Літературний калейдоскоп
конкурсно – ігрова програма
7 клас.
Мета: збудити прагнення учнів продемонструвати свої знання та вміння із світової літератури; розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання в незвичайних, нестандартних ситуаціях; виховувати повагу до літератури, вчити дітей грати і перемагати.
Ведуча: Увага! Увага! Розпочинаємо літературну гру. «Літературний калейдоскоп». Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме з дитинства слово. Хто з вас, юні друзі, не тримав в руках цієї іграшки, в захоплені не спостерігав, як змінюються в ній форми і кольори загадкових скелець. В нашій грі також змінюватимуться кольори – завдання. В грі приймають участь дві команди учнів 7-х класів. Прошу командам представитись.
Представлення команд: назва, девіз.
1 Конкурс «Хто більше знає».
Ведуча: Продовжить речення. Команди відповідають по черзі. Якщо одна команда не знає відповіді на своє запитання, то відповідає команда суперника.
2 конкурс «Портретна галерея».
Ведуча: Я буду називати факти з біографій письменників, творчість яких ми вивчали. Якщо впізнаєте з першої спроби – отримаєте 3 бали, з двох – 2 бали, з трьох – 1 бал.
(Підготовлено портрети Дж. Свіфта, О.С. Пушкіна, Р.Л. Стівенсона, Й.В. Гете).
Запитання до портрета Дж. Свіфта:
Запитання до портрета Р.Л. Стівенсона:
Запитання до портрета Й.В. Гете:
Запитання до портрета О.С. Пушкіна:
3 конкурс «Речі та їх власники».
Ведуча: Назвіть героїв кому належать ці предмети.
4 конкурс «Впізнай твір за описом героя».
Ведуча: Ваша завдання. Впізнайте твір за описом літературного героя (1 бал).
5 конкурс «Знайти четверте зайве».
Ведуча: Кожна команда отримує картки на яких написані назви творів. Знайдіть «четверте зайве».
6 конкурс «Намалюю книгу я».
Ведуча: Намалювати обкладинку до твору, який найбільше запам'ятався.
7 конкурс «Театральний».
Ведуча Цей конкурс вимагає від вас не тільки знання літературних творів, але й певних сценічних здібностей. Кожна команда отримує діалог із художнього твору. Розіграти його потрібно так, щоб команда суперник вгадала твір. Оцінюватися буде також і вміння розіграти діалог. Ось такий собі театр – експромт. А балів кожній команді він може додати аж 4.
Для І команди: А. Конан – Дойль «Собака Баскервілів».
Для ІІ команди: М.В. Гоголь «Ніч перед Різдвом».
Ведуча: Ось і закінчилась наша літературна гра «Калейдоскоп». Ця гра Виявилась нелегкою для обох команд. Але найкращий результат показала … команда (нагородження переможців). Дякуємо командам за участь. Усього найкращого.