конкурсно - розважальна програма "МІСТЕР ЛИСТОПАД" для учнів 8 - 11 класів

Про матеріал

конкурсно - розважальна програма "МІСТЕР ЛИСТОПАД" для учнів 8 - 11 класів дітей.

МЕТА:Розвивати інтерес до прекрасного, здібності дітей. виховувати віру в себе, увагу, колективізму. Створити позитивний емоційний фон; організувати підтримку емоційної єдності колективу;


Перегляд файлу

Сценарій конкурсно – розважальної програми

«МІСТЕР – ЛИСТОПАД»

(фанфари)

Ведучий 1:                            Добрий вечір гості свята!

Дуже раді вас вітати!

Свято разом нас зібрало,

І гостей тут повна зала!

З ним усіх ми вас вітаєм!

Перемоги всім бажаєм!

Ведучий 2:                              В пісні осіннього балу,

Листя кружляють золоті.

На вулиці холодно стало

В ці сумні та пахмурні дні.

То ж свято у нас, чого сумувати?

Ведучий 1: Нарешті настав цей день, якого з нетерпінням чекала вся школа,і  ми раді бачити вас на конкурсно  – розважальній програмі                                     МІСТЕР – Листопад !

Ведучий 2:           У святковій програмі беруть участь найвродливіші,                    найпривабливіші, найсміливіші хлопці  нашої школи.

Ведучий 1:                                           А де ж хлопці?

Ведучий 2:              Зустрічайте учасників конкурсу бурхливими оплесками.

(вихід хлопців під музику)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 1:  Сьогодні упродовж свята ми оберемо переможців у таких номінаціях:

«Містер Елегантність»

«Містер Глядацьких симпатій»

«Містер Артистичність»

Ведучий 2:                      І авжеж «Містер Листопад»

Ведучий1:     Підготовка до свята була клопітка, конкурсанти досить довго готувались до сьогоднішньої  зустрічі з вами і покажуть свої талант та майстерність.

Ведучий 2: Тому просимо підтримувати їх своїми оплесками та щирими посмішками! Домовились?

Ведучий 1: Оцінювання буде проводитись за п’ятибальною системою і по декількох категоріях. А саме: зовнішній вигляд, артистичні здібності, мова, відповідність до тематики сьогоднішнього свята. Оцінювати буде професійне журі у складі :

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 2:  Ми під бурхливі оплески проводжаємо наших учасників готуватися до конкурсів, бажаємо їм успіхів                                                                                                             (хлопці під музику виходять)

Ведучий:    Віє вітер, деревце хитає.                                                                                     Листя жовте землю всю вкриває.

Осінь вже крокує і шепоче в лад

У пожовклім листі листопад.

Ведучий 2: На галявині листяне багаття видно,                                                                                   А на дереві – пташиний ґвалт.                                                                                                        Кроки осені урочисті і барвисті.                                                                                                         Всі радіють й весело кричать.

Ведучий 1: І перший наш конкурс «Візитка - Знайомство» . Ми починаємо знайомитися ближче з конкурсантами.

Ведучий 2: Ваня – завзятий хлопець, полюбляє  футбол, теніс. Улюблені предмети в школі -  математика, фізкультура. Проводить гарно час в компанії своїх друзів. Дарує всім гарний настрій своєю чарівною посмішкою.

Ведучий 1: Зустрічайте, Пархонюк Іван   (виступ)

Ведучий 2:  Наш наступний учасник – полюбляє спагеті, щирий, привітний, з його обличчя ніколи не сходить посмішка, трепетно ставиться до близьких людей, дуже милий хлопець.

Ведучий 1: Зустрічайте оплесками Головченко Володимир (виступ)

Ведучий 2:  Наступний претендент на номінацію МІСТЕР – Листопад -  дуже зайнята людина – у нього майже немає вільного часу, цінує в людях чесність, скромність, відвертість. Захоплюється  комп’ютерною графікою, улюблена страва – борщ. Не уявляє своє життя без пригод.

Ведучий 1: На сцену запрошується Терещенко Іван. Підтримуємо оплесками.               (виступ)

Ведучий 2:  І настав час виходу останнього конкурсанта, який хоче, щоб в його житті склалося все чудово: успішно пройти зовнішнє незалежне оцінювання, та вступити до престижного університету, закінчити його і знайти роботу. Улюблена іграшка – комп’ютер. Не уявляє свого життя без дівчат. Цінує  в них доброту, уважність, любов.

Ведучий 1: Запрошуємо з бурхливими оплесками  - Терещенко Євгенія (виступ)

Ведучий 2: От і познайомились з нашими учасниками.                                                             Ведучий 1: А поки наше журі оцінюватиме конкурсантів, 4 клас підготував музичний подарунок.

(ВИСТУП 4 класу)

Ведучий 1:  Жовтокоса осінь вже до нас прийшла.                                                                        Птахи відлетіли – скоро холода.                                                                                                              Сади грайливо в золото вдяглись,                                                                                                    Шелест під ногами – то багряний лист.

Ведучий 2:  Моя країна розцвіла,                                                                                                            Немов та вранішня зоря.                                                                                                                               В вінок яскравий завела,                                                                                                                                  Своє осіннє вбрання.

Ведучий 1: Ми переходимо до другої сходинки нашого свята  - конкурсу                           «Юний фантазер»

Ведучий 2: Які ж ви молодці! А журі не забуває фіксувати бали за конкурс!

Ведучий 1: Пофантазували трохи, а тепер переходимо до наступного конкурсу під назвою «Скульптор». Ви отримуєте _________ Ваше завдання

 

 

Ведучий 2:  Справились, ви з завданням! Журі тим часом оцінять ваші творіння.

Ведучий 1: Після таких завдань хочеться і  порухатися. Напевно ми проведемо конкурс, який називається «Танець з незвичайною партнеркою»

Ведучий 2: Слухайте уважно! Ви по черзі тягнете  жереб, згідно з яким виконують також по черзі танок із новою незвичайною партнеркою! Успіхів Вам!(конкурс)

Ведучий 1:  Добре порозважалися, але вже час нашим учасникам готуватися до наступного конкурсу, тож ми їх проводжаємо з вашою підтримкою – оплесками!

(звучить музика)

Ведучий 2: Осінь – яскрава,

Осінь – барвиста

Осінь – прекрасна !

Ведучий 2 : Пора ця буває пишною, строкатою, журливою, щедрою.

Тільки ніколи хай не буде наша осінь убогою, а буде багатою,

як наш наступний конкурс, який називається «Парад талантів»

Ведучий 1:  Зараз нам  конкурсанти продемонструють свої таланти.

Ведучий 2: На сцену зарошується Пархонюк Іван.

Ведучий 1: Зустрічайте, Головченко Володимир.

Ведучий 2: Запрошуємо на сцену Терещенко Івана.

Ведучий 1: Зустрічайте, Терещенко Євгеній.

Ведучий 2: Дякуємо учасникам. А поки журі буде підраховувати бали і визначати переможця, 3клас подарує нам танок.

виступ

Ведучий 1: Ми запрошуємо на сцену наших конкурсантів. Вітайте їх. (звучить музика)

Ведучий 2: Ми надаємо слово шановному журі (слово журі)

Ведучий1: Привітаймо нашого Містера Листопада!, а іншим учасникам скажемо, що головне  - участь, а не перемога. Ми дякуємо вам за сьогоднішнє свято.

Ведучий 2: На цьому наша святкова програма скінчилася. До зустрічі!

(звучить музика фінальна, всі виходять)

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку