Конкурс "Весняна красуня"

Про матеріал
Для використання в роботі педагога-організатора під час підготовки весняних свят і вечорів
Перегляд файлу

Весняна красуня

Діючі особи:

Ведуча, Ведучий

Учасниці   конкурсної  програми       (4  особи)

Журі   (п'ять осіб)

Свято-розвага відбувається в їдальні школи.

Приміщення прикрашене гірляндами із квітів, кольоровими стрічками, рожевими, червоними та білими повітряними кульками. Звучить весела музика. До залу входять ведучі.

Ведуча.  Доброго дня, друзі!

Ведучий.  Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу по­ловину нашої шкільної спільноти з весною. Любі дівча­та, весна то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна.

Ведуча. (звертається до ведучого). І мене вітаєш?

Ведучий. Звичайно, я навіть висловив тобі компліменти, ще там, за кулісами.

Ведуча. Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд просто «відпадним». Нічого собі компліментик...

Ведучий.  Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьо­годні я у захваті від тебе.

Ведуча.  Знаєш,  щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ти і всі інші хлопці були ввічливими і уважними не лише у свята, а і в будні дні.

До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну про­граму? До того ж не звичайну, а святково-весняну. І учасники її дівчата нашої школи.

Ведучий.  Це я пам'ятаю добре.

Ведуча.  Тож постарайся сьогодні час від часу відзначати їхню красу та чарівність. І підбери якомога витонченіші комплі­менти, щоб не образити конкурсанток. Вони і так хвилюються.

Ведучий.  Слухаю і підкоряюся, пані! Так добре?

Ведуча.  Чудово, ти схоплюєш усе на льоту.

Ведучий.  Отже, запрошуємо наших учасниць!

Звучить музика. До залу входять учасниці, глядачі вітають їх оплесками.

Ведуча.  Сьогоднішня святкова програма складатиметься з кількох конкурсів.

 Ведуча.  А розпочнемо ми її з «Представлення».

Ведучий.  А поки дівчата готуються до першого випробування  ми представимо склад нашого вельмишановного журі:

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  

Ведуча. Тепер  розпочнемо наше представлення.

Ведучий. До виступу запрошується перша учасниця _________________

  2 ______________

  3 ______________

  4 _______________

 Ведуча.  Від весняних променів сонця поступово прокидається земля.

   Ведучий. На ще оголених деревах з'являться листочки,  схожі на дорогоцінні смарагди.

Ведуча. Все навкруги поступово стає ніжно зеленим, і луги, і пагорби, і ліси.

Ведучий. І все, що створить прекрасна весна, буде схожим на картину, яку намалював геніальний художник, і ім’я йому – матінка природа!

Ведуча. Ось і підійшли ми до нашого наступного конкурсу «Художнього» .

Ведучий. Мені вже готувати для дівчат фарби і папір?

Ведуча. Ні! Ми задамо дівчатам кілька питань з області образотворчого мистецтва, які, до речі, вони виберуть самі. 

 

Ведучий.  Уяви, що вже весна буяє розмаїттям фарб і кольорів. Закрий очі.

  Бачиш, як красиво навколо. Правда, красиво.

Ведуча. Ні, я нічого не бачу.

 Ведучий. А тепер спроба номер 2.

 

 

Тут зелений з бірюзовим  - кольори весняних снів

Ти побачив їх раптово, коли проліски зустрів.

Сірі котики вербові ваблять м’якістю усіх

І нагадують тихенько, що не вернеться вже сніг.

 

Мати й мачуха жовтіє, біля гаю нам кива,

Сонце поглядом потішить і голівки  зігріва.

Манять розписами фарб нас нарциси і тюльпани,

Наче моди це парад  чи  краса іще незнана.

 

Із листочків виглядають в травні білі намистини,

То до себе закликають нас конвалії-перлини.

Пишні: білі і рожеві скрізь півонії цвітуть

Їх кущі, неначе сфери, й бджоли роями гудуть.

 

Ведуча.  Ось тепер уявила. Навкруги квіти і дійсно все незрівнянно красиво.

Ведучий.  А тепер уяви себе квіткою весни на яку ти схожа.

Ведуча. Я вважаю, що я схожа на ніжно білий нарцис, який киває на вітрі своєю тендітною голівкою і каже: «Подивіться , який я статний і пригожий» .

 

Ведучий. Тихше – тихше. Ти дійсно схожа на нарцис, який закоханий сам у себе, та з цього моменту ми переходимо до наступного конкурсу «Уяви себе квіткою.»

 Ведуча. Наші конкурсантки зараз отримають завдання.

 

 Ведучий. І починають писати на аркушах про свої уявлення. А тим часом ми послухаєм пісню у виконанні учениці 10 класу Ані Приходченко.

 

Ведуча. Поки дівчата працюють ми з глядачами пограємо в гру «Створи весняний букет » .

 

Ведучий. Потрібно два представника з кожного класу і бажано хлопчики (виходять).

Ведуча. Зараз один із вас малюватиме із зав’язаними очима, а інший буде виступати в якості мольберта.

 

Ведучий.  Тепер нарешті послухаємо наших дівчаток.

 

Ведучий.  Що ж, продовжуємо наше свято. По різному справилися дівчата із конкурсними завданнями, але все – рівно вони всі дуже чарівні. 

Ведуча. Погоджуюсь із тобою.  Наступне випробування -  це прогулянка до «Модельного» салону.

Ведучий. То ми зараз поїдемо у Суми, а як же глядачі?

 

Ведуча. Ми всі залишимося тут, а дівчата будуть відповідати на наші питання якомога змістовнішо і бажано точно.

 

1. Яке місто вважають “модною столицею” світу ?

2.  Підберіть синонім до слова кутюр'є.

3. Як називається зйомний елемент жіночої зачіски, вироблений зі штучного або натурального волосся?  

5. У якій країні до національного чоловічого костюму входить і спідниця?    

  1. Назвіть три класичні довжини спідниці?
  2. Як називається піджак для жінок?
  3.  Як називається задня частина блузки?

 

Ведуча. Наші учасниці виявляють не лише ерудицію, але й дивовижну жіночу винахідливість.

Ведучий. А тим часом ми наближаємось до нашого нового завдання.   У давнину освіченими вважались дівчата, які добре зналися на музиці та літературі. От ми і перевіримо, чи відповідають цим вимогам знання наших учасниць.

Ведуча. Зараз ми послухаємо художнє читання віршів наших дівчат.

Ведучий .І я оголошую  конкурс «Читців».

Ведуча. Переходимо до наступного випробування.

Ведучий.

Чудові, граціозні і звабливі,

Розумні, славні диво-претендентки.

Сьогодні зовсім юні учениці 

А скорпо будуть працівниці чи студентки.

Краса завжди перемагала славно

І світ робила добрим та красивим

Хай їм щастить у їхніх починаннях,

Життя хай буде радісним, щасливим.

Ведуча.

Ведучий (звертається до глядачів). Поки журі підрахо­вує бали ми проведемо  гру і складемо слова із букв, що є в слові «Весняночка».

 Ведучі проводять конкурс між класами.

 

Звучить музика. Наперед виходять усі учасники свята-розваги.

Журі оголошує результати програми.

Ведучі оголошують ім'я дівчини, яка отримала звання «Весняна красуня».

Усі учасниці конкурсної програми отримують пам'ятні подарунки.

Ведуча. От і добігає кінця наше свято.

Ведучий. Але весна лише розпочинається. Сподіваємось, що вона принесе багато приємних подій та сонячних днів нашим красуням.

Звучить музика. Свято-розвага закінчується.


Які жанри класичного образотворчого мистецтва  найбільше полюбляли королі?

 

Як називається дощечка для змішування фарб?

 

Які фарби потрібно змішати, щоб отримати зелений колір?

 

Що таке натюрморт і з чого він може складатися?

 

Як називається жанр образотворчого мистецтва, що відтворює краєвиди?

 

Який колір можна отримати, змішавши червону та синю фар­би?

 

Як називається шмат тканини, на якому зображають картини?

 

Як називаються інструменти, якими наносять фарби?

 

 

doc
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку