Конкурс "Правознавець"

Про матеріал

Конкурс між командами учнів 9-х класів за темою "Права людини". Матеріал можна використовувати під час проведення тижня правознавства або для узагальнення знань на уроці правознавства.

Перегляд файлу

«Правознавець»

змагання між командами 9-х класів

 

 

  1. Назва команди і емблема

     (оцінка за оригінальність   -  2 бали

        за  оформлення   -     3 бали)

 

  1. «Реставрація тексту» - заповнити схему «Види прав людини» та схему «Державна влада» - на швидкість

    (оцінка за правильну відповідь  -  по 1 балу за кожну правильно                                                                                                                                 заповнену  клітинку)

 

  1.  «Юридична консультація» - вирішити юридичні задачі, завдання для команди. Кожна команда по черзі  вибирає завдання, обговорює його та дає  відповідь. ( 2 хв. на задачу)

     (оцінка за правильну відповідь  -   5 балів)

 

  1. Скласти логіку  
    • команди складають логіку «Види нормативно-правових джерел»

    (оцінка за правильну відповідь   -  3 бали)

  • по учневі від команди  - на швидкість скласти логіку «Адміністративний поділ України» 

     (оцінка  за швидкість  -  2 бали

          за правильну відповідь   -  2 бали)

 

  1. Відеозапитання – переглянути фрагмент фільму «Нюрбергський процес» і дати відповідь на запитання:  Про що цей фільм? Яке відношення має даний сюжет до розвитку міжнародного права?

    ( оцінка    за правильну відповідь   -  5 балів)

 

  1.  «Дуель» завдання – по 3 запитання від команди одна одній по темі «Права, свободи та обов’язки людини»  

       (оцінка за оригінальність питання  - 1  бал

          за правильність постановки  - 1  бал

          за правильну відповідь        -    3 бали)

 

         

№ з/п

Назва змагання

Команда

_______________

Команда

______________

  1.  

Назва  команди і емблема

 

 

  1.  

«Реставрація тексту»

 

 

  1.  

«Юридична консультація»

 

 

  1.  

Логіка  

 

 

  1.  

Відеозапитання

 

 

  1.  

«Дуель»

 

 

Загальний бал

 

 

 


Додатковий матеріал для конкурсу

 

Схеми для 4 завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Схеми для 2 завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задачі  для 3 завдання

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

Кожного року 1 вересня хлопчики та дівчатка, які досягли 6-7 років, йдуть у перший клас. Проте Олег, якому 7,5 років, так і не пішов до школи. Його не пустили батьки, мотивуючи це тим, що вони фермери, роботи багато, син має їм допомагати, а від школи толку мало, тай розташована вона далеко від хутора.

 

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

На уроці англійської мови учні проглядали фрагмент художнього відеофільму англійською мовою, а потім прослуховували лінгафонний курс.

 

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

Коли на уроці вчитель запитав вже 10 учня, і він, як і інші його однокласники, заявив що теж не вивчив урок, вчитель сказав, що перед ним клас «баранів», «безтолкових дітей», «і він не знає, що вони роблять у 10-му класі, і що їхнє місце на вулиці з мітлою».

 

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

За рішенням дирекції школи у дні свого чергування кожен клас повинен виділяти 8 учнів, які під час уроків мають замітати та мити приміщення школи із ціллю підтримання порядку та чистоти.

 

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

Учень 10-го класу Павло виявив бажання прийняти участь у шкільній олімпіаді з біології, проте вчитель біології відмовив йому, мотивуючи тим, що у нього з біології 9 балів, а участь в олімпіаді мають право, на його думку, приймати кращі учні, - ті, що вчаться лише на 10-12 балів.

 

 

 

Яких прав та обов’язків учнів було дотримано чи порушено?

Після того, як вчителі школи почали скаржитися на регулярне запізнення учнів на перші уроки, директор школи одного ранку організував «полювання», у результаті чого було виявлено 47 учнів, що запізнилися на перший урок.

  1. Особа без громадянства, що проживає в Україні протягом останніх чотирьох років, має власну квартиру, отримує пенсію, вивчила українську мову, не притягувалась до юридичної відповідальності, подала заяву про прийняття до громадянства України. Яку відповідь вона отримає?

 

 

  1. Громадянка України народила дитину в Польщі, перебуваючи там у довгостроковому службовому відрядженні. Батьком дитини є особа без громадянства (апатрид). Як можна вирішити питання з громадянством дитини?

 

 

  1. Сім’я Михайлових знайшла підкинуту дитину на порозі власного дому і отримала дозвіл на всиновлення маляти. Але їх цікавить питання чи отримає дитина українське громадянство, адже вона по зовнішнім признакам не слов’янського походження?

 

 

  1. Громадянка України народила в Україні дитину, батьком якої є її чоловік, громадян Марокко, який навчається в КПІ. Як буде вирішено питання із громадянством дитини?

 

 

  1. Чи має право на українське громадянство дитина, що народилась в Україні під час переїзду її батьків із Росії на постійне проживання до Німеччини?

 

 

  1.  Чи має право на українське громадянство особа без громадянства, дід якої народився на території Закарпатської України та емігрував до США у 1939 році?

 

 

doc
Додано
3 лютого
Переглядів
290
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку