Комплексний тест з української мови

Про матеріал
Комплексний тест підійде для учнів старших класів для узагальнення або перевірки знань.
Перегляд файлу
  1. Позначте рядок, у якому правильно записані складні прикметники:

А) лісовпорядкувальний, внутрішньо-мовний, сніжно-білий, загальнотеоретичний, свіжоспечений, жовтогарячий;

Б) народногосподарський, народновизвольний, нижчепідписаний, воєнно-стратегічний, військовополонений, загальновідомий;

В) літературно-художній, військовозобов’язаний, північно-західний, південнослов’янський, білосніжний, лікувально-оздоровчий.

 

  1. Позначте рядок, у якому одне слово ужите в різних формах:

А) доріжка, дорогою, на доріжці, доріжок;

Б) книга, книжки, книжці, книжкою;

В) його, на ньому, він, ним;

Г) писати, написати, пишуть, писатимеш.

 

  1. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до мішаної групи:

А) гончар, обличчя, каша, збіжжя, муляр, екземпляр;

Б) плющ, груша, борщ, узбіччя, кущ, миша;

В) ювіляр, суша, вівчар, панцир, буксир, площа;

Г) бетоняр, плащ, плече, човняр, круча, каменяр.

 

  1. Позначте рядок слів, утворених префіксально-суфіксальним способом:

А) підземний, засвітла, суміжний, вгорі, надхмарний, перезимувати;

Б) приморський, звечора, співрозмовник, безрукавка, доцільний, відзначити;

В) перечитувати, призвичаєний, внизу, покращити, підземний,  висвітлити.

 

  1. Позначте речення, у якому інфінітив виступає додатком:

А) На Слобожанщині господині просили посівальника обов’язково посидіти на порозі.

Б) Він пішов понад берегом шукати якогось перелазу.

В) Турбуватися про дітей – обов’язок батьків.

Г) Звичай робити писанки, крашанки виник в Україні давно, ще з дохристиянських часів.

 

  1. Позначте односкладне речення:

А) Ще з юних літ мені відкрилась правда.

Б) Читав новий роман письменника дуже довго.

В) Картоплю починають копати в кінці серпня.

Г) Надворі тиша.

 

  1. Позначте складносурядне речення, між частинами якого не потрібно ставити кому:

А) Як багато було сподівань, і як мало було щастя на землі!

Б) Кружляє листя, і не чутно кроків.

В) Загін наблизився до старої липи, і, покружлявши кілька хвилин на місці, козаки взяли напрямок і поїхали праворуч.

 

  1. Позначте речення, у якому вжито фразеологізм:

А) Світанок їх зустрів у глибині мішаного лісу.

Б) У видолинку заворкував струмок.

В) Одягайся і тримай хвіст бубликом.

Г) Краще, колего, мати сто друзів, аніж одного ворога.

 

  1. Виберіть рядок, у якому всі прислівники мають однакове написання:

А) по/орлиному, один/одинцем, по/собачи, в/решті/решт;

Б) в/цілому, без/упину, з/давнього/давна, раз/по/раз;

В) до/долу, по/під/тинню, в/останнє, на/силу;

Г) (с,з)/краю/в/край, один/в/один, з/середини, без/відома.

 

  1.  Позначте рядок, у якому всі іменники належать до ІІ відміни:

А) вовчище, плем’я, курча, плащ, море, вовченя;

Б) коліща, сонце, теля, узбіччя, обличчя, ім’я;

В) коліщатко, поле, збіжжя, плече, курчатко, батько.

 

  1.  Позначте дієприкметники доконаного виду:

А) посивілий, читаючий, написаний, започаткований;

Б) пробитий, сказаний, вишукуваний, намальований;

В) засмаглий, переказаний, зроблений, здійснений.

 

  1.  Позначте рядок, у якому всі іменники належать до твердої групи:

А) гончар, море, сонце, буксир, муляр, екземпляр;

Б) небо, хабар, комар, бригадир, столяр, футляр;

В) ювіляр, віконце, бетоняр, вівчар, панцир, буксир.

 

  1.  Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. мають закінчення –ом:

А) плече, козир, човняр, бетоняр, гончар, бригадир;

Б) панцир, столяр, футляр, екземпляр, маляр;

В) комар, комунар, капіляр, екземпляр, хабар, муляр.

 

  1.  Позначте ряд речень, у кожному з яких ужито прислівник:

А) Дівчина побрела через річку й зупинилась посередині. Посередині ярмарку народ тече, як річка в берегах.

Б) У дворі неподалік метушилися люди. Неподалік дорога повертала різко ліворуч.

В) Ти лишайся, а я піду назустріч. Назустріч нам пахла глиця, розжарена на теплому полуденному сонці.

 

 

 

  1.  Словосполученням є:

А) дуже важко;

Б) згадується літо;

В) назустріч долі;

Г) словники та довідники;

Д) більш ефективний.

 

16. Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:

А) Її стара батьківська хата була розвалена до призьби.

Б) Будемо вітати вчителів зі святом!

В) Густа блакить на східній стороні сонця почала рідшати.

Г) Нехай здійсняться ваші мрії!

 

  1.  Укажіть двоскладне речення:

А) Надворі осінь.

Б) Усі шляхи позамітало в полі.

В) Умивай же біле личко дрібними сльозами.

 

  1.  Позначте ССР, між частинами якого потрібно поставити кому:

А) Хто будить в серці тяжку п’янкість і хто колише темний страх твій?

Б) Лише собаки валують та заграва поза хатами повільно росте, підсвічуючи низькі снігові хмари.

В) Загін наблизився до старої липи і, покружлявши кілька хвилин на місці, козаки взяли напрямок і поїхали праворуч.

 

  1.  Позначте БСР, між частинами якого потрібно поставити двокрапку:

А) Василь тихо засміявся, обережно скосив очі на зеленій траві лежала біла сорочка.

Б) Нікельована ручка та різні брязкальця пускали гострі сонячні зайчики, жовті фарби більмувато дивилися вперед машина була найостаннішої моделі.

В) А відірватися від обозів військо не може обози того ж дня опиняються в руках кочовиків. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 травня 2020
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку