Метод проєктів реалізується: через самостійну діяльність учнів, що супроводжується гнучким керівництвом учи-теля, спрямована на розв’язання творчої, дослідницької, особисто або соціально значущої проблеми і на отримання конкретного результату у вигляді матеріального або ідеального продукту.
Проєктна діяльність дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: Дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створюватидодаткову мотивацію до навчання, а також уже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні і творчі здібності дитини
За домінуючим видом діяльності проєкти поділяють на: Дослідницький проєкт (це найскладніший проєкт, обрана тема повинна бути актуальною,а мета – чіткою, наприклад, «Чи може електронна книга витіснити паперову?»Пошуковий проєкт (анкетування, складання таблиць, діаграм)Творчий проєкт (результатом такого проєкту можуть бути: газета, літературна збірка, відеофільм, свято, вистава тощо)Рольовий або ігровий проєкт (розподіляються ролі, наявні елементи костюмів, створюється певна ігрова ситуація)Практичний проєкт (наприклад, модель діючого механізму, створена своїми руками розвиваюча гра)
Отже, якщо вчитель творчо підходить до організації роботи за методом проєктів під час дистанційного, звичного чи змішаного навчання , запропоновує як універсальні, так і ситуативні проєкти, чітко складає інструкції для кожної групи з урахуванням вікових можливостей дітей, знаходить потрібні слова, щоб підбадьорити учнів, створює творчу атмосферу, ситуацію успіху, – то результатом стане краще розуміння художнього твору, його аналіз, побудова власних інтерпретацій, розвиток творчих , пошукових здібностей учнів, сприятиме формуванню життєвих компетентностей особистості кожного школяра.