Двадцять восьме листопада
Іменник. Рід, число, відмінок іменника
ГР 4
(робота з мовними одиницями)
А турне, ягня, весілля, добриво
Б немовля, кафе, плем'я, вода
В дівчина, збіжжя, бароко, меню
Г теля, купе, шимпанзе, авокадо
А ячмінь, тюль, колібрі, насип
Б збір, пюре, тунель, степ
В запис, галузь, нежить, гіпс
Г ступінь, балет, аташе, леді
А педаль, стаття, лебідь, подорож
Б продаж, поезія, жирафа
В муха Цеце, мадам, розкіш
Г ООН, ртуть, лоша
А продавець, лікар
Б людина, бегемот
В нероба, сиротина
Г учень, учениця
А рожеве фламінго
Б швидке таксі
В яскравий гуаш
Г надокучливе Цеце
А білий тюль
Б сильна нежить
В дорогий шампунь
Г високий насип
А стільці, ресурси, вибори
Б Альпи, Сочі, студенти
В Карпати, окуляри, канікули
А фломастер
Б золото
В річка
Г болото
А цукерки Святкові, свято Нового року
Б журнал Всесвіт, планета Венера
В кішка Ромашка, стадіон Олімпійський
Г хор Соняшник, санаторій Верховина
А сонце визирнуло з-за хмар
Б у віконце заглядало сонце
В хмари закрили сонце
ГР 2
(робота з текстом)
Прочитайте і запишіть текст.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.
Підкресліть однією лінією усі іменники у цьому уривку.
Випишіть з уривку:
1. Іменник-власну назву;
2. Іменники, які стоять у множині;
3. Абстрактний іменник;
4. Іменник, який має лише форму однини;
5. Іменники, які стоять у формі знахідного відмінка.
(12 балів)
ГР 3
(письмова взаємодія)
Складіть і запишіть текст-розповідь (6-8 речень) про подорож своєї родини, використавши щонайменше дві власні назви. Доберіть заголовок до свого твору.
Пам’ятайте! Текст повинен мати щонайменше три абзаци (зачин, основна частина, кінцівка)
(12 балів)
1