КОНСПЕК УРОКУ №2.
Тема: Вступ. Повторення матеріалу за курс навчальної школи.
Мета: повторити означення знаходження периметра трикутника, прямокутника та ін., знаходження площі прямокутника і квадрата; повторити формули відстані, швидкості та часу; розвивати увагу, логічне мислення, самостійність, цікавість.
Тип уроку: повторення і систематизація знань.
ХІД УРОКУ
Перевірка домашнього завдання.
На дошці завдання за готовими малюнками.
а) 11 см б) 14см в) а=5 см г) d=10см
9см R=?
Р=?S=? P= ? S=? Р=?
д) 3 7
2 2 Знайти довжину замкненої ламаної.
6 4
Учні записують всі розв` язки у зошити і повторюють формули периметра і площі фігур, та елементи кола.
1.Задача. Шкільний квітник має форму прямокутника розмірами 4×20 (м). Посередині учні 8 класу вирішили розбити прямокутний газон, площа якого становить четвертину площі всього квітника. Яку площу занімає доріжка біля газону?
2. Учні розв`язуют самостійно. На скільки дерев збільшиться наш парк,якщо кожен учень нашої школи (600 уч) посадить по два деревця?
3. Задача. Дуже красиве та корисне дерево акація росте на території шкільного подвір’я. дерево полили водою і через 5 год після полику вода піднялася на висоту 7м 70см. Обчислить швидкість переміщення води в стовбурі акації. (відповідь 154см/год). Завдання до дому: знайти відомості
Завдання до дому: знайти відомості про корисні властивості акації.
4.Встанови відповідність між рівняннями та їх коренями. Один або два учні на прихованих дошках виконують завдання, всі інші в зошитах, потім разом перевіряють.
1) х:12 =36 А)2
2) 72:х=24 Б)12
3)х*51=102 В)3
Д) 432
IV.Підсумок уроку.
Знайди невідому величину.
Відстань, S |
Швидкість,v |
Час,t |
121км |
11км/год |
? |
? |
12 км/год |
3 год |
225км |
? |
5год |
Виставлення оцінок.
V. Домашнє завдання.
Знайди невідому величину.
Відстань, S |
Швидкість,v |
Час,t |
325км |
? |
5год |
54км |
18 км/год |
? |
? |
15км/год |
4год |
Задача. Обчисліть, скільки потрібно картоплі, щоб посадити її на шкільній ділянці, довжина якої 30 м, ширина 20 м, а на 1 а у середньому йде 40 кг картоплі.