Конкурс «Нумо, хлопці!»

Про матеріал
Конкурс «Нумо, хлопці!» проводиться напередодні свята Захисника Вітчизни. У конкурсі беруть участь всі хлопчики класу.
Перегляд файлу

 

«Нумо, хлопці»

 Проводиться ця гра напередодні свята Захисника Вітчизни. У конкурсі-грі беруть участь всі хлопчики класу.

(сценарій конкурсу-гри)

Ведучий(а):

Увага! Сьогодні ми проводимо конкурс–гру «Нумо, хлопці». Ця тема вибрана не випадково. Наша держава потребує мужніх, сміливих, сильних, здорових і, звичайно, розумних, винахідливих та дотепних захисників. Хлопцям хочеться бути кмітливими, сміливими й завзятими. Отож сьогодні вони й покажуть нам на що здатні, покажуть свою сміливість і кмітливість, дотепність, своє вміння, бо вони є частинкою нашого народу.

1-а учениця

Сьогодні справжніх хлопців свято,

А в нашому класі їх багато

Сміливих. Веселих і мужніх,

Кмітливих, шляхетних і дружніх.

 

2-а учениця

Ми бажаємо вам, хлопці,

Друзі наші щирі.

На відмінно всім навчатись

І у жити у мирі!

 

3-а учениця

Щоб зростали і мужніли

Ви кожну годину,

Щоб батьки пишались вами

У будь-яку днину!

 

4-а учениця

Ну а ми, дівчата, разом

Хлопцям обіцяємо –

Про оцінки ваші добрі

Ми завжди подбаємо!

 

5-а учениця

Наші хлопці – просто клас, 

І здивують,мабуть вас. 

Бо вони у нас – чудові, сильні,

дружні…просто кльові! 
 

6 учениця. 

Хлопці наші тут зібрались, 

Усі старанно готувались, 

І гості всі, напевно ждуть, 

Коли ж нарешті, вже почнуть? 

 

7 учениця. 

Ну що ж, всідайтесь всі зручніше, 

І не шуміть – сидіть тихіше! 

Ми наш вечір починаємо 

І журі вам представляємо! 

 

В конкурсі беруть участь хлопців нашого класу.

Перший конкурс нашого змагання – представлення

 

Імя, хто назвав так і чому

Захоплення

Мрії

Як ти гадаєш, які риси характеру роблять хлопця, справжнім?

Якими, на твою думку, повинні бути чоловіки майбутнього?

Уяви собі ситуацію: ти пішов на річку порибалити і, о чудо, спіймав золоту рибку. Які три бажання ти б їй загадав?

(Хлопець готує про себе розповідь вдома, використовуючи саморекламу, дещо додаючи хвалькуватості, але цікаву, дотепну і досконалу.

Конкурс оцінюється в 3 бали.

 

Ведучий 1:

Від імені всіх присутніх дякую хлопцям за щирість і відвертість. Дуже приємно було з вами познайомитися, а окрім того ми дізналися про вас чимало нового і цікавого. І мені не залишається нічого іншого, як надати слово журі. (Оголошення оцінок).

Ведучий 2:

А на черзі другий конкурс - конкурс «Я рахую як комп’ютер»

1. Сім подружок стали грати,

З паличок складать квадрати,

По квадратику зробили,

Паличок не полічили.

А ви їм допоможіть,

Скільки буде, полічіть. (4 х 7)

2. — Шість днів у тижні я працюю,

— Мені татко розповів, —

Я два тижні на роботі.

Скільки це усього днів? (6 х 2)

 3. П’ятеро індиків 
Бігло в черевиках.
Скільки черевиків
У п’ятьох індиків?

 (Оцінка журі)

Ведучий(а): конкурс називається «Народ скаже – як зав’яже».

Мова наша, мова –

Мова кольорова,

В ній гроза травнева

Й тиша вечорова.

Я без тебе, мово,

Без зерна полова,

Соняшник без сонця,

Без птахів діброва.

А яка мова – така й розмова. Українці дуже люблять дотепне, влучне слово і використовують багато прислів’їв і приказок. Ви вже зрозуміли, чому конкурс називається «Народ скаже – як зав’яже».

 

Вола в’яжуть мотузками…                                         а людину словами.

Слово до слова…                                                         зложиться мова.

Слово не горобець                                                       вилетить, не впіймаєш.

Голова без розуму, як                                                 ліхтар без свічки.

 

Кожен хлопець отримує завдання з приказками. Треба з’єднати частини прислів’їв

Вола в’яжуть мотузками…                                              ліхтар без свічки.

Слово до слова                                                                       вилетить, не впіймаєш.

Слово не горобець                                                            а людину словами.

Голова без розуму, як                                                      зложиться мова.

 

 

Конкурс №4. «Скажи без затримки»

Кожна відповідь – 1 бал.

 

1. Сміятися (Плакати) 
2. Згадати (Забути) 
3. Корисний (Шкідливий) 
4. Холодний (Гарячий) 
5. Хворіти (Одужати) 
6 .Працьовитий (Лінивий) 
7. Забороняти (Дозволяти) 
8. Прокинувся (Заснув) 
9. Жадібний (Щедрий) 
10. Ранок (Вечір) 
11. Світлий (Темний) 
12. Зло (Добро) 
13. Осінь (Весна) 
14. Мир (Війна) 
15. Вузька (Широка) 
16. Молоді (Старі) 
17. Будує (Руйнує) 
18. Ворог (Друг) 
19. Біле (Чорне) 
20. Голосно (Тихо) 

21. Літо (зима)

22. Ніч (день)

23. Білий (чорний)

24.Гострий (тупий)

25. Зайти (вийти)

26. Брехня (правда)

 

Ведучий(а):

Наші предки були гарними воїнами, тренували пам’ять, зір, слух, а якже без цього? Інакше не переможеш.

 

Назвати одним словом.

Лисиця, зебра, ведмідь, вовк — це (звірі).

Щука, лещ, карась, окунь - це (риби).

Каштан, яблуня, верба, дуб - це (дерева).

Бджола, джміль, муха — це (комахи).

Черешня, груша, слива, яблуко - це (фрукти).

Чайник, тарілка, чашка - це (посуд).

Ліжко, стілець, шафа, диван — це (меблі).

Лялька, м'яч, кубики — це (іграшки).

Буряк, капуста, цибуля — це (овочі).

Снігур, синиця, горобець, лелека -  це (птахи)

Лінійка, пенал, зошит, підручник – це (шк.. приладдя)

Кіт, собака, кінь, коза, корова – це  (дом тварини)

Помідор, огірок, баклажан, буряк – це (овочі)

 

 

«Загадки казкових героїв» 

1) Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів? ("Червона Шапочка")

2) До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний,
Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак? ("Пригоди Буратіно")

3) Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.

І відтоді маю звичку

Десь губити черевички. ("Попелюшка")

4) Він веселий і незлобний,
Цей кумедний дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін.

І товариш Пятачок.

Він — Ласун усім відомий,

І до меду має нюх.

Знають всі, що цей ведмедик

Зветься просто  ("Вінні Пух")

5) Вигнав дід Козу із хати-
Гнай пішла вона блукати:
В Зайця хатку відібрала.
Всі Козу ту вигоняли,
Рак Козуню ущипнув,
Зайцю хатку перевернув. ("Коза Дереза")

6) Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть,
Я візьму і покочуся,
Щоб побачить білий світ. ("Колобок")

7) На городі виростала,
Сили набирала.
Непомітно, дуже швидко
Великою стала.

Став тут дід усіх гукати,

Щоб красуню витягати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати? ("Ріпка")

8) Підробив він голосок,
Став тонким співати.
Здогадалися вони
Вовк — не їхня мати. ("Вовк і семеро козлят")

9) Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І сюди до нас дістався -
Скажем дружно: "Здрастуй!" ("Малюк і Карлсон")

10) .     «Хлопчик почув і каже:

-         Ближче, ближче, човнику, пливи до бережка,- це ж моя матінка снідати принесла! Пливе. Пристав до бережка, наївся, напився, відіпхнув золотий човник срібним весельцемі поплив далі рибку ловити.»            (« Івасик –Телесик»)

11) .     «А той нічого, - мовчить! Ведмідь тоді його хап за бік, та давай смолу відривати.

Відривав, відривав та й зав’яз зубами, ніяк і не вирве. Співав, співав – затяг нещасного хтозна-куди!»                                              («Солом’яний бичок») 

12) .     «Доброго здоров’ячка! Пустіть переночувати.

-         Ой, лисичко-сестричко, у нас хатка маленька, ніде буде й лягати тобі.

-         Дарма, я під лавкою зігнуся, хвостиком обгорнуся та й переночую.»

                                                        (« Лисичка-сестричка»)

13) «Я вирішив просто подорожувати світом і не знав, що все так станеться. Я гадав, що всі так само добрі, як мої Дідусь та Бабуся. Але виявилося, що у цьому світі мешкають і злі, і жорстокі, і хитрі…»         ( Колобок , «Колобок») 

 

Ведучий(а):

Ви вже із всіх проведених конкурсів переконалися, що наші хлопці – справжні мужчини.

Ну ось і закінчилися наші змагання. Наші хлопці довели, що, справді, козацькому роду нема переводу. Послухаємо ж журі.

 

(Оголошується результат конкурсу. Нагороджуються переможці, окремі активні учасники змагань; це можуть бути призи: козак-дотепник, найхитромудріший козак, козак-балакун, козак-силач, красень-козак, їм - не наїмся, п’ю - не нап’юся і т.д. У перервах між конкурсами, щоб учасники гри зуміли підготуватися, можна використовувати групи підтримки команд, які заповнять паузи номерами художньої самодіяльності, а за це команда отримує додатковий бал за кожний номер).

 

Частівки 
 


1. Наш Богданчик – молодець! 
Добрий, милий і знавець. 
З ним я дружбу заведу, 
З ума - розуму зведу. 
 

2. У нас Стасік – просто клас! 
Часто він дивує нас. 
Списать йому я не дала, 
Підманула, підвела. 
 

3. Я Артемові моргала, 
Ледь зі стільчика не впала. 
Він прикинувся умить, 
Що у нього зуб болить. 
 

4. А Микола весь в думках 
Коло мене «на голках». 
Його ліктем я штовхну 
І до тями приведу. 
 

5. Я Ванюші розказала, 
Що на лавочці чекала. 
Він на мене подивився 
І страшенно розгубився. 
 

6. Кожну ніч і кожну днину 
Вова мріє про машину. 
Я йому пообіцяю,- 
Виросту, то покатаю. 
 

7. Ярік обіцяв на свято 
РSP подарувати. 
А тепер загрався сам 
І сказав: «Тобі не дам». 
 

8. Після дощечку в четвер 
Егорка ніс мені портфель, 
Я радісінька була – 
Підманула, підвела. 
 

9. Кирил – козацький ватажок, 
Не відтягнеш від книжок. 
На перервах він літає, 
Мабуть, все на світі знає. 
 

10. Є у нашого Егора 
Заповітні, давні мрії. 
Хоче все на світі знати, 
Відкриттями дивувати. 
 

11. Побажати хочем Тьомі: 
Посміхайся більше в домі, 
І надворі , і у школі 
Будь веселий і бадьорий!

Ведучий(а):

Сердечно вітаємо переможців, вітаємо всіх учасників змагань, бо всі добре готувалися, всі бажали перемоги. Сподіваюся, що всі отримали задоволення. Дякую за участь, за старання, за те, що були активними, допитливими, вмілими, кмітливими.А ще не забувати нашого минулого, бо в минулому наше коріння, з минулого проростає майбутнє.

 

Номінації: 
Містер Швидкість Максим Б.

Розумник Вовк К.

Галантність Реутов Є.

Джентльмен Богдан К.

Глядацьких симпатій Богдан Л.

Кмітливість Кирил

Ерудит Артем Ш.

Сила Евгеній

Юний математик Ярик

Юний географ Ваня

Винахідник Вова

Талант Стас

Містер класу Артем М.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Уколова Тетяна
Додано
31 березня 2020
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку