Комплексна діагностична робота у 3 класі
Списування. Досліджую числівник
Учня/учениці__________________________ дата______________
1. Прочитай тект. Добери до нього заголовок.
__________________________________________
Якось знайшла бабуся на вулиці поранену ворону. Принесла її до хати і поклала у ящик з курчатами. Вранці пішла подивитися на курчат. У куточку сиділа ворона. Під її крилами примостилося п'ятеро курчат. Двоє сиділо у неї на шиї.
Через сім днів крило у ворони загоїлось. Бабуся її випустила. Але ворона літала і кричала. У хаті пищали курчата. Бабуся випустила їх на подвір'я. Як зраділа ворона! Залишиласявонажитиубабусі.
2. Спиши текст, розділяючи останнє речення на слова.
3. Знайди у тексті числівники, підкресли.
4.Утвори і запиши словосполучення.
1 (ворона), 7 (курчат), 9 ( дубів), 20 (синиць), 15 (учнів), 28 (днів).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Прочитай речення. Встав пропущені числівники.
Тиждень має_____________ днів.
Рік триває ___________________________________ місяців.
Доба має_____________________________________________ години.
6. Дай відповіді на запитання.
Скільки курчат було у бабусі?
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Через скільки днів загоїлося крило у ворони?
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінюю свою роботу: (розфарбуй картузик відповідним кольором)
- завдання були легкими
- я потребував(ла) допомоги
- важко, мені ще потрібно працювати
Бланк оцінювання діагностичної роботи
№ |
Очікуванні результати |
Індекс |
№ завдання |
Рівні ПСДВ |
1 |
Сприймає, аналізує текст |
3МОВ 2 |
1,6 |
|
2 |
Дотримується загальних правил письма |
3МОВ 3.1. |
2 |
|
3 |
Дотримується пропорційної висоти, ширини нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків |
3МОВ 3.1. |
2 |
|
4 |
Пише розбірливо |
3МОВ 3.1. |
2 |
|
5 |
Дотримується абзаців, полів зошита. |
3МОВ 3.1. |
2 |
|
6 |
Створює письмові висловлювання |
3МОВ 3.1 |
4
|
|
7 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
3 МОВ 3.4 |
5, 2 |
|
8 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
3 МОВ 4 |
6, 3 |
|