Українська мова
1 семестр – 94 год
ПІДРУЧНИК «Українська мова. Буквар. 1 клас. Частина 1» (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська)
Я досліджую світ
1 семестр – 107 год
ПІДРУЧНИК «Я досліджую світ. Частина 1» (І.О. Большакова, М.С. Пристінська)
Математика
1 семестр – 46 год
ПІДРУЧНИК «Математика. 1 клас» (С. П. Логачевська та ін.)
Тема тижня |
№, дата |
Українська мова: (читання) |
|
№, дата |
Українська мова: (письмо) |
|
№, дата |
Я досліджую світ |
|
№, дата |
Математика |
|
|
Добукварний період |
|
|
Добукварний період |
|
|
|
|
|
Розділ 1. Лічба. Ознаки предметів. Просторові відношення |
Тиждень 1. Я школяр / школярка |
1 01.09 |
Навіщо ходити до школи? [6–7; 3] |
|
2 01.09 |
На уроці письма. Робочий рядок [2] |
|
1 01.09 |
Я школяр / школярка. Навіщо мені ходити до школи? |
|
1 02.09 |
Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів [8] |
3 02.09 |
Усне і писемне мовлення. Речення. Слово [8–9; 4–5] |
|
4 02.09 |
Міжрядкові лінії [3] |
|
2 03.09 |
Хто я? Хто мої однокласники? |
|
2 03.09 |
Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів [9-10] |
|
5 03.09 |
Речення. Слово. Хто? Що? [10–11; 6–7] |
|
6 03.09 |
Короткі і довгі похилі лінії [4] |
|
3 06.09 |
Як безпечно дістатися до школи? |
|
3 06.09 |
Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів [11] |
|
6 07.09 |
Речення. Слово. Хто? Що? Що робить? (ЯДС) [12–13; 8–9]
|
|
7 07.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота за сюжетним малюнком. (ЯДС) |
|
4 07.09 |
Що покласти у шкільний ранець? |
|
5 07.09 |
Повторення вивченого протягом тижня (ЯДС) |
|
Тиждень 2. Наш клас |
7 08.09 |
Речення. Слово. Який? Яка? Яке? Які? [14–15; 10–11] |
|
8 08.09 |
Похилі лінії із заокругленням унизу [6] |
|
8 08.09 |
Наш клас. |
|
4 09.09 |
Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба [12] |
9 09.09 |
Речення. Слово. Склад [16–17; 12–13] |
|
10 09.09 |
Похилі лінії із заокругленням угорі та внизу [7] |
|
9 10.09 |
Як комфортно почуватися у класі мені та моїм однокласикам? |
|
5 10.09 |
Порядкова лічба [13] |
|
11 10.09
|
Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади [18–19; 14–15 ] |
|
12 10.09
|
Лінії із заокругленнями [8] |
|
10 13.09 |
Як нам стати класною спільнотою? |
|
6 13.09 |
Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою
|
|
13 14.09 |
Робота з дитячою книжкою . Створення ілюстрацій до художнього тексту. (ЯДС) |
|
14 14.09 |
Подовжена похила лінія з петлею внизу РЗМ «Справжні друзі» (ЯДС) [9] |
|
11 14.09 |
Чого ми можемо досягти разом? |
|
12 14.09 |
Перевір себе (14-15) (ЯДС) |
|
Тиждень 3. Мої друзі |
13 15.09 |
Речення. Слово. Склад. Наголос [20–21; 16–17] |
|
14 15.09 |
Похилі лінії з петлею вгорі [11] |
|
15 15.09 |
Мої друзі |
|
Розділ 2. Нумерація чисел від 1 до 10 |
|
7 16.09 |
Число і цифра 1. Написання цифри 1 [16-17] |
||||||||||
15 16.09 |
Звуки мовні і немовні. [22; 18] |
|
16 16.09 |
Півовали й овали [12] |
|
16 17.09 |
Як обирати друзів? |
|
8 17.09 |
Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2 [18-19] |
|
17 17.09 |
Мовні звуки [23; 18–19] |
|
18 17.09 |
Вчимося з’єднувати елементи літер [13] |
|
17 20.09 |
Як зберегти дружбу? |
|
9 20.09 |
Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює» [20] |
|
20 21.09 |
Звуковий аналіз слів. Звуки і букви (ЯДС) [24–25; 20–21] |
|
21 21.09 |
Урок розвитку зв’язногоо мовлення. Складання розповіді за сюжетними малюнками. (ЯДС) |
|
18 21.09 |
Як піклуватися про друзів – домашніх улюблеців? |
|
19 21.09 |
Повторення вивченого протягом тижня (ЯДС) |
|
|
|
Букварний період |
|
|
Букварний період |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля |
19 22.09 |
Звук [а]. Буква А а [26–28; 22–23] |
|
20 22.09 |
Письмо великої і малої А, а [15] |
|
22 22.09 |
Моє довкілля. |
|
10 23.09 |
Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3 [21-22] |
21 23.09 |
Звук [у]. Буква У у [29; 24–25] |
|
22 23.09 |
Письмо великої і малої У, у [16] |
|
23 24.09 |
Які таємниці має шкільне подвір’я? |
|
11 24.09 |
Склад числа 3 [23] |
|
23 24.09 |
Звук [е]. Буква Е е [30–31; 26–27] |
|
24 24.09 |
Письмо великої і малої Е, е [17] |
|
24 27.09 |
Кольори та звуки довкілля. Які вони? |
|
12 27.09 |
Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності [24-25] |
|
27 28.09 |
Робота з дитячою книжкою. Монологічне висловлювання. Казка. Вірш. Загадка. Розповідь. Зміна кінцівки твору. (ЯДС) |
|
28 28.09 |
Повторення написання вивчених букв. РЗМ. Що робити, якщо загубився (ЯДС) [18] |
|
25 28.09 |
Як поводитись у довкіллі? |
|
26 28.09 |
Повторення вивченого протягом тижня (ЯДС)) |
|
Тиждень 5. Осіння мозаїка |
25 29.09 |
Звук [о]. Буква О о. Складання розповіді за малюнками [30–31; 28–29] |
|
26 29.09 |
Письмо великої і малої О, о [20] |
|
29 29.09 |
Осіння мозаїка.
|
|
13 30.09 |
Пряма, крива, ламана лінії [26]
|
27 30.09 |
Звук [и]. Буква И и [34; 30–31] |
|
28 30.09 |
Письмо великої і малої И, и [21] |
|
30 01.10 |
Як упізнати осінь? |
|
14 01.10 |
Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4 [27-28] |
|
29 01.10 |
Звук [і], Буква І і [35; 32–33] |
|
30 01.10 |
Письмо великої і малої І, и [22] |
|
31 04.10 |
Як живуть рослини восени? |
|
15 04.10 |
Склад числа 4 [29] |
|
34 05.10 |
Закріплення вивчених букв (ЯДС) [36–37; 34–35] |
|
35 05.10 |
Урок розвитку зв’язногоо мовлення. Дослідження казки. Порівняння фантастичних подій. (ЯДС) |
|
32 05.10 |
Як живуть тварини восени? |
|
33 05.10 |
Повторення вивченого протягом тижня (ЯДС) |
|
Тиждень 6. Батьківщина |
31 06.10 |
Звуки [м], [м']. Буква М м [38–39; 36–37] |
|
32 06.10 |
Письмо великої і малої М, м [24] |
|
36 06.10 |
Батьківщина. |
|
16 07.10 |
Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності [30-31] |
33 07.10 |
Звуки [т], [т´]. Буква Т т [40–41; 38–39] |
|
34 07.10 |
Письмо малої т |
|
37 08.10 |
Що таке Батьківщина? |
|
17 08.10 |
Точка, промінь, відрізок. Побудова [32] |
|
35 08.10 |
Звуки голосні і приголосні [42–43; 40–41] |
|
36 08.10 |
Письмо великої Т [26] |
|
38 11.10 |
Що спільного між словами «батьки» і «Батьківщина»? |
|
18 11.10 |
Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем [33] |
|
41 12.10 |
Робота з дитячою книжкою. Практичне ознайомлення з бібліотекою. (ЯДС)
|
|
42 12.10 |
Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Моя сім’я (ЯДС) [27] |
|
39 12.10 |
Чи можу я стати для когось захисником / захисницею? |
|
40 12.10 |
Повторення вивченого протягом тижня (ЯДС) |
|
Тиждень 7. Ми підприємливі |
37 13.10 |
Звуки [д], [д´]. Буква Д д [44–45; 42–43] |
|
38 13.10 |
Письмо малої д [29] |
|
43 13.10 |
Ми підприємливі |
|
19 25.10
|
Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5 [34-35] |
47 26.10
|
Звуки [н], [н´]. Буква Н н [46–47; 44–45] (ЯДС) |
|
48 26.10 |
Письмо великої та малої Н, н [30] (ЯДС) |
|
44 25.10 |
Як знаходити ідеї та можливості? |
|
46 26.10
|
Склад числа 5 [36] (ЯДС) |
|
39 27.10
|
Тверді та м’які приголосні звуки [48] Робота з дитячою книжкою [49] |
|
40 27.10 |
Письмо великої Д [31] Складання повідомлення за картинками. |
|
45 26.10 |
Як здійснити задумане? |
|
20 28.10 |
Компоненти дії додавання. Складання рівностей на додавання. Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання [37–40]
|
|
|
49 27.10 |
Як отримати добрі результати? |
|
||||||||
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
41 28.10 |
Звуки [к], [к']. Буква К к [50–51; 46–47]
|
|
42 28.10 |
Письмо малої к [33] |
|
50 29.10 |
Техніка, яка допомагає. |
|
21 29.10 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей [41]
|
43 29.10 |
Звуки [с], [с´]. Буква С с 31[52–53; 48–49] |
|
44 29.10 |
Письмо великої та малої С, с [34] |
|
51 30.10 |
Яка техніка допомагає в побуті? |
|
22 30.10 |
Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення)
|
|
45 30.10 |
Закріплення. Робота з дитячою книжкою [54–55] |
|
46 30.10 |
Письмо великої К [35] |
|
52 01.11 |
Як безпечно поводитися з технікою? |
|
23 01.11 |
Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6 [42] |
|
55 02.11 |
Робота з дитячою книжкою. Дитячі журнали. (ЯДС) |
|
56 02.11 |
Закріплення написання вивчених букв. Опікуємося домашніми улюбленцями (ЯДС) [36] |
|
53 02.11 |
Яка роль роботів у житті людини? |
|
54 02.11 |
Склад числа 6 (ЯДС) [43] |
|
Тиждень 9. Світ гри |
47 03.11 |
Звуки [л], [л´] Буква Л л [56–57; 50–51] |
|
48 03.11 |
Письмо великої та малої Л, л [38] |
|
57 03.11 |
Світ гри |
|
24 04.11 |
Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків [44] |
49 04.11 |
Звуки [п], [п']. Буква П п [58–59; 52–53] |
|
50 04.11 |
Письмо малої п [39] |
|
58 05.11 |
Чому варто дотримуватися правил гри? |
|
25 05.11 |
Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7 [45] |
|
51 05.11 |
Закріплення [60] |
|
52 05.11 |
Письмо великої П [40] |
|
59 08.11 |
Коли комп’ютер допомагає? |
|
26 08.11 |
Склад числа 7 [46] |
|
62 09.11 |
Робота з дитячою книжкою (ЯДС) [61] |
|
63 09.11 |
Фантазування на основі прочитаного. (ЯДС)
|
|
60 09.11 |
У які ігри грали наші батьки? |
|
61 09.11 |
Повторення вивченого (числа 1–7) (ЯДС) |
|
Тиждень 10. Театр |
53 10.11 |
Звуки [в], [в']. Буква В в [62–63; 54–55] |
|
54 10.11 |
Письмо малої в [42] |
|
64 10.11 |
Театр |
|
27 11.11 |
Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 [47] |
55 11.11 |
Звуки [р], [р´]. Буква Р р [64, 67; 56–57] |
|
56 11.11 |
Письмо малої р [43] |
|
65 12.11 |
Які бувають театри? |
|
28 12.11 |
Склад числа 8 [48] |
|
57 12.11 |
Закріплення вивчених букв [65] |
|
58 12.11 |
Письмо великої В [44] |
|
66 15.11 |
Як поводитись у театрі? |
|
29 15.11 |
Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання 40цифри 9 [49] |
|
69 16.11 |
Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення казки. (ЯДС)
|
|
70 16.11 |
Письмо великої Р. РЗМ. Режим дня (ЯДС) [45] |
|
67 16.11 |
Як створити театр тіней? |
|
68 16.11 |
Склад числа 9 (ЯДС) [50] |
|
Тиждень 11. Мода |
59 17.11 |
Звуки [з], [з´]. Буква З, з [68; 58–59] |
|
60 17.11 |
Письмо малої з [47] |
|
71 17.11 |
Мода |
|
30 18.11 |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання цифри 0 [51] |
61 18.11 |
Закріплення звукового значення букви З з [69 ] |
|
62 18.11 |
Письмо великої З [48] |
|
72 19.11 |
Хто створює модний одяг? |
|
31 19.11 |
Число 10. Порівняння чисел у межах 10 [52] |
|
63 19.11 |
Закріплення навички читання. Складання розповіді за серією малюнків [70–71] |
|
64 19.11 |
Закріплення письма вивчених літер [49] |
|
73 22.11 |
Чи варто гнатися за модою? |
|
32 22.11 |
Склад числа 10 [53] |
|
76 23.11 |
Робота з дитячою книжкою (ЯДС) [72–73] |
|
77 23.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відтворення діалогів за ролями (із прослуханих творів) (ЯДС)
|
|
74 23.11 |
Чому здоровим бути модно? |
|
75 23.11 |
Перевір себе (ЯДС) [54-55] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Задачі. Додавання і віднімання чисел у межах 10 |
Тиждень 12. Вода |
65 24.11 |
Звуки [б], [б']. Буква Б б [74–75; 60–61] |
|
66 24.11 |
Письмо малої б [51] |
|
78 24.11 |
Вода. Де живе вода? |
|
33 25.11 |
Переставна властивість додавання. Геометричні фігури [56] |
67 25.11 |
Закріплення звукового значення букви Б б («Бобри», «Собака Барабака») [76] |
|
68 25.11 |
Письмо великої Б [52] |
|
79 26.11 |
Навіщо пити воду? |
|
34 26.11 |
Структурні елементи задачі [57] |
|
69 26.11 |
Закріплення звукового значення вивчених букв [78–79 ] |
|
70 26.11 |
Закріплення письма вивчених великих літер [53] |
|
80 29.11 |
Якою буває вода? |
|
35 29.11 |
Задачі на знаходження суми і різниці [58] |
|
83 30.11 |
Робота з дитячою книжкою. Формування початкових умінь читати – розглядати дитячу книжку. (ЯДС) |
|
84 30.11 |
Повторення і узагальнення. Де живе вода в природі (ЯДС) [54] |
|
81 30.11 |
Як берегти воду? |
|
82 30.11 |
Задачі на знаходження суми і різниці (закріплення) (ЯДС) |
|
Тиждень 13. Зимова мозаїка |
71 01.12 |
Літера ь [80; 62–63] |
|
72 01.12 |
Письмо букви ь [56] |
|
85 01.12 |
Зимова мозаїка |
|
36 02.12 |
Задачі на різницеве порівняння [59] |
73 02.12 |
Читання слів з буквосполученням ьо [82; 63] |
|
74 02.12 |
Письмо буквосполучення ьо [57] |
|
86 03.12 |
Як цікаво проводити час узимку? |
|
37 03.12 |
Задачі на знаходження невідомого доданка [60] |
|
75 03.12 |
Закріплення читацьких навичок [84–85] |
|
76 03.12 |
Закріплення письма вивчених букв [58] |
|
87 06.12 |
Які сюрпризи готує нам зима? |
|
38 06.12 |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць [61] |
|
90 07.12 |
Робота з дитячою книжкою (ЯДС) |
|
91 07.12 |
Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком. (ЯДС)
|
|
88 07.12 |
Як зимує природа? |
|
89 07.12 |
Повторення вивченого протягом тижня
|
|
Тиждень 14. Таємниці космосу |
77 08.12 |
Читання букварних текстів [86–87] |
|
78 08.12 |
Закріплення письма великих букв, слів. Списування з друкованого тексту [60] |
|
92 08.12 |
Таємниці космосу. |
|
39 09.12 |
Короткий запис задач [62–63] |
79 09.12 |
Складання розповіді за малюнками [88 ] |
|
80 09.12 |
Складання і записування речень. Списування з друкованого тексту [61] |
|
93 10.12 |
Що можна побачити в космосі? |
|
40 10.12 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення) |
|
81 10.12 |
Читання букварних текстів [90–91] |
|
82 10.12 |
Закріплення письма великих літер. Звуко-буквений аналіз слів [62] |
|
94 13.12 |
Чому Земля – особлива планета? |
|
41 13.12 |
Додавання і віднімання числа 1. [64] |
|
97 14.12 |
Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення українськоі казки. (ЯДС) |
|
98 14.12 |
4. РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС) [63] |
|
95 14.12 |
Як людина підкорює космос? |
|
96 14.12 |
Додавання і віднімання числа 2 (ЯДС) [65] |
|
Тиждень 15. Подарунки |
83 15.12 |
Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. |
|
84 15.12 |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. |
|
99 15.12 |
Подарунки |
|
42 16.12 |
Додавання і віднімання числа 3 [66] |
85 16.12 |
Читання букварних текстів [92] |
|
86 16.12 |
Позначення звуків буквами. Списування друкованого тексту. |
|
100 17.12 |
Чому люди дарують подарунки? |
|
43 17.12 |
Закріплення додавання і віднімання числа 3 [67] |
|
87 17.12 |
Читання вголос коротких текстів. |
|
88 17.12 |
Велика / мала літера у власних / загальних назвах. |
|
101 20.12 |
Як дарувати і приймати подарунки? |
|
44 20.12 |
Розв’язання життєвих задач. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
104 21.12 |
Слухання і відтворення української казки. (ЯДС) |
|
105 21.12 |
Удосконалення письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту. (ЯДС) |
|
102 21.12 |
Що я можу подарувати? |
|
103 21.12 |
Арифметичні дії з числами під час розв’язування конкретних життєвих задач. (ЯДС) |
|
Тиждень 16. Зимові свята |
89 22.12 |
Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове [94–95] |
|
90 22.12 |
Удосконалення письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту |
|
106 22.12 |
Зимові свята. Як відзначають зимові свята в Україні та у світі? |
|
45 23.12 |
Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. |
91 23.12 |
Закріплення читацьких навичок. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком [97] |
|
92 23.12 |
Удосконалення письма вивчених букв. |
|
107 24.12 |
Як підготуватися до свята? Чому під час свята нам краще бути разом? |
|
46 24.12 |
Лічба об’єктів навкоишнього світу. Порівняння і впорядкуваня об’єктів за однією або декількома кількісними ознаками. |
|
93 24.12 |
Робота з дитячою книжкою. [93] |
|
94 24.12
|
Удосконалення письма вивчених букв. |
|