Комплексне календарно-тематичне планування (1 клас, 2 семестр)

Про матеріал
Комплексне календарно-тематичне планування (1 клас, 2 семестр) з української мови, математики, курсу "Я досліджую світ"
Перегляд файлу

Наскрізне календарно-тематичне планування

уроків української мови,  математики, уроків інтегрованого  курсу «Я досліджую світ»

 

№ тижня

Тема тижня

№, дата

Українська мова: читання

 

№, дата

Українська мова: письмо

 

№, дата

Я досліджую світ

 

№, дата

Математика

16

Зимові свята

111

11/01

Василь Сухомлинський «Краплинка роси»

 

112

11/01

За що я можу бути вдячним?

 

108

10/01

Цикл зимових свят.

 

47

10/01

Компоненти та результат дій додавання та віднімання.

 

 

109

11/01

Чарівне слово «Дякую»

 

110

11/01

Чи можу я подякувати собі?

17

Світ захоплень

95

12/01

Звук [г], Буква Г г (ч. 1, с. 98; с. 4),

 

96

12/01

Письмо малої і великої Г, г (с. 2)

 

113

12/01

Світ  захоплень (с. 2-3)

 

48

13/01

Додавання і віднімання числа 4 (с. 68; с. 2)

97

13/01

Звук [ґ], Буква Ґ ґ (ч. 1, с. 101; с. 6)

 

98

13/01

Письмо малої і великої Ґ, ґ (с. 3)

 

114

14/01

Які справи дарують мені радість? (с. 4-5)

 

49

14/01

Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69; с. 3-4)

99

14/01

Закріплення звукового значення букв г і ґ (ч. 1, с. 99–101; с. 5, 7),

 

100

14/01

Закріплення написання вивчених букв, слів з ними (с. 4)

 

115

17/01

Які справи дарують мені радість? (с. 6-9)

 

50

17/01

Додавання і віднімання числа 5 (с. 70; с. 5 )

117

18/01

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (ч. 1,
с. 102)

 

 

 

 

118

18/01

Як знайти для себе нове захоплення? (с. 10-11)

 

119

18/01

Виготовлення іграшки «Акробат»

 

116

18/01

Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71; с. 6)

18

Ми –

мандрівники

101

19/01

Звук [й], Буква Й й (ч. 1, с. 104; с. 8)

 

102

19/01

Письмо малої і великої й, Й (с. 6)

 

120

19/01

Ми – мандрівники (с. 12-13)

 

51

20/01

Літр – одиниця вимірювання місткості (с. 72-73)

103

20/01

Буква Я я та її звукове значення
(ч. 1, с. 106; с. 10),

 

104

20/01

Письмо малої я (с. 7)

 

121

21/01

Як мандрувати безпечно? (с. 14-15)

 

52

21/01

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення) (с. 7-8)

105

21/01

Закріплення звукового значення букви Я я (ч. 1,
с. 108; с. 11)

 

 

106

21/01

Письмо великої Я
(с. 8)

 

122

24/01

Чим цікава мандрівка до Києва? (с. 16-19)

 

53

24/01

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)

124

25/01

Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля? (с. 20-21)

 

125

25/01

4. Письмо вивчених букв, слів з ними

 «Сонечко, сонечко, визирни в віконечко» (с. 9)

 

126

25/01

Виготовлення лепбука «Подорожуємо світом»

 

123

25/01

 

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

(с. 9-10)

19

Ми - винахідники

107

26/01

Звук [ц], Буква Ц ц (Ч. 2, с. 6; с. 12)

 

108

26/01

Письмо малої і великої ц, Ц (с. 11)

 

127

26/01

Ми – винахідники (с. 22-23)

 

54

27/01

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

109

27/01

 Звук [ч], Буква Ч ч (с. 8; с. 14)

 

110

27/01

Письмо малої і великої ч, Ч (с. 12)

 

128

28/01

Як народжуються винаходи? (с. 24-25)

 

55

28/01

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення) (с. 11-12)

111

28/01

Закріплення звукового значення букв Ц ц і Ч ч (с. 7,9; с. 13,15)

 

112

28/01

Письмо слів і речень з вивченими буквами
(с. 13)

 

129

31/01

Як природа допомагає винахід-никам?(с.26-28)

 

56

31/01

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77-78)

132

01/02

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (с.10)

 

133

01/02

Чи можна бути винахідникам в наш час? (с. 29-31)

 

131

01/02

Як стати лайфхакером?

 

130

01/02

Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) (с. 13)

20

Спорт

113

02/02

Звук [ж], буква Ж ж (с. 12; с. 16)

 

114

02/02

Письмо малої ж
(с. 15)

 

134

02/02

Спорт (с. 32-33)

 

57

03/02

Додавання і віднімання числа 6

(с. 79; с. 15)

115

03/02

Буква Ї ї та її звукове значення

(с. 14; с. 18)

 

116

03/02

Письмо великої і малої  Ї, ї (с. 16)

 

135

04/02

Чому варто займатися фізкультурою? (с. 34-35)

 

58

04/02

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)
 

117

04/02

Читання і обговорення букварних текстів
(с. 16)

 

118

04/02

Письмо великої Ж
(с. 17)

 

136

07/02

Які риси характеру розвиває спорт? (с. 36-37)

 

59

07/02

Додавання і віднімання числа 7
(с. 81; с. 16)

138

 

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? (с. 38)

 

139

 

РЗМ «Моя держава» (с. 18)

 

140

08/02

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? (с. 39)

 

137

08/02

 

Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82)

21

Книжка

119

09/02

Звук [ш], буква Ш ш (с.18; с. 20)

 

120

09/02

Письмо великої і малої  Ш, ш (с. 20)

 

141

09/02

Як книжка з’являється на світ?. (с. 40-44))

 

60

10/02

Додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків (с.83;с.17)

121

10/02

Звук [х], буква Х х (с. 20; с. 22)

 

122

10/02

Письмо великої і малої  Х, х (с. 21)

 

142

11/02

Книжка.

 

61

11/02

Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10 (с. 85);

123

11/02

Читання і обговорення букварних текстів (с.19, 21)

 

124

11/02

Письмо слів, речень з вивченими літерами (с. 22)

 

143

14/02

Які бувають книжки? (с. 45-47)

 

62

14/02

 

Об’ємні геометричні фігури (с. 18)
 

145

15/02

Робота з дитячою книжкою  (с. 22)

 

 

146

15/02

Чому треба берегти книжки? (с. 48-49)

 

147

15/02

Виготовлення закладки для книжки

 

144

15/02

4. Перевір себе (урок-узагальнення) (с. 85; с. 20)

22

Транспорт

125

16/02

Буква Ю ю та її звукове значення
(с. 24; с. 24)

 

126

16/02

Письмо малої ю (с. 24)

 

148

16/02

Транспорт (с. 50-51)

 

63

17/02

Числа 11-100.

Десяток (с. 86-87; с. 21-22)

127

17/02

 Буква Є є та її звукове значення
(с. 26; с. 26)

 

128

17/02

Письмо великої і малої  Є, є (с. 25)

 

149

18/02

2. Який буває транспорт? (с. 52-53)

 

64

18/02

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89;

с. 21-22)

129

18/02

Закріплення звукового значення букв Ю ю та Є є
(с. 28; с. 25, с. 27)

 

130

18/02

Письмо великої Ю
(с. 26)

 

150

21/02

 Як бути гарним пасажиром? (с. 54-55)

 

65

21/02

 Утворення і читання чисел другого десятка

(с. 90-91; с. 23)

152

22/02

Для чого потрібні правила дорожнього руху? (с. 56-57)

 

153

22/02

РЗМ «Червона книга» (с. 27)

 

154

22/02

Який транспорт найкращий? (с. 58-59)

 

151

22/02

Числа 11-20 (с. 92-93; с. 24)

23

Світ професій

131

23/02

Буква Щ щ та її звукове значення
(с. 30; с. 28)

 

 

132

23/02

Письмо малої щ
(с.29)

 

155

23/02

Світ професій (с.60-61)

 

66

24/02

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95; с. 25)

133

24/02

Закріплення звукового значення букви Щ щ
(с. 31; с. 29)

 

134

24/02

Письмо великої Щ
(с. 30)

 

156

25/02

Люди яких професій мені допомагають? (С. 62-65)

 

67

25/02

 Визначення кількості десятків і одиниць у числах (додаткова тема, с. 26)

135

25/02

Читання і обговорення букварних текстів (с. 32)

 

136

25/02

Письмо слів і речень з вивченими буквами  (с. 31)

 

157

28/02

Яка професія моєї мрії? (с. 66-67)

 

68

28/02

Числовий ряд  (додаткова тема, с. 27)

159

01/03

4. Робота з дитячою книжкою  (с. 34)

 

160

01/03

Яка професія найважливіша? (с. 68-69)

 

161

01/03

Професії майбутнього

 

158

01/03

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)

24

Підкорюємо час

137

02/03

Звук [ф], буква Ф ф

(с. 36; с. 30)

 

138

02/03

Письмо малої ф. (с. 33) Письмо великої Ф (с. 35),

 

162

02/03

Підкорюємо час (с.70-71)

 

69

03/03

Дії з одиницями вартості (с. 98; с. 28-29)

139

03/03

Звук [дз], позначення його буквосполученням Дз дз (с. 38; с. 32)

 

140

03/03

Письмо буквосполучень дз, Дз та слів із ними (с.34)

 

163

04/03

Чим вимірюють час? (с. 72-75)

 

70

04/03

Розрядні доданки
(с. 99; с. 30)

141

04/03

Звук [дж], позначення його буквосполученням Дж дж (с. 42; с. 33)

 

142

04/03

Письмо буквосполучень дж, Дж та слів із ними (с. 38)

 

164

09/03

Навіщо бути пунктуальним (с. 76-77)

 

71

10/03

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100)

143

09/03

Закріплення звукового значення буквосполучень Дж дж, Дз дз (с. 43)

 

144

09.03

Письмо слів і речень з буквосполученнями Дж дж, Дз дз (с. 39)

 

165

11/03

Як керувати часом? (с. 78-79)

 

72

11/03

Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг) (с. 31)

25

Весняна мозаїка

145

10/03

Апостроф (с. 44;
с. 34)

 

146

10/03

Письмо слів з апострофом (с. 40)

 

166

12/03

Весняна мозаїка ( с. 2-3)

 

73

12/03

Іменовані числа

(с. 101-102; с. 32)

 

 

 

147

11/03

Євген Шварц. Казка про втрачений час.

 

148

11/03

Шкльні правила (с. 36)

 

167

14/03

Чим заклопотані птахи навесні? (С. 6-7)

 

74

14/03

Різницеве порівняння чисел (додатково) (с. 33-34)

169

15/03

Робота з дитячою книжкою (с. 46 або 50)

 

170

15/03

Як приходить весна? (с. 4-5)

 

171

15/03

 Які квіти розквітають першими? (с. 8-9)

 

168

15/03

Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника  (с. 103-104;
с. 35-36)

26

Великдень

149

16/03

Ознайомлення з українською абеткою.
Г. Фалькович «Абетку ти береш до рук», Н. Поклад «Книжковечір»
( с. 48; с. 35, с. 36)

 

150

16/03

Письмо слів, речень з вивченими буквами. (Буквар, ч. 2, с. 51)

 

172

16/03

Великдень (с. 10-11)

 

75

17/03

Знаходження сум і різниць чисел (с. 105-106)

151

17/03

Л. Повх. Хто вміє читати. ( с. 52; с. 37)

 

152

17/03

Письмо слів, речень з вивченими буквами
(ч. 2, с. 53)

 

173

18/03

Про що розповідає писанка? (с. 12-13)

 

76

18/03

Побудова відрізків (додатково, с. 37-38)
 

153

18/03

 Такі різні тексти.
(с. 54; с. 38)

 

154

18/03

Письмо слів, речень з вивченими буквами.
(ч. 2, с. 53)

 

174

28/03

Що покладемо у великодній кошик? (с. 14-15)

 

77

28/03

Утворення і читання чисел від 20 до 50
(с. 107; с. 39)

176

29/03

Як святкують Великдень у світі? (с. 16-17)

 

177

29/03

РЗМ «Зацвіла верба – прийшла весна (зошит, с. 41)

 

178

29/03

Готуємось до Великодня.

 

175

29/03

Утворення і читання чисел від 50 до 70
(с. 108; с. 39)

27

Навіщо ми їмо?

155

30/03

А. Ліндгрен «Діти з Бешкетної вулиці» (с. 58; с. 39)

 

156

30/03

Голосні звуки. Склад. Наголос (ч. 2, с. 59)

 

179

30/03

Навіщо ми їмо? (с. 18-19)

 

78

31/03

Утворення і читання чисел від 70 до 100

(с. 109; с. 39)

157

31/03

Дж. Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с. 60; с. 40)

 

158

31/03

Перенос слів з рядка в рядок. (ч. 2, с. 61)

 

180

01/04

Навіщо потрібно їсти? (С. 20-21)

 

79

01/04

 

Вирази на дві дії (додатково, с. 40)

159

01/04

Історія яблука
(с. 62; с. 41)

 

160

01/04

Приголосні звуки
(ч. 2, с. 63)

 

181

04/04

 

Яка їжа корисна для мого організму? (с. 22-23)

 

80

04/04

Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111; с. 41 )

183

05/04

Робота з дитячою книжкою (с. 56)

 

 

 

 

184

05/04

Як поводитися за столом?

 

185

05/04

Як поводитися за столом? (с. 24-25)

 

182

05/04

Запис чисел у нумераційній таблиці
(с. 112; с. 42)

28

Світ рослин

161

06/04

Р. Скиба «Із життя хитрих слів» (с. 64;
с. 42)

 

162

06/04

Букви Я, Ю, Є, Ї

(ч. 2, с. 65)

 

186

06/04

Світ рослин (с. 26-27)

 

81

07/04

Метр — одиниця вимірювання довжини
(с. 113-114)

163

07/04

Про що розповідає обкладинка
(с. 66–67; с. 43)

 

164

07/04

Позначення м’якості приголосних на письмі (ч. 2, с. 67)

 

187

08/04

Що потрібно рослинам для життя? (с. 28-29)

 

82

08/04

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115; с. 43)

165

08/04

Дж. Дональдсон «Равлик і кит»
(с. 68; с. 44)

 

166

08/04

 Буква Ь (ч. 2, с. 69)

 

188

11/04

Що спільного . 30-31)

 

83

11/04

Порівняння двох виразів (додатково,

с. 44-45)

190

12/04

Як берегти рослини? (с. 32-33)

 

191

12/04

Факт і думка (ч. 2, с. 70; зошит с. 44)

 

192

12/04

Будова рослин.

 

189

12/04

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с.116)

29

Світ тварин

167

13/04

«Парасолька». За Зіркою Мензатюк
(с. 72; с. 46)

 

 

168

13/04

Слова, які відповідають

на питання хто?, що? (ч. 2, с. 73)

 

193

13/04

Світ тварин (с. 34-35)

 

84

14/04

Многокутники (с. 117; с. 46)

169

14/04

С. Дерманський «Про яків» (с. 74; с. 47)

 

170

14/04

Апостроф (ч. 2, с. 75)

 

194

15/04

Які бувають тварини (с. 36-37)

 

85

15/04

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118)

171

15/04

«На базар із татом». За Госсіні Сампе (с. 76; с. 48)

 

172

15/04

Слова ввічливості

 (ч. 2, с. 77)

 

195

18/04

Як живуть свійські та дикі тварини? (с38-39)

 

86

18/04

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) (с. 47)

197

19/04

Чи бувають шкідливі тварини?

 

198

19/04

Чи можуть дикі тварини стати хатніми? (с. 40-41)

 

199

19/04

Улюблені тварини.

 

196

19/04

Задачі на знаходження вартості покупки (узагальнення) (с. 48-49)

30

Веселка

173

20/04

Пластик: плюси і мінуси (с. 78; с. 49)

 

174

20/04

  1. Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (ч. 2, с. 79)

 

200

20/04

Веселка (с. 42-43)

 

87

21/04

  1.  

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121, с. 50-5

175

21/04

Як народжується лялька (с. 80; с. 50)

 

176

21/04

  1. Слова, які відповідають на питання що робити?, що роблять? (ч. 2, с. 81)

 

  1.  

177

22/04

Г. Бойко «Загубила голку Ніна», Ш. Сілверстейн «Кумедна Розі» с. 82; с. 51)

 

178

22/04

  1. Слова-помічники
    (ч. 2, с. 83)

 

201

22/04

Як з’являється веселка? (с. 44-45)

 

88

22/04

 

Послідовність днів тижня (с. 122)

203

26/04

Що спільного між словами «веселка» та весело» (с. 48-49)

 

 

204

26/04

РЗМ Краще один раз побачити (Ч. 2, с. 71; зошит 45)

 

205

26/04

  1. Які кольори має веселка? (с. 46-47)
  1.  
  1. 202
  2. 26/04
  1. Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124, с. 52)

31

Моя родина

179

27/04

Без коліс, як без води: ні туди і ні сюди (с.84; с. 52)

 

180

27/04

  1. Слова, протилежні за значенням (ч. 2, с. 85)

 

206

27/04

 

Моя родина (с. 50-51)

 

  1. 89
  2. 28/04

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с. 52)

 

181

28/04

Ю. Тувім «Паротяг» (с. 86; с. 53)

 

182

28/04

  1. Слова, близькі за значенням (ч. 2, с. 87)

 

  1.  

183

29/04

  1.  «Томас Едісон».
    За Анн Бланшар
    (с. 88; с. 54)

 

184

29/04

  1. Слова, які пишуть з великої букви (ч. 2,
    с. 89)

 

207

29/04

У чому сила родини? (С. 54-55)

 

90

29/04

  1. Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125; с. 53-54)

209

03/05

Робота з дитячою книжкою

 

210

03/05

Які я маю обов’язки у родині? (с. 56-57)

 

211

03/05

  1. Хто є в моїй родині? (с. 52-53)

 

208

03/05

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126; с.55) 

32

Ми – українці, ми – європейці

185

04/05

«Знаєш, як я тебе люблю?»

За С. Макбратні (с. 90; 55)

 

186

04/05

  1. Складаємо речення. Описуємо (ч. 2, с. 91)

 

212

04/05

Ми – українці, ми – європейці. (с. 58-59)

  1.  
  1.  
  1. 91
  2. 05/05

Закріплення додавання чисел виду
65 + 32 і віднімання виду 46 – 32

187

05/05

Ю. Бедрик «Коник-стрибунець», О. Полянська «Лічилка» (с. 92; с. 56)

 

188

05/05

  1. Складаємо речення. Розповідаємо (ч. 2,
    с. 93)

 

213

06/05

Українці – хто ми? (с. 60-61)

 

92

06/05

Перевір себе (урок узагальнення)

189

06/05

Як росте жаба
(с. 94; с. 57)

 

190

06/05

  1. Складаємо речення. Порівнюємо (ч. 2, с. 95)

 

 

215

10/05

  1. Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?   (с. 64-65)

 

216

10/05

Складаємо лист за опорними словами.

 

217

10/05

Що закодовано в українській вишиванці? (с.63)

 

214

10/05

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (с. 56)

33

Літня мозаїка

191

11/05

Г. Ткачук «Волохате волосся», «Жахлива історія» (с. 96; с. 58)

 

192

11/05

  1. 1Ставимо запитання (ч. 2, с. 97)

 

218

11/05

  1. Літня мозаїка (с. 66-67)
  1.  
  1. 93
  2. 12/05

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел  в межах 100 (с. 127; с. 57)

193

12/05

Р. Скиба «Щось не так» (с. 98; с. 59)

 

194

12/05

  1. Складаємо розповідь за малюнками
    (ч. 2, с. 99)

 

219

13/05

Як упізнати літо? (с. 68-69)

 

94

13/05

Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення) (с. 58)

195

13/05

  1. Робота з дитячою книжкою
  2.  

 

196

13/05

Ігри зі словами (зошит, с. 43)

 

220

16/05

Як змінюється природа влітку? (с. 70-71)

 

95

16/05

Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення)

 

222

17/05

  1.  «Від’їзд».
  2. За Г. Сампе
  3. (с. 100; с. 60)
  4.  
  5.  

 

223

17/05

Як провести літні канікули безпечно? (с. 72-73)

 

224

17/05

Жива природа влітку

 

221

17/05

Площинні і об’ємні геометричні фігури.

34

Літня мозаїка

197

18/05

Казка про Зайчика і пори року

 

198

18/05

Творча робота над казкою

 

225

18/05

Життя тварин влітку

 

96

19/05

  1. Порівняння іменованих чисел (повторення)
  2. (с. 59)

 

199

19/05

  1. Н. Забіла «Червень», Є. Желєзняков «Липень», М. Лисич «Серпень»

 

200

19/05

Слова, які відповідають на питання хто? Що? (повторення)

 

226

20/05

Розпізнавання трав’янистих рослин, дерев та кущів.

 

97

20/05

Вправи з іменованими числами (повторення)

(с. 60)

201

20/05

  1. Прислів’я та приказки про літо.

 

202

20/05

РЗМ Які вони, рослини  (зошит, с. 46)

 

227

23/05

Чим діти ззаймаються влітку7

 

98

23/05

Вправи з іменованими числами (повторення)

(с. 61)

229

24/05

  1. Анатолій Костецький «Справ літа»

 

230

24/05

Складаємо розповідь за серією малюнків.

 

231

24/05

Дерево літніх справ

 

228

24/05

Вправи з іменованими числами (повторення)

35

Плануємо екскурсію

203

25/05

Джанні Родарі. Дашок.

 

204

25/05

Складаємо римовані тексти за мотивами змісту картини

 

232

25/05

Плануємо екскурсію

 

99

26/05

 

Одиниці вимірювання довжини (повторення)

(с. 62)

205

26/05

Читання текстів повчального характеру.

 

206

26/05

Слова, які відповідають на питання «що робить?» (повторення)

 

233

27/05

Їдемо автобусом

 

100

27/05

Одиниці вимірювання довжини (повторення)

(с. 63)

207

27/05

  1. Читання текстів повчального характеру.

 

208

27/05

Слова, які відповідають на питання «який?», «Яка?», «яке?», «які?»

 

234

30/05

У зоопарку

 

101

30/05

Додавання і віднімання іменованих чисел.

236

31/05

  1. Вінниця – мій рідний край.

 

237

31/05

Що я знаю про Вінницю?

 

238

31/05

Визначні місця Вінниччини.

 

235

31/05

Розв’язування життєвих завдань, описаних у

математичних задачах

36

Плануємо екскурсію

209

01/06

  1. Читання текстів повчального характеру.

 

210

01/06

Слова близькі та протилежні за значенням (повторення)

 

239

01/06

Правила поведінки в громадських місцях.

 

102

02/06

Розв’язування життєвих завдань, описаних у

математичних задачах

211

02/06

  1. Читання текстів повчального характеру.

 

212

02/06

Ставимо запитання. (повторення)

 

240

03/06

Правила поведінки на водоймах.

 

103

03/06

Робота з геометричним матеріалом.

213

03/06

  1. Читання текстів повчального характеру.

 

214

03/06

Складаємо речення. Розповідаємо (повторення).

 

241

06/06

Правила поведінки на вулиці.

 

104

06/06

Розв’язування життєвих завдань, описаних у

математичних задачах

243

07/06

  1. Читання віршів про літо.

 

244

07/06

Як обрати безпечне місце для відпочинку?

 

245

07/06

Мої очікування від літніх канікул.

 

246

07/06

Перевір себе (урок-узагальнення)

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
31 березня 2022
Переглядів
1881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку