Конкурсно-розважальна програма "Блондинки проти брюнеток"

Про матеріал
Сценарій Конкурсно-розважальної програми "Блондинки проти брюнеток"до дня 8 березня. Розрахований на учнів 8-11 класів.
Перегляд файлу

 

Великоканівецький навчально-виховний комплекс

"Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Чорнобаївської селищної ради Черкаської області

 

 

 

 

 

 

Конкурсно-розважальна програма

 

 

«Блондинки проти брюнеток»

 

 

 

 

Підготував вчитель історії

Вичка Є.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021-2022 н.р.

 

 

Конкурсно-розважальна програма

 «БЛОНДИНКИ проти БРЮНЕТОК»

 

Ведучий1. Добрий вечір, друзі!

Ведучий2. Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти зі святом весни. Любі дівчата, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна. Ми, чоловіки школи, вирішили зробити вам подарунок — присвятити сьогоднішню конкурсну програму весні і вам.

 

Ведучий1. А сьогоднішня конкурсна програма має назву «Блондинки проти Брюнеток». Команди здійснять невеличку приємну прогулянку та відвідають кілька салонів.

Ведучий2: А зараз у присутності наших конкурсанток та глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання : « А судді хто?»

Ведучий1: Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу – справжніх експертів.

Ведучий2:(представлення членів журі)

Ведучий1: Отже, журі представлено, конкурсантки на сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси, творчості та кмітливості!

Ведучий2. Що ж, продовжуємо нашу прогулянку. Перша зупинка — «Модельний» салон.

 Ведучий1: Перший  конкурс журі оцінює за п'ятибальною системою. За кожну правильну відповідь запитань команди отримують по одному балу.

 Власник салону підготував для дівчат такі завдання:

1.  За допомогою туалетного  паперу, газет,різноманітних прикрас, ножиць та шпильок створити вбрання сезону весна-літо 2019.

2.  Продемонструвати вбрання і прорекламувати його.

3.  Назвати якомога більше відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче та ін.)

4.  Дати відповіді не запитання.

Запитання команді «Блондинки» 

  1.    Як називається зйомний елемент жіночої зачіски, вироблений зі штучного або натурального волосся? (Шиньйон.)
  2.    У якій країні до національного чоловічого костюму входить спідниця? (Шотландія.)
  3.    Помаду якого кольору використовували перші диктори телебачення? (Зеленого)
  4.    З чого стародавні римляни робили пудру? ( З квасолі)

Запитання команді «Брюнетки»

  1.    Назвіть три класичні довжини спідниці? (Міні, міді та максі.)
  2.    Що таке фіжми? (Каркас для спідниці у вигляді обруча, який закріплювався на лінії талії.)
  3.    Що роблять з волоссям за допомогою спеціальних прасочок? (Вирівнюють)
  4.    Коли святкують Міжнародний день краси? ( В вересні)

Ведучий2.Щойно ми переконалися, що наші учасниці виявляють не лише ерудицію, але й дивовижні винахідливість, фантазію та чудові грацію й смак.

Ведучий1. А тим часом ми наближаємось до «Світського» салону. У давнину освіченими вважались дівчата, які добре зналися на музиці, літературі та знали всі секрети сервіровки столу. От ми і перевіримо, чи відповідають цим вимогам знання наших учасниць. А завдання будуть наступні:

1. Показати декілька видів укладання серветок для святкового столу.( Час – 3 хвилини)

Ведучий2: Другий  конкурс журі оцінює за п'ятибальною системою. За кожну правильну відповідь запитань команди отримують по одному балу.

 

2. Дати відповіді на запитання.

Запитання команді «Блондинки» 

  1.                 Хлібний напій, «А» в середині. (Квас)
  2.                 З борошна з родзинками, «Б» на початку. (Булка)
  3.                 Солодке, фруктове, «Ж» на початку. (Желе)
  4.                 Коричневий і солодкий, «Ш» на початку. (Шоколад)
  5.                 Напій солодкий, густий, «Ь» в кінці. (Кисіль)

 

 

 

Запитання команді «Брюнетки»

  1.    З борошна з варенням, «Р» в кінці. (Пиріг)
  2.    Кошичок з борошна, «Е» в середині. (Кекс)
  3.    З білків і фруктів, «3» на початку. (Зефір)
  4.    Солодка, горіхова, «Х» на початку. (Халва)
  5.    Чорний напій, «в» в середині. (Кава)

( Журі підбиває підсумки другого конкурсу.)

Ведучий1: Слово надається журі.

Ведучий2: Послухай, а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?

Ведучий1: Звичайно!  Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

Ведучий2: А мені відома цілком інша версія. Ось послухай. Після того, як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився,  з чого ж зробити жінку, якщо ввесь людський матеріал пішов на чоловіка. І  тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі,притягальної сили магніту.

Ведучий1: А потім все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.

Ведучий2: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: « Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті». Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал і зварити обід.

Ведучий1: Бо кожна жінка по своїй суті – справжня господиня. Тому ми і пропонуємо вам, шановні конкурсантки, зупинитись біля салону «Юних господарочок». А завдання ми вам підготували такі:

  1.    Одягнути і погодувати малюка.( З глядачів обирається два бажаючих хлопця, сідають на стільці,а дівчата по черзі повинні підбігти і одягти на них якусь певну річ.1- приносить мисочку, 2- одягає квартушок,     3- нарізає їжу, 4- насипає в тарілочку, 5- годує і поїть. Виграє та команда, « малюк» якої одягнений і нагодований).

 

  1.    Після прогулянки з малюком – потрібно його покласти відпочивати,а для того щоб він заснув, потрібно йому розповісти казочку або заспівати колискову.

Ведучий2: Обидва конкурси журі оцінює за п'ятибальною системою.

( Журі підбиває підсумки третього конкурсу. )

Ведучий1: Слово надається журі.

Ведучий2: Шановні учасники і глядачі. А зараз ми перевіримо як наші дівчата можуть продемонструвати своє вміння правильно вести себе в  «екстрених ситуаціях». Кожна з учасниць по черзі витягне картку з непередбачуваною життєвою ситуацією, після чого вона повинна пояснити, як вийде з цього становища. Журі повинно оцінити учасниць за оригінальність виходу з ситуації.(кожна відповідь оцінюється в 3 бали)

  •         на вулиці зламався каблук, а йти ще далеко;
  •         у громадському транспорті облили кефіром або соком;
  •         порвався пакет з продуктами, а іншого немає;
  •         нападає злий собака;
  •         перед вечіркою помили волосяя, але висушити не встигли, бо відключили світло;
  •         на побаченні з хлопцем відколовся зуб;
  •         в магазині розбили пляшку алкогольного напою;
  •         вас випадково закрили в туалеті торгівельного центру;
  •         зажували штани в цеп велосипеда по дорозі в школу;
  •         по дорозі в бібліотеку вас облили водою з вікон багатоповерхівки.

 ( Журі підбиває підсумки)

Ведучий1: Кожна жінка полюбляє дивитися на себе в дзеркало і милуватися своєю красою. А особливо жінки полюбляють слухати від оточуючих про свою красу і чарівність. Тож зараз ми все це почуємо, але з уст жінок, як вони самі себе оцінюють.

 Ведучий2: Конкурс має назву "Ах, яка я гарна!" Кожній учасниці по черзі дається дзеркало. Треба, дивлячись на себе в дзеркало, сказати: "Ах, яка я гарна!" Переможець той, хто найкраще себе розхвалив. А журі оцінює акторську майстерність дівчат і їхній опис. Максимум 5 балів.

Ведучий1: Нікому не секрет, що будь яка дівчина чи жінка, полюбляє слухати своїми вухами теплі і приємні слова в свою адресу, особливо якщо вони лунають від чоловіків.

Ведучий2: Для цього конкурсу нам потрібно двоє хлопців з залу і по одній учасниці з кожної команди. Конкурс має назву "Комплімент». Хлопці стають навпроти дівчат на відстані. Сказавши комплімент, він робить крок до дівчини. Хто з хлопців дійде до своєї пари першим, той і переміг? 

Ведучий1: Журі виставляє по одному балу за комплімент і додає 3 бали за перемогу.

( Журі підбиває підсумки)

Ведучий2: На завершення ми хотіли б запропонувати Конкурс "Дипломат". Дівчата, уявіть таку ситуацію: у вас маленька дитина і вам треба на дівич-вечір. Що потрібно сказати чоловікові, аби він вас відпустив, із задоволенням узявши на себе ваші обов'язки по будинку і догляду за новонародженим. Запропонуйте оригінальний вихід з цієї ситуації. Конкурс оцінюється журі за п'ятибальною системою. На роздуми 2 хвилини.

Ведучий1: Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі майже готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відомо, яка ж з команд стала переможницею.

( Виступ журі)

Ведучий2: Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин.  То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

Ведучий1: Шановні наші красуні – дівчата! Ми вітаємо вас всіх.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди! Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!

Ведучий2: А ми, чоловіки, давайте спробуємо дивитися на світ очима наших дівчат , любити і поважати їх, створювати їм всі умови для розквіту їхньої краси і інтелекту. Адже від того, як ставимося ми до жінки, матері, подруги, коханої і визначається культура цілої нації, а зрештою – культура нашої держави!

Ведучий1: До побачення! До нових зустрічей!!!!!!!!!!!!

doc
Додано
20 січня 2022
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку