ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Конспект заняття
«Подорож на веселому автобусі»
підготовчої групи №1 (перший рік навчання)
Підготувала
керівник
Народного художнього колективу
Хореографічного ансамблю
«Сонечко»
Шинкаренко О.Г.
Бердянськ-2019
Тема:«Подорож на веселому автобусі»
Мета:продовжувати розвивати ритмічно-пластичні рухи, музикальність та творчу уяву.
Завдання:
- удосконалювати навички та вміння дітей у виконанні вивчених танцювальних композицій;
- формувати образне мислення, здібності перевтілюватися в образ;
- закріплювати вміння утримувати правильну поставу під час виконання різних рухів та вправ;
- розвивати еластичність м'язів, почуття ритму, координації рухів;
- розвивати пам'ять, рухову активність;
- виховувати інтерес до навколишнього світу;
- виховувати любов до музики та танцю.
Матеріали, обладнання: карта із зображенням та назвами станцій, лист-звертання до дітей (із завданням), м'яч.
Тип заняття: сюжетний.
Хід заняття:
Вступна частина:
Вхід дітей до зали. Танцювальний уклін.
Педагог: Діти, сьогодні у нас з вами дуже незвичайне заняття. Ми відправляємося в подорож на "Веселому автобусі". Згодні? (Діти відповідають).
В мене є карта, яка укаже нам дорогу. Всіх пасажирів прошу зайняти свої місця, автобус відправляється (діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях).
Педагог: Діти, ми приїхали на станцію "Коло". Отже ми з вами повинні виконати рухи по колу. (Діти рухаються один за одним по колу і виконують рухи за вказівкою педагога: танцювальний крок з носка (па марше), крок на піпальцях, крок з високим підніманням колін, біг із закидуванням гомілки назад, приставні кроки (обличчям у коло), галоп, підскоки).
Педагог: Молодці, а тепер давайте пограємо в гру "Передай оплеск". Ми будемо передавати оплески по колу, тільки треба слухати уважно музику. Гра "Передай оплеск".
Основна частина:
Педагог: Дуже добре ви справились із завданням. Їдемо далі? (Діти відповідають). Тоді сідайте в автобус і ми рушаємо далі(діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях).
Педагог: Ось і наступна станція, давайте подивимось на карту, що це за станція (педагог дивиться на карту та читає) "Лісова галявина". Діти, дивіться ось лист...Давайте прочитаємо? (Діти відповідають).
Лист: Дорогі діти! Пише вам Зайчик-пострибунчик. Допоможіть мені, будь ласка! Всіх тварин зачарував злий чаклун, щоб їх розчаклувати треба відгадати загадку та передати рухами образ звіра.
Педагог: Ну, що діти допоможемо? (Діти відповідають).
Педагог читає загадку, діти відповідають, після того як загадку відгадали, діти зображують під музику рухи звіра.
1. Хвісткуценький, довгівуха,
Має в шафі два кожухи.
Вліткуодягаєсірий,
Ну а взимку — теплийбілий. (Заєць).
2. До пухнастого хвоста
Личить шубка їй руда.
Якрушаєполювати,
Не виходить зайчик з хати. (Лисиця)
3. Є горішки і грибочки
Удуплі на мотузочку.
Плигаю по гілочкам,
Я – руденька ….(Білочка).
4. Клишоногий, волохатий,
вліткуспритний та завзятий,
ну а взимку, лежебока,
у барлозігріє боки. (Ведмідь)
5. Вдалиніпосередночі
засвітилисьхижіочі.
Відйогопісень у звірів
морозецьбіжить по шкірі. (Вовк)
6. Вона живе в болоті,
Зелена, як трава.
І цілий день нам чути
З болота „ква-ква-ква”. (Жаба)
7. Полем мчить, копитомб’є,
вітер в гривівиграє.
Він і сильний, і прудкий.
Здогадались, хтотакий? (Кінь)
8. Жовтогруді щебетушки
мають чорні капелюшки,
сірі лапки, білі щічки,
називаються ... (Синички)
9. В мене довгий хоботок,
Зквітзбираю я пилок.
Щеяскравікрильця маю,
Безтурботно я літаю. (Метелик)
10. Прохолоди чиста просинь —
на порігступаєосінь.
Вдаль відрідноїземлі
линуть в вирій … (Журавлі).
Педагог: Молодці діти! Розчаклували всіх звірів і допомогли Зайчику-пострибунчику. А зараз ми вирушаємо далі. Сідайте в автобус. Поїхали (діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях).
Педагог: Діти, ми приїхали на станцію (дивиться карту та читає) "Спортивна". Виходимо з автобусу (діти рухаються на лінії, тримаючи інтервали, після закінчення музики приймають вихідне положення: ноги у IIпаралельнійпозиції, руки на поясі, голова прямо).
Педагог: Ми з вами, як справжні спортсмени. Починаємо.
Головою покиваємо, |
Нахили головою вправо-вліво |
Носиком ми побовтаєм, |
Повороти вправо-вліво |
І зубками постучимо |
Нахили головою вправо-вліво |
І трішечки помовчемо! |
Злегка присісти, вказівний палець правої руки, піднести до рота, показати: "Тихо!" |
Вправа повторюється ще раз. Під час виконання педагог слідкує, щоб діти виконували вправу чітко, тримали правильну поставу.
Педагог:
Ми працюємо плечима |
Піднімання та опускання двох плечей одразу |
Дуже весело тут нам |
Оплески в долоні |
Ось і праве, ось і ліве, |
Піднімання та опускання почерзі праве потім ліве плече |
Ось і два плечі одраз. |
Піднімання та опускання двох плечей одразу |
Вправа повторюється ще раз. Педагог слідкує за правильною поставою, за чіткістю виконання вправи.
Педагог:
Топнув Слон ногою правою,
А потім ногою лівою,
Нахилився він вперед,
Нахилився він назад.
А потім знов вперед,
А потім переплутав все.
І два рази повернувся,
"Апчхі!"- чіхнув та посміхнувся!
Вправа повторюється ще раз. Педагог слідкує за правильним виконанням вправи, щоб діти нахилялися з рівною спиною, щоб коліна були рівні.
Педагог:
Ручку праву ми вперед, |
Підняти праву руку рівну вперед |
А потім її назад, |
Перевести рівну праву руку назад, |
А потім знов вперед |
Перевести праву руку рівну вперед, |
І трішечки потрусимо |
Права рука рівна перед собою, рухати кистю руки |
Ось так, ось так |
Плескають чотири рази в долоні |
Ми танцюємо весело |
Присідання з поворотом тулуба вправо, вихідне положення, присідання з поворотом тулуба вліво, вихідне положення |
Ручку ліву ми вперед, |
Підняти ліву руку рівну вперед |
А потім її назад, |
Перевести рівну ліву руку назад, |
А потім знов вперед |
Перевести ліву руку рівну вперед, |
І трішечки потрусимо |
Ліва рука рівна перед собою, рухати кистю руки |
Ось так, ось так |
Плескають чотири рази в долоні |
Ми танцюємо весело |
Присідання з поворотом тулуба вліво, вихідне положення, присідання з поворотом тулуба вправо, вихідне положення |
Ніжку праву ми вперед |
Виведення рівної правої ноги вперед |
А потім її назад, |
Перевести праву ногу рівну, назад |
А потім знов вперед |
Перевести рівну праву ногу, вперед |
І трішечки потрусимо |
Нога рівна впереді на 25*, робота стопи: натягнути та зкоротити стопу |
Ось так, ось так |
Нога права виноситься на каблук вправо, вихідне положення, нога ліва виноситься на каблук вліво, вихідне положення |
Ми танцюємо весело |
Руки на поясі, високе піднімання ніг, зігнутих в колінах |
Ніжку ліву ми вперед |
Виведення рівної лівої ноги вперед |
А потім її назад, |
Перевести ліву ногу рівну, назад |
А потім знов вперед |
Перевести рівну ліву ногу, вперед |
І трішечки потрусимо |
Нога рівна впереді на 25*, робота стопи: натягнути та зкоротити стопу |
Ось так, ось так |
Нога ліва виноситься на каблук вправо, вихідне положення, нога права виноситься на каблук вліво, вихідне положення |
Ми танцюємо весело |
Руки на поясі, високе піднімання ніг, зігнутих в колінах |
Педагог слідкує, за чіткістю виконання вправи та правильною поставою.
Педагог: Молодці. Показали себе, як справжні спортсмени: спритні, уважні. тепер ми пограємо в дуже цікаву гру. (Діти стають у коло). Для цієї гри в мене є м'ячик. Під звуки музики передаємо м'яч по колу, обережно з рук в руки, закінчується музика і той у кого м'яч залишився в руках, той виходить на центр кола і танцює танок, а діти йому плескають в долоні. Ну, що граємо? (Діти відповідають). Гра з м'ячем.
Педагог: Дуже добре, у вас такі цікаві таночки. Молодці! Діти, нас чекає автобус, їдемо далі? (Діти відповідають). Тоді займайте свої місця. Поїхали!(Діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях).
Педагог: Ми приїхали з вами на станцію яка називається (дивиться на карту) "Танцювальна". На цій станції ми з вами розучимо новий танок. Згодні? (Діти відповідають).
Діти стають парами по колу.
Топ-топ топает малыш,
Топ-топ очень нелегки,
|
Діти рухаються по колу парами, танцювальним кроком ( па марше), перебудовуються на лінії.
Нахили голови вправо-вліво, Оплески в долоні Притупи ногами по черзі Оплески в долоні |
Топ-топ, топ-топ,
Оченьнелегки,
Первые шаги.
|
2притупи ногами, 2оплески в долоні-повторити ще раз Хлопчик сідає на праве коліно, руки на талії, дівчинка оббігає його, на високих півпальцях 2притупи ногами, 2оплески в долоні-повторити ще раз Хлопчик сідає на праве коліно, руки на талії, дівчинка оббігає його, на високих півпальцях
|
Топ-топ скоро подрастешь,
Топ-топ время не теряй,
|
Діти повертаються один до одного обличчям) 1 оплеск в долоні, нахилитися вперед один до одного, повторити ще раз
Діти беруться за руки, кружляють в парі-праворуч
Діти повертаються один до одного обличчям) 1 оплеск в долоні, нахилитися вперед один до одного, повторити ще раз
Діти беруться за руки, кружляють в парі-ліворуч
Праву ногу виносять на каблук вперед, потім перевести її вбік та потрійний притуп ногами Крок, присісти, крок, присісти - праворуч, по 1 позиції, руки на талії
Ліву ногу виносять на каблук вперед, потім перевести її вбік та потрійний притуп ногами Крок, присісти, крок, присісти - ліворуч, по 1 позиції, руки на талії
|
Топ-топ, топ-топ,
Очень нелегки,
Первые шаги.
|
2притупи ногами, 2оплески в долоні-повторити ще раз Хлопчик сідає на праве коліно, руки на талії, дівчинка оббігає його, на високих півпальцях 2притупи ногами, 2оплески в долоні-повторити ще раз Хлопчик сідає на праве коліно, руки на талії, дівчинка оббігає його, на високих півпальцях
|
Програш |
З двох ліній пари перебудовуються на коло, танцювальним кроком (па марше) |
Заключна частина.
Педагог: Діти, вам сподобався танець? (Діти відповідають). Запрошую вас продовжити подорож. сідайте. Поїхали. (Діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях). Стоп! Дивіться, яка велика пробка, як багато машин. Вони всі посварилися і не пропускають одна одну. Давайте їм допоможемо? (Діти відповідають). Гра "Помирилися"
Діти стають парами по колу, обличчям один до одного, роблять вираз, що дуже образились один на одного.
Не хочу більше з тобою танцювати, |
Топають правою ногою чотири рази. Руки в ліктях перед собою. |
Піду до сусіда буду запрошувати. |
Топають лівою ногою чотири рази. Руки в ліктях перед собою. |
(Повертаються до сусіда) Одна ручка, інша ручка |
Дають по черзі праву, а потім ліву руку, один одному. |
Кружимося, кружимося разом з тобою. |
Кружляють в парі, руки положення "лодочка".На послідній такт діти обіймаються. |
Підсумок заняття.
Педагог: Молодці діти! Машини теж помирилися і ми можемо їхати далі. Скоріше займайте свої місця.(Діти стають за педагогом, по черзі і кладуть руки на талію один одному, рухаються на півпальцях). Діти ми приїхали на кінцеву станцію, яка називається (дивиться на карту) "Фантазія". Пропоную вам пофантазувати. Пригадайте нашу подорож, що вам сподобалось та запам'яталось найбільше.
Діти лягають на підлогу слухають легку класичну музику, закривають очі та фантазують. По закінченні музики, діти діляться своїми враженнями від подорожі.
Педагог: Дуже добре! Мені теж сподобалась наша подорож і те які ви біли уважні та слухняні. А зараз нам час вирушати додому. Ми їдемо в наш танцювальний клас. Сідайте. Ну, ось ми і приїхали. Давайте прощатися. До побачення.
Діти виконують уклін, танцювальним кроком (па марше) виходять з танцювальногї зали.