Вправа "Розсипанка" До кожної літери свого імені добери прикметники,що характеритують тебе. Ольга-організована,ласкава,гарна,активна.
2.Вправа"Шифрувальник" Назви товаришу на вушко присвійні прикметники,він назве тобі всі звуки цього слова (робота проводиться в парі, учні по - черзі називають слова та звуки, оцінювання здійснюється кольоровими фішками чи кружечками: якщо правильна відповідь, учень отримує від товариша фішку зеленого кольору, якщо – ні, то червоного або іншого кольору).
|
Спілкування іноземними мовами |
1.Випиши з "хмаринки слів" прикметники іншомовного походження, добери українські відповідники.
2.Поясни значення слова "віртуальний". ВІртуальний (від лат.virtus)-вигаданий,уявний Прочитай пораду із книги Луї Стовелла "Життя онлайн". Напиши есе " Чи завжди дружба- онлайн безпечна" Навіщо мільйони людей у контактах, якщо насправді в реальному житті ти спілкуєшся тільки з кількома з них.
|
Математична компетентність |
1.Розгадай кроссенс
2.Створи ментальну карту .
|
Компетентності у природничих науках і технологіях |
1. 2. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
1.Напиши допис у соцмережі, що стосується екологічних проблем, використай прикметники. 2.Перейди за покликанням та прочитай текст. Випиши складний прикметник.
|
Уміння вчитися |
1.Визнач розряд за значенням прикметника. Мова- найбільший духовний скарб ,у якому народ виявляє себе творцем.
2.Прочитай текст. Випиши прикметники. Звичайно ж, березень і квітень гарні по-своєму, але все ж не можна порівнювати їх з травнем. Перетворення в природі, що відбуваються в цьому місяці, сповіщають про те, що скоро настане спекотне літо. Цей місяць характерний тим, що всі ліси одягаються в зелений одяг — пишне листя. Небо стає блакитним, покрите легкими пір’ястими хмарками, в ньому яскраво світить сонце, прогріваючи все навколо своїми ласкавими променями.
|
Ініціативність і підприємливість |
1.Назви 2-3 прикметники,значення яких пов'язане з придбанням товарів.
2.Запиши речення.Випиши прикметник ,розбери за будовою. Економним вважається норма використання 100 л води на добу однією людиною.
|
Соціальна та громадянська компетентності |
1.Утвори прикметники від назв країн. Україна-український,Польща- ,Румунія- ,Італія- ,Франція- . 2.Згадай прикметники, які стали характеристикою князів. Володимир Великий,Ярослав Мудрий... |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
1.Добери фразеологізми античного походження. Поясни правопис прикметників.(Прометеїв вогонь,Танталові муки.) 2.Запиши реченн.Визнач розряд прикметника. Могутнє Тарасове слово джерельцем струмує в мені. |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
1.Запиши назви рослин з присвійними прикметниками. Петрів батіг заяча капуста
2.Опиши екологічну проблему твого міста (села), використовуй прикметники. |
Предметні компетентності
Знаннєвий компонент |
1.Дати визначення терміну " прикметник". 2.Назвати морфологічні ознаки прикменника 3.Визначити роль прикметників у досягненні точності і виразності мовлення |
Діяльнісний компонент |
1.Від поданих прикметників утвори ступені порівняння . Розумний- Сильний- 2.Склади діалог на тему шкільного життя, використовуй прикметники ,що перейшли у іменники |
Ціннісний компонент |
Розглянь репродукцію картини. Опиши який настрій вона викликає. Використовуй прикментники.
|