Конснект уроку з природознавства для 3 класу

Про матеріал

Тема:Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини.

Мета: формувати уявлення про різноманітність культурних рослин рідного краю; вчити класифікувати їх на овочеві, зернові, технічні, плодово-ягідні; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;показати багатство і красу рослинного світу;виховувати бажання доглядати за культурними рослинами, бережливе ставлення до хліба.

Перегляд файлу

Клинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Бахмутського району

 

 

 

 

 

 

«Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини»

Картинки по запросу картинки культурних рослин 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Підготувала:

                                                вчитель початкових класів

                                                     Ляшко Оксана Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Тема:  Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини.

Мета: формувати уявлення про різноманітність культурних рослин рідного краю; вчити класифікувати їх на овочеві, зернові, технічні, плодово-ягідні; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;показати багатство і красу рослинного світу;виховувати бажання доглядати за культурними рослинами, бережливе ставлення до  хліба.

Тип уроку: відкриття нових знань

Обладнання:  малюнки культурних рослин; малюнки овочів  і фруктів, кольорові олівці, підручник,зошити.

Хід уроку

І. Ситуація створення емоційного настрою.

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов’язково

День тобі веселим буде.

Усміхніться один одному і починаймо працювати.

1.Вправа «Погода».

– Яка зараз пора року?

– Який місяць?

– Яке число?

– Тепло чи холодно надворі?

– Яке небо?

ІІ. Актуалізація опорних знань .

  1.          Інтерактивна вправа « Асоціативна павутинка»

 

          Вологолюбні                                 Посухостійкі              

 

 

                                     Квіткові рослини

 

       Тіньовитривалі                                    Світлолюбні   

 

  •              Як називають рослини  яким потрібно багато вологи?
  •              Як називають рослини  які ростуть на сухих місцях каміннях, піску?
  •              Як називають рослини  які полюбляють світло, сонце?
  •              Як називають рослини  які не полюбляють світло і ростуть під деревами?

IІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про різноманітність культурних рослин.

  1.          Вивчення нового матеріалу
  2.          Робота за підручником (с. 94-97]

— Пригадайте, які рослини називають культурними. Наведіть приклади культурних рослин.

— Для чого вирощують культурні рослини?

— На які групи розподіляють культурні рослини?

— Розгляньте малюнок 73. Назвіть зернові рослини.

— Назвіть, що виготовляють з пшеничного борошна.

— Розгляньте малюнок 74. Назвіть технічні культури.

— Що з них виготовляють?

— Назвіть овочеві культури.

— Розгляньте на малюнку 75 плодовогягідні культури та розкажіть, що випро них знаєте.

  1.                                  Фізкультхвилинка
  2.          Відгадування загадок і вивішування малюнків.
  •             На сонечко я схоже і сонечко люблю, до нього повертаю голівоньку свою.  (Соняшник).
  •             Білі зуби маю, та усі ховаю, 
    Довгі коси маю, та не заплітаю. ( Кукурудза).
  •             В полі хороше мені

Зеленіти навесні.

Чим же я — не молодець?

 Маю диво-корінець,

Все про нього дбаю,

Цукор відкладаюь( Цукровий буряк).

  •              Сидить Марушка в семи кожушках.

Хто її роздягає, той сльози проливає.

(Цибуля)

  • Печуть мене, смажать і варять,

Їдять мене і дуже хвалять.

(Картопля)

  •              Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.

(Морквину)

  •              Соковите, червоненьке,

Круглобоке, солоденьке.

(Яблуко)

  •              Лампочка вгорі висіла,

Стала смачна, пожовтіла.

Діти лампочку зірвали,

З апетитом скуштували.

(Груша)

ІV.узагальнення й систематизація знань

  1.          Групова робота в зошитах.
  2.          Гра «Четверте “зайве”»

— Визначте «зайву» рослину або знайди помилку та аргументуйте свій вибір.

  •                                       Кукурудза, овес, жито, яблуко.
  •                                       Вишня, слива, соняшник, груша.
  •                                       Соняшник, льон, овес, цукровий буряк.
  •                                       Огірок, картопля, виноград, помідор.
  1.          Кросворд

 

 

 

 

 

 

К

у

к

у

р

у

д

з

а

 

 

б

У

р

я

к

 

 

 

 

я

б

Л

у

к

о

л

Ь

о

н

 

 

ж

и

Т

о

 

 

ц

и

б

У

л

я

 

 

а

б

Р

и

к

о

с

а

 

п

ш

е

Н

и

ц

я

 

 

о

г

І

р

о

к

Питання:

  1.               На городі молодиця 
    Розплела свої косиці 
    Та й колише в повиточках 
    Золотих зернят рядочки.
  2.               Ріс на грядці молодець.

Хап за чуба, — та й кінець,

бо без нього, кажуть люди,

борщику у нас не буде

  1.               Соковите, червоненьке,

Круглобоке, солоденьке.

  1.               Били мене, били, на шматки порвали,

У воді мочили, по траві валяли.

Одну половину з кашею поїли,

Другу половину — на плечі наділи.

  1.               В полі жовті промінчата

Шелестять, немов зайчата,

А вусаті ж їхні віти!

Що це, друзі?

  1.               Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте.

  1.               Жовто-гарячі карапузи

Сонцю виставили пузи.

На варення, в пироги,

Наминать за дві щоки

  1.               Маю жовтий вусок,

Запашний колосок.

Буде з мене мука

Й паляниця м’яка

  1.               Зелений крокодильчик —

Усі зубенята всередині.

 

 

  1.             Підбиття підсумків. Рефлексія

— Прочитайте висновки нас. 97.

— Що таке культурні рослини?

— Що нового ви дізналися про культурні рослини?

— Яке їх походження?

— Яке значення мають культурні рослини в житті людини?

VІ. Домашнє завдання

С. 94-97.

 

docx
Додано
27 січня 2018
Переглядів
3371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку