Комунікативні компетенції на уроках англійської мови

Про матеріал
Метою навчання іноземних мов у школі є досягнення учнями іншомовної комунікативної компетенції , тобто здібності та реальної готовності школярів здійснювати іншомовне спілкування та добиватися взаєморозуміння з носіями іноземної мови. Опанування іншомовним спілкуванням навіть у обмежених межах - процес багатошаровий, багатоаспектний, а комунікативна компетенція, яка виступає як шуканий результат навчання, - явище складне, багатокомпонентне. 1. Мовленнєва компетенція – вміння учнів у говорінні (діалогічна і монологічна мова), аудіювання, читання та письмового мовлення. 2. Мовна компетенція - володіння вимовною, лексичною та граматичною сторонами мови, а також володіння графікою та орфографією. 3. Соціокультурна компетенція - володіння певним набором соціокультурних знань про країни мови, що вивчається (у тому числі про поведінку, етикет) та умінь використовувати їх у процесі іншомовного спілкування, а також уміння представляти свою країну та її культуру. 4. Компенсаторна компетенція – вміння виходити з становища за умов дефіциту мовних засобів при отриманні та передачі інформації; 5. Навчально-пізнавальна компетенція – загальні та спеціальні навчальні вміння, способи та прийоми самостійного вивчення мов та культур. Безумовно, лише взаємопов'язане нормування всіх складових комунікативної компетенції під час навчання забезпечить розвиток комунікативних умінь в основних видах мовної діяльності у процесі оволодіння школярами мовними, лінгвокраїнознавчими та соціокультурними знаннями та навичками.
Перегляд файлу

Комунікативні компетенції на уроках  англійської мови

Метою навчання іноземних мов у школі є досягнення учнями іншомовної комунікативної компетенції , тобто здібності та реальної готовності школярів здійснювати іншомовне спілкування та добиватися взаєморозуміння з носіями іноземної мови.

Опанування іншомовним спілкуванням навіть у обмежених межах - процес багатошаровий, багатоаспектний, а комунікативна компетенція, яка виступає як шуканий результат навчання, - явище складне, багатокомпонентне.

1. Мовленнєва компетенція – вміння учнів у говорінні (діалогічна і монологічна мова), аудіювання, читання та письмового мовлення.

2. Мовна компетенція - володіння вимовною, лексичною та граматичною сторонами мови, а також володіння графікою та орфографією.

3. Соціокультурна компетенція - володіння певним набором соціокультурних знань про країни мови, що вивчається (у тому числі про поведінку, етикет) та умінь використовувати їх у процесі іншомовного спілкування, а також уміння представляти свою країну та її культуру.

4. Компенсаторна компетенція – вміння виходити з становища за умов дефіциту мовних засобів при отриманні та передачі інформації;

5. Навчально-пізнавальна компетенція – загальні та спеціальні навчальні вміння, способи та прийоми самостійного вивчення мов та культур.

Безумовно, лише взаємопов'язане нормування всіх складових комунікативної компетенції під час навчання забезпечить розвиток комунікативних умінь в основних видах мовної діяльності у процесі оволодіння школярами мовними, лінгвокраїнознавчими та соціокультурними знаннями та навичками.

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку