Пропоную комплект із зарубіжної літератури: СІК (схеми інтерактивних конспектів) та сторінки зошита для 5 класу. (в pdf; можна конвертувати у word)
СІК трансформується у зошит з друкованою основою для учня. Такі сторінки зошита я заготовляю для кожного учня на кожен урок, використовуючи аркуш паперу А-4, з полями по півтора сантиметра, з альбомною орієнтацією і розбиттям у дві колонки. Це дозволяє учневі брошурувати, вклеюючи сторінки у звичайний зошит, або вставляти в теку з файлами А-5.
Можна використовувати для інтерактивних уроків (див вебінар за 25 березня)
СІК. Пауль Маар – «чародій сучасної дитячої літератури»
Неможливо написати для дітей,
якщо не заглиблюватися у власне дитинство
П. Маар
І. Знайомство з письменником (коротка презентація на основі розповіді вчителя) ІІ. Колективне складання радіальної діаграми Живопис + талант художника
Державна академія Винагороди
образотворчих мистецтв Німецька літературна
(Штутгарт); премія;
вчитель малювання; Премія братів Грімм;
Художник-ілюстратор викладач мистецтвознавства; Австрійська державна
ілюстратор книг, сценограф, фотограф премія; Почесна премія за весь
комп’ютерних ігор; (театр).
декоратор власних творчий доробок автора –
одна з найпрестижніших в вистав.
німецькій літературі.
13 грудня
1937 р. Дитячий письменник
повісті, оповідання, казки, п’єси;
автор близько 50 книг;
найбільш відомі – про
Сценарист Маленького Кенгуру,
сценарії для: Пауль Маар – пана Белло, Суботика; кіно, мюзиклів; цікава і сприяння Гете-
дитячих та багатогранна Інституту – лекції про дорослих теле- і особистість дитячу німецьку
радіо-п’єс. літературу в Японії,
Китаї, Єгипті, Франції.
Захоплення Перекладач
Актор музика; дитячої англійської
театр; настільний теніс. літератури на німецьку
кіно. мову в співпраці з
дружиною Неле.
ІІІ. Інформаційна пауза
Гете-Інститут — німецька громадська організація, метою якої є популяризація німецької мови за кордоном та підтримка міжнародної культурної співпраці різних
країн з Німеччиною.
IV. Робота з епіграфом
Під час Другої світової війни, коли батько Пауля пішов на фронт, мачуха перевезла хлопця до своїх рідних, що жили в іншій частині Німеччини. Її батько часто розповідав відвідувачам своєї корчми різноманітні історії «з продовженням». Саме ті оповідки збудили в юного Пауля потяг до читання й стали першим поштовхом до його майбутньої письменницької творчості.
V. Творча пауза – короткі розповіді «з продовженням»
¯ Який цікавий випадок (незвичайна подія, пригода, сімейна історія тощо) із вашого життя можна було б покласти в основу художнього твору?
VІ. Д/з. Прочитати казкову повість П. Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик …»
____________________________________________
___________________________________________
Пауль Маар – «чародій сучасної дитячої літератури»
якщо не заглиблюватися у власне дитинство. П. Маар ? Завдання 1. Заповніть діаграму колективно.
: [https://uk.wikipedia.org/wiki/Гете_Інститут] – для ознайомлення.