З фізичної культури ТВПУ-4 ім.М.Паращука
Група № 8 (І) А -МШ
ВИКЛАДАЧ: Редьква Б.Б.
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 25 жовтня 2017 року.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал ТВПУ- №4 ім.М.Паращука.
МОДУЛЬ: футбол.
ТИП УРОКУ: комбінований.
ВИХОВНА МЕТА: формування свідомого ставлення до власного здоров’я та здорового способу життя. Виховання морально вольових якостей, наполегливості, свідомої дисциплінованості та працездатності.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
1. Повторити техніку удару по м’ячу головою .
2. Вдосконалення пересування у поєднанні з технікою володіння м’ячем.
3. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей та координаційних здібностей учнів у навчальній грі.
ІНВЕНТАР: футбольні м’ячі, ворота, фішки, футбольні жилетки, секундомір , свисток, комп’ютер, мультимедійний проектор.
Очікувані результати:
Учні повинні знати: |
Учні повинні вміти: |
Оздоровче значення занять |
Володіти навиками технічних прийомів у футболі. |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10 - 15хв. |
||
1.Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. |
1хв. |
Налаштування на основне завдання. |
2. Доведення до учнів правил техніки безпеки . 3. Інформація про останні спортивні новини. 4.Теоретико – методичні знання: Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в футбол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До речі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного розчарування. Інтерес до футболу настільки високий, що люди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — американський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футбольних клубів, гра яких захоплює вболівальників. —А хто знає найкращі спортивні стадіони України? А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне навантаження — Які це м'язи і частини тіла? |
0.30хв |
Наголосити на самопочутті учнів
Протягом бесіди учні відповідають на запитання викладача. |
3. Вимірювання ЧСС.
|
0.30хв |
Рахуємо 6 секунд. Отримані результати помножити на 10. У нормі ЧСС повинна становити 60-70 ударів. |
5. Стройові вправи: - повороти на місці: «праворуч!», «ліворуч!» «кругом!». |
1хв. |
Чітко давати команди, стежити за узгодженістю рухів |
6.Різновиди ходьби: - на носках, - на п'ятках, - на зовнішній стороні стопи, - ходьба з почерговим відштовхуванням від лави |
1хв. |
Зберігати відстань 2 кроки. Запобігати зіткненню. Стежити за правильною поставою. Техніка безпеки |
7.Перешикування в колону по два, |
0.30хв |
Дистанція 2-3 кроки |
8. Виконання ЗРВ в парах з м'ячем . |
|
|
В.П.- стійка ноги нарізно, м'яч перед грудьми в одного з партнерів. - повороти ліворуч, праворуч з передачею м'яча
|
1хв. |
Ноги не відривати від землі. М'яч передавати чітко в руки партнеру. |
В.П.- стійка ноги нарізно, руки вгору. - Оберти навколо осі, прогнувшись: п’ять ліворуч, п’ять праворуч. |
1хв. |
М'яч не відпускати. Прогинатися у спині
|
В.П- широка стійка, м'яч внизу. 1-передача м'яча вгору, прогнувшись, 2- нахил тулуба вперед, передача м'яча внизу. |
1хв. |
М'яч не кидати та не котити по підлозі |
В.П.-широка стійка, нахил тулуба вперед, м'яч внизу. 1- нахил до лівої ноги, 2- нахил до підлоги, 3- нахил до правої ноги, 4- нахил вперед до лінії передача м'яча партнеру. |
1хв. |
Ноги прямі, м'яч невідпускати |
В.П.-широка стійка, нахил тулуба вперед, м'яч внизу. 1- котимо м'яч біля лівої ноги, 2- котимо м'яч біля правої ноги,
|
1хв. |
Описувати м'ячем вісімку
|
В.П.- вузька стійка руки на пояс1-4 - стрибки на лівій нозі 1-4 -стрибки на правій нозі 1-4 -стрибки на двох ногах
|
0.30хв |
Через умовну перешкоду
|
9. Спеціальні бігові вправи( різновиди човникового бігу): - човниковий біг вперед - човниковий біг лівою, правою сторонами - човниковий біг спиною вперед |
1хв. |
Техніка безпеки |
Вимірювання ЧСС |
0.30хв |
ЧСС повинно становити 120-130 |
ОСНОВНА ЧАСТИНА 25 – 27 хв. |
||
1.Повторити техніку удару по м’ячу головою
- імітація удару по м'ячу головою - удари по м'ячу головою в парах - удари по м'ячу головою по воротах
2.Вдосконалення пересування у поєднанні з технікою володіння м’ячем. -Передача м’яча внутрішньою стороною стопи із зупинкою підошвою;
-Передачі м’яча внутрішньою стороною стопи з поступовим наближенням і віддаленням один від одного.
Ведення м’яча : - внутрішньою та зовнішньою частинами стопи; - ведення м'яча зі зміною напрямку; - в парах з передачами один одному; -ведення і передача мяча в колових естафетах;
- ведення м'яча з ударом по воротах
- Гра «Боротьба за м 'яч » (руками) 3. Сприяти розвитку спритності та швидкісно – силових якостей у навчальній грі.
|
5 хв.
1хв
3хв.
5хв.
5хв.
6хв.
|
Учні переглядають відеоматеріал про найкращі стадіони України. На фізичній карті України учні показують, розказують про їх розташування та розпочинають тренування на стадіоні «Металіст» М’яч двома руками знизу. Звернути увагу на правильну стійку футболіста. Стопа ноги, що виконує удар, розвертається до м’яча під прямим кутом внутрішньою стороною. Тулуб знаходиться над м’ячем Учні дотримуються правил техніки безпеки Учні вдосконалюють техніку пасу, зупинку та ведення м 'яча на стадіоні«Арена Львів» Передача м’яча носком, зупинка підошвою. Рухатись на зустріч м 'ячу. Виконувати ведення м’яча правою і лівою ногою. Удар по м’ячу виконувати внутрішньою стороною стопи. Пас чітко в ноги партнеру. Дотримуватись техніки безпеки. Учні вдосконалюють технічні прийоми гри у футбол на стадіоні «НСК Олімпійський» Удари по ворота на влучність. М’яч високо не піднімати. Грати згідно правил ручного м’яча
Двохстороння гра згідно правил.
Дати можливість судити учням (спеціальна медична група
|
Вимір ЧСС |
0.30хв |
У нормі ЧСС 70–80 уд. хв. |
|
||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3 – 5 хв. |
||
-Релаксація – дерево на вітрі (Всі взялися за руки в крузі ) - Підведення підсумків уроку - Оцінювання учнів
Кричалка: Футбол – це круто! Футбол – це клас! Футбол – це гра, яка об’єднує нас.
|
0.30хв
4 хв
0.30хв |
Правильність виконання. Оцінити роботу всієї групи впродовж уроку. Вправи для розвитку спритності та координації рухів (стрибки з імітацією ударів головою). Знайти повідомлення про кращих футболістів України У колону по одному
|
Використана література: