Конкурс "Міс Математика" для учнів 11 класу

Про матеріал

Розробка "Міс Математика" присвячена відомим жінкам-математикам. У конкурсі приймають участь 6 учасниць, які в хронологічній послідовності розповідають захоплюючі сторінки з життя відомих жінок-математиків. Розігруються цікаві сценки з математичним змістом. Проводяться різноманітні конкурси-змагання між учасницями.

Перегляд файлу

 

Конкурс «Міс Математика»

(Методична розробка)

Тема: конкурс «Міс Математика».

Мета: розширити знання учнів про видатних жінок-математиків; розвивати пізнавальний інтерес, а також дух здорового суперництва; виховувати прагнення до вдосконалення своїх знань; показати необхідність знань у житті кожної людини.

Обладнання:

  1.  Математичні газети та плакати.
  2. Таблиці для роботи журі.
  3. Портрети жінок-математиків.
  4. Картки із завданнями.
  5. Вислови відомих вчених про математику.
  6. Декорації для сценки.
  7. Музичний центр.

 

План конкурсу

  1. Привітання ведучими всіх присутніх у залі.
  2. Представлення учасниць конкурсу.
  3. Розповіді конкурсанток про жінок-математиків у хронологічній послідовності.
  4. Конкурс «Господинь».
  5. Сценка «Смачний обід».
  6. Повідомлення учасницями цікавих фактів.
  7. Конкурс вправних.
  8. Конкурси з глядачами.
  9. Конкурс художньої самодіяльності.
  10.                      Підбиття підсумків, оголошення результатів конкурсу і нагородження учасниць.

 

Ведучий. Доброго дня, шановні вчителі, дорогі учні!

Ведуча. Доброго дня!

Ведучий. Як ти думаєш, що таке математика?

Ведуча. Ну, математика – це формули, теореми, рівняння, графіки та ще багато інших речей, часом зрозумілих, а часом не дуже.

Ведучий. Але ж погодьтесь, що математика – це не тільки формули й теореми, це ще й ті люди, які вкладають всю душу в її розвиток.

Ведуча. Звичайно, видатних математиків, які розвивали цю науку, відомо багато.

Ведучий. Почесне місце серед них посідають жінки. Тому сьогодні, на початку весни, напередодні жіночого свята ми будемо говорити про них.

Ведуча. Програма у нас сьогодні буде конкурсна.

Ведучий. Зараз ми познайомимо вас з дівчатами нашої школи, які люблять математику. Вітайте учасниць конкурсу «Міс Математика».

 

Пісня

Математика моя, чарівна і особлива,

З глибини віків прийшла,

Серце й душу полонила.

Світ складний спростила ти,

Все в порядок розмістила.

І вогонь в людських серцях

Ти навіки запалила.

Приспів:

Я так люблю тебе,

Країно дорога!

Я так люблю тебе

За всі свої діла.

Я так люблю тебе

За кожен твій урок,

За стрункість і красу,

За логіку думок.

В просторі й на площині

Ми фігури розглядаєм.

Через терни до зірок

Шлях життєвий прокладаєм.

Не одну проблему ще

Математики здолають,

Бо цариця всіх наук

Щедро людям помагає

 

Ведуча. А зараз ми представимо вам учасниць конкурсу «Міс Математика».

Ведучий. Учасниця під номером 1 – Оксана. Оксана народилася під знаком Телець. ЇЇ основні риси: правдивість, терплячість, практичність. На уроці математики є правдивою і незалежною, під час контрольної роботи з математики витривала, терпляча і практична.

Ведуча. Учасниця під номером 2 – Вікторія. Вікторія народилася під знаком Скорпіон. Її основні риси: дипломатичність, інтелігентність, легковажність. Вона дипломатична з учителями, інтелігентна з математикою, легковажна у ставленні до тих, хто не цікавиться математикою.

Ведучий. Учасниця під номером 3 – Іванна. Іванна народилася під знаком Діви.

Її основні риси: чуйність, проникливість, працьовитість. Під час написання контрольних і самостійних робіт з математики вона чуйна до своїх товаришів. У процесі доведення теорем є проникливою.

Ведуча. Учениця під номером 4 – Катерина. Катерина народилася під знаком Терези. Її основні риси: самостійність, енергійність, оптимізм. Здаючи тематичну атестацію з математики, виявляє самостійність. Оптимістична, коли оформлює математичну газету, товариська.

Ведучий. Учасниця під номером 5 – Маргарита. Маргарита народилась під знаком Близнюки. Її основні риси: артистичність, вразливість, багата уява. Артистична вона біля дошки на уроках математики, вразлива після математичного оцінювання з алгебри та геометрії. Багату уяву виявляє під час перевірки домашнього завдання.

Ведуча. Учасниця під номером 6 – Віра. Віра народилася під знаком Лев. Її основні риси: відповідальність, життєрадісність, доброзичливість. Вона дуже щира на контрольній роботі з геометрії до хлопців класу.

Ведучий. Учасниці конкурсу будуть змагатися за звання Міс Обдарована, Міс Здібна, Міс Талановита, Міс Кмітлива, Міс Винахідлива, Міс Математика. У цьому їм допоможуть знання з математики. Представляємо членів журі…

Ведуча. Бажаємо журі:

Діяти колективно!

Думати оперативно!

Ведучий. Сперечатись доказово!

Це для всіх обов’язково!

Ведуча. Починаємо нашу конкурсну програму.

Ведучий. Кожна з конкурсанток підготувала розповідь про двох видатних жінок-математиків, які були відомі в історії людства. Зараз учасниці будуть захищати свої розповіді. Максимальна оцінка за розповідь 5 балів.

Ведуча. Надаємо слово учасниці під № 1.

Я розкажу вам про Феано – дружину всім відомого видатного стародавнього математика Піфагора.

Перше ім’я жінки, яке зустрічається в історії математики -  це Феано. Серед жінок, які навчалися в школі Піфагора, знаходилась і надзвичайно красива молода дівчина Феано. Піфагору було 60. І одного разу, коли вчитель залишився один в печері, занурений у глибокі роздуми, він побачив, що до нього наближається юна красуня, з якою він ніколи не розмовляв наодинці. Дівчина стала перед ним на коліна, і не підводячи голови, почала молити вчителя вислухати її. Адже його влада безмежна, позбавити її неможливого кохання, яке спалює її душу і тіло. Піфагор запитав ім’я того, кого вона любила… Жінка зізналась у коханні до свого вчителя. Піфагор мовчав. Він був вражений, адже в цьому дівочому серці він побачив стільки ніжності та вірності. Піфагор підняв юну красуню з колін і Феано змогла прочитати в очах Учителя, що тепер їхні дві долі зливаються в одну

 

http://www.nueva-acropolis.es/filiales/filosofos/theano_de_crotona.jpg

Феано

 

Вони прожили щасливе життя і були еталоном подружніх стосунків. Феано подарувала Піфагору двох синів та доньку.

Феано прониклась ідеями свого чоловіка настільки, що після його смерті вона стала центром піфагорійського ордена, який існував протягом 50 років, що ж стосується його ідей, то вони живуть до наших днів.

Я ще розповім про давньогрецького математика Гіпатію Александрійську.

Вона народилася і жила в Александрії в 370 – 415 рр. Молода дружина відомого математика Теона народила дочку і померла при пологах. Дівчинку виховувала годувальниця. Гипатія зростала в оточенні книг. Широта інтересів, дивовижна працездатність, чарівна краса і розум були притаманні дівчині.

Своєю мудрістю вона освітлювала все навколо. Ще в зовсім юної  Гипатії з’явились перші учні, які були у захопленні від свого вчителя.

Популярність язичниці не сподобалася архієпископові. Напередодні світлого свята Пасхи, коли Гипатія поверталась додому, дорогу їй перегородив натовп, озброєний камінням. Вони її жорстоко побили. Пізніше неживе знівечене тіло Гипатії розрубали на шматки та спалили на вогнищі.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Hypatia.jpg?uselang=ru

Гипатія Александрійська

 

Ведучий. Надаємо слово учасниці під №. 2.

У першій половині XVIII ст. у Франції славилася своєю освіченістю маркіза Емілія дю Шатле, яка переклала з латинської мови на рідну видатний твір Ньютона «Математичні початки натуральної філософії». Це грандіозна праця, в якій викладено вчення про всесвітнє тяжіння  та принципи класичної механіки. Переклад Емілії дю Шатле доповнив коментарями французький математик Клеро. Навченість Шатле прославив в одному зі своїх творів видатний письменник та діяч французької просвіти Вольтер.

 

File:Inconnu, portrait de madame Du Châtelet à sa table de travail, détail (château de Breteuil) -001.jpg

Емілія дю Шатле

 

Знаменита своїми математичними здібностями і француженка Гортензія Лепот.

http://s001.radikal.ru/i193/1105/7a/5765dc8d5aa9t.jpg

Гортензія Лепот

 Ця дивовижна жінка змогла розрахувати траєкторію польоту комети від Юпітера і Сатурна, що в XIX ст. було надзвичайно складним завданням. Пів року вона проводила обчислення, а потім склала детальну карту сонячного затемнення а також відкрила багато таємниць космосу. В пік слави з Індії у Париж була привезена нікому невідома квітка, яку на честь мадам Лепот назвали Гортензією.                                        

http://savepic.ru/1461487.jpg      http://www.tvoysad.com/uploads/Gortenziya_6.jpg

Квітка Гортензія

Ведуча. Запрошуємо учасницю під № 3.

Аньєзі Марія Гаетана народилась у 1718 році в Італії у багатій сім’ї, в якій, до речі, була 21 дитина. Вона була найстаршою. В 30-річному віці були надруковані «Основи аналізу», праця, яка містила більше 1000 сторінок.

 На її честь одну з кривих ліній, що виражається рівнянням

назвали «Локон Аньєзі».

Після смерті батька вона відійшла від світського життя і стала наставницею Міланської богодільні.

http://mnwis.org/mgl/wp-content/uploads/2012/09/Maria_Agnesi.jpg

Марія Гаетана Аньєзі.

Англійка Мері Сомервіль (1780 – 1872 рр.) вела переписку з видатними вченими, серед яких був Гей-Люссак, Лаплас, Араго і інші. Вона написала декілька книг по астрономії і фізиці і переклала на рідну мову знамениту працю

Лапласа «Небесна механіка».

 

http://www.asztroverzum.hu/kivel_szulettel_egy_napon/kep/mary_somerville_bak_nap_jegy_horoszkop.jpg

Мері Сомервіль

Ведучий. Надаємо слово учасниці під № 4.

Глибокий творчий талант мала французький математик і філософ Софія Жермен (1776 – 1831). Задачу: «Довести, що кожне число виду є складеним, якщо а1» називають задачею Жермен. Вона народилась за 10 років до Французької революції. Батьки не поділяли захоплення дочки математикою, а тому вона змушена була писати свої викладки під ковдрою. Софі було 19 років, коли заснували Політехнічну школу, але жінок туди не брали. Вона діставала конспекти та вивчала їх, а свої наукові праці підписувала чоловічим ім’ям Леблан. Софі Жермен була автором видатних математичних робіт, але так і не отримала заслуженого визнання у науковому світі. Тепер у дворі школи ім. Софі Жермен в Парижі їй встановлено пам’ятник.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ru/a/a6/Sophie-Germain-Aged-14-Illustration-from-Histoire-du-Socialisme-c-1880-Posters.jpg

Софі Жермен

Англійка Ада Байрон ввійшла в історію, як перша в історії жінка-програміст. Ада була єдиною дитиною англійського поета Джорджа Гордона Байрона та його дружини Анни Ізабелли. Анна Ізабелла за своє захоплення математикою отримала прізвисько «королева паралелограмів». Байрон же бачив свою дочку один єдиний раз в житті через місяць після її народження. Потім він написав офіційне розлучення і назавжди залишив Англію. Ада займалась дослідженням аналітичної машини – прототипа сучасної обчислювальної машини. Вона вказувала, що програма для машини буде вводитись за допомогою перфокарт.

 

http://img.nnover.ru/data/myupload/5/856/5856809/817.jpg

Ада Байрон

 

Ведуча. Слово для виступу учасниці під №5.

Видатною російською жінкою-математиком, а також письменницею і публіцистом була Софія Ковалевська (1850 – 1891 рр.), перша в світі жінка – професор і член – кореспондент Петербурзької академії наук. Не маючи змоги навчатись у Росії, Софія Василівна вступає у фіктивний шлюб з Володимиром Ковалевським і від’їжджає за кордон, де навчається у Карла Вейєрштраса. Згодом стає його улюбленою ученицею. Після 4 років занять з Вейєрштрасом і титанічної праці Ковалевська змогла представити три наукових праці Гетингенському університету, який присудив їй степінь доктора з «вищою похвалою».

Минуло кілька років і Софія Ковалевська повернулась назад у Росію, але їй так і не дозволили викладати в університеті. Після смерті батька стосунки з чоловіком перестають бути фіктивними. Але щасливого сімейного життя не вийшло. Ковалевський кінчає життя самогубством. Через місяць Софія їде до Швейцарії, де за іронією долі знайомиться з Максимом Ковалевським, але щастя їх було не довгим. При переїзді з Франції у Швейцарію в кінці 1891 року вона сильно простудилась і захворіла на запалення легень. 10 лютого 1891 року в повному розквіті творчих сил Софія Василівна померла у віці 41 рік, залишивши сиротою 13-річну дочку.

Одним з найвідоміших праць Ковалевської була праця: «Обертання твердого тіла навколо нерухомої точки», а також багато інших.

 

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVExGH8b6L-zU22yTCXfIp7VwHKrhE2Ot7vVd9X_CHNVTLAvzx

Софія Ковалевська

 

Ведучий. Просимо учасницю під № 6 представити свою розповідь.

Після Софії Ковалевської на початку XX ст. дві російські жінки отримали в Гетингенському університеті ступінь доктора за праці в області математики, а саме Надія Миколаївна Гернет, яка потім викладала в Петербурзі на вищих жіночих курсах, і Любов Миколаївна Запольська, яка працювала там же.http://comtext.net.ru/museum/images/thumb/a/a9/Гернет_Надежда_Николаевна_3.2.jpg/250px-Гернет_Надежда_Николаевна_3.2.jpg                         http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ru/thumb/0/02/Профессор_Любовь_Николаевна_Запольская.jpg/200px-Профессор_Любовь_Николаевна_Запольская.jpg

 Надія Миколаївна Гернет                             Любов Миколаївна Запольська

Однією з великих математиків XX ст. була Еммі Нетер (1882 – 1935рр.). В 1916 році вона переїжджає в Гетингенг і працює під впливом великого німецького математика Давида Гільберта. Основний її науковий шлях – створення загальної, абстрактної алгебри. В 1933 році з приходом гітлерівців до влади, Неттер була вигнана з Гетингенського університету. Вона виїхала до США штат Пенсільванія, де і померла 14 квітня 1935 року.

 

Ведуча . Можна і далі продовжувати перелік імен жінок, для яких математика не була сухою наукою. У ній вони вбачали поезію як у літературі, чи мистецтві.

Ведучий. Можливо в майбутньому хтось з наших юних учасниць стане відомим математиком. На їх честь назвуть декоративні квіти чи математичні криві.

Ведуча. Продовжуємо нашу конкурсну програму.

Ведучий. А чим би могли пригостити гостей наші дівчата?

Оголошується «Конкурс господинь».

Я пропоную вам взяти по конверту із завданнями, які ви маєте розв’язати.

  1. У 80 кг картоплі міститься 14 кг крохмалю. Скільки потрібно взяти картоплі, щоб отримати 21 кг крохмалю? (120 кг картоплі)
  2. Коли готуємо пюре зі слив, 28% їх іде у відходи. Скільки потрібно слив, щоб приготувати 28,8 кг пюре? (40 кг слив)
  3. У насінні льону міститься 47% олії. Скільки лляної олії можна виробити з 330 кг насіння льону? (157,5 кг лляної олії)
  4. З 20 кг яблук виходить 16 кг яблучного повидла. Скільки яблучного повидла вийде з 45 кг яблук? (36 кг яблук)
  5. Коли мелють пшеницю, то одержують борошно, манні крупи і висівки. Маса борошна становить маси пшениці, маса манних крупів становить маси борошна. Скільки манних крупів можна одержати, якщо змолоти 5 ц пшениці? (10 кг манних крупів).
  6. Коли готують пюре з вишень, 18% їх іде у відходи. Скільки потрібно взяти вишень, щоб приготувати 16.4 кг пюре? (20 кг вишень)
  7.  

Ведуча. Поки дівчата працюють, ми подивимось жартівливу сценку, а глядачам у залі пропонуємо розв’язати задачі, які прозвучать у ній. За правильне розв’язання задачі буде вручено приз

Сценка «Смачний обід»

(Господиня ставить обід на стіл)

Параска. Ось вже й вечеря поспіла, а мій Микола все десь ходить.

(Входить Микола)

Параска. А де це ти був?

Микола. Так ось ішов додому і по дорозі зустрів циганку. Вона мені погадала.

Параска. Віриш тим циганам - вони такого наговорять.

Микола. А мені правду сказала. Навіть лінії на руці дивилася.

Параска. І що ж вона за правду сказала?

Микола. Сказала правду. Каже: «Нічого не видно, бо руки брудні».

Параска. Ота чорнопика! Та я її знаю! Вона така тупа! Не відрізнить де ліва нога , а де права.

Микола. От дурна! Невже вона не розуміє, що великий палець на лівій нозі справа. (Показує праву ногу).

Параска Микольцю, а ти січки коням давав?

Микола . Давав!

Параска. Не дав ти їм забагато?

Микола. Не дав забагато.

Параска. Досить дав?

Микола. Досить!

Параска. Краще б ти їм зовсім не дав!

Микола. Та я й зовсім не дав.

Параска. Отакої!

Микола. А, що ти тут наварила?

Параска. Борщику наварила.

Микола. (Бере хліб з маслом) А, що то під зубами скреготить?

Параска. А то я пісочку трошки підсипала, щоб масло з хліба не сповзало. (Микола закашлюється). Щось я хліба перехотів. А борщик добрий!

Параска. Ось варенички ще є.

Микола. А скільки муки взяла?

Параска. Та 3 кілограми.

Микола. А скільки вареників вийшло?

Параска. Ну, порахуй!

Микола. Минулого разу ти брала 2 кг муки, то вийшло 40 вареників, а тепер взяла 3 кг …Ну, й ну! Ото задача!

Параска. Ти їж, їж.

Микола. 2 вареники з’їв. Досить!

Параска. Ну не 2, а 4, але хто їх там рахує. Ой, та в тебе апетит нівроку. За першу хвилину ти з’їв 4 вареники, а тепер щохвилини з’їдав по 5 вареників. (Микола вдавився вареником. Параска б’є його по спині).

Микола. Пожаліла вареників!

Параска. Я пожаліла? Та їж хоч всі, мені не шкода!

Микола. Їж сама!

Параска. Не хочеш, не їж! Може свиням викинути, або хоч сусідові на голову?. Микола. Раз так, то буде так! Бабу не перепреш! (Висипає вареники з іншої миски, пошиті з тканини, всередині наповнені ватою на глядачів у залі).

(Кінець)

Ведучий. В мене є кілька запитань до глядачів. (Запрошує на сцену учнів).

  1. Скільки вареників зліпила Параска, якщо з 2 кг вийшло 40 вареників, А тепер вона взяла 3 кг муки?
  2. За 1 хв Микола з’їв 4 вареники, а за кожну наступну – по 5. Він вдавився на 5 хвилині. Яким вареником по рахунку вдавився Микола?
  3. Скільки вареників висипав Микола «сусідові на голову?»

 

А тепер просимо учасниць на сцену. Зачитайте свої задачі і скажіть відповіді.

(Дівчата зачитують задачі і кажуть свої відповіді. За правильну відповідь журі зараховує по 2 бали).

Ведуча. В одній з казок бджола каже: «Мій дім збудовано за законами справжньої архітектури». Ці слова не перебільшення. Досліджуючи геометрію стільників, розгадуючи їх архітектуру , вчені встановили, що бджолині комірки мають таку форму, що для їх побудови витрачається найменше будівельного матеріалу – воску і максимально використовується простір. Стільник складається з двох шарів призматичних комірок, повернутих у різні сторони. І що цікаво – бджола інформує своїх родичів, куди летіти за взятком. Вона влаштовує танок на вертикальній площині стільника, яким повідомляє, що знайдено медоносне місце.

Це один із цікавих фактів, пов’язаний з математикою. Продовжать знайомити нас із цікавинками учасниці конкурсу «Цікаві факти».

(Дівчата по черзі розповідають цікаві факти).

  1. Дата трагедії, яка сталася в місті Нью Йорку 11 вересня 2001 року: 1+1+9=11.
  2. 11 вересня – це 254-й день у році: 2+5+4=11.
  3. Номер рейсу літака, який врізався у північну вежу – 11.
  4. Під час польоту на борту літака було 92 пасажири: 9+2=11.
  5. У літаку, який врізався у південну вежу летіло 65 пасажирів: 6+5=11.
  6. Вежі близнюки були схожі на число 11.

Ведучий. У поемі «Енеїда» є такі слова:

« В тім городі жила Дідона,

А город звався Карфаген.

Розумна пані і моторна,

Для неї трохи цих імен:

Трудяща, дуже працьовита,

Весела, гарна, сановита».

А чи моторні наші дівчата?

Оголошується «Конкурс вправних».

Дівчата, підійдіть до столу і візьміть конверти із завданнями.

  1. Зобразити конус і провести його твірну.
  2. Зобразити циліндр і радіус нижньої основи циліндра.
  3. Зобразити куб і провести його діагональ.
  4. Зобразити зрізаний конус і провести його твірну.
  5. Зобразити кулю і її діаметр.
  6. Побудувати три медіани трикутника і позначити їх.

 

Ведуча. Поки дівчата виконують завдання, я запрошую на сцену 5 глядачів.

Зараз ми проведемо гру з глядачами. Вона називається «Нитка добробуту»

Умови конкурсу.

Учасники із зав’язаними очима відрізають пакетик з призом під певним номером. Я зачитую завдання, що відповідають номеру відрізаного пакетика. Якщо відповідь правильна, то ви забираєте приз.

1. Заєць висмикнув 8 морквин. Він з’їв усі, крім п’яти. Скільки морквин залишилося?

2. Вовк і лисиця змагалися з бігу: хто займе яке місце, коли відомо, що вовк був одним із перших, але лисиця прибігла передостанньою. Хто прибіг першим?

3. Лисиця наловила 15 рибин і розклала їх на 5 кучок. Але на кучках була різна кількість рибин. По скільки рибин було на кожній кучці?

4. Після того як пішохід пройшов 1 км і половину шляху, що залишився, йому залишилось пройти третину всього шляху і один кілометр. Чому дорівнює весь шлях?

5.В букеті було три білих троянди, а рожевих у два рази більше. Скільки троянд було у букеті?

Ведучий. А зараз проведемо конкурс художньої самодіяльності.

 (учасниці під № 1 і № 2)

Математичні частівки

Ми веселі дві подружки,

Із баяном-братиком

Заспіваємо частівки

Вам про математику.

Знають Ігор, Коля, Вася:

Іспит наближається,

А в них з алгебри у класі

Двійки прибавляються.

Отака у всіх нас доля,

Іспити – страждання:

Вже не спишете у школі

З алгебри завдання.

Розв’язав Петрусь задачу,

Тільки мінуса не бачив,

От і сталось, що лимон

Важить майже 8 тонн.

На контрольній ловив гав

Одиницю упіймав,

Підглядав в усі книжки

Переплутав сторінки.

В теоремі прирівняв

До квадрата куба.

Вчителька злякалася,

Аж підняло чуба.

Хто задач не полюбляє,

Тим така і дяка –

Весь вік двійки заробляє

Й вийде лобуряка.

 

(Учасниці під № 3 і № 4)

Пісня «Розв’яжись, задачо»

Всі задачі розв’язали

І зошити поздавали.

Я сиджу і ледь не плачу

Не можу розв’язать задачу.

Приспів:

Ой, задачо,

Розв’яжись мені, задачо.

Чом я через тебе плачу?             2 рази

Ой, важка, важка задача

Може в хлопців запитати

Чи в дівчат її списати.

Ви скажіте добрі люди,

Що зі мною тепер буде?

 

Приспів:

Ой, юначе,

Розв’яжи мені задачу

Я сиджу і ледь не плачу,              2 рази

Ой, важка, важка задача.

 

(Учасниці під № 5 і № 6)

Пісня «Я хвалить себе не стану»

Я хвалить себе не стану,

Знаю сам, що говорю.

Теореми усі знаю

Математику люблю.

Хай про мене люди скажуть:

«Математик хоч куди?»

Тести на 12 балів

Я виконую завжди.

З математикою, любі,

Треба всім дружити,

Бо без неї, як без серця

Неможливо жити.

Площу круга, об’єм кулі

Так люблю я вичислять,           2 рази

Логарифми, інтеграли

Не дають мені скучать

Ведуча. Ось і закінчилася наша конкурсна програма. Поки журі буде визначати титули для наших учасниць, ми проведемо гру для глядачів, яка покаже, як ви вмієте орієнтуватися в просторі. Ось перед вами обличчя клоуна. Із зав’язаними очима треба прикласти носа. Кількість учасників довільна.

Ведучий. Просимо журі оголосити результати і нагородити відповідними титулами учасниць.

 

(Звучить пісня).

Скільки словечок завітних

Носимо в серці своїм.

Раді зустрітись у вечір святковий

І побажати усім:

Нехай у вас

Завжди усе буде гаразд!

Усіх ми вас любим,

І не забудем!

Віват математикам всім!

Усі: Віват, Математика!

 

  1. Конфорович. А. Г., Андрощук І. Г., Груніна К. О. Математичні вечори у восьмирічній школі – К.: «Радянська школа», 1974. – 200 с.
  2. Глейзер Г. И. История математики в школе. VII – VIII классы. –М.: Просвещение, 1982. 240 с.
  3. Панішева О. В. Супутник учителя математики. – Х.: «Основа», 2008. -176 с.
  4. Тиждень математики в школі. 5 – 11 класи / Корнієнко Т. Л., Фіготіна В. І. –  3 тє вид. - Х.: Веста, 2010. – 176 с.
  5. Математика після уроків. Тиждень математики / Упорядн. Маркова І. С. - Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 176 с.
  6. Позднякова А. Г. Математичний вечір у школі // Математика в школі. – 1989. - № 3. – 104 с.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Форись Уляна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 березня 2023
Переглядів
405
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку