Проєктна діяльність здобувачів освіти під час дистанційного навчання

Про матеріал
У сучасних закладах освіти під час вивчення навчального курсу з української мови та літератури пропонується застосовувати певні форми і методи викладання, щоб учень виявив не тільки теоретичні знання з вивченої теми, але й умів їх використати на практиці, виявляти власні творчі здібності, створювати монологічні зв’язні висловлювання. Успішному вирішенню цих завдань сприяють нетрадиційні форми та методи навчальної діяльності, інтерактивні технології навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ёПроєктна діяльність здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Підготувала: Гусарова Любов Василівна

Номер слайду 2

Розкажи мені – і я забуду,покажи - і, можливо, я зрозумію,дай мені зробити самому – і я навчуся Конфуційr

Номер слайду 3

Використання методу проєктів на уроках української мови та літератури спрямоване на: активізацію пізнавальних інтересів учнів; розвиток творчих здібностей, умінь застосовувати знання на практиці; формування критичного мислення школярів.

Номер слайду 4

Метод проєктів реалізується: через самостійну діяльність учнів, що супроводжується гнучким керівництвом учи-теля, спрямована на розв’язання творчої, дослідницької, особисто або соціально значущої проблеми і на отримання конкретного результату у вигляді матеріального або ідеального продукту.

Номер слайду 5

Проєктне навчання передбачає використання педагогом сукупності: дослідницькихпошуковихтворчих, за своєю суттю методівприйомівзасобів

Номер слайду 6

Проєктна діяльність дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: Дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створюватидодаткову мотивацію до навчання, а також уже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні і творчі здібності дитини

Номер слайду 7

Проєкт — це «п’ять П»: проблема — проектування; (планування); пошук інформації; продукт; презентація; портфоліо (тека)

Номер слайду 8

Робота над проєктом завжди спрямована на розв’язання конкретної проблеми: Основні вимоги до навчального проєкту

Номер слайду 9

Метод проєктів активізує:інтелектуальну й емоційну складову особистості учня, яка впливає на розвиток таких рис характеру:

Номер слайду 10

За домінуючим видом діяльності проєкти поділяють на: Дослідницький проєкт (це найскладніший проєкт, обрана тема повинна бути актуальною,а мета – чіткою, наприклад, «Чи може електронна книга витіснити паперову?»Пошуковий проєкт (анкетування, складання таблиць, діаграм)Творчий проєкт (результатом такого проєкту можуть бути: газета, літературна збірка, відеофільм, свято, вистава тощо)Рольовий або ігровий проєкт (розподіляються ролі, наявні елементи костюмів, створюється певна ігрова ситуація)Практичний проєкт (наприклад, модель діючого механізму, створена своїми руками розвиваюча гра)

Номер слайду 11

Отже, проєкт – це комплекс дій, який спеціально організовано вчителем, самостійно виконується дітьми та завершується створенням усної чи писемної презентації.

Номер слайду 12

В. Королів-Старий “Хуха-Моховинка”

Номер слайду 13

Леся Українка “Тиша морська”

Номер слайду 14

Г. Малик “Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”

Номер слайду 15

Ілюстрації до вивчених поезій рідного краю

Номер слайду 16

В. Рутківський “Джури козака Швайки”

Номер слайду 17

Інтерв’ю з персонажем

Номер слайду 18

Каліграми

Номер слайду 19

Вертеп

Номер слайду 20

Маршрут подорожей Г. Сковороди

Номер слайду 21

МУРАЛИ М. ДНІПРА

Номер слайду 22

Кобзарі УКРАЇНИ

Номер слайду 23

ДИСТАНЦІЙНИЙ ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ“Мова – коштовний скарб народу”Гра “Вірю-не вірю”

Номер слайду 24

ДИСТАНЦІЙНИЙ ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ“Мова – коштовний скарб народу”ФОТОКВЕСТ

Номер слайду 25

ДИСТАНЦІЙНИЙ ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ“Мова – коштовний скарб народу” Д. Павличко «Рідна мова»

Номер слайду 26

ДИСТАНЦІЙНИЙ ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ“Мова – коштовний скарб народу”Фоточелендж “Як у книзі”

Номер слайду 27

Отже, якщо вчитель творчо підходить до організації роботи за методом проєктів під час дистанційного, звичного чи змішаного навчання , запропоновує як універсальні, так і ситуативні проєкти, чітко складає інструкції для кожної групи з урахуванням вікових можливостей дітей, знаходить потрібні слова, щоб підбадьорити учнів, створює творчу атмосферу, ситуацію успіху, – то результатом стане краще розуміння художнього твору, його аналіз, побудова власних інтерпретацій, розвиток творчих , пошукових здібностей учнів, сприятиме формуванню життєвих компетентностей особистості кожного школяра.

Номер слайду 28

Дякую за увагу !

pptx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку