Конспект атестаційного заняття "Робота над манерою виконання рухів екзерсису народно-сценічного танцю"

Про матеріал
Конспект заняття по народно-сценічному танцю (підготоване для вихованців вищого рівня, 1 року навчання). Головна мета заняття: відпрацювання манери виконання рухів біля станка, здібністі предавати у русі пластичний образ, сприяти розвитку творчої уяви та виховувати інтерес до народного хореографічного мистецтва.
Перегляд файлу

ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ

ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

Конспект

атестаційного заняття

на тему:

«Робота над манерою виконання рухів екзерсису народно-сценічного танцю»

H:\Солнышко 17г\20170525_192122.jpg

Підготувала

керівник ансамблю

 «Сонечко»

Шинкаренко О.Г.

 

 

Бердянськ-2019

Тема: «Робота над манерою виконання екзерсису народно-сценічного танцю».

Мета:

  •                   навчальна: відпрацювання правильної манери і характеру виконання у навчальних комбінаціях народно-сценічного екзерсису, залучення підростаючого покоління до народних танцювальних традицій;
  •                   розвиваюча: розвивати у вихованців м’язове відчуття, рухливість суглобів; здібність передавати у русі пластичний образ та зміст обраного народного танцю; сприяння розвитку творчої уяви, виразності і артистичності; розвивати культуру ансамблевого виконання;
  •                   виховна: розкривати виховний потенціал національних народних танців, сприяти вихованню національних почуттів і самосвідомості вихованців засобами народного танцювального мистецтва; виховувати інтерес до народного хореографічного мистецтва.

Методи: вербальні – розповідь, пояснення, зауваження; наочні – показ взаємозв’язку елементів; практичні – виконання вправ народно-сценічного тренажу, танцювальних комбінацій, хореографічних композицій.

Тип заняття: тренінговий.

Група: старша ( 1р.н., вищій рівень).

Вік дітей: 13-16 років.

 

Хід заняття:

  1.          Вступна частина

Звучить Український марш, вихованці входять в танцювальний клас і стають біля станка. Виконують уклін – в характері українського танцю.

Педагог:Добрий день, діти! На нашому занятті сьогодні, ми розглянемо основні технічні вправи народно-сценічного танцю та продемонструємо їх у різній манері виконання.

Перед початком нашого заняття, хочу нагадати про техніку безпеки – будьте уважні! Тримаємо поставу, слідкуємо за диханням, дотримуємось інтервалів при виконання рухів.

Починаємо з розігріву по колу, щоб підготувати м’язи до подальшої роботи, щоб уникнути травмування.

Рухи по колу:

  • крок па марше;
  • на півпальціх;
  • на пя’тах;
  • passé;
  • passé на півпальцях;
  • «захлест» назад;
  • російський біг;
  • біг з підніманням стегна вперед та по черзі по 4;
  • комбінація рухів українського танцю («бігунець» та «зальотний»);
  • «бігунець» з позиціями рук;
  • основний крок Гуцульського танцю;
  • «припадання»;
  • основний крок Матроського танцю;
  • основний крок Молдавського танцю;
  • боковий крок Молдавського танцю.

Перебудова вихованців до станка.

Педагог: особливості виконання народного тренажу, в тому, що він відпрацьовує манеру виконання, сприяє розвитку м’язів та суглобів, які не працюють в класичному танці.

  1. Основна частина
  1. Demiplié(напівприсідання та повне присідання). Український ліричний танець 4/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Battementtendu( відведення та приведення витягнутої стопи). Матроський танець «Яблучко» 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Battementtendujete(різкий кидок ноги). Закарпатський танець «Березнянка» 2/4.

В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Rond de jambe par terre(обертальний рух ногою). Польський танець «Оберек» ¾.

В.П. 1 поз.ніг, руктвдоль тулуба.

  1. Каблучна вправа (3й-5й)Український танець «ой Джигуне, Джигуне» 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Battementfoundu(м’яко, плавно, розвороти стопи). Молдавський танець «Хора» 4/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Дрібні вистукування.Закарпатський танець «Дубо-танець» 2/4.

В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Дрібні вистукування. Українська народна пісня «Марічка» 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Pastortille(повороти стоп). Українська народна пісня «Ой що ж то за шум?».

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Passe(підготовка до вірьовочки). Український танець «Сусідка» 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Flic-flac(мазки подушечкою по підлозі). Циганський танець 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Battementrelevelentetdeveloppe(піднімання та розкривання ноги). Українська лірична мелодія 4/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

  1. Grandbattementjete(великий, різкий кидок ноги). Українська народна пісня «Ганзя» 2/4.

В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

Педагог: Прошу вас перейти на середину залу. Специфіка роботи танцювального колективу полягає у оволодінні різними технічними елементами. Це тури, оберти, стрибки. Основою для цього безперечно є постава і розвинута координація рухів  тулуба, рук, ніг та голови. Зараз ми працюємо над точністю позицій рук.

  1. Вправа для рук.Українська народна пісня 4/4.

В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

2. Вправа для рук в повороті. Українська народна пісня «Ой що ж то за шум» 2/4.

    В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

3. Положення рук в характері українського танцю. Українська народна пісня «Маренонько» 4/4.

В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

4. Оберти «Обертас»

В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

5. Піджаті в повороті. Російська народна пісня.

В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.

Педагог: Переходимо до  техніки виконання рухів по діагоналі. Звертаємо увагу на поставу, положення рук та тримання «точки».

Діагональ:

  1. Shene Українська народна мелодія 2/4.
  2. EndedansРосійська народна пісня 2/4.
  3. «Бігова» Російська плясова «Утушка» 2/4.
  4. «Веретено» Українська народна пісня «Ой у лузі калина» 2/4.
  5. «Козочка» Матроський танець «Яблучко» 2/4.
  6. Дробі Російський танець «Кадриль» 2/4.
  7. «Голубець» + SheneУкраїнська народна пісня «Гречаники»

Етюд «не шуми калинонько»

Педагог: Сучасне народне хореографічне мистецтво набуває особливого значення. Спостерігається підвищення вимог до виконавської майстерності для нас є Національний Заслужений Академічний ансамбль ім. П. Вірського. У цього колективу багатий репертуар, який  розкриває багату культуру і традиції різних регіонів України.

 Підведення підсумків заняття.

 Виконується уклін в характері українського танцю. Під звуки українського маршу вихованці виходять з танцювального класу.             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку