2024
Комплексна підсумкова робота за І семестр
ВАРІАНТ 1
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Заповни таблицю, зазначивши речовини за їх агрегатним станом.
Кухонна сіль, фруктовий сік, повітря, цукор, газована вода, кисень. (3 бали)
№ п/п |
|
|
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
Заповни таблицю, зазначивши їх розчинність, властивості та класифікацію. (9 балів)
Моделі молекул речовин |
Розчинність речовини |
Проста чи складна речовина |
Зберігає свій об’єм |
Кухонна сіль |
|
|
|
Фруктовий сік |
|
|
|
Повітря |
|
|
|
Цукор |
|
|
|
Газована вода |
|
|
|
Кисень |
|
|
|
Оцінка досягнень учня по І групі результатів__________________________
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Планета Земля складається з ___________ основних шарів: земної кори, ___________ та ядра. Найщільніша і найгарячіша частина планети – ________. Між земною корою і ядром розміщена __________.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Фізичну величину, яка визначає, скільки речовини містить тіло, називають об’ємом. Маса декількох тіл, узятих разом, дорівнює сумі їхніх мас. Міжнародна одиниця вимірювання маси – 1 г.
Оцінка досягнень учня по ІІ групі результатів__________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
_______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка досягнень учня по ІІІ групі результатів ____________________
Оцінка за комплексну підсумкову роботу №1 _____________________________________ (визначається на основі середнього арифметичного оцінок ГР1+ГР2+ГР3/3)
Комплексна підсумкова робота за І семестр
ВАРІАНТ 2
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Заповни таблицю, зазначивши речовини за їх агрегатним станом.
Крохмаль, вода, повітря, крейда, оцет , азот. (3 бали)
№ п/п |
|
|
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
Заповни таблицю, зазначивши їх розчинність, властивості та класифікацію. (9 балів)
Моделі молекул речовин |
Розчинність речовини |
Проста чи складна речовина |
Зберігає свій об’єм |
Крохмаль |
|
|
|
Вода |
|
|
|
Повітря |
|
|
|
Крейда |
|
|
|
Оцет |
|
|
|
Азот |
|
|
|
Оцінка досягнень учня по І групі результатів__________________________
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Познач оболонки Землі. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
На поверхні Землі розташовані й взаємодіють чотири оболонки: тверда (____________________), водна (_____________________), повітряна (___________________) та оболонка, в якій існує життя (_________________).
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
На сьогодні в науці відомо 110 різних атомів. Атоми одного і того самого елемента називають елементами. Хімічний елемент Карбон позначається символом «О» і читається «аш». Хімічний елемент Гідроген позначається символом «Н» і читається «це».
Оцінка досягнень учня по ІІ групі результатів__________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Цей вислів відображає роль рослин у біосфері як посередників у взаємодії між атмосферою та ґрунтом. Рослини поглинають вуглекислий газ з атмосфери та за допомогою фотосинтезу перетворюють його на органічні сполуки, які використовуються для живлення рослин. Завдяки цьому рослини виробляють кисень, який потрібен для дихання тварин та людей.
_______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Використовуючи діаграму Венна, порівняй глобус і географічну карту. (6 балів)
Оцінка досягнень учня по ІІІ групі результатів ____________________
Оцінка за комплексну підсумкову роботу №1 _____________________________________ (визначається на основі середнього арифметичного оцінок ГР1+ГР2+ГР3/3)
Комплексна підсумкова робота за ІІ семестр
ВАРІАНТ 1
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Заповни таблицю, зазначивши функції органів рослин(6 балів)
Орган рослини |
Функції органів рослин |
Корінь |
|
Стебло |
|
Листок |
|
Квітка |
|
Насінина |
|
Плід |
|
Сформулюй гіпотезу про найважливіший орган рослини. (3 бали)
Гіпотеза: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка досягнень учня по І групі результатів__________________________
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Для проростання насіння необхідна сукупність певних факторів, серед яких _________, доступ ____________, достатня ________________ повітря.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Кров складається з води і клітин крові. Кровоносна система складається з серця і нервів. Кров в організмі людини рухається одним колом кровообігу.
Оцінка досягнень учня по ІІ групі результатів__________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
_______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Використовуючи діаграму Венна, порівняй вищі спорові і голонасінні рослини (6 балів)
Оцінка досягнень учня по ІІІ групі результатів ____________________
Оцінка за комплексну підсумкову роботу №2 _____________________________________ (визначається на основі середнього арифметичного оцінок ГР1+ГР2+ГР3/3)
Комплексна підсумкова робота за ІІ семестр
ВАРІАНТ 2
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
1.Стань дослідником природи. Познач органи квіткової рослини (3 бали)
Встанови відповідність між зображенням організму і його назвою
(6 балів)
Організм |
Назва організму |
|
А. Лишайник |
2. |
Б. Гриб мукор |
3. |
В. Хвощ польовий |
4. |
Г. Аспергіл |
5. |
Д. Щитник чоловічий |
6. |
Е. Зозулин льон |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Сформулюй гіпотезу про значення вищих спорових рослин у природі і житті людини. (3 бали)
Гіпотеза: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка досягнень учня по І групі результатів__________________________
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Головними частинами квітки є ____________________ і __________________. У ________________ утворюється пилок. Для запилення квітки _______________ приваблюють комах.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Дихальна система людини забезпечує надходження вуглекислого газу, видалення кисню, бере участь у сприйнятті запахів та формуванні голосу.
Газообмін відбувається у альвеолах бронхів.
Оцінка досягнень учня по ІІ групі результатів__________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
них нікому заступитись, крім нас, людей, які разом з ними заселяють цю
Землю». Наведи аргументи, чому потрібно охороняти тварин. (6 балів)
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка досягнень учня по ІІІ групі результатів ____________________
Оцінка за комплексну підсумкову роботу №2 _____________________________________ (визначається на основі середнього арифметичного оцінок ГР1+ГР2+ГР3/3)
Комплексна підсумкова робота за І семестр
ВАРІАНТ 1
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Кухонна сіль, фруктовий сік, повітря, цукор, газована вода, кисень. (3 бали)
№ п/п |
|
|
|
1 |
Кухонна сіль |
Фруктовий сік |
повітря |
2 |
цукор |
Газована вода |
кисень |
Заповни таблицю, зазначивши їх розчинність, властивості та класифікацію. (9 балів)
Моделі молекул речовин |
Розчинність речовини |
Проста чи складна речовина |
Зберігає свій об’єм |
Кухонна сіль |
Розчинна |
складна |
зберігає |
Фруктовий сік |
розчинний |
складна |
зберігає |
Повітря |
розчинне |
складна |
не зберігає |
Цукор |
розчинний |
складна |
зберігає |
Газована вода |
розчинна |
складна |
зберігає |
Кисень |
розчинний |
проста |
не зберігає |
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
(кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
а |
г |
в |
а |
в |
а |
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Планета Земля складається з трьох основних шарів: земної кори, мантії та ядра. Найщільніша і найгарячіша частина планети – ядро. Між земною корою і ядром розміщена мантія.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Фізичну величину, яка визначає, скільки речовини містить тіло, називають масою. Маса декількох тіл, узятих разом, дорівнює сумі їхніх мас. Міжнародна одиниця вимірювання маси – 1 кг.
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Орієнтовані фрази у тексті-розповіді учнів: вимивання бруду з поверхні білизни; змішування фарб художником; замішування тіста; приготування наваристий бульйонів, супів, і підлив, солодких компотів і морсів.
Комплексна підсумкова робота за І семестр
ВАРІАНТ 2
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Крохмаль, вода, повітря, крейда, оцет , азот. (3 бали)
№ п/п |
|
|
|
1 |
крохмаль |
вода |
повітря |
2 |
крейда |
оцет |
азот |
Заповни таблицю, зазначивши їх розчинність, властивості та класифікацію. (9 балів)
Моделі молекул речовин |
Розчинність речовини |
Проста чи складна речовина |
Зберігає свій об’єм |
Крохмаль |
Не розчинний |
складна |
зберігає |
Вода |
- |
складна |
зберігає |
Повітря |
розчинний |
складна |
не зберігає |
Крейда |
Не розчинна |
складна |
зберігає |
Оцет |
розчинний |
складна |
зберігає |
Азот |
Погано розчинний |
проста |
не зберігає |
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
в |
в |
б |
б |
г |
б |
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Познач оболонки Землі. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
На поверхні Землі розташовані й взаємодіють чотири оболонки: тверда (літосфера), водна (гідросфера), повітряна (атмосфера) та оболонка, в якій існує життя (біосфера).
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
На сьогодні в науці відомо 110 різних атомів. Атоми одного і того самого елемента називають елементами. Хімічний елемент Карбон позначається символом «С» і читається «це». Хімічний елемент Гідроген позначається символом «Н» і читається «аш».
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
2. (6 балів)
Комплексна підсумкова робота за ІІ семестр
ВАРІАНТ 1
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
1.Стань дослідником природи. Познач органи квіткової рослини (3 бали)
Заповни таблицю, зазначивши функції органів рослин(6 балів)
Орган рослини |
Функції органів рослин |
Корінь |
Утримує рослину в ґрунті, поглинає з ґрунту воду з речовинами, може запасати поживні речовини |
Стебло |
Транспортує по рослині воду з речовинами, є порою для надземної частини |
Листок |
Здійснює фотосинтез, забезпечує обмін кисню і вуглекислого газу, випаровує воду |
Квітка |
Утворює плід з насінням |
Насінина |
З неї виростає нова рослина |
Плід |
Захист насіння, його поширення |
Сформулюй гіпотезу про найважливіший орган рослини. (3 бали)
Гіпотеза: Квітка – найважливіший орган рослин , адже у майбутньому з неї утворюється нова рослина.
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
а |
в |
б |
а |
в |
б |
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Для проростання насіння необхідна сукупність певних факторів, серед яких вода, доступ повітря, достатня температура повітря.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Кров складається з плазми і клітин крові. Кровоносна система складається з серця і кровоносних судин. Кров в організмі людини рухається двома колами кровообігу.
Оцінка досягнень учня по ІІ групі результатів__________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
1. (6 балів)У природі хижаки відіграють роль контролера популяції деяких видів тварин. Вони вбивають слабших представників, сприяючи оновленню популяції виду. Іншими словами хижаки збільшують в екосистемі потік енергії. Хижі тварини вибірково знищують кволих, хворих, повільних представників фауни. Вони допомагають регулювати чисельність живих організмів.
Також хижі тварини є санітарами дикої природи. Як ми говорили вище, вони знищують слабких і хворих особин. Хижаки регулюють кількість представників травоїдних, або ж поїдають хворих тварин, щоб хвороба не поширювалася.
2.Використовуючи діаграму Венна, порівняй вищі спорові і голонасінні рослини (6 балів)
Комплексна підсумкова робота за ІІ семестр
ВАРІАНТ 2
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
1.Стань дослідником природи. Познач органи квіткової рослини (3 бали)
Встанови відповідність між зображенням організму і його назвою(6 балів)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
б |
г |
а |
д |
в |
е |
Сформулюй гіпотезу про значення вищих спорових рослин у природі і житті людини. (3 бали)
Гіпотеза: Вищі спорові рослини відіграють важливу роль у житті людини, з них виготовляють ліки, вони утворили поклади кам’яного вугілля, торфу.
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю . Виконай тестові завдання. (кожне завдання по 1 б, разом 6 балів).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
а |
а |
в |
а |
г |
а |
Завдання 7 Проаналізуйте інформацію. Доповни текст пропущеними словами.(4 бали)
Головними частинами квітки є маточка і тичинки. У пиляках утворюється пилок. Для запилення квітки пелюстки приваблюють комах.
Завдання 8. Знайди і виправ помилки у тексті. (2 бали)
Дихальна система людини забезпечує надходження кисню, видалення вуглекислого газу, бере участь у сприйнятті запахів та формуванні голосу.
Газообмін відбувається у альвеолах легень.
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
них нікому заступитись, крім нас, людей, які разом з ними заселяють цю
Землю». Наведи аргументи, чому потрібно охороняти тварин. (6 балів)
Орієнтовні відповіді учнів: Тварини сприяють запиленню, розмноженню, розселенню рослин, поширенню плодів і насіння. Вони поліпшують родючість ґрунту; виконують роль «санітарів» лісів та луків; очищують водойми від забруднення.
2.Використовуючи діаграму Венна, рослини і тварини. (6 балів)