конкурс «Дивовижний світ природи»

Про матеріал
Згадаємо з вами, що сонце, вітер, гори, ліси, моря, птахи, тварини – все це .... (природа). Це наше благо, наше багатство, наше здоров'я! - Сьогодні ми проведемо розважальну гру «Дивний світ природи».
Перегляд файлу

Тема: Розважальний конкур  ««Дивовижний світ природи».

Хід заходу

Дивосвіт, дивосвіт.

Хто придумав оцей світ?

Землю красну таку

У зеленому вінку,

Всі ці квіти і ліси,

І пташині голоси ?

Ліс і річка, і поля –

Це ж усе моя земля !

! Вступна частина

-Згадаємо з вами, що сонце, вітер, гори, ліси, моря, птахи, тварини – все це .... (природа). Це наше благо, наше багатство, наше здоров'я!

- Сьогодні ми проведемо розважальну гру «Дивний світ природи».

-Клас об`єднаємо у 3 команди, перший ряд-це команда «Сонечко», другий ряд – команда «Вітерець», і третій - команда «Веселка», а  вкінці ми підрахуємо загальну кількість фішок кожної команди і оберемо переможців.

-А зараз ми виберемо капітанів кожної команди і відзначимо їх стрічкою.

-Давайте повторимо правила поведінки:*працювати повинні всі діти; *відповідати треба чітко; *а якщо знаєш знаєш відповідь, то підіймай руку!.

!! Основна частина

1 Конкурс   «Музична пантоміма».

-Під мелодію за допомогою жестів покажіть танець мешканця лісу. А учасники команди, спробують догадатися по ваших рухах, якого звіра ви зображуєте (вовк, півник, ведмідь).

-Почерці, по одному гравцеві виходьте до дошки!Ввсі  інші тихо дивляться.

 

 -Молодці, всі добре  впоралися  з цим завданням. Всім командам по фішці!

2 Конкурс  «Вгадай правило» На дошці таблиця з малюнками .

-Діти подивіться на малюнок і назвіть по черзі правила поведінки на природі!

• Не ламай гілки дерев і кущів.

• Не руйнуй мурашники.

• Не рви квітів .

• Не руйнуй пташині гнізда.

• Не можна виливати горючі речовини і запалювати їх у лісі. Це може призвести до пожежі.

• Не можна палити вогонь в лісі.

 

3 Гра «Художник».    цьому конкурсі беруть участь капітани команд. Вам дається картка  із зображенням тварини, яке ви повинні намалювати  із заплющеними очима. А гравці вашої команди повинні відгадати намальовану тварину  (равлик, метелик, черепаха).

 

4 Впізнай мене.

(На табло малюнки птахів. За описом тварини команда повинна відгадати про кого йде мова.

       https://academia.in.ua/sites/default/files/library/image/academia/ptachu.JPG

Результат пошуку зображень за запитом "фото сорока белобока"

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото д дятел"

 

 

1.      Ці птахи можуть передбачити погоду. Про них в народі кажуть:низько літають над землею – на дощ.                       (ластівка)

2.      Великий птах із довгими ногами і великим дзьобом. Полює в місцях багатих на воду. Про нього в народі кажуть: «Птах, що приносить дітей, щастя.»                      (лелека)

3.      Ці птахи не висиджують і не виховують своїх дітей, а підкидають яйця в гнізда інших птахів.                                        (зозуля)

4.      Цей гарний і цінний птах заслуговує на увагу людей та охорону. В одній із відомих дитячих казок його називали «Гидким каченям».                      (лебідь)

5 Цього птаха називають лісовим доктором, адже він хворі дерева лікує, з-під кори шкідників дістає.                                (дятел)

6 Цього птаха вважають дуже розумним, тому що він впізнає своє зображення в дзеркалі.   Його білу грудку на блискучо-чорному оперенні видно здалеку. Саме білі плями дали птахові народну назву - білобока. Як називають цього птаха?       (сорока)

5 Конкурс «Вгадай тварину.  Діти слухають голоси тварин, і розпізнають їх.  (сова, їжак, ведмідь,орел, білка, кабан)

6 Гра «Знайди відмінності». Кожній команді пропонується картка із зображенням двох картинок, що мають декілька відмінностей.

-Необхідно  знайти  відмінності на картинках і назвати   їх.

7 «Тварини-синоптики». -Тварини передбачають погоду, тому що природні умови та їх зміни впливають на поведінку тварин. Тварини краще відчувають різні атмосферні явища (зміни атмосферного тиску, вологості повітря, температури, тощо) .

-Про які «передбачення»  дає нам знать поведінка тварин?

  • Голуби воркочуть (– буде тепло).
  • Кішка лежить клубком (-на холод), качається на спінки (-на гарну погодду).
  • Чим більші під осінь мурашники (– тим суворіша зима).
  •  
  • Білка робить великий запас  горіхів( – чекай холодної зими)
  • Собака качається  землі (- на дощ, лежить клубком (-на холод,), лежить с простягнутими лапами (-на тепло).
  • Бджоли сидять у вулику    (до дощу),  а рано вилітают     (до гарної погоду)
  •  
  • Мурашки ховаються до мурашника (– на грозу).
  • Мошва чи комарі «товчуться» -( на ясну погоду).
  • Ранній приліт журавлів (– рання весна).

8 « Рослини-помічники» - Люди ще в глибоку давнину помітили, що в багатьох рослинах прихована цілюща сила і тому почали використовувати їх для лікування хвороб.  

-На території  України росте майже 300 видів лікарських рослин. І недарма у народі їх називають «друзями здоров'я людини».

-Відгадайте, про які лікарськи рослини йдеться у  віршах?

 

 Сонечко в траві зійшло,

 Усміхнулось, розцвіло.

 Потім стало біле-біле

 І за вітром полетіло. (Кульбаба)

- У давнину її вважали «еліксиром життя». У листках її  багато вітамінів. З неї готують салати, а настій – це  чудовий засіб від опіків.

 

 

Наче сонце серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку як
(Ромашка)

- Ромашка є відмінним загоювальним і антисептичним засобом,  стане незамінним засобом при безсонні.

 

Росту при дорозі, всім допомагаю.

Лікую тих, хто опіки і рани має. (Подорожник)

- Ця трава застосовують для лікування бронхітів та пошкоджень шкіри.

 

9 Прочитайте назви тварин.   

-Зараз ми перевіримо  як ви знаєте хижаків,травоядних і всеїдних тварин.

-Ту тварину, яка є зайвою у даній групі, назвіть її.

  • заєць, кінь, собака, корова ; (кіт, тому що інші це рослиноїдні тварини);
  • вовк, лев, кінь, сова; (кінь, тому що інші це хижаки тварини);
  • ведмідь, свиня, заєц, їжак,(заєц, тому інші всеїдні тварини)

- От і вивела нас лісова стежка до останнього конкурсу.

10  Гра «Назви предмет» (або «Збери пазл»). Дитині дають малюнки з замаскованими (неповними, перекресленими, накладеними один на одного) зображеннями тварин.

-Назвіть замасковані предмети, накладені один на одного.

!!! Заключна частина.

-От і закінчилася наша гра-подорож по лісовій стежці.  Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями природи! Молодці!

ідрахуємо кількість фішок кожної команди. Перемогла  дружба!

 

-Я бачу ваші веселі обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим і веселішим.

 

Підведення підсумків.

-Природа потребує постійної уваги та турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства.  Природа дбає про нас, допомагає нам і лікує. Тільки треба розуміти її, спостерігати за нею, вивчати її. І тоді природа подарує нам здоров′я – найцінніше багатство.

-Природа рідна наша втіха, то хай вона не знає лиха!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото сломанная ветка"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото разрушенный муравейник"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цветы и растения леса: фото и описания

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Downloads\Без названия.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Downloads\Без названия (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Downloads\pravila-razzhiganiya-kostra-v-lesu.jpg

 

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку