ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Конспект
атестаційного заняття
на тему:
«Робота над манерою виконання рухів екзерсису народно-сценічного танцю»
Підготувала
керівник ансамблю
«Сонечко»
Шинкаренко О.Г.
Бердянськ-2019
Тема: «Робота над манерою виконання екзерсису народно-сценічного танцю».
Мета:
Методи: вербальні – розповідь, пояснення, зауваження; наочні – показ взаємозв’язку елементів; практичні – виконання вправ народно-сценічного тренажу, танцювальних комбінацій, хореографічних композицій.
Тип заняття: тренінговий.
Група: старша ( 1р.н., вищій рівень).
Вік дітей: 13-16 років.
Хід заняття:
Звучить Український марш, вихованці входять в танцювальний клас і стають біля станка. Виконують уклін – в характері українського танцю.
Педагог:Добрий день, діти! На нашому занятті сьогодні, ми розглянемо основні технічні вправи народно-сценічного танцю та продемонструємо їх у різній манері виконання.
Перед початком нашого заняття, хочу нагадати про техніку безпеки – будьте уважні! Тримаємо поставу, слідкуємо за диханням, дотримуємось інтервалів при виконання рухів.
Починаємо з розігріву по колу, щоб підготувати м’язи до подальшої роботи, щоб уникнути травмування.
Рухи по колу:
Перебудова вихованців до станка.
Педагог: особливості виконання народного тренажу, в тому, що він відпрацьовує манеру виконання, сприяє розвитку м’язів та суглобів, які не працюють в класичному танці.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 1 поз.ніг, руктвдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
В.П. 5 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
Педагог: Прошу вас перейти на середину залу. Специфіка роботи танцювального колективу полягає у оволодінні різними технічними елементами. Це тури, оберти, стрибки. Основою для цього безперечно є постава і розвинута координація рухів тулуба, рук, ніг та голови. Зараз ми працюємо над точністю позицій рук.
В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
2. Вправа для рук в повороті. Українська народна пісня «Ой що ж то за шум» 2/4.
В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
3. Положення рук в характері українського танцю. Українська народна пісня «Маренонько» 4/4.
В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
4. Оберти «Обертас»
В.П. 3 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
5. Піджаті в повороті. Російська народна пісня.
В.П. 6 поз.ніг, руки вдоль тулуба.
Педагог: Переходимо до техніки виконання рухів по діагоналі. Звертаємо увагу на поставу, положення рук та тримання «точки».
Діагональ:
Етюд «не шуми калинонько»
Педагог: Сучасне народне хореографічне мистецтво набуває особливого значення. Спостерігається підвищення вимог до виконавської майстерності для нас є Національний Заслужений Академічний ансамбль ім. П. Вірського. У цього колективу багатий репертуар, який розкриває багату культуру і традиції різних регіонів України.
Підведення підсумків заняття.
Виконується уклін в характері українського танцю. Під звуки українського маршу вихованці виходять з танцювального класу.