Конкурсна програма до Дня Святого Валентина в школі

Про матеріал

Конкурсна програма до Дня Святого Валентина в школі. Ведучий: Всім доброго дня! Розпочинаємо конкурсно-розважальну програму, присвячену Дню Святого Валентина. Ведуча: Запрошуємо наших учасниць до зали.

Перегляд файлу

Музика

Ведучий:

Всім доброго дня!

Розпочинаємо конкурсно-розважальну програму, присвячену Дню Св. Валентина.

Ведуча:

Запрошуємо наших учасниць  до зали.

 

Ведучий:

(музика)

 

Руслана.  Має багато друзів, яким завжди рада прийти на допомогу. Любить спорт, сучасну музику та шумні вечірки. Поважає розумних  з гумором хлопців, впевнених у собі та тих, які можуть постояти за себе. Мріє стати дизайнером.

 

 Олеся. Скромна, дружелюбна, компанійська.  Любить дарувати і одержувати подарунки. Найулюбленіші  букет червоних троянд та м'які іграшки. Любить цукерки.

 

Катя. Любить слухати сучасну музику, танцювати, спілкуватися з

цікавими людьми. Найбільше в стосунках з людьми цінує відвертість. А

також вона вміє дуже смачно готувати.

 

Яна. Весела,  з почуттям гумору. Улюблене заняття -  спілкування з друзями.

Любить смачну та екзотичну їжу.

 Полюбляє кататися на лижах або проводити час у компанії своїх

друзів на вечірках та дискотеках.

 

 

Ведуча: Запрошуємо  до зали наших учасників

 

Іван. Веселий, дружелюбний. Має багато друзів.

У вільний час слухає музику сучасних українських гуртів.

 

Артур.   Захоплюється спортом. Любить смачно поїсти.   В майбутньому планує стати терапевтом на швидкій.

 

 

Ігор. Поважає відвертість у будь-яких стосунках. Надійний друг та

помічник. Займається спортом. Любить подорожувати.

 

Павло. Любить гармонійне поєднання розуму й краси.  Цікавиться східною філософією. Любить дотепні жарти. В майбутньому

планує стати пластичним хірургом.

 

Ведучий:

 Аплодуємо всім учасникам і запрошуємо їх зайняти свої місця.

 

Звучить музика

З двох сторін на сцену виходять Ангели.

 

Ангел 1. – Доброго дня, дорогі гості!

Ангел 2. – Ми раді вітати вас сьогодні, у цей день – радості, кохання, надії!

Ангел 1. – Ми – Ангели, що принесли гарну звістку прямісінько із небесного Раю!

Ангел 2. – Звістку про те, що сам святий Валентин відвідає нашу школу!

Ангел 1. – А що він нам принесе, побачимо далі.

Ангел 2. – Зустрічаємо святого Валентина!

 

                                             ( Оплески )

                          Виходить Святий Валентин.

 

Св. Валентин.

 – Вітаю всіх із цим чарівним святом! Гадаю, що ви уже все знаєте про мене. Що я – добрий святий, який допомагає закоханим!

У мене є до вас питання:  чи є закохані серед присутніх у залі?! Підійміть руки! Врахувати і учасників (ці сердечка учасникам потім будуть враховані при підбитті підсумків)

                                          

  • Для цих щасливців я дарую гарячі серця – символ їхнього кохання!!!

 Зберігайте ці серця, вони чарівні!!! (на звороті написані побажання,  цитати про кохання)

     

                (Ангели беруть кошик із листівками-серцями й розносять поміж рядами) (звучить музика)

 

 

  • А  всім іншим, хто  тільки очікує на прихід цього прекрасного почуття, я бажаю, щоб воно прийшло до вас якнайшвидше!

 

Ведучий:

Дякуємо Св. Валентину,  Янголам і віримо у вашу доброту до нас, людей земних.

 

Ведуча:     

А тепер про умови конкурсів.

Кожен учасник протягом програми набирає бали-сердечка у персональні скриньки. Переможцями стануть учасники, які отримають найбільшу кількість сердечок.

Отже, починаємо.

 

Ведучий:

Конкурс 1

«Везунчик»

Кожен вибирає собі кульку, яка до вподоби, лопає її, дістає сердечко, загорнуте у фольгу і показує глядачам. У кого співпаде колір кульки та колір сердечка, тому зараховується бал.

 

Ведуча:

Конкурс 2

Вікторина «Знавці кохання» 

Назвати пару літературним героям або героям фільмів.

Ведучий учасникам задає запитання. За правильну відповідь — «сердечко».  

 

 

Ведучий:

 Конкурс 3

А тепер конкурс "Подарую букет". Зав'яжемо юнакам очі,

і вони спробують  намалювати квіти. Роботу виконуємо, поки

звучить музика (худ. номер)

 

Ведуча:

Конкурс 4

Музика

А зараз  конкурс для глядачів "Запрошення із букетом

квітів" (Перед оголошенням танцю   на середину залу ставиться стілець ,

на який сідає дівчина з повітряною кулькою).

На цей танець можна запрошувати тільки того, хто сидить на цьому   

стільці. Запрошувати дівчину будуть два хлопці. З одним із них вона піде

танцювати, а другому віддасть кульку. Він займе її місце на стільці.

Зарошувати хлопця підуть дві дівчини, поки грає музика. Хто в момент

закінчення танцю сидітиме на стільці - виграє сердечко для учасника, за якого

вболіває.

 

Ведучий:

Конкурс 5

Музика

«Освідчення»

Хлопці по сигналу починають писати на папері фразу «Я тебе кохаю» стільки разів, на скільки вистачить часу. Виграє той, у кого на папері буде написано більша кількість освідчень.

 

Ведуча:

Конкурс 6

«Щасливе серце»

На столі лежать велике та маленькі кольорові серця. За допомогою маленьких сердець вам потрібно викласти на великому серці щасливу мордашку (посмішку, ніс, очі і т. д.) за  5 хвилин. Переможе  найщасливіше серце»

Вірш про кохання

Ведучий:

Конкурс 7

«Пульс»

Поскільки у закоханих серце б’ється частіше, проводиться наступна перевірка. За допомогою глядачів-лікарів  учасникам визначають  пульс.

 

(бейджики ЛІКАР або паперові шапочки з червоним хрестом)

 

А перемагає той,  у кого найчастіше серцебиття.
 

Ведуча:

Конкурс 8

«Зав’яжи вузлик на пам’ять»

(учасникам дають кольорові  стрічки)

Наші дівчата ой як люблять що-небудь забувати. Пообіцяла прийти на побачення і …забула. Їм потрібно зав’язувати вузлика на пам’ять. Одного, мабуть, буде замало, в’яжіть 5. На швидкість.

 

Ведучий:

Конкурс 9

А хлопці повинні на швидкість розв’язати вузлики.

 

Ведуча:

Конкурс 10

  «Знавці етикету»

 

Дівчата, уявіть, що ви вперше запросили додому хлопця. Ви повинні познайомити його зі своєю мамою. А роль мам сьогодні виконуватимуть присутні вчителі.  Оберіть собі «маму» та познайомте її з хлопцем.

 

Ведучий

 А тепер… (лунає музика)  запросіть даму на танець!

(Всі учасники танцюють раніше підготовлений вальс).

 

Ведуча

 Танець закінчився, а з ним і наш останній конкурс.

 Просимо помічників-лікарів порахувати сердечка у скриньках.

 

Ведучий

Програма наших конкурсів вичерпалась. Залишається лише

визначити, хто став переможцем.

 

Ведучий

 

 Серед дівчат перемогла ______________ і нагороджується дипломом та званням «Головної Викрадачки Сердець»

 

Ведуча

Серед хлопців  переміг ______________ і нагороджується дипломом та званням «Лицаря  ордена Яскраво-червоного Серця»

 

 

Ведучий: Наше свято кохання завершилось. Дякуємо  всім учасникам і

глядачам.

 

Ведуча: 3і святом вас, з днем святого Валентина!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мушкетеры
Инвентарь: 2 шахматных офицера, бутафорские шпаги из резины или поролона.
Подготовка: На край стола ставят шахматную фигуру.
Ведущий - Дед Мороз.
Игра: Участники стоят на 2 метра от стола. Задача - по команде ведущего сделать выпад (шаг вперед) и уколом попасть в фигуру.
Победитель: Участник, первый попавший в фигуру.
Вариант: Поединок между двумя участниками.
 

Хлопець моєї мрії (двома руками)

 

 

 

 

 

 

 

Вірш Шевченко А.

танок.

 

 

 

 

Второй конкурс «Обуй Золушку». Я снимаю с каждой девушки по  туфельке, мальчики на ощупь должны найти нужную туфлю и обуть свою партнершу. (Фонограмма 2)

 

 

 

Сладкая парочка».
Каждой паре дается по конфетке. Задача каждой пары — совместными усилиями без помощи рук развернуть и съесть конфету, которую даст ведущий. Пара, сделавшая это первой, побеждает.

 

 

 

 

 

Звучит «Вальс» Е. Дога из к/ф «Мой ласковый и нежный зверь». 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Нейченко Світлана Павлівна
    Дякую за цікаву роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костенюк Руслана Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
10930
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку