Комплекси корекційно-підготовчих вправ з бігу та стрибків на уроках фізичної культури та ЛФК для дітей з особливо освітніми потребами

Про матеріал
Запропоновані підготовчі вправи виконують самостійну функцію, розвиваючи різноманітні координаційні здібності, корегує недоліки рухів і розвиток збережених функцій. Основні помилки під час виконання бігових вправ, які зустрічаються: надмірна напруга, сильний нахил тулуба або відхилення назад, закид голови, розкачування із сторони в сторону, неузгодженість і замала амплітуда рухів рук і ніг, дрібні неритмічні кроки, пересування прямих або напівзігнутих ногах
Перегляд файлу

Комплекси корекційно-підготовчих вправ з бігу та стрибків на уроках фізичної культури та ЛФК для дітей з особливо освітніми потребами

 

Запропоновані підготовчі вправи виконують самостійну функцію, розвиваючи різноманітні координаційні здібності, корегує недоліки рухів і розвиток збережених функцій.

Основні помилки під час виконання бігових вправ, які зустрічаються: надмірна напруга, сильний нахил тулуба або відхилення назад, закид голови, розкачування із сторони в сторону, неузгодженість і замала амплітуда рухів рук і ніг, дрібні неритмічні кроки, пересування прямих або напівзігнутих ногах

 

п/п

Вправи

            Корекційна спрямованість

1.

Прискорена ходьба з переходом на біг, перехід з бігу на ходьбу.

 

Засвоєння темпу і ритму рухів.

Розвиток витривалості.

2.

Біг на місці з високим підніманням стегна із зміною темпу (від мінімального до максимально можливого).

 

Стимуляція дихальної і серцево-судинної систем, засвоєння темпу рухів, диференціювання зусиль, координація рухів ніг і рук.

3.

«Біг» тільки руками, стоячи на місці із збільшенням та зниженням темпу.

 

Корекція техніки рухів рук, засвоєння темпу, активізація і ритм дихання.

4.

Біг «змійкою», не торкаючись предметів, те саме – вдвох, тримаючись за руки.

 

Орієнтировка в просторі, рівновага, узгодженість рухів.

5.

Біг по прямі й по вузькому коридору (30 – 35см).

Прямолінійність рухів, орієнтування в просторі, стимуляція дихальної і серцево-судинної систем.

6.

Біг з підскоками.

 

Ритм рухів.

7.

Біг з максимальною швидкістю на 10, 20, 30м.

Розвиток швидкісних якостей, стимуляція дихальної і серцево-судинної систем.

8.

Човниковий біг.

Біг з максимальною швидкістю, зупинками.

Спритність, швидкість, стійкість вестибулярного апарату, орієнтування в просторі, дрібна моторика.

9.

Біг по колу з зупинкою (свисток, оплеск) і виконання завдань: прийняти красиву поставу, позу «Лелека» на одній нозі, друга зігнута в коліні), позу «ластівка» (стійка на одній нозі, друга назад, руки в сторони, тримати 5сек.).

 

Швидкість рухливої реакції, координація рухів, стійкість вестибулярного апарату.

10.

Біг з обручем.

Дрібна моторика кисті, узгодженість рухів. Диференціювання зусиль.

11.

Біг з вантажем у руках (великий м’яч, 2 м’яча, 2 кеглі).

 

Координація рухів, узгодженість дій.

12.                     

 

 

 

 

За сигналом добігти до м’яча, який лежить 10м від лінії старту. Взяти його і повернутись бігом назад, положити м’яч на лінію старту.

Спритність, орієнтування в просторі, частота і точність часу, стійкість вестибулярного апарату.

                  

Основні помилки під час виконання стрибків у довжину з місця, які зустрічаються: відштовхування однією ногою; неузгодженість рухів рук і ніг під час відштовхування і в польоті; слабке фінальне зусилля; невміння приземлятися; низький присід під час відштовхування; відштовхування прямими ногами.

                                                               .

       

№ п/п

Вправи

   Корекційна спрямованість

1.

Підскоки на двох ногах з пересуванням вперед, з поворотом ліворуч, праворуч на 90 градусів

.

Координація і ритм, зміцнення стопи, орієнтування в просторі.

2.

Стрибки по черзі на кожній нозі на відстані 10 – 15м.

 

Узгодженість рухів, розвиток сили розгибателій ніг.

3.

Стрибок «жаба» із змахом рук (5 – 6 стрибків поспіль).

Координація рухів, диференціювання зусиль, симетричність рухів.

4.

Стрибки через набивні м’ячі на двох ногах із полу присіду із змахом рук.

 

Диференціювання відстані зусиль, узгодженість рухів рук і ніг, розвиток сили розгибателій ніг.

5.

Вистрибування  вгору з глибокого присіду.

Узгодженість рухів, розвиток сили розгибателій ніг.

6.

Стрибок у глибину із присіду на гімнастичний мат з висоти 40 – 50см, з наступним підстрибування угору.

 

Подолання страху, координація рухів, швидкісно-силові якості.

7.

Стрибки на місті з оплесками спереду, заду, над головою на кожний другий стрибок.

 

Координація рухів ніг і рук, ритмічність рухів.

8.

Стрибок з гімнастичної лави, стрибок на гімнастичну лаву, стрибок через гімнастичну лаву.

 

Диференціювання понять з прийменниками «на», «с», «через».

9.

Стрибки на місці на двох ногах з закритими очима, на кожен четвертий рахунок – поворот на 90 градусів.

 

Зміцнення стопи, виконувати вправу без зорового контролю.

 

docx
Додано
29 травня 2023
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку