Компетентнісно орієнтовані завдання з теми "Похідні і непохідні слова"

Про матеріал

Завдання для конструювання уроків на засадах компетентнісного й діяльнісного підходів, інтеграції, проведення індивідуальної роботи з учнями в умовах дистанційного та змішаного навчання.

Перегляд файлу

Компетентнісно-орієнтовані завдання з української мови (6 клас)

Тема: Похідні і непохідні слова. Твірне слово

Завдання 1. Послідовності в житті і в мові.

  1. Розгляньте зображення, знайдіть приклади  розбіжності порядку появи об’єктів, дій у житті та їх назв у мові.
  2. Зробіть висновок, які слова називаються похідними й непохідними.

Завдання 2. Досліджуємо творення слів.

1. Виконайте інтерактивну вправу  «Похідні й непохідні слова».

2. Про яких птахів йдеться у вправі? Розкажіть, що ви про них знаєте.

3. Визначте спосіб творення слів писк, півень.

Завдання 3. Досліджуємо творення слів (робота в групах).

  1. Утворіть і запишіть спільнокореневі слова до слова птах.
  2. Позначте в   кожному твірну основу, з’єднайте стрілками твірні й похідні слова.
  3. Проаналізуйте, чому корені деяких слів відрізняються. Зробіть висновок, чому не всі спільнокореневі слова мають однакову твірну основу.

Завдання 4. Спостерігаємо за птахами й словами.

  1. Перегляньте відео Ганни Кузьо  Навіщо спостерігати за птахами ?”.
  2. Яке слово, похідне від слова “птах”, вжито орнітологинею?
  3. Напишіть коротке есе про свій досвід птахоспоглядання. 
docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку