Комплексне календарно-тематичне планування (1 клас, 1 семестр)

Про матеріал
Комплексне календарно-тематичне планування (1 клас, 1 семестр) з української мови, математики, курсу "Я досліджую світ"
Перегляд файлу

 

 

Українська мова

1 семестр – 94 год

ПІДРУЧНИК «Українська мова. Буквар. 1 клас. Частина 1» (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська)

 

Я досліджую світ

1 семестр – 107 год

ПІДРУЧНИК «Я досліджую світ. Частина 1» (І.О. Большакова, М.С. Пристінська)

 

Математика

1 семестр – 46 год

ПІДРУЧНИК «Математика. 1 клас» (С. П. Логачевська та ін.)

 

Тема тижня

№, дата

Українська мова: (читання)

 

№, дата

Українська мова: (письмо)

 

№, дата

Я досліджую світ

 

№, дата

Математика

 

 

Добукварний період

 

 

Добукварний період

 

 

 

 

 

Розділ 1. Лічба. Ознаки предметів. Просторові відношення

Тиждень 1. Я школяр / школярка

1

01.09

Навіщо ходити до школи?

[6–7; 3]

 

2

01.09

На уроці письма. Робочий рядок [2]

 

1

01.09

Я школяр / школярка. Навіщо мені ходити до школи?

 

1

02.09

Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів [8]

3

02.09

Усне і писемне мовлення. Речення. Слово

[8–9; 4–5]

 

4

02.09

Міжрядкові лінії [3]

 

2

03.09

Хто я? Хто мої однокласники?

 

2

03.09

Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів [9-10]

5

03.09

Речення. Слово. Хто? Що?

[10–11; 6–7]

 

6

03.09

Короткі і довгі похилі лінії  [4]

 

3

06.09

Як безпечно дістатися до школи?

 

3

06.09

Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів [11]

6

07.09

Речення. Слово. Хто? Що? Що робить? (ЯДС)

[12–13; 8–9]

 

 

7

07.09

Розвиток зв’язного мовлення. Робота за сюжетним малюнком. (ЯДС)

 

4

07.09

Що покласти у шкільний ранець?

 

5

07.09

Повторення вивченого протягом тижня

(ЯДС)

Тиждень 2. Наш клас

7

08.09

Речення. Слово. Який? Яка? Яке? Які?

[14–15; 10–11]

 

8

08.09

Похилі лінії із заокругленням унизу [6]

 

8

08.09

Наш клас.

 

4

09.09

Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба [12]

9

09.09

Речення. Слово. Склад

[16–17; 12–13]

 

10

09.09

Похилі лінії із заокругленням угорі та внизу [7]

 

9

10.09

Як комфортно почуватися у класі мені та моїм однокласикам?

 

5

10.09

Порядкова лічба [13]

11

10.09

 

Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади [18–19; 14–15 ]

 

12

10.09

 

Лінії із заокругленнями [8]

 

10

13.09

Як нам стати класною спільнотою?

 

6

13.09

Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою

 

13

14.09

Робота з дитячою книжкою . Створення ілюстрацій до художнього тексту. (ЯДС)

 

14

14.09

Подовжена похила лінія з петлею внизу

РЗМ «Справжні друзі» (ЯДС) [9]

 

11

14.09

Чого ми можемо досягти разом?

 

12

14.09

Перевір себе (14-15)

(ЯДС)

Тиждень 3. Мої друзі

13

15.09

Речення. Слово. Склад. Наголос

[20–21; 16–17]

 

14

15.09

Похилі лінії з петлею вгорі [11]

 

15

15.09

Мої друзі

 

Розділ 2. Нумерація чисел від 1 до 10

7

16.09

Число і цифра 1. Написання цифри 1 [16-17]

15

16.09

Звуки мовні і немовні.

[22; 18]

 

16

16.09

Півовали й овали [12]

 

16

17.09

Як обирати друзів?

 

8

17.09

Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2 [18-19]

17

17.09

Мовні звуки [23; 18–19]

 

18

17.09

Вчимося з’єднувати елементи літер  [13]

 

17

20.09

Як зберегти дружбу?

 

9

20.09

Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює» [20]

20

21.09

Звуковий аналіз слів. Звуки і букви (ЯДС) [24–25; 20–21]

 

21

21.09

Урок розвитку зв’язногоо мовлення. Складання розповіді за сюжетними малюнками. (ЯДС)

 

18

21.09

Як піклуватися про друзів – домашніх улюблеців?

 

19

21.09

Повторення вивченого протягом тижня

(ЯДС)

 

 

Букварний період

 

 

Букварний період

 

 

 

 

 

 

Тиждень 4. Моє довкілля

19

22.09

Звук [а]. Буква А а [26–28; 22–23]

 

20

22.09

Письмо великої і малої А, а [15]

 

22

22.09

Моє довкілля.

 

10

23.09

Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3 [21-22]

21

23.09

Звук [у]. Буква У у [29; 24–25]

 

22

23.09

Письмо великої і малої  У, у [16]

 

23

24.09

Які таємниці має шкільне подвір’я?

 

11

24.09

Склад числа 3 [23]

23

24.09

Звук [е]. Буква Е е

[30–31; 26–27]

 

24

24.09

Письмо великої і малої Е, е [17]

 

24

27.09

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

 

12

27.09

Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності [24-25]

27

28.09

Робота з дитячою книжкою. Монологічне висловлювання. Казка. Вірш. Загадка. Розповідь. Зміна кінцівки твору. (ЯДС)

 

28

28.09

Повторення написання вивчених букв. РЗМ. Що робити, якщо загубився (ЯДС) [18]

 

25

28.09

Як поводитись у довкіллі?

 

26

28.09

Повторення вивченого протягом тижня

(ЯДС))

Тиждень 5. Осіння мозаїка

25

29.09

Звук [о]. Буква О о.

Складання розповіді за малюнками

[30–31; 28–29]

 

26

29.09

Письмо великої і малої О, о [20]

 

29

29.09

Осіння мозаїка.

 

 

13

30.09

Пряма, крива, ламана лінії [26]

 

27

30.09

Звук [и]. Буква И и [34; 30–31]

 

28

30.09

Письмо великої і малої  И, и [21]

 

30

01.10

Як упізнати осінь?

 

14

01.10

Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4 [27-28]

29

01.10

Звук [і], Буква І і  [35; 32–33]

 

30

01.10

Письмо великої і малої І, и  [22]

 

31

04.10

Як живуть рослини восени?

 

15

04.10

Склад числа 4 [29]

34

05.10

Закріплення вивчених букв (ЯДС) [36–37; 34–35]

 

35

05.10

Урок розвитку зв’язногоо мовлення.  Дослідження казки. Порівняння фантастичних подій.  (ЯДС)

 

32

05.10

Як живуть тварини восени?

 

33

05.10

Повторення вивченого протягом тижня

(ЯДС)

Тиждень 6. Батьківщина

31

06.10

Звуки [м], [м']. Буква М м

[38–39; 36–37]

 

32

06.10

Письмо великої і малої М, м [24]

 

36

06.10

Батьківщина.

 

16

07.10

Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності [30-31]

33

07.10

Звуки [т], [т´]. Буква Т т

[40–41; 38–39]

 

34

07.10

Письмо малої  т

 

37

08.10

 

Що таке Батьківщина?

 

17

08.10

Точка, промінь, відрізок. Побудова [32]

35

08.10

Звуки голосні і приголосні

[42–43; 40–41]

 

36

08.10

Письмо великої Т [26]

 

38

11.10

 

Що спільного між словами «батьки» і «Батьківщина»?

 

18

11.10

Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем [33]

41

12.10

Робота з дитячою книжкою. Практичне ознайомлення з бібліотекою. (ЯДС)

 

 

 

42

12.10

Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Моя сім’я (ЯДС) [27]

 

39

12.10

Чи можу я стати для когось захисником / захисницею?

 

40

12.10

Повторення вивченого протягом тижня

(ЯДС)

Тиждень 7. Ми підприємливі

37

13.10

Звуки [д], [д´]. Буква Д д [44–45; 42–43]

 

38

13.10

Письмо малої д [29]

 

43

13.10

Ми підприємливі

 

19

25.10

 

Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5 [34-35]

47

26.10

 

 

Звуки [н], [н´]. Буква Н н [46–47; 44–45] (ЯДС)

 

48

26.10

Письмо великої та малої Н, н [30] (ЯДС)

 

44

25.10

Як знаходити ідеї та можливості?

 

46

26.10

 

Склад числа 5 [36]

(ЯДС)

39

27.10

 

Тверді та м’які приголосні звуки

[48] Робота з дитячою книжкою [49]

 

40

27.10

Письмо великої Д [31] Складання повідомлення за картинками.

 

45

26.10

Як здійснити задумане?

 

20

28.10

Компоненти дії додавання. Складання рівностей на додавання. Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання [37–40]

 

 

 

49

27.10

Як отримати добрі результати?

 

Тиждень 8. Техніка, яка допомагає

41

28.10

Звуки [к], [к']. Буква К к

[50–51; 46–47]

 

 

42

28.10

Письмо малої к [33]

 

50

29.10

Техніка, яка допомагає.

 

21

29.10

Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей [41]

 

 

43

29.10

Звуки [с], [с´]. Буква С с

31[52–53; 48–49]

 

44

29.10

Письмо великої та малої С, с [34]

 

51

30.10

Яка техніка допомагає в побуті?

 

22

30.10

Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення)

 

45

30.10

Закріплення. Робота з дитячою книжкою

[54–55]

 

46

30.10

Письмо великої К [35]

 

52

01.11

Як безпечно поводитися з технікою?

 

23

01.11

Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6  [42]

55

02.11

Робота з дитячою книжкою. Дитячі журнали. (ЯДС)

 

56

02.11

Закріплення написання вивчених букв. Опікуємося домашніми улюбленцями (ЯДС) [36]

 

53

02.11

Яка роль роботів у житті людини?

 

54

02.11

Склад числа 6 (ЯДС) [43]

Тиждень 9.  Світ гри

47

03.11

Звуки [л], [л´] Буква Л л

[56–57; 50–51]

 

48

03.11

Письмо великої та малої Л, л [38]

 

57

03.11

Світ гри

 

24

04.11

Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків [44]

49

04.11

Звуки [п], [п']. Буква П п

[58–59; 52–53]

 

50

04.11

Письмо малої п [39]

 

58

05.11

Чому варто дотримуватися правил гри?

 

25

05.11

Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7 [45]

51

05.11

Закріплення

[60]

 

52

05.11

Письмо великої П  [40]

 

59

08.11

Коли комп’ютер допомагає?

 

26

08.11

Склад числа 7 [46]

62

09.11

Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

[61]

 

63

09.11

Фантазування на основі прочитаного.  (ЯДС)

 

 

 

60

09.11

У які ігри грали наші батьки?

 

61

09.11

Повторення вивченого (числа 1–7)

(ЯДС)

Тиждень 10. Театр

53

10.11

Звуки [в], [в']. Буква В в

[62–63; 54–55]

 

54

10.11

Письмо малої в [42]

 

64

10.11

Театр

 

27

11.11

Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 [47]

55

11.11

Звуки [р], [р´]. Буква Р р

[64, 67; 56–57]

 

56

11.11

Письмо малої р [43]

 

65

12.11

Які бувають театри?

 

28

12.11

Склад числа 8 [48]

57

12.11

Закріплення вивчених букв [65]

 

58

12.11

Письмо великої В [44]

 

66

15.11

Як поводитись у театрі?

 

29

15.11

Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання 40цифри 9 [49]

69

16.11

Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення казки. (ЯДС)

 

 

70

16.11

Письмо великої Р. РЗМ. Режим дня (ЯДС) [45]

 

67

16.11

Як створити театр тіней?

 

68

16.11

Склад числа 9

(ЯДС) [50]

Тиждень 11. Мода

59

17.11

Звуки [з], [з´]. Буква З, з

[68; 58–59]

 

60

17.11

Письмо малої з [47]

 

71

17.11

Мода

 

30

18.11

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання цифри 0 [51]

61

18.11

Закріплення звукового значення букви З з

[69 ]

 

62

18.11

Письмо великої З [48]

 

72

19.11

Хто створює модний одяг?

 

31

19.11

Число 10. Порівняння чисел у межах 10 [52]

63

19.11

Закріплення навички читання. Складання розповіді за серією малюнків [70–71]

 

64

19.11

Закріплення письма вивчених літер [49]

 

73

22.11

Чи варто гнатися за модою?

 

32

22.11

Склад числа 10

 [53]

76

23.11

Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 [72–73]

 

77

23.11

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відтворення діалогів за ролями (із прослуханих творів) (ЯДС)

 

 

 

74

23.11

Чому здоровим бути модно?

 

75

23.11

Перевір себе (ЯДС) [54-55]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 3. Задачі. Додавання і віднімання чисел у межах 10

Тиждень 12. Вода

65

24.11

Звуки [б], [б']. Буква Б б

[74–75; 60–61]

 

66

24.11

Письмо малої б [51]

 

78

24.11

Вода. Де живе вода?

 

33

25.11

Переставна властивість додавання.

Геометричні фігури [56]

67

25.11

Закріплення звукового значення букви Б б («Бобри», «Собака Барабака») [76]

 

68

25.11

Письмо великої Б [52]

 

79

26.11

Навіщо пити воду?

 

34

26.11

Структурні елементи задачі [57]

69

26.11

Закріплення звукового значення вивчених букв

[78–79 ]

 

70

26.11

Закріплення письма вивчених великих літер [53]

 

80

29.11

Якою буває вода?

 

35

29.11

Задачі на знаходження суми і різниці [58]

83

30.11

Робота з дитячою книжкою. Формування початкових умінь читати – розглядати дитячу книжку. (ЯДС)

 

84

30.11

Повторення і узагальнення.

Де живе вода в природі (ЯДС) [54]

 

81

30.11

Як берегти воду?

 

82

30.11

Задачі на знаходження суми і різниці (закріплення)

(ЯДС)

Тиждень 13. Зимова мозаїка

71

01.12

Літера ь

[80; 62–63]

 

72

01.12

Письмо букви ь [56]

 

85

01.12

Зимова мозаїка

 

36

02.12

Задачі на різницеве порівняння [59]

73

02.12

Читання слів з буквосполученням ьо  [82; 63]

 

74

02.12

Письмо буквосполучення ьо [57]

 

86

03.12

Як цікаво проводити час узимку?

 

37

03.12

Задачі на знаходження невідомого доданка [60]

75

03.12

Закріплення читацьких навичок [84–85]

 

76

03.12

Закріплення письма вивчених букв

 [58]

 

87

06.12

Які сюрпризи готує нам зима?

 

38

06.12

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць [61]

90

07.12

Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 

91

07.12

Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком. (ЯДС)

 

 

 

88

07.12

Як зимує природа?

 

89

07.12

Повторення вивченого протягом тижня
(ЯДС)

 

Тиждень 14. Таємниці космосу

77

08.12

Читання букварних текстів [86–87]

 

78

08.12

Закріплення письма великих букв,  слів. Списування з друкованого тексту [60]

 

92

08.12

Таємниці космосу.

 

39

09.12

Короткий запис задач [62–63]

79

09.12

Складання розповіді за малюнками

[88 ]

 

80

09.12

Складання і записування речень. Списування з друкованого тексту [61]

 

93

10.12

Що можна побачити в космосі?

 

40

10.12

Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)

81

10.12

Читання букварних текстів

[90–91]

 

82

10.12

Закріплення письма великих літер. Звуко-буквений аналіз слів [62]

 

94

13.12

Чому Земля – особлива планета?

 

41

13.12

Додавання і віднімання числа 1. [64]

97

14.12

Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення українськоі казки. (ЯДС)

 

98

14.12

4. РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС) [63]

 

95

14.12

Як людина підкорює космос?

 

96

14.12

Додавання і віднімання числа 2 (ЯДС) [65]

Тиждень 15. Подарунки

83

15.12

Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів.

 

84

15.12

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.

 

99

15.12

Подарунки

 

42

16.12

Додавання і віднімання числа 3 [66]

85

16.12

Читання букварних текстів

[92]

 

86

16.12

Позначення звуків буквами. Списування друкованого тексту.

 

100

17.12

Чому люди дарують подарунки?

 

43

17.12

Закріплення додавання і віднімання числа 3 [67]

87

17.12

Читання вголос коротких текстів.

 

88

17.12

Велика / мала літера у власних / загальних назвах.

 

101

20.12

Як дарувати і приймати подарунки?

 

44

20.12

Розв’язання життєвих задач. Розпізнавання геометричних фігур.

104

21.12

Слухання і відтворення української казки. (ЯДС)

 

105

21.12

Удосконалення письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту. (ЯДС)

 

102

21.12

Що я можу подарувати?

 

103

21.12

Арифметичні дії з числами під час розв’язування конкретних життєвих задач. (ЯДС)

Тиждень 16. Зимові свята

89

22.12

Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове [94–95]

 

90

22.12

Удосконалення письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту

 

106

22.12

Зимові свята. Як відзначають зимові свята в Україні та у світі?

 

45

23.12

Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.

91

23.12

Закріплення читацьких навичок. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком [97]

 

92

23.12

Удосконалення письма вивчених букв.

 

107

24.12

Як підготуватися до свята? Чому під час свята нам краще бути разом?

 

46

24.12

Лічба об’єктів навкоишнього світу. Порівняння і впорядкуваня об’єктів за однією або декількома кількісними ознаками.

93

24.12

Робота з дитячою книжкою. [93]

 

94

24.12

 

Удосконалення письма вивчених букв.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбатюк Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
31 березня 2022
Переглядів
1664
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку