Вивчення англійської мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Метою проведенн конкурсуз англійської мови є удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Мета:
Обладнання: дзвіночки з стрічками, 4 кубики ,роздавальний матеріал для конкурсів .
Хід заняття
Teacher: Good afternoon, dear children and our guests! . Today we have an unusual lesson, because you will take part in the competition «Happy English» .Let’s start our competition.
2 класи діляться на 2 команди . Одна команда одержує дзвіночок із фіолетовою стрічкою , а інша - зеленою. Команди вибирають капітана , придумають назву. Одночасно вводиться лексика : a ball ,a team , a player, a captain.
Пояснюються правила гри :
На дошці записуються назви команд , і помічник записує під цими назвами зароблені бали.
Перед початком гравці попереджаються про те, що гра проводиться в тиші, за порушення вимоги знімається 1 бал.
1 конкурс – Знайомство
Кожна команда повинна представити себе: розповісти вірш або проспівати пісню на вибір.( Вищий бал – 5 ).
2 конкурс - ‘’Склади абетку.’’
Кожній команді дається набір англійських літер і вони складають абетку. Виграє, той хто за 1 хвилину перший виконає завдання.
3 конкурс – Знайди пару !
А ми поки відгадаємо загадку з нашими гостями і вболівальниками
1.What always sleeps with its shoes on ? ( A horse)
2. Look at my face and you see somebody
Look at my back and you see nobody. ( A mirror)
3.What belongs to you, but is used more by your friends than by you ? -
Your name
4 конкурс - Гра «Twelve months»
Учні діляться на дві команди, учитель дає кожній команді по два кубики. Учні по черзі кидають їх і відповідно до того, яке число випало, вони повинні швидко назвати порядковий номер місяця та його назву. Наприклад, якщо випало 2 і 3, то слід сказати The fifth month is May. За неправильну відповідь учень пропускає хід.
5 конкурс - Vegetables
Команди повинні « назвати» які овочі принесла бабуся додому.
6 конкурс – Complete the sentences.
( Повторення прийменників under, in, on. Діти дивляться на малюнок та доповнюють речення.)
1)The bird is……the table.
2)The monkey is……the tree.
3)The dog is……the apple tree.
4)The panda is……the house.
5)The rabbit is……the table.
6)The turtle is……the chair.
За правилами гри кожна правильна відповідь – 1 бал.
7 конкурс – Rainbow
Учитель ділить дітей на дві команди. У кожного гравця першої команди в руках — кольорові кружечки: red, yellow, green, blue, white, black, grey, brown. У кожного гравця другої команди — малюнки із зображеннями: rose, sand, tree, sea, snow, night, shed, land. Гравцям першої команди потрібно підібрати відповідну кольору картинку, яка знаходиться у гравців другої команди.
Гравцям по черзі показують кольори .
Завдання : назвати як найбільше кольорів і розфарбувати відповідним кольором . За кожну правильну відповідь - 1 бал.
8 конкурс – « Мої таланти»
Кожна команда співає пісню , розповідає вірш або показує якусь казку на англійській мові.
Поки учасники готуються ми пограємо в гру з нашими гостями і вболівальниками, де потрібно назвати кольори англійською мовою.
Знаємо насамперед: колір мака буде-red.
Колір квітки, що люблю, зветься по-англійськи- blue.
Взимку колір цей буває, це сніжинки колір-white.
Море, де стоїть “ Артек”, по-англійські зветься black.
Взимку та влітку колір один має ялинка. Зветься він green.
Любимо колір пшениці спілої. Дуже він гарний, колір yellow.
Хутро у вовка, хутро мишей брудного кольору. Зветься він grey.
Оплески ведмедю: “Браво!” Він актор. А колір-brown.
Виступи учасників.
Teacher: Our competition «Happy English» is over. Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work
Підбиття підсумків. Команди хором англійською мовою підраховують загальну кількість балів. Нагородження команд грамотами, та оцінками в журнал. Ті , що програли , отримують «втішаючий приз».Обов’ язкова умова – подякувати всім учасникам за прагнення до перемоги й знань .
Teacher: Good-bye!
Наша бабуся пішла на базар і купила багато овочів. Які овочі принесла додому? Назви їх.
Знайди пару!
Веселі сніговички Snowmen дуже схожі між собою.Знайди і покажи двох однакових.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|