День Святого Валентина- свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. Метою даного заходу є організувати дозвілля учнів,розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам'ять, увагу; розширити світогляд дітей, розвити в підлітків почуття взаємної поваги, удосконалити навички роботи в команді, парі.
Сценарій конкурсної програми
до Дня святого Валентина 5-9 класи
Ведуча 1: Доброго дня, дорогі гості! Ми раді вітати вас сьогодні у цей день – день радості, кохання, надії!І знову лютий. Але про який холод йдеться, коли обличчя усміхнене, комірці прикрашають сердечками-символами, а в поштовій скринці визнаходите довгоочікувану валентинку із зізнанням в коханні. Мираді вас вітати на святкуванні Дня Святого Валентина. Це– найромантичніше свято року . Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури, ангели поспішають поєднати пари, допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.
Ведучий 1: Доброго дня! Ласкаво просимо на свято! День святого Валентина - свято всіх, хто закоханий, і тих, хто усе ще шукає любов. Католики визнають святого Валентина як заступника закоханих. Цей день - кращий час для любовних зізнань і добрих, сердечних слів. На зло хуртовинам і лютневим заметілям ми зібралися тут, щоб веселитися й радувати один одного.
Ведучий 2: Свято це дещо кумедне й незвичайний для нашої країниВоно прийшло зовсім недавно, але вже встигло полюбитися багатьом. Адже, головне – не свято, в привід висловити свої почуття.
День Святого Валентина!!!
День закоханих й щасливих.
Люди люблять і чекають,
А чого? Самі не знають.
У цей день все може статись:
Кожен може закохатись.
Будуть серденька співати,
Будуть квіти дарувати,
Будуть усмішки сіяти,
Свято ласощів й кохання,
Свято радощів й бажання.
Все червоне і чудове,
Все мрійливе і казкове.
Ведучий 1: Дорогі учні! Зараз ви перебуваєте в такому віці, коли до вас приходить перше кохання, перша закоханість, чисті та сильні почуття, тому День святого Валентина - це ваше свято, свято люблячих сердець. Всі ви мрієте про любов, і це природно. Кожен Валентин мріє про свою єдину Валентину. Справжнє кохання робить людину кращою, добрішою.
Ведучий 2: Але спочатку ми хочемо привітати тих, хто носить це славне ім’я. Запрошуємо на сцену Валентинів, які працюють і навчаються в нас.
Ведучий 1: Чи знаєте ви, дорогі Валентини, що означає ваше ім'я? (У перекладі з латинської означає «здоровий», «сильний»). На честь дня закоханих прийміть напам'ять ці симпатичні сувеніри із символом Дня Святого Валентина - серденьком.
Танець 9 класу
Ведучий 2: У деяких країнах закохані юнаки напередодні свята під покривом ночі крадуться до будинку своїх обраниць. Вони залишають на сходах свої дарунки, дзвонять у двері й прожогом тікають, щоб їх не встигли пізнати. Нехай мила серцю дівчина ламає голову, від кого зі своїх шанувальників вона одержала подарунок.
Ведучий 1: Деякі закохані ночами походжають під вікнами своїх дівчат, розраховуючи на те, що обраниця окликне юнака, назвавши його своїм Валентином. Дівчата в цей час жахливо хвилюються, раптом прийде не той, кого хотіли б бачити.
Ведучий 2: І тому не будемо гаяти часу представляємо учасників нашої конкурсної програми . А для того,щоб наша конкурсно-розвальна програма почалася, вам треба поділитися на команди за принципом жеребкування. Дістаємо фішки «Купідончик» і «Амурчик». Займаємо свої місця.
та журі ………
Ведучий 2: Зараз ми оголошуємо перший конкурс, « 10 слів»
Наші хлопці з дівчиною з команди стоять навпроти один від одного на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі дарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. перемагає той лицар, що не повториться, не помилиться і без пауз виголосить найніжніші слова. але є одна умова:
перший учасник буде говорити компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка...; другий - компліменти, пов'язані з тваринами:зайчик, пташечка, ластівочка; третій - компліменти, пов'язані з неживою природою: сонечко, зіронька...; а четвертий - компліменти-прикметники:дорога, люба, мила, ніжна....,по 3 пари
Ангел:Другий конкурс «Зрозумій без слів»
Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться по той бік вулиці, ви її побачили і хочете запросити її куди-небудь.
Але оскільки вона вас не чує, скористайтеся мімікою і жестами, не говорячи жодного слова. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення.
( На вибір, жеребкування) 4 пари
А зараз наступне ваше завдання. «Ти про мене-я про тебе» Буду по черзі задавати питання.1 відповідь-1 бал. 5 хл.,5 дів.
Питання для дівчат:
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе? (Від себе)
4. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)
5. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)
Питання для хлопців:
1. При затяганні нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка? (Голка)
2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
3. Чи кладуть дріжджі в бісквітне тісто? (Ні)
4. Для чого дівчатам може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
5. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для макіяжу? (Косметичка)
Ведучий 1: А як святкують День святого Валентина в інших країнах? В Італії кожен юнак обов'язково дарує своєї коханій цукерки або інші солодощі. А дівчина повинна неодмінно відплатити своєму кавалерові тим же - тоді їхнє спільне життя обов'язково буде солодким. В Італії самі солодкі любовні послання!
Отож не гаємо часу, наступний наш конк
Ведучий 1: Наступний конкурс - «Пройди по мосту».
(На підлозі вистилається місток довжиною 2 м, шириною 10 см, для цього заздалегідь готуються аркуші паперу.)
Ви бачите перед собою «міст». Юнак і дівчина встають по різні сторони «містка». Потрібно «місток» перейти, не зіштовхнувши один одного в ріку. Почали!
Наступний конкурс «Розбите серце»
Кожній команді на 2- ох учасників дається розрізане на 4-5 частин серце. За 1 хвилину необхідно зібрати всі шматочки. Яка команда швидше і більше сердець збире, та і отримує заслужену перемогу.
Ведучий 2: Любляче серце здатне багато чого зрозуміти й простити. Уміння зрозуміти іншого – рідкісна якість характеру, не кожному це дано. Але оскільки для люблячих пар вона просто необхідна, зараз ми в цьому трохи потренируємося.
Ведучий 1: Юнаки, уявіть собі таку ситуацію: на іншій стороні дороги по якій постійно снують машини, ви побачили свою дівчину. Вам би дуже хотілося запросити її. Куди – буде ясно пізніше. І оскільки вона слів ваших почути не може, вам доведеться пустити в хід міміку й жести. Дівчатам потрібно здогадатися, куди її запрошують. Наш конкурс так і називається «Зрозумій без слів».
(Дівчата стають по одну сторону, юнаки - по іншу й одержують завдання запросити партнерку:
- на балет
- на полювання
- на лижну прогулянку
- у цирк
- на дискотеку
- подивитися бойовик
- до себе в гості
- разом зробити уроки
- у кафе
- на заняття по баскетболу
Дівчинам потрібно відгадати, куди запрошує юнак). По 5 хл. З команди
Ведучий 2: Ми продовжуємо і наступний конкурс – вірш. Кожній парі ми даємо серце, на якому написані рими. Вам потрібно скласти вірш або чотиривірш, що присвячений сьогоднішньому святу й містить дані рими.
-Валентин
- карантин
-любов
-знову
Вам дається 5 хвилин на міркування.
Наступний конкурс «Дай валентинку»
І Команда стає колом. Перший називає своє ім’я та назву рослини, передає сусідові іграшку – валентинку, далі інший повторює його ім’я і рослину, називає своє ім’я і рослину і т.д.
ІІ Команда те саме, тільки називають ім’я і назву тварини.
Виграє команда, яка менше разів збилася.
Переходимо до наступного випробовування. «Музичний стілець»
в центр ставляться стільці, на один менше, ніж учасників гри. Грає музика, потім різко зупиняється і всі повинні сісти на найближчий стілець. Хто менше спритний і не встиг — вибуває. Ведучий прибирає один стілець і гра триває, поки не залишиться один учасник-переможець. Ходимо по коло пританцьовуючи під різну музику! Обов’язково.
Наступний не менш цікавий конкурс «Скуті». Всіх хлопців необхідно розділити на дві команди, кожна з яких видається рулон туалетного паперу. З його допомогою всі учасники однієї команди «зв`язуються» один з одним на рівні щиколоток. У певний час усі хлопці починають рухатися по заздалегідь обумовленому маршруту, намагаючись не порвати папір. Якщо це сталося, необхідно повернутися на місце старту і знову перев`язати ноги. Перемагає команда, яка швидше добереться до фінішу. На час!
А зараз цікава Вікторина Купідона»
Запитання для дівчат:
1: Хто був богинею краси і кохання у Стародавній Греції? Афродіта.
2: Хто був закоханий в Джульєту? Ромео.
3: Зброя Купідона? Лук.
4: Ім'я коханого Фіони? Шрек.
5: Кохана Квазімодо? Есмеральда.
6: В кого був закоханий Пьєро? Мальвіну.
Запитання для хлопців:
8: Хто відправився за Каєм до Снігової Королеви? Герда.
9: Героїня казки, яка боялась Чудовисько? Красуня.
10: Вакула просив черевички у цариці, для…? Оксани.
11: Грей приплив під червоними вітрилами? До Ассоль.
12: До кого залицявся Полежайкін з фільму «Татусеві дочки»? Галини Сергіївни.
13: Кого викрали на Україні для Сулеймана? Роксолану .
Отже наступний конкурс « Я це можу» для чарівних дівчат.Завдання: ви повинні показати, як ви могли б виконувати роботу (написано на картках) під ритми запальної мелодії:
Ведуча: Дівчата показали свої здібності і прийшла черга юнаків. Молоді люди винахідливі та артистичні, які можуть знайти вихід з будь-якого становища. Зобразіть:
Наступний конкурс «Знайти своє місце»
Учасники діляться на дві команди (чим більше гравців, тим краще). Ведучий оголошує якусь характеристику, за якою вони повинні вишикуватися. Наприклад, по зросту, по довжині волосся, по відтінку одягу, по висоті чобіт, датою дня народження в році ,по довжині волосся,хто любить сти цукерки і т.д. Команда, яка справляється швидше отримує бали. У кого більше балів, той і виграв.
Наступний конкурс « КОНКУРС "КУЛІНАРНИЙ".
А тепер пропонуємо учасникам на якийсь час всім стати кулінарами. Ви почерзі будете підходити до столу брати картку, треба визначити ,що це за продукт,потім ви повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.).
1. Артишок (овоч)
2. Сазан (риба)
3. Фісташки (горіхи)
4. Брусниця (ягода)
5. Курага(фрукт)
6. Бички (риба)
7. Вишня (ягода)
8. Кавун (ягода)
9. Кокос (горіх)
10. Ківі (фрукт)
11. Квас (напій)
12. Суниця(ягода)
13. Пастернак (овоч)
14. Ожина (ягода)
15. Кефаль (риба)
16. Кольрабі (овоч)
17. Рис (крупа)
20. Кумис (напій)
Ведуча: Переходимо до наступного випробування. «Валентинка» На День святого Валентина усі ми мріємо отримати валентинку. І не обов’язково це має бути освічення у коханні, хоча це також дуже приємно. Ми отримуємо листівки від друзів, рідних і просто знайомих. Валентинки приємно отримувати, а ще приємніше писати і дарувати. Особливо цінуються послання виготовлені своїми руками і підписані словами, що линуть від серця особисто для цієї людини. А чи вміють наші конкурсанти виразити свої почуття за допомогою Валентинки? Про це ми дізнаємось через деякий час, по закінченню конкурсу . Із запропонованих матеріалів ваші команди мають виготовити Валентинку та прикрасити її. (5 хв.) Також на листівці обов’язково повинні бути цікаві афоризми, вірші про дружбу та кохання. Вони можуть бути як серйозними так і гумористичними. На виготовлення Валентинки відводиться п’ять хвилин. Коли час закінчиться ми зберемоВалентинки і передамо їх журі для оцінювання, тож не забутьте на зворотному боці поставити номер своєї пари . Тож, починаємо! Час засічено.
Наступний Конкурс «В дружбі – сила»
Команди по черзі стають в коло, отримують повітряну кульку, яку вони затискають між головами. За сигналом ведучого ви передаєте кульку один одному,але буз рук,при цьому рухаючись по колу під музику.
Поки підраховуються бали, проходить розважальна гра
«Запитання-відповідь» (не на змагання)
(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. З кожної команди виходить пара: один гравець тягне питання, інший - відповідь.)
Питання:
- Ти слухаєшся батьків?
- Коли ти будеш вчитися на відмінно?
- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?
- Ти прогулюєш уроки?
- Ти вмієш читати?
- Чи ти вважаєш себе розумним?
- Ти хотів би перейти в п’ятий клас?
- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)
- Тобі подобаєть навчатися?
- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?
-Ти спишуєш на уроках?
-
Відповіді:
- Коли сплю.
- Тільки цим і займаюся.
- Про це краще скаже вчитель.
- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.
- Та іноді буває.
- Це для мене звична справа.
- Тільки тоді, коли дуже сердитий.
- Я роблю це по понеділках.
- Мені це ні до чого.
- Мені і так дуже весело живеться.
- Це в мене від народження.
Ведучий 2: Слово журі.
Ведучий 1: Ми ще раз поздоровляємо всіх, хто закоханий. Любіть один одного. Поважайте один одного.
День Святого Валентина!!!
День закоханих й щасливих.
Люди люблять і чекають,
А чого? Самі не знають.
У цей день все може статись:
Кожен може закохатись.
Будуть серденька співати,
Будуть квіти дарувати,
Будуть усмішки сіяти,
Свято ласощів й кохання,
Свято радощів й бажання.
Все червоне і чудове,
Все мрійливе і казкове.
Навкруги сердець багато.
Кожен хоче відчувати
Звідусіль слова кохання,
Поцілунків відчування.
Люди люблять і цілують,
Всім серця свої дарують.
Ведучий 2: Спасибі всім, хто був з нами.
Ведучий 1: Зі святом вас. Із Днем святого Валентина! Удачі вам, щастя й любові! До нових зустрічей!
1