Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші "19 жовтня 1925 року"

Про матеріал
Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші "19 жовтня 1925 року"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Олександр Сергійович Пушкін. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші «19 жовтня 1925 року»

Номер слайду 2

Імператорський Царськосільський ліцей у місті Санкт-Петербург — це унікальний вищий навчальний заклад Російської Імперії, в завдання якого входило «підготувати юнацтво до найважливіших частин служби державної»На відкритті ліцею був присутній сам імператор Олександр Перший. У перший рік існування до ліцею вступило 30 ліцеїстів.

Номер слайду 3

Ідея створення Ліцею належала видатному державному діячеві, головному радникові імператора М. М. Сперанському. Він став автором програми нової школи.

Номер слайду 4

Умови життя Для ліцею було надано чотириповерхову новобудівлю - флігель Царскосельского палацу. Приміщення першого поверху призначалися для медчастини і правління. На другому поверсі розташовувалися навчальні класи для молодшого курсу, третій був відданий старшим учням, а верхній, четвертий поверх, займали спальні. В особистих опочивальнях була скромна, майже спартанська обстановка, меблювання складалося з кованого ліжка обтягнутого парусиною, канцелярського столу для занять, комода і столу для вмивання. Для бібліотеки відвели двосвітну галерею,яка була розташована над аркою. Парадний зал для урочистостей знаходився на третьому поверсі. Служби, церква і квартира директора розташовувалися в окремій будові поруч з палацом.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Протягом 6 років навчання ліцеїсти повинні були опанувати такі предмети: моральні (Закон Божий, етика, логіка, право, економіка); словесні (російська, французька, латинська, німецька мови, риторика); історичні (російська і всесвітня історія, географія); математичні (математика, фізика, статистика); витончені мистецтва і гімнастичні вправи (чистописання, малювання, танці, фехтування,верхова їзда, плавання).style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Щоденний розклад. Звичайний навчальний день був побудований за суворим розкладом: Ранок починався о шостій годині, виділялося час для гігієнічних процедур, зборів, молитви. Перші уроки в класах стартували з сьомої до дев'ятої ранку. Наступну годину (9: 00-10: 00) учні могли присвятити прогулянці і перекусу (чай з булочкою, сніданок не передбачався). Другий урок починався о 10:00 і тривав до 12:00, після чого протягом години в розкладі була прогулянка на свіжому повітрі. Обід подавався о 13:00. У другій половині дня, з 14:00 до 15:00, студенти займалися витонченими мистецтвами. З 15:00 до 17:00 слідували заняття в класах на уроках. О 17:00 дітям пропонували чай, після чого до 18:00 слідувала прогулянка. З шести годин і до пів на дев'яту вечора учні займалися повторенням пройденого матеріалу, займалися в допоміжних класах. О 20:30 подавався вечеря, після якого слід було вільний час для відпочинку. О 22:00 наставав час молитви і сну. Щосуботи учні відвідували баню.

Номер слайду 8

У Ліцеї Пушкін почав писати вірші. Перший його вірш був опублікований 1814 року і називався «К другу стихотворцу». Юний автор намагався приховати своє прізвищеі тому підписався «Н. К. Ш. П.» (Якщо читати справа наліво, то вийде прізвище Пушкін без голосних).

Номер слайду 9

На іспиті з російської словесності 1815 року юнак читав вірш «Воспоминание в Царском Селе», який вразив присутнього на екзамені патріарха російських поетів Г. Р. Державіна. Відомий поет віщував йому блискуче майбутнє. Старик Державин нас заметил, И в гроб сходя, благословил. І. Репін “Пушкін на ліцейському екзамені”style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Друзі-ліцеїсти. У день випуску всі вони поклялися у вічній дружбі, обмінялися чавунними каблучками і вирішили зустрічатися кожного року 19 жовтня

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Завідняк Ірина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
25 січня 2019
Переглядів
6011
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку