Комплексна підсумкова робота в 7 класі НУШ з теми « Вступ. Герої та героїчні балади. Лицарство в літературі» ГР.2 ПТ(працює з текстом) та ГР.4.ДМ (досліджує мовлення) (За програ

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота в 7 класі НУШ з теми « Вступ. Герої та героїчні балади. Лицарство в літературі» ГР.2 ПТ(працює з текстом) та ГР.4.ДМ (досліджує мовлення) (За програмою Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.)
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота в 7 класі НУШ

з теми

 « Вступ. Герої та героїчні балади. Лицарство в літературі»

ГР.2 ПТ(працює з текстом)

та ГР.4.ДМ (досліджує мовлення)

(За програмою  Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В.,

Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П.,

Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.)

 

ГР.2 ПТ(працює з текстом)

  1. Відновіть текст балади «Рукавичка». Вставте пропущені слова.

 (10 слів – 5 балів)

 І раптом упала з …. (звідки?) …( що?)….. красної дами

Між….( ким?)

І мовить …( кому?) юна Кунігунда,

 глузлива красуня: “Щодня, щогодини, ….. мій,

Присягаєтесь ви в …. своїй —

Принести ….прошу вас!”

 І лицар …( ім’я)… поспішає і враз збігає наниз безстрашно,

І кроком твердим

Ступає між … тими,

І бере …( що?).. відважно.

2.Встановіть послідовність подій в баладі «Король Лір і його дочки» ( за 6 правильних  відповідей - 3 бали)

А.Впав непритомний і оглушений на її білі груди і вмер з тяжким зітханням

Б. Між іншими достатками його були три доні гожі

В.Та як лише прибув, вона веліла з двора свого його прогнати

 Г.. Та видно, що твоя любов до мене не так-то вірна і гаряча

Д. Ні в Англії в селі, ні в місті жоднім собі притулку не знайшла

Е. Розділю я свою державу і дам обом порівну

3.Прочитайте уривок роману « Айвенго». Дайте відповіді на запитання нижче.

( 6 відповідей - 3 бали)

Скільки можна було судити про людину, заковану у бойові обладунки, новий боєць був трохи вищий середнього зросту й здавався швидше тендітним, ніж кремезним. На ньому був сталевий панцир із багатою золотою насічкою; герб на його щиті зображував молодий дуб, вирваний із коренем; під ним був напис іспанською мовою: "Desdichado", що означає "Позбавлений спадщини". Їхав він на чудовому вороному коні. Проїжджаючи уздовж галерей, він витонченим рухом схилив спис, вітаючи принца й дам. Спритність, із якою він керував конем, і юнацька грація його рухів відразу прихилили до нього серця більшості глядачів, і з юрби пролунали вигуки:

— Торкни списом щит Ральфа де Віпонта! Викликай йоанніта: він не такий міцний у сідлі, з ним легше буде впоратися!

Супроводжуваний такими доброзичливими порадами, лицар виїхав на пагорбок і, на подив усіх глядачів, наблизившись до середнього намету, з такою силою вдарив гострим кінцем свого списа в щит Бріана де Буа-Гільбера, що той протяжливо дзенькнув.

1. Яким жестом молодий лицар вітав принца і дам?

2. Для того, щоб викликати на поєдинок супротивника, що повинен був зробити лицар?

3. Якою мовою був зроблений напис "Позбавлений спадщини"?

4. Виправте помилку. Лицар кінцем свого списа вдарив в щит Ральфа де Віпонта.

5. Якої масті був кінь у молодого бійця?

6. Сформулюйте своє запитання до тексту.

 

 

 

ГР 4. ДМ( досліджує мовлення)

I.Дайте відповіді на запитання (за 6 правильних відповідей - 6 балів)

1.Відтворення змісту усного висловлення чи писемного тексту засобами іншої мови називається: А. Переспів. Б. Переклад. В. Оригінал.

2.Що таке історичний роман?

3.Чим фольклорна балада відрізняється від літературної?

 4. Фразеологізм у рядках «Лиш твоїм сестрам, що за мене раді / Хоч голови свої покласти, / Розділю я свою державу й дам / Обом по рівній части» означає:

А. Померти. Б. Розбагатіти. В. Зрадити

5. Хто в романі « Айвенго» приховується під іменем Чорний лицар?

6. Продовжіть речення: Вальтера Скотта вважають засновником…?

II. Поєднайте фразу і персонаж твору ( за 6 відповідей - 3 б.)

1.Я день і ніч готова Вам служити                                                   А)Корделія

2.О най же світ увесь почує, до чого веде

батьківська нерозвага                                                                          Б)Кунігунда

3.Подяки, дамо, не треба мені …                                                       В) Гонорелія

4.Щодня щогодини, лицарю мій, присягаєтесь в любові своїй.      Г) Ровена

5.І додала: ніколи ще вінець лицарства

 не увінчував гіднішого чола.                                                              Д)Король Лір

6. Послушна бути Вам у всім, а більше не в силі

Вам нічого сказати                                                                               Е) Делорж

III.Поєднайте літературний жанр і назву твору (за 3 відповіді - 3 б.)

  1. Повість                                 « Рукавичка»
  2. Балада фольклорна           « Айвенго»
  3. Балада літературна             « Король Лір»
  4. Роман                                                                   

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Корженко Ірина
Додано
23 листопада
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку