Конкурс "Учень року" 2020
загальні положення
Загальні положення
1.1. Конкурс «Учень року » в школі проводиться в чотири етапи в лютому-квітні кожного поточного навчального року адміністрацією школи спільно з методичною радою, учкомом.
1.2. Мета конкурсу-підвищення престижу якості освіти серед учнів школи, заохочення кращих учнів до навчання, активізація форм позаурочної діяльності, створення оптимальних умов для виявлення обдарованих і талановитих дітей, їх подальшого розвитку.
1.3. Переможець визначається із двох ступенів навчання : середня ланка ( 5-9) і старша ланка ( 10-11) (цього року відсутня, не проводиться).
1.4. Переможець до участі в конкурсі в наступний рік не допускається.
2. Порядок організації і проведення першого етапу конкурсу.
2.1. І етап-висування кандидатур ( проводиться в лютому місяці поточного навчального року класами і класними керівниками).
2.2. В класі проводиться голосування, за результатам якого обирають двох кандидатів від класу. При висуванні кандидатур учні обґрунтовують свій вибір згідно такими критеріями:
• Добрі результати навчання ( «8»- «12»балів).
• Загальна широка ерудиція.
• Активна участь в заходах класу, міста : в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН, культурно-масових заходах.
• Особливі здібності і великі знання в окремій галузі навчання.
• Авторитет і повага в колективі.
2.3. Заявка на участь в конкурсі подається представником класу до 15 лютого поточного навчального року в навчальну частину.
2.4. В разі відсутності кандидата цей факт заноситься до заявки.
2.5. В разі зміни обставин, клас може замінити кандидата до проведення другого етапу конкурсу.
3. Порядок організації і проведення другого етапу конкурсу.
3.1. Другий етап конкурсу проводиться в лютому-березні по паралелях: 5,6,7,8,9 класах.
3.2. Для учасників конкурсу за два тижні називають три предмети і три теми, за якими будуть проходить змагання.
Наприклад:
українська література «Т.Г.Шевченко»
історія «Епоха козацтва»
математика «Логічні задачі»
3.3. Предмети і теми визначаються щорічно на засіданні методичної ради школи.
3.4. Критерії оцінювання тестових робіт і контрольні тести готують члени предметних кафедр.
3.5. Учень може користуватись консультаціями учителів, літературою за порадою педагогів.
3.6. Змагання проходить відкрито у вигляді тестування, судить змагання компетентне журі в складі 5 ти учителів ( один від предметної кафедри).
3.7. В наступний етап проходить переможець від паралелі.
4. Порядок організації і проведення третього етапу конкурсу.
4.1. ІІІ етап конкурсу проходить у вигляді інтелектуальної гри (наприклад, «О, щасливець!») у березні місяці. Цього року проведено онлайн-тестування з використанням програми «Quizzz».
4.2. Питання готують члени предметних кафедр разом з навчальною частиною з урахуванням віку учасників по трьох предметах.
4.3. Учасники відповідають на 15 питань. Мають право на три підказки: допомогу зали, «Дзвінок другу» ( тільки не учителю), 50/50.
5. Порядок організації і проведення четвертого етапу конкурсу.
5.1. Четвертий тур конкурсу проходить у вигляді виступу ораторів та захисту домашніх комп'ютерних презентацій. Виступ ораторів відбуватиметься за допомогою програмного забезпечення «Zoom». Презентації слід надсилати на електронну пошту гімназії, які оцінюватиме журі.
5.2. Голосування за кандидата відбувається у соціальній мережі «Facebook» на сторінці гімназії.
5.3. Оголошення результатів відбувається у соціальній мережі «Facebook» на сторінці гімназії у кінці березня.
6. Нагородження.
6.1. Прізвища учасників фіналу заносяться до почесної книги
« Інтелект школи ».
6.2. Переможці отримують почесний диплом в електронній формі.