1
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ДНЗ «ЗАПОРІЗЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»
відкритого уроку виробничого навчання
з теми «РЕЄСТРАТОРИ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ (РРО)»
«КОНКУРС ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ»
професії «КОНТРОЛЕР - КАСИР»
201_
Викладено методику проведення відкритого уроку виробничого навчання у нестандартній формі «Конкурс професійної майстерності», націленого на оцінку рівня знань, умінь і навичок учнів, з програмної теми «Реєстратори розрахункових операцій (РРО)», за професією «Контролер-касир».
Для майстрів виробничого навчання професії 4211 Контролер-касир, кваліфікації контролер - касир 3 розряду професійно технічних навчальних закладів.
Рецензент:
Розглянуто та схвалено на засіданні методичної комісії професій адміністративно - економічного напряму (протокол № ___ від ____________ 20_____р.)
Голова методичної комісії ______________ Н.В. Стрілець
ЗМІСТ
Вступ 4
1.Обґрунтування теми 5
2. Обладнання робочого місця. Вимоги охорони праці та безпеки життєдіяльності 6
3. Методичні вказівки щодо проведення уроку 11
3.1 План уроку 11
3.2 Структура уроку 13
3.3 Хід уроку 14
4. Додатки 20
ВСТУП
Проведення нестандартних уроків з виробничого навчання на тему «Конкурс професійної майстерності за професією «Контролер-касир»» дають підставу зробити такі висновки:
Стратегія управління навчально-виховним процесом має бути гнучкою і різноманітною, динамічною і емоційною, прийоми, методи і форми якої різні, але завжди доцільні.
Нестандартні уроки з виробничого навчання розвивають мислення, кмітливість, збагачують уяву учнів, спонукають їх до пошуку, активізують при вивченні нового і закріплені вже вивченого матеріалу.
Уроки з виробничого навчання у формі конкурсу професійної майстерності вимагають творчого підходу, більш детальної та кращої підготовки майстрів, але система таких уроків сприяє розвитку творчих здібностей учнів, виховує навички, дає високий ефект практичної спрямованості матеріалу, що, зрештою, приводить до глибокого розуміння предмета, зацікавленості ним.
1.Обґрунтування теми
«РЕЄСТРАТОРИ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ (РРО)»
Сьогодні в Україні реєстратори розрахункових операцій застосовуються підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, які здійснюють розрахункові операції у готівковій чи безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів) при продажу товарів чи наданні послуги.
Згідно із законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадянського харчування та послуг» №1776- ІІІ від 1 червня 2000 року, реєстратором розрахункових операцій при продажу товарів, наданні послуг тощо.
Реєстратором розрахункових операцій вважають:
У державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій вказують перелік РРО та їх модифікації.
Модифікації відповідають вимогам нормативних актів України, сертифіковані у державній системі відповідно до вимог чинних державних стандартів і дозволені у сфері, визначеній чинним Законом № 1776-ІІІ від 01.06.2000 р.
В нинішніх економічних умовах, згідно Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» у всій сфері обслуговування населення необхідним виявилося застосування реєстраторів розрахункових операцій для чіткого контролю за рухом товару та грошових сум, обліком товаро-матеріальних цінностей та для уникнення крадіжок, розтрат і інше.
Введення в дію досконалих реєстраторів розрахункових операцій (РРО) дозволило розширити асортимент товарів, якісно змінилися функції працівників, пов’язаних зі сферою обслуговування населення.
Із застосуванням РРО зростають вимоги до рівня знань осіб, які працюють на РРО нового покоління. Оскільки в усій сфері обслуговування, а саме: в торгівлі, ресторанному та готельному бізнесі, туризмі, ощадбанках та підприємствах сфери послуг, застосовуються реєстратори розрахункових операцій, кваліфікованому робітнику необхідно знати їх будову, підготовку до роботи, саму роботу та проведення заключних операцій на РРО.
2. Обладнання робочого місця. Вимоги охорони праці та безпеки життєдіяльності
До самостійної роботи касира допускаються особи не молодше 18 років, які пройшли спеціальне навчання за будовою і правилами експлуатації касових апаратів, медичне обстеження, вступний інструктаж з охорони праці, інструктаж на робочому місці.
Контролр-касир інструктується перед початком роботи (первинний інструктаж), а потім через кожні 6 місяців (повторний інструктаж). Результати інструктажу заносяться в «Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці».
В журналі після проходження інструктажу ставиться підпис касира.
За невиконання даної інструкції касир несе дисциплінарну, матеріальну, адміністративну та кримінальну відповідальність.
Касир повинен:
Для роботи касира, адміністрація зобов'язана створити такі необхідні умови:
Вимоги безпеки перед початком роботи.
Вимоги безпеки під час роботи.
Під час роботи необхідно бути уважним, не займатися сторонніми справами.
Включити вилку живлення в розетку електромережі, звернути увагу на те, що вилка повинна бути триполюсна.
Працювати без заземлення забороняється.
Касир повинен:
Касовий апарат необхідно вимикати, витягнувши вилку з розетки в таких випадках:
Вимоги безпеки після закінчення роботи.
Загальнопрофесійні вимоги.
Контролер-касир повинен:
3. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
3.1 ПЛАН УРОКУ
________________201_ р. |
|
|
|||||
Група: |
№ __ |
|
|
||||
Професія: |
Оператор комп’ютерного набору. Контролер - касир |
||||||
Предмет: |
Виробниче навчання з професії «Контролер - касир» |
||||||
Тема: |
«Реєстратори розрахункових операцій (РРО)». |
||||||
Тема уроку: |
Тематичне оцінювання з теми «Реєстратори розрахункових операцій (РРО)» |
||||||
Мета уроку: |
|
||||||
Навчальна: |
- формувати уміння учнів використовувати набуті знання при роботі на електронному контрольно-касовому апараті; |
||||||
|
- перевірити засвоєння знань, умінь і навиків учнів та закріпити |
||||||
|
знання і уміння по темах; |
||||||
|
- визначити ступінь засвоєння учнями отриманих знань. |
||||||
Розвивальна: |
- розвивати творчі здібності, професійні якості; |
||||||
|
- розвивати самостійність, увагу, точність при виконанні операцій; |
||||||
|
- розвивати уміння осмислювати, систематизувати набуті знання; |
||||||
|
- формувати відчуття відповідальності за обрану професію; |
||||||
|
- формувати здатність до застосування теоретичних знань в |
||||||
|
практичній діяльності |
||||||
Виховна: |
- виховувати вимогливість до себе та толерантне ставлення до |
||||||
|
інших; |
||||||
|
- виховувати інтерес до обраної професії |
||||||
Вид уроку: |
Контрольно-перевірочний урок |
||||||
Тип уроку: |
Конкурс професійної майстерності |
||||||
Форми і методи проведення заняття: |
|
||||||
|
-урок у вигляді змагань двох команд (конкурс) |
||||||
|
-метод групового навчання спільної діяльності учнів в процесі |
||||||
|
вирішення загальних і конкретних практичних завдань. |
||||||
Міжпредметні зв’язки: |
|
||||||
Забезпечуючі |
Організація і технологія торгівельного процесу; Основи галузевої економіки і підприємництва, Ділова етика і культура спілкування |
||||||
Забезпечувані |
Контрольно - касове обладнання |
||||||
Наочність: |
|
||||||
Роздатковий матеріал: |
|
||||||
|
-контрольні і чекові стрічки |
||||||
|
-зразки грошових купюр |
||||||
|
-картки - завдання |
||||||
|
-інструкційні картки |
||||||
|
-індивідуальні завдання |
||||||
|
-оціночні відомості |
||||||
|
-фішки |
||||||
Методичне забезпечення: |
|
||||||
|
- Комп’ютерна презентація конкурсу професійної майстерності |
||||||
|
- контрольно - касові апарати «Міні» - 500, «Міні» - 600, «Датекс» |
||||||
|
-калькулятори |
||||||
Технічні засоби навчання: |
|
||||||
|
- Комп’ютер |
||||||
|
- Мультимедійний проектор з екраном |
||||||
Література: |
|
||||||
Обов’язкова: |
Новак С.О. Робота на електронних контрольно-касових апаратах різних типів:, Вікторія, 2005. |
||||||
Додаткова: |
Акопій В.В. Організація торгівлі: підручник., -К.:, Центр навчальної літератури, 2015 Арустамов Е.А., Вахрін П.І., Памбухчіянц В.К. Торгівельно-технологічне обладнання:. М.. Економіка, 2007. Гончаров П.Г. Охорона праці в торгівлі:. М.: Економіка, 1979. Ключников В.П., Корнєєв В.А. Торгівельне обладнання М.: Економіка, 2007.
|
||||||
Методична мета: |
впровадження в процес виробничого навчання нестандартних форм та методів роботи, з метою розвитку мислення, кмітливості, активізації при закріпленні вже вивченого матеріалу, удосконалення умінь, навиків і професійної самостійності учнів.
|
||||||
1.Організаційна частина 3 хв.
2.Вступний інструктаж 7 хв
2.1. Актуалізація знань:
- повідомлення теми програми і уроку;
- цільова установка проведення уроку;
- перевірка опорних знань, умінь, навиків учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;
- аналіз і доповнення відповідей учнів, підведення підсумків.
2.2. Конкурс професійної майстерності
- пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;
- підведення підсумків вступного інструктажу.
3.Поточний інструктаж 30 хв.
- видання завдань для учнів та пояснення порядку їх виконання;
- розподіл учнів за робочими місцями;
- повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
- цільові обходи майстра робочих місць учнів;
- прийом майстром виконаних робіт;
- прибирання робочих місць.
4.Заключний інструктаж 5 хв
- аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
- оцінка роботи учнів, їх об’єктивне обґрунтування;
- аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;
- повідомлення та обґрунтування оцінок;
- видача домашнього завдання.
3.3 Хід уроку:
1.Організаційна частина 3 хв.
- Перевірка наявності учнів.
- Перевірка готовності учнів до уроку;
- Допуск з техніки безпеки.
2.Вступний інструктаж 7 хв
2.1. Актуалізація знань:
- повідомлення теми програми і уроку;
Майстер (слайд 1 презентації):
Тема програми: «Реєстратори розрахункових операцій (РРО)».
Тема сьогоднішнього уроку: Тематичне оцінювання з теми «Реєстратори розрахункових операцій (РРО)» |
(слайд 2 презентації)
Мета конкурсу:
(слайд 3 презентації)
Майстер:
Торгівля сьогодні є однією з найважливіших галузей економіки. Тому їй потрібні висококваліфіковані робітничі кадри, творчі та мобільні особистості, справжні професіонали своєї справи.
Ви, як майбутні професіонали, повинні прагнути вже сьогодні до пізнання досконало торгового справи і оволодінню секретами майстерності не тільки на заняттях теорії і практики, але і позаурочної діяльності. Це, безумовно, дозволить вам досягти певних вершин і успіху в подальшій професійній діяльності і, відповідно, матеріального благополуччя.
Основне завдання працівників торгівлі – обслуговувати покупців на високому професійному рівні. Ви, майбутні контролери-касири, повинні знати правила експлуатації різних типів касового обладнання, обслуговувати покупців швидко та ввічливо, бути справжніми майстрами своєї справи, адже професія ваша цікава та дуже потрібна людям.
Шановні присутні! Розпочинаємо конкурс професійної майстерності, в якому беруть участь команди учнів групи № 16 за професією6 «ОКН. Контролер-касир»
Жюрі конкурсу:
- голова жюрі - заступник директора з УВР - Граур Ірина В'ячеславівна;
- член журі - заступник директора з ВР - Хімченко Наталія Юріївна;
- член жюрі методист ДНЗ «ЗВПУ» - Кулінич Олена Анатоліївна;
- член жюрі - старший майстер п/о - Гармаш Валентина Іванівна;
- член жюрі - голова МК адміністративно-економічного напряму, викладач предметів професійно-теоретичної підготовки - Стрілець Наталія Валеріївна.
Конкурс складається з 9 завдань.
Критерії оцінки - бали.
А зараз проведемо жеребкування.
Команд дві. Знайомтесь, будь-ласка, з командами й Ви!
Завдання № 1: (3 бали)
Вітання команд:
- назва команди;
- девіз;
- зовнішній вигляд.
(Команди презентують себе та вітають журі та супротивників)
(слайд 4 презентації)
Завдання № 2: (2 бали)
Презентація професії: (конкурс капітанів)
(слайд 5 презентації)
Завдання № 3: (2 бали)
Питання - відповідь.
Завдання команді № 1 - 2 питання;
(слайд 6, 7 презентації)
Завдання команді № 2 - 2 питання.
(слайд 8, 9 презентації)
Питання до завдання №3:
1.Що таке реєстратор розрахункових операцій?
Відповідь:
Реєстратором розрахункових операцій вважається пристрій або програмно-технічний комплекс, у якому реалізовані фіскальні функції та який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів, наданні послуг тощо.
2. Будова електронного контрольно – касового апарату?
Відповідь:
3. Для просування чекової та контрольної стрічок користуються клавішею:
а) ПСМ;
б) ПЧС;
в) ОПЛ?
Відповідь:
б) ПЧС.
4. Якщо наприкінці робочого дня контрольна стрічка закінчилася, її необхідно:
а) підписати та здати до головної каси;
б) віддати старшому касиру або директору, завідуючому відділом;
в) здати до бухгалтерії торговельного підприємства?
Відповідь:
а) підписати та здати до головної каси.
Завдання № 4: (бали - по кількості предметів)
Завдання на розвиток зорової пам'яті (за 10 секунд запам'ятати 10 предметів).
(слайд 10 презентації)
Завдання № 5: (3 бали)
Підрахунок суми здачі (кожна команда отримує по 1 завданню).
(слайд 11 презентації)
Завдання команді №1:
Підрахувати суму здачі.
Покупець придбав:
Чай «Ліптон» за ціною 26грн. 60 коп - 2 пачки;
Чай «Ділмах» за ціною 11грн.- 1пачка;
Кава «Монарх» за ціною 9 грн.90 коп. -1 шт;
Торт «Фантазія» за ціною 25 грн. - 1шт.;
Цукерки «Палітра» за ціною 22 грн.70 коп – 2 коробки.
Сума отримана від покупця 200 грн.
- завдання команді №2:
Підрахувати суму здачі.
Покупець придбав:
Морква за ціною 3грн. 40 коп – 3кг;
Капусту за ціною 6грн.20коп. - 1кг;
Лук зелений за ціною 17грн. 60 коп – 2 упаковки;
Ананаси в сиропі за ціною 14грн. 80 коп. - 1шт;
Масло рослинне за ціною 31грн.50 коп.- 1літр
Сума отримана від покупця 500 грн.
Завдання № 6: (2 бали)
Заправити касову стрічку (на швидкість).
(слайд 12 презентації)
Завдання № 7: (3 бали)
Завдання команді №1:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Виконати касові операції з продажу запрограмованого товару;
- Друк поточного денного звіту.
(слайд 13 презентації)
Виконання:
201ПС
106ПС12321ПС
605 1КОД 2КОД 3КОД ОПЛ
501ПС12321ПС
Завдання команді №2:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Друк поточного звіту по відділах.
- Друк поточного денного звіту.
(слайд 14 презентації)
Виконання:
201ПС
106ПС12321ПС
102ПС12321ПС
501ПС12321ПС
Завдання №8: (5 балів)
Швидкий і точний підрахунок грошової виручки (беруть участь по 2 учасника від команди):
(слайд 15 презентації)
Завдання №9: (2 бали)
Ситуації (кожна команда отримує по 1 ситуації)
(слайд 16,17 презентації)
Ситуація № 1.
Контрольна стрічка закінчилася за годину до закриття магазину, касир замінила її на нову.
Питання:
Чи потрібно її в кінці дня знову витягувати та оформляти?
Чи можна залишити стрічку в принтері на наступний день?
Відповідь.
Новозаправлену стрічку потрібно залишити в принтері, а стрічку, що закінчилася, оформити і здати старшому касиру.
Ситуація № 2.
Касир під час обнулення пригадала, що не вивела грошей з каси.
Питання:
Якими мають бути дї касира?
Відповідь.
Якщо касир під час обнулення ще не встигла закінчити виконання команди 501, можна натиснути клавішу «С» і припинити обнулення.
Далі вивести гроші (ВД – сума - ОПЛ) і знову обнулити.
Якщо ЕККА вже обнулено, виводити гроші не можна.
Касир повинен написати пояснення.
Конкурсна програма закінчена.
5. Підведення підсумків уроку і оцінка знань учнів:
- аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
- повідомлення та обґрунтування оцінок: оцінки виставляються залежно від кількості набраних балів (фішок)
- рефлексія (підбиття підсумків уроку - що сподобалося на уроці, що ні, вислуховуються побажання, зауваження).
Слово жюрі для оголошення результатів.
(слайд 18 презентації)
6. Інструктаж домашнього завдання.
- видача домашнього завдання:
Підготуватись до екскурсії на підприємства торгівлі з різними методами обслуговування.
- підручники:
1. Акопій В.В. Організація торгівлі: підручник., -К.:, Центр навчальної літератури, 2015
Майстер виробничого навчання О.А. Сєргєєва
4. Додатки
Додаток 1
КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема програми: «Реєстратори розрахункових операцій (РРО)».
Тема уроку: Конкурс професійної майстерності
Мета уроку: |
|
Навчальна: |
-формувати уміння учнів виконувати набуті знання при роботі на |
|
електронному контрольно-касовому апараті; |
|
-перевірити засвоєння знань, умінь і навиків учнів та закріпити |
|
знаня і уміня по темах; |
|
-визначити ступінь засвоєння учнями отриманих знань. |
Розвивальна: |
-розвивати творчі здібності, професійні якості; |
|
-розвивати самостійність, увагу, точність при виконанні операцій; |
|
-розвивати уміння осмислювати, систематизувати набуті знання; |
|
-формувати відчуття відповідальності за обрану професію; |
|
-формувати здатність до застосування теоретичних знань в |
|
практичній діяльності |
Виховна: |
-виховувати вимогливість до себе та толерантне ставлення до |
|
інших; |
|
-виховувати інтерес до обраної професії |
Шановні присутні! Розпочинаємо конкурс професійної майстерності, в якому беруть участь команди учнів групи № 16 за професією: «Оператор комп’ютерного набору. Контролер-касир»
Жюрі конкурсу:
- голова жюрі - заступник директора з НВР - Граур Ірина В'ячеславівна;
- член журі - заступник директора з ВР - Хімченко Наталія Юріївна;
- член жюрі методист ДНЗ «ЗВПУ» - Кулинич Олена Анатоліївна;
- член жюрі - старший майстер п/о - Гармаш Валентина Іванівна;
- член жюрі - голова МК адміністративно-економічного напряму, викладач предметів професійно-теоретичної підготовки - Стрілець Наталія Валеріївна.
Конкурс складається з 9 завдань.
Критерії оцінки - бали.
А зараз проведемо жеребкування.
Команд дві. Знайомтесь, будь-ласка, з командами й Ви!
Завдання № 1: (3 бали)
Вітання команд:
- назва команди;
- девіз;
- зовнішній вигляд.
(Команди презентують себе та вітають журі та супротивників)
Завдання № 2: (2 бали)
Презентація професії (конкурс капітанів)
Завдання № 3: (2 бали)
Питання - відповідь:
- завдання команді № 1 - 2 питання;
- завдання команді № 2 - 2 питання.
Завдання № 4: (бали - по кількості предметів)
Завдання на розвиток зорової пам'яті:
- за 10 секунд запам'ятати 10 предметів.
Завдання № 5: (3 бали)
Підрахунок суми здачі:
- кожна команда отримує по 1 завданню.
Завдання № 6: (2 бали)
Заправити касову стрічку (на швидкість).
Завдання № 7: (3 бали)
- завдання команді №1:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Виконати касові операції з продажу запрограмованого товару;
- Друк поточного денного звіту.
- завдання команді №2:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Друк поточного звіту по відділах.
- Друк поточного денного звіту.
Завдання №8: (5 балів)
Швидкий і точний підрахунок грошової виручки:
(беруть участь по 2-а учасника від команди)
Завдання №9: (2 бали)
Ситуації.
- кожна команда отримує по 1 ситуації
Конкурсна програма закінчена.
5. Підведення підсумків уроку і оцінка знань учнів:
- аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
- повідомлення та обґрунтування оцінок: оцінки виставляються залежно від кількості набраних балів (фішок)
- рефлексія (підбиття підсумків уроку - що сподобалося на уроці, що ні, вислуховуються побажання, зауваження).
Слово жюрі для оголошення результатів.
6. Інструктаж домашнього завдання.
Видача домашнього завдання:
1. Акопій В.В. Організація торгівлі: підручник., -К.:, Центр навчальної
літератури, 2015
Майстер виробничого навчання О.А. Сєргєєва
Додаток 2
Завдання №3:
Питання № 1.
Що таке реєстратор розрахункових операцій?
Питання №2.
Будова електронного контрольно - касового апарату?
Питання №3.
Для просування чекової і контрольної стрічки користуються клавішею:
а) ПСМ;
б) ППВ;
в) ОПЛ?
Питання №4.
Якщо в кінці робочого дня контрольна стрічка закінчилася, її необхідно:
а) підписати і здати в головну касу;
б) віддати старшому касиру або директору, завідувачу відділу;
в) здати в бухгалтерію торгового підприємства?
Додаток 3
Завдання № 5:
Підрахунок суми здачі:
- завдання команді №1:
Підрахувати суму здачі.
Покупець придбав:
Чай «Ліптон» за ціною 26грн. 60 коп - 2 пачки;
Чай «Ділмах» за ціною 11грн.- 1пачка;
Кава «Монарх» за ціною 9 грн.90 коп. -1 шт;
Торт «Фантазія» за ціною 25 грн. - 1шт.;
Цукерки «Палітра» за ціною 22 грн.70 коп – 2 коробки.
Сума отримана від покупця 200 грн.
- завдання команді №2:
Підрахувати суму здачі.
Покупець придбав:
Морква за ціною 3грн. 40 коп – 3кг;
Капусту за ціною 6грн.20коп. - 1кг;
Лук зелений за ціною 17грн. 60 коп – 2 упаковки;
Ананаси в сиропі за ціною 14грн. 80 коп. - 1шт;
Масло рослинне за ціною 31грн.50 коп.- 1літр
Сума отримана від покупця 500 грн.
Додаток 4
Завдання № 7:
Завдання команді №1:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Виконати касові операції з продажу запрограмованого товару;
- Друк поточного денного звіту.
Завдання команді №2:
- Перевірити дату (звіт);
- Перевірити час (звіт);
- Друк поточного звіту по відділах.
- Друк поточного денного звіту.
Додаток 5
Завдання №9:
Ситуація № 1.
Контрольна стрічка закінчилася за годину до закриття магазину, касир замінила її на нову.
Питання:
Чи потрібно її в кінці дня знову витягувати та оформляти?
Чи можна залишити стрічку в принтері на наступний день?
Ситуація № 2.
Касир під час обнулення пригадала, що не вивела грошей з каси.
Питання:
Якими мають бути дї касира?
Додаток 6
КОНКУРСИ |
КОМАНДА «ЕВРИКА» |
КОМАНДА «ВИЩА ЛІГА» |
ПРИМІТКИ |
Завдання № 1: (3 бали) Вітання команд: - назва команди; - девіз; - зовнішній вигляд. |
|
|
|
Завдання № 2: (2 бали) Презентація професії. (конкурс капітанів) |
|
|
|
Завдання № 3: (2 бали) Питання - відповідь. Завдання команді № 1 - 2 питання; Завдання команді № 2 - 2 питання. |
|
|
|
Завдання № 4: (бали - по кількості предметів) Завдання на розвиток зорової пам'яті. За 10 секунд запам'ятати 10 предметів. |
|
|
|
Завдання № 5: (3 бали) Підрахунок суми здачі. Кожна команда отримує по 1 завданню. |
|
|
|
Завдання № 6: (2 бали) Заправити касову стрічку (на швидкість). |
|
|
|
Завдання № 7: (3 бали) Завдання команді №1: - Перевірити дату (звіт); - Перевірити час (звіт); - Виконати касові операції з продажу запрограмованого товару; - Друк поточного денного звіту. Завдання команді №2: - Перевірити дату (звіт); - Перевірити час (звіт); - Друк поточного звіту по відділах. - Друк поточного денного звіту. |
|
|
|
Завдання №8: (5 балів) Швидкий і точний підрахунок грошової виручки: - розкласти по купюрах, - перерахувати, - скласти грошовий опис. (беруть участь по 2 учасника від команди) |
|
|
|
Завдання №9: (2 бали) Ситуації. Кожна команда отримує по 1 ситуації. |
|
|
|
Всього |
|
|
|