№ тижня |
Тема тижня |
№, дата |
Українська мова: читання |
|
№, дата |
Українська мова: письмо |
|
№, дата |
Я досліджую світ |
|
№, дата |
Математика |
16 |
111 11/01 |
Василь Сухомлинський «Краплинка роси» |
|
112 11/01 |
За що я можу бути вдячним? |
|
108 10/01 |
Цикл зимових свят. |
|
47 10/01 |
Компоненти та результат дій додавання та віднімання. |
|
|
|
109 11/01 |
Чарівне слово «Дякую» |
|
110 11/01 |
Чи можу я подякувати собі? |
||||||
17 |
95 12/01 |
Звук [г], Буква Г г (ч. 1, с. 98; с. 4), |
|
96 12/01 |
Письмо малої і великої Г, г (с. 2) |
|
113 12/01 |
Світ захоплень (с. 2-3) |
|
48 13/01 |
Додавання і віднімання числа 4 (с. 68; с. 2) |
|
97 13/01 |
Звук [ґ], Буква Ґ ґ (ч. 1, с. 101; с. 6) |
|
98 13/01 |
Письмо малої і великої Ґ, ґ (с. 3) |
|
114 14/01 |
Які справи дарують мені радість? (с. 4-5) |
|
49 14/01 |
Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69; с. 3-4) |
||
99 14/01 |
Закріплення звукового значення букв г і ґ (ч. 1, с. 99–101; с. 5, 7), |
|
100 14/01 |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними (с. 4) |
|
115 17/01 |
Які справи дарують мені радість? (с. 6-9) |
|
50 17/01 |
Додавання і віднімання числа 5 (с. 70; с. 5 ) |
||
117 18/01 |
Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (ч. 1,
|
|
118 18/01 |
Як знайти для себе нове захоплення? (с. 10-11) |
|
119 18/01 |
Виготовлення іграшки «Акробат» |
|
116 18/01 |
Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71; с. 6) |
||
18 |
101 19/01 |
Звук [й], Буква Й й (ч. 1, с. 104; с. 8) |
|
102 19/01 |
Письмо малої і великої й, Й (с. 6) |
|
120 19/01 |
Ми – мандрівники (с. 12-13) |
|
51 20/01 |
Літр – одиниця вимірювання місткості (с. 72-73) |
|
103 20/01 |
Буква Я я та її звукове значення |
|
104 20/01 |
Письмо малої я (с. 7) |
|
121 21/01 |
Як мандрувати безпечно? (с. 14-15) |
|
52 21/01 |
Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення) (с. 7-8) |
||
105 21/01 |
Закріплення звукового значення букви Я я (ч. 1,
|
|
106 21/01 |
Письмо великої Я |
|
122 24/01 |
Чим цікава мандрівка до Києва? (с. 16-19) |
|
53 24/01 |
Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74) |
||
124 25/01 |
Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля? (с. 20-21) |
|
125 25/01 |
4. Письмо вивчених букв, слів з ними «Сонечко, сонечко, визирни в віконечко» (с. 9) |
|
126 25/01 |
Виготовлення лепбука «Подорожуємо світом» |
|
123 25/01
|
Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення) (с. 9-10) |
||
19 |
107 26/01 |
Звук [ц], Буква Ц ц (Ч. 2, с. 6; с. 12) |
|
108 26/01 |
Письмо малої і великої ц, Ц (с. 11) |
|
127 26/01 |
Ми – винахідники (с. 22-23) |
|
54 27/01 |
Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76) |
|
109 27/01 |
Звук [ч], Буква Ч ч (с. 8; с. 14) |
|
110 27/01 |
Письмо малої і великої ч, Ч (с. 12) |
|
128 28/01 |
Як народжуються винаходи? (с. 24-25) |
|
55 28/01 |
Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення) (с. 11-12) |
||
111 28/01 |
Закріплення звукового значення букв Ц ц і Ч ч (с. 7,9; с. 13,15) |
|
112 28/01 |
Письмо слів і речень з вивченими буквами |
|
129 31/01 |
Як природа допомагає винахід-никам?(с.26-28) |
|
56 31/01 |
Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77-78) |
||
132 01/02 |
Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (с.10) |
|
133 01/02 |
Чи можна бути винахідникам в наш час? (с. 29-31) |
|
131 01/02 |
Як стати лайфхакером? |
|
130 01/02 |
Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) (с. 13) |
||
20 |
113 02/02 |
Звук [ж], буква Ж ж (с. 12; с. 16) |
|
114 02/02 |
Письмо малої ж |
|
134 02/02 |
Спорт (с. 32-33) |
|
57 03/02 |
Додавання і віднімання числа 6 (с. 79; с. 15) |
|
115 03/02 |
Буква Ї ї та її звукове значення (с. 14; с. 18) |
|
116 03/02 |
Письмо великої і малої Ї, ї (с. 16) |
|
135 04/02 |
Чому варто займатися фізкультурою? (с. 34-35) |
|
58 04/02 |
Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80) |
||
117 04/02 |
Читання і обговорення букварних текстів |
|
118 04/02 |
Письмо великої Ж |
|
136 07/02 |
Які риси характеру розвиває спорт? (с. 36-37) |
|
59 07/02 |
Додавання і віднімання числа 7 |
||
138
|
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? (с. 38) |
|
139
|
РЗМ «Моя держава» (с. 18) |
|
140 08/02 |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? (с. 39) |
|
137 08/02
|
Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82) |
||
21 |
119 09/02 |
Звук [ш], буква Ш ш (с.18; с. 20) |
|
120 09/02 |
Письмо великої і малої Ш, ш (с. 20) |
|
141 09/02 |
Як книжка з’являється на світ?. (с. 40-44)) |
|
60 10/02 |
Додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків (с.83;с.17) |
|
121 10/02 |
Звук [х], буква Х х (с. 20; с. 22) |
|
122 10/02 |
Письмо великої і малої Х, х (с. 21) |
|
142 11/02 |
Книжка. |
|
61 11/02 |
Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10 (с. 85); |
||
123 11/02 |
Читання і обговорення букварних текстів (с.19, 21) |
|
124 11/02 |
Письмо слів, речень з вивченими літерами (с. 22) |
|
143 14/02 |
Які бувають книжки? (с. 45-47) |
|
62 14/02
|
Об’ємні геометричні фігури (с. 18) |
||
145 15/02 |
Робота з дитячою книжкою (с. 22)
|
|
146 15/02 |
Чому треба берегти книжки? (с. 48-49) |
|
147 15/02 |
Виготовлення закладки для книжки |
|
144 15/02 |
4. Перевір себе (урок-узагальнення) (с. 85; с. 20) |
||
22 |
125 16/02 |
Буква Ю ю та її звукове значення |
|
126 16/02 |
Письмо малої ю (с. 24) |
|
148 16/02 |
Транспорт (с. 50-51) |
|
63 17/02 |
Числа 11-100. Десяток (с. 86-87; с. 21-22) |
|
127 17/02 |
Буква Є є та її звукове значення |
|
128 17/02 |
Письмо великої і малої Є, є (с. 25) |
|
149 18/02 |
2. Який буває транспорт? (с. 52-53) |
|
64 18/02 |
Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89; с. 21-22) |
||
129 18/02 |
Закріплення звукового значення букв Ю ю та Є є |
|
130 18/02 |
Письмо великої Ю |
|
150 21/02 |
Як бути гарним пасажиром? (с. 54-55) |
|
65 21/02 |
Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91; с. 23) |
||
152 22/02 |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? (с. 56-57) |
|
153 22/02 |
РЗМ «Червона книга» (с. 27) |
|
154 22/02 |
Який транспорт найкращий? (с. 58-59) |
|
151 22/02 |
Числа 11-20 (с. 92-93; с. 24) |
||
23 |
131 23/02 |
Буква Щ щ та її звукове значення |
|
132 23/02 |
Письмо малої щ |
|
155 23/02 |
Світ професій (с.60-61) |
|
66 24/02 |
Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95; с. 25) |
|
133 24/02 |
Закріплення звукового значення букви Щ щ |
|
134 24/02 |
Письмо великої Щ |
|
156 25/02 |
Люди яких професій мені допомагають? (С. 62-65) |
|
67 25/02 |
Визначення кількості десятків і одиниць у числах (додаткова тема, с. 26) |
||
135 25/02 |
Читання і обговорення букварних текстів (с. 32) |
|
136 25/02 |
Письмо слів і речень з вивченими буквами (с. 31) |
|
157 28/02 |
Яка професія моєї мрії? (с. 66-67) |
|
68 28/02 |
Числовий ряд (додаткова тема, с. 27) |
||
159 01/03 |
4. Робота з дитячою книжкою (с. 34) |
|
160 01/03 |
Яка професія найважливіша? (с. 68-69) |
|
161 01/03 |
Професії майбутнього |
|
158 01/03 |
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97) |
||
24 |
137 02/03 |
Звук [ф], буква Ф ф (с. 36; с. 30) |
|
138 02/03 |
Письмо малої ф. (с. 33) Письмо великої Ф (с. 35), |
|
162 02/03 |
Підкорюємо час (с.70-71) |
|
69 03/03 |
Дії з одиницями вартості (с. 98; с. 28-29) |
|
139 03/03 |
Звук [дз], позначення його буквосполученням Дз дз (с. 38; с. 32) |
|
140 03/03 |
Письмо буквосполучень дз, Дз та слів із ними (с.34) |
|
163 04/03 |
Чим вимірюють час? (с. 72-75) |
|
70 04/03 |
Розрядні доданки |
||
141 04/03 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням Дж дж (с. 42; с. 33) |
|
142 04/03 |
Письмо буквосполучень дж, Дж та слів із ними (с. 38) |
|
164 09/03 |
Навіщо бути пунктуальним (с. 76-77) |
|
71 10/03 |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100) |
||
143 09/03 |
Закріплення звукового значення буквосполучень Дж дж, Дз дз (с. 43) |
|
144 09.03 |
Письмо слів і речень з буквосполученнями Дж дж, Дз дз (с. 39) |
|
165 11/03 |
Як керувати часом? (с. 78-79) |
|
72 11/03 |
Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг) (с. 31) |
||
25 |
145 10/03 |
Апостроф (с. 44; |
|
146 10/03 |
Письмо слів з апострофом (с. 40) |
|
166 12/03 |
Весняна мозаїка ( с. 2-3) |
|
73 12/03 |
Іменовані числа (с. 101-102; с. 32) |
|
|
|
|
||||||||||
147 11/03 |
Євген Шварц. Казка про втрачений час. |
|
148 11/03 |
Шкльні правила (с. 36) |
|
167 14/03 |
Чим заклопотані птахи навесні? (С. 6-7) |
|
74 14/03 |
Різницеве порівняння чисел (додатково) (с. 33-34) |
||
169 15/03 |
Робота з дитячою книжкою (с. 46 або 50) |
|
170 15/03 |
Як приходить весна? (с. 4-5) |
|
171 15/03 |
Які квіти розквітають першими? (с. 8-9) |
|
168 15/03 |
Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника (с. 103-104; |
||
26 |
149 16/03 |
Ознайомлення з українською абеткою. |
|
150 16/03 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. (Буквар, ч. 2, с. 51) |
|
172 16/03 |
Великдень (с. 10-11) |
|
75 17/03 |
Знаходження сум і різниць чисел (с. 105-106) |
|
151 17/03 |
Л. Повх. Хто вміє читати. ( с. 52; с. 37) |
|
152 17/03 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
173 18/03 |
Про що розповідає писанка? (с. 12-13) |
|
76 18/03 |
Побудова відрізків (додатково, с. 37-38) |
||
153 18/03 |
Такі різні тексти. |
|
154 18/03 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. |
|
174 28/03 |
Що покладемо у великодній кошик? (с. 14-15) |
|
77 28/03 |
Утворення і читання чисел від 20 до 50 |
||
176 29/03 |
Як святкують Великдень у світі? (с. 16-17) |
|
177 29/03 |
РЗМ «Зацвіла верба – прийшла весна (зошит, с. 41) |
|
178 29/03 |
Готуємось до Великодня. |
|
175 29/03 |
Утворення і читання чисел від 50 до 70 |
||
27 |
155 30/03 |
А. Ліндгрен «Діти з Бешкетної вулиці» (с. 58; с. 39) |
|
156 30/03 |
Голосні звуки. Склад. Наголос (ч. 2, с. 59) |
|
179 30/03 |
Навіщо ми їмо? (с. 18-19) |
|
78 31/03 |
Утворення і читання чисел від 70 до 100 (с. 109; с. 39) |
|
157 31/03 |
Дж. Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с. 60; с. 40) |
|
158 31/03 |
Перенос слів з рядка в рядок. (ч. 2, с. 61) |
|
180 01/04 |
Навіщо потрібно їсти? (С. 20-21) |
|
79 01/04
|
Вирази на дві дії (додатково, с. 40) |
||
159 01/04 |
Історія яблука |
|
160 01/04 |
Приголосні звуки |
|
181 04/04
|
Яка їжа корисна для мого організму? (с. 22-23) |
|
80 04/04 |
Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111; с. 41 ) |
||
183 05/04 |
Робота з дитячою книжкою (с. 56)
|
|
184 05/04 |
Як поводитися за столом? |
|
185 05/04 |
Як поводитися за столом? (с. 24-25) |
|
182 05/04 |
Запис чисел у нумераційній таблиці |
||
28 |
161 06/04 |
Р. Скиба «Із життя хитрих слів» (с. 64; |
|
162 06/04 |
Букви Я, Ю, Є, Ї (ч. 2, с. 65) |
|
186 06/04 |
Світ рослин (с. 26-27) |
|
81 07/04 |
Метр — одиниця вимірювання довжини |
|
163 07/04 |
Про що розповідає обкладинка |
|
164 07/04 |
Позначення м’якості приголосних на письмі (ч. 2, с. 67) |
|
187 08/04 |
Що потрібно рослинам для життя? (с. 28-29) |
|
82 08/04 |
Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115; с. 43) |
||
165 08/04 |
Дж. Дональдсон «Равлик і кит» |
|
166 08/04 |
Буква Ь (ч. 2, с. 69) |
|
188 11/04 |
Що спільного . 30-31) |
|
83 11/04 |
Порівняння двох виразів (додатково, с. 44-45) |
||
190 12/04 |
Як берегти рослини? (с. 32-33) |
|
191 12/04 |
Факт і думка (ч. 2, с. 70; зошит с. 44) |
|
192 12/04 |
Будова рослин. |
|
189 12/04 |
Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с.116) |
||
29 |
167 13/04 |
«Парасолька». За Зіркою Мензатюк |
|
168 13/04 |
Слова, які відповідають на питання хто?, що? (ч. 2, с. 73) |
|
193 13/04 |
Світ тварин (с. 34-35) |
|
84 14/04 |
Многокутники (с. 117; с. 46) |
|
169 14/04 |
С. Дерманський «Про яків» (с. 74; с. 47) |
|
170 14/04 |
Апостроф (ч. 2, с. 75) |
|
194 15/04 |
Які бувають тварини (с. 36-37) |
|
85 15/04 |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118) |
||
171 15/04 |
«На базар із татом». За Госсіні Сампе (с. 76; с. 48) |
|
172 15/04 |
Слова ввічливості (ч. 2, с. 77) |
|
195 18/04 |
Як живуть свійські та дикі тварини? (с38-39) |
|
86 18/04 |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) (с. 47) |
||
197 19/04 |
Чи бувають шкідливі тварини? |
|
198 19/04 |
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? (с. 40-41) |
|
199 19/04 |
Улюблені тварини. |
|
196 19/04 |
Задачі на знаходження вартості покупки (узагальнення) (с. 48-49) |
||
30 |
173 20/04 |
Пластик: плюси і мінуси (с. 78; с. 49) |
|
174 20/04 |
|
|
200 20/04 |
Веселка (с. 42-43) |
|
87 21/04 |
Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121, с. 50-5 |
|
175 21/04 |
Як народжується лялька (с. 80; с. 50) |
|
176 21/04 |
|
|
|
||||||
177 22/04 |
Г. Бойко «Загубила голку Ніна», Ш. Сілверстейн «Кумедна Розі» с. 82; с. 51) |
|
178 22/04 |
|
|
201 22/04 |
Як з’являється веселка? (с. 44-45) |
|
88 22/04
|
Послідовність днів тижня (с. 122) |
||
203 26/04 |
Що спільного між словами «веселка» та весело» (с. 48-49)
|
|
204 26/04 |
РЗМ Краще один раз побачити (Ч. 2, с. 71; зошит 45) |
|
205 26/04 |
|
|
|
|
||
31 |
179 27/04 |
Без коліс, як без води: ні туди і ні сюди (с.84; с. 52) |
|
180 27/04 |
|
|
206 27/04
|
Моя родина (с. 50-51) |
|
|
Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с. 52)
|
|
181 28/04 |
Ю. Тувім «Паротяг» (с. 86; с. 53) |
|
182 28/04 |
|
|
|
||||||
183 29/04 |
|
|
184 29/04 |
|
|
207 29/04 |
У чому сила родини? (С. 54-55) |
|
90 29/04 |
|
||
209 03/05 |
Робота з дитячою книжкою |
|
210 03/05 |
Які я маю обов’язки у родині? (с. 56-57) |
|
211 03/05 |
|
|
208 03/05 |
Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126; с.55) |
||
32 |
185 04/05 |
«Знаєш, як я тебе люблю?» За С. Макбратні (с. 90; 55) |
|
186 04/05 |
|
|
212 04/05 |
Ми – українці, ми – європейці. (с. 58-59) |
|
|
Закріплення додавання чисел виду |
|
187 05/05 |
Ю. Бедрик «Коник-стрибунець», О. Полянська «Лічилка» (с. 92; с. 56) |
|
188 05/05 |
|
|
213 06/05 |
Українці – хто ми? (с. 60-61) |
|
92 06/05 |
Перевір себе (урок узагальнення) |
||
189 06/05 |
Як росте жаба |
|
190 06/05 |
|
|
|
||||||
215 10/05 |
|
|
216 10/05 |
Складаємо лист за опорними словами. |
|
217 10/05 |
Що закодовано в українській вишиванці? (с.63) |
|
214 10/05 |
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (с. 56) |
||
33 |
191 11/05 |
Г. Ткачук «Волохате волосся», «Жахлива історія» (с. 96; с. 58) |
|
192 11/05 |
|
|
218 11/05 |
|
|
|
Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127; с. 57) |
|
193 12/05 |
Р. Скиба «Щось не так» (с. 98; с. 59) |
|
194 12/05 |
|
|
219 13/05 |
Як упізнати літо? (с. 68-69) |
|
94 13/05 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення) (с. 58) |
||
195 13/05 |
|
|
196 13/05 |
Ігри зі словами (зошит, с. 43) |
|
220 16/05 |
Як змінюється природа влітку? (с. 70-71) |
|
95 16/05 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення)
|
||
222 17/05 |
|
|
223 17/05 |
Як провести літні канікули безпечно? (с. 72-73) |
|
224 17/05 |
Жива природа влітку |
|
221 17/05 |
Площинні і об’ємні геометричні фігури. |
||
34 |
197 18/05 |
Казка про Зайчика і пори року |
|
198 18/05 |
Творча робота над казкою |
|
225 18/05 |
Життя тварин влітку |
|
96 19/05 |
|
|
199 19/05 |
|
|
200 19/05 |
Слова, які відповідають на питання хто? Що? (повторення) |
|
226 20/05 |
Розпізнавання трав’янистих рослин, дерев та кущів. |
|
97 20/05 |
Вправи з іменованими числами (повторення) (с. 60) |
||
201 20/05 |
|
|
202 20/05 |
РЗМ Які вони, рослини (зошит, с. 46) |
|
227 23/05 |
Чим діти ззаймаються влітку7 |
|
98 23/05 |
Вправи з іменованими числами (повторення) (с. 61) |
||
229 24/05 |
|
|
230 24/05 |
Складаємо розповідь за серією малюнків. |
|
231 24/05 |
Дерево літніх справ |
|
228 24/05 |
Вправи з іменованими числами (повторення) |
||
35 |
203 25/05 |
Джанні Родарі. Дашок. |
|
204 25/05 |
Складаємо римовані тексти за мотивами змісту картини |
|
232 25/05 |
Плануємо екскурсію |
|
99 26/05
|
Одиниці вимірювання довжини (повторення) (с. 62) |
|
205 26/05 |
Читання текстів повчального характеру. |
|
206 26/05 |
Слова, які відповідають на питання «що робить?» (повторення) |
|
233 27/05 |
Їдемо автобусом |
|
100 27/05 |
Одиниці вимірювання довжини (повторення) (с. 63) |
||
207 27/05 |
|
|
208 27/05 |
Слова, які відповідають на питання «який?», «Яка?», «яке?», «які?» |
|
234 30/05 |
У зоопарку |
|
101 30/05 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. |
||
236 31/05 |
|
|
237 31/05 |
Що я знаю про Вінницю? |
|
238 31/05 |
Визначні місця Вінниччини. |
|
235 31/05 |
Розв’язування життєвих завдань, описаних у математичних задачах |
||
36 |
209 01/06 |
|
|
210 01/06 |
Слова близькі та протилежні за значенням (повторення) |
|
239 01/06 |
Правила поведінки в громадських місцях. |
|
102 02/06 |
Розв’язування життєвих завдань, описаних у математичних задачах |
|
211 02/06 |
|
|
212 02/06 |
Ставимо запитання. (повторення) |
|
240 03/06 |
Правила поведінки на водоймах. |
|
103 03/06 |
Робота з геометричним матеріалом. |
||
213 03/06 |
|
|
214 03/06 |
Складаємо речення. Розповідаємо (повторення). |
|
241 06/06 |
Правила поведінки на вулиці. |
|
104 06/06 |
Розв’язування життєвих завдань, описаних у математичних задачах |
||
243 07/06 |
|
|
244 07/06 |
Як обрати безпечне місце для відпочинку? |
|
245 07/06 |
Мої очікування від літніх канікул. |
|
246 07/06 |
Перевір себе (урок-узагальнення) |