Конкурсна програма "Королева осені"

Про матеріал
Матеріал покликаний вчити учнів бачити розмаїття осінньої природи, розкрити красу осінньої природи за допомогою поетичного слова, музики, пісень, художньої творчості; розвивати артистичні здібності дітей, спостережливість, кмітливість, вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

 

Сценарій осіннього балу “Королева осені”

(Звучить фонова музика)

 

Мета: вчити учнів бачити розмаїття осінньої природи, розкрити красу осінньої природи за допомогою поетичного слова, музики, пісень, художньої творчості дітей; розвивати артистичні здібності дітей, спостережливість, кмітливість, вміння працювати в команді.

В1Давно вже попрощали нас
З-під неба журавлі,
Пташки замовкли у гаях,
І втихло на землі.
Вже ліс убрав багровий стрій,
Зів’ялий лист паде, —
В гостину з півночі до нас
Грізна зима іде.
Припали квіти до землі,
Туман наліг кругом,
Ще день, ще два — і вісі поля
Заснуть глибоким сном.
Лиш розгулялися вітри,
Лісами зводять шум,
На нивах стебла гнуть сухі
І ломлять, мов на глум.
У хату діточки біжать:
«Де ділася весна?
Чому вже сонечка-тепла
І радості нема?»
Вже темна осінь надійшла,
Зів’ялий лист паде,
По листю повагом до нас
Грізна зима іде.

В 2. Ми знову зібралися разом у ці осінні дні, щоб провести традиційний осінній бал. А який бал без принцеси?

В. 1. Звичайно. То ж і у нас сьогодні на балу будуть прекрасні, чарівні, неповторні осінні принцеси, а можливо, навіть, королеви…

В. 1. Серед яких ми з вами оберемо найпривабливішу, найкреативнішу, найрозумнішу, найелегантнішу, найчарівнішу, найвеселішу, найзагадковішу, найвинахідливішу (висвітлюють на екрані).

В. 2. Як ви, мабуть, помітили у нас на балу немає членів журі. Але ж воно має бути. Та не хвилюйтеся. Сьогоднішню конкурсну програму оцінюватимете ви, шановні глядачі.

В.1. Ви отримали по 8 кольорових фішок. Кожна фішка відповідає одній з номінацій, яку отримає та чи інша учасниця. У нас буде 8 скриньок,  з написами учасниць. Ось, наприклад. Ви вважаєте, що Мяус Аліна сьогодні найчарівніша. Цій номінації відповідає червоний колір. Ви кладете фішку червоного кольору до скриньки з написом Маяус Аліна. В підсумку, яких фішок більше виявиться у скриньці учасниці, ту номінацію вона й отримає. Тож починаємо…

В 2.  Зустрічаємо конкурсанток!

 

Під музику виходять учасниці.

 

В 1.Учасниці готові. І ми оголошуємо про початок першого конкурсу «Презентація».

 

Завдання цього конкурсу полягає в тому, що кожна з наших чарівних учасниць в оригінальній формі має розповісти про себе і свої захоплення.

 

(Виступи дівчат). Виходи учасниць супроводжуються музикою.

 

В.2.  Наші конкурсантки-україночки – майбутні господині. І хоча вони ще не зовсім дорослі, та все ж таки вони повинні вміти готувати і знати секрети приготування їжі.

Наступний наш конкурс називається «Господарочка на кухні» .

Кожна з учасниць повинна дати відповідь на два питання з кулінарії:

  •  Що треба додати, якщо при готуванні будь-якої каші ви ненароком її пересолили? (картопля)
  • Чим натирають яйця для того, щоб вони довше зберігалися в холодильнику? (олія)
  • Що треба додати в воду, якщо хочеш зварити яйце, яке тріснуло? (сіль)
  • Що кладуть в банки і коробки де зберігаються крупи, для того, щоб в них не заводились черв’яки? (часник)
  • Щоб при запіканні курки  у вас вийшла рум’яна скоринка чим треба змазати курицю за 15 хв. до готовності? (медом)
  • Що додають в каструлю, в якій варяться макарони, щоб вони не злипалися? (олію)
  • Що додають до фаршу, щоб з нього краще формувати і зліплювати котлети (картоплю)
  • Щоб шкуринка картоплини не лопнула, коли варите картоплю в мундирах (тобто не очищену), що треба додавати до води (оцет)

 

В 1.  А зараз учасниці можуть трішки відпочити, а у на с для глядачів конкурс.

В 2. Для цього конкурсу нам потрібно два учасника та дві учасниці. Учасник та учасниця затискують картоплину лобами і переносять її на певну дистанцію. Перемагає та команда, яка швидше перенесе всю картоплю.

 

Музика для конкурсу глядачів.

 

В.1 Третій конкурс –Макіяж

Кожна з учасниць  отримає  листочок з назвами косметичних дій. Завдання – розставити цифри в правильній послідовності нанесення макіяжу.

 

1.Помада

2.Нанесення тонального крему

3.Контур губ

4.Фарбування вій

5.Контур очей

6.Тіні

7. Корекція обличчя

 В.1. А доки учасниці готуються для вас ____________ читає вірш «Осінь»

В 2.  Кружля в провулку нашім вітер,

Кружляє осені вуаль.

 ... Іще одне позаду літо

Торкає душу тихий жаль.

 

В.1. Наступний  наш  конкурс  танцювальний, а  називається  він  «Танці  зірок».  

(Завдання для учасниць.   Виконати  танцювальні  рухи  відповідно до стилю танцю який  вони виберуть з чарівної скритьки )

 

А доки учасниці готуються гра для глядачів.

 

Грають дівчатка і хлопчики. Нам потрібно 5 хлопчиків та 6 дівчаток.  Гравці виходять на танцпол. Включається ритмічна музика. Всі танцюють окремо, зберігаючи невелику дистанцію. Коли швидка музика змінюється на  повільну дівчатка повинні запросити хлопців на танець. Учасниця, якої не дістається пара, виходить з гри і забирає з собою одного кавалера, на вибір. Гра продовжується до тих пір, поки не залишиться одна пара. Ведучий оголошує їх королем і королевою осіннього балу.

Проведення четвертого конкурс - «Танці  зірок»

В 2. Доки наші дівчатка відпочивають від танців ми пограємо у веселу гру.   Всі ви, напевно, полюбляєте  яблука. 

Тому наша гра називається «Хто швидше  з’їсть  яблуко»

В 1. Дивачка осінь любить теплі фарби,

Мов дражнячи близькі вже холоди,

Якось лякає і водночас вабить

Її наряд шалено – золотий...

Чому й мені б не взяти свого пензля

І не убрать у вогняні тони

Свої думки, допоки ті не щезли

У заметілях ранньої зими...

В.2.  Зараз наш наступний конкурс – «Осіння фантазія»

Усі конкурсантки за певний час, (3 хвилини),  спробують намалювати власний осінній пейзаж. А доки учасниці виконують завдання для глядачів конкурс.

В.1 Нам потрібно два учасника. Учасникам потрібно  перенести з однієї тарілки в іншу грушу, тримаючи її зубами за хвостик. Хто швидше перенесе всі груші той і переміг.

В1. Шостий конкурс називається «П’ять слів. На екрані буде з’являтися  закрита фраза з п’яти слів, взята з пісні. Завдання для учасниць. Відкрити будь яке з п’яти слів і спробувати відгадати назву пісні. Якщо для того, щоб відгадати пісню вам не вистачає одного слова,  ви маєте право відкрити ще одне слово.  І так далі. Перемагає та учасниця, яка відгадала пісню, використавши найменшу кількість відкритих слів.

В2.  Будь ласка, п’ять слів для першої учасниці…

В.1. Кажуть,  що  осінь – це  сумно,  постійно  йдуть  дощі,  похмуро…Не  вірте,  друзі!  Осінь  по-своєму  прекрасна і  чарівна.  Вона дарує  душі - щедрість,  серцю  -  тепло від  спілкування,  вносить в наше життя неповторну красу!

В. 2. Ми  дякуємо  осені,  що  вона  зібрала  нас  цього осіннього  вечора. Попереду  зима,  весна,  літо…  А  потім  знову  осінь.  Скільки  їх  ще  буде  у  нашому  житті! Звичайно – багато! Ще  не  один раз  засяє  для  усіх  нас  у  школі  золотий  вогонь  Осіннього  балу. 

В 1. Наше чудове свято добігає кінця. Давайте ж дізнаємося, хто з дівчат отримає яку номінацію і одягне корону найпривабливішої, найгарнішої, найрозумнішої, найелегантнішої, найчарівнішої, найвеселішої, найзагадкованішої, наймилішої, дівчини цього свята.

В1. Настав час голосувати. На екрані виведені кольори які позначають номінації для учасниць. Обирайте, яка з дівчат достойна носити те чи інше звання.

Ведучі йдуть у залу, збирати фішки. Музичний супровід .

Оголошення номінацій. Музика ________

Ведучі:  Запрошуємо всіх на осінню дискотеку.

 

docx
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку