Заняття "Поспішай творити добро! Виготовлення ангела-охоронця з паперу"

Про матеріал

План-конспект позакласного заняття з трудового навчання для 3 класу на тему: "Поспішай творити добро! Виготовлення ангела-охоронця з паперу". Заняття розроблено для поглиблення знання дітей про загальнолюдські моральні якості, почуття чуйності, доброти, ціннісні орієнтири, схильність безкорисливо чинити добро, спонукати до добрих справ.

Перегляд файлу

План-конспект позакласного заняття з трудового навчання

для 3 класу

 

Тема:   Поспішай творити добро! Виготовлення ангела-охоронця з паперу.

Мета:   Ознайомитись з поняттям «добро», «доброта»;

              вчити встановлювати взаємозв’язки між поняттями «людина» і «добро»; поглибити знання дітей про загальнолюдські моральні якості; навчити виготовляти ангела-охоронця з паперу; виховувати почуття чуйності, доброти, ціннісні орієнтири, схильність безкорисливо чинити добро, спонукати до добрих справ; розвивати вміння творити добро, емоційну сприйнятливість, культуру спілкування, зв'язне мовлення уяву, творче та логічне мислення, практичні навички роботи з папером.

Обладнання:зразок готового виробу, шаблони, ножиці, папір, модель Сонечка доброти, статуетка ангела - охоронця, пам’ятки доброти, зображення країни доброти та  її королеви.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційна частина

Ось дзвінок пролунав,

На заняття всіх зібрав.

Дітки, в нас гостей багато

Тож давайте їх вітати.

ІІ. Повідомлення теми і мети заняття

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо до країни Доброти.

- Чи маєте ви бажання помандрувати в таку незвичну країну?

Отож, якщо Ви згідні, то заняття ми присвятимо Добру. Зобразили ми його у вигляді моделі Сонечка. У нього добрі очі, добра посмішка, добре серце. Разом із Сонечком ми будемо вчитися відчувати.

Девізом нашого заняття будуть такі слова:

Хай сьогодні в кожне серце наша праця додасть тепла,

Хай прийде до нас натхнення, в очах сяє доброта.

Ми спробуємо разом створити добро, а саме виготовити виріб з паперу і подарувати частинку добра, людям, які його потребують.

ІІІ. Вступна бесіда

- Діти, подивіться уважно на Сонечко доброти. Воно поцілує вас промінчиком у щічку, залоскоче чубчика і покотиться розсіювати свої промінці. Сонечко освітить, зігріє вас і принесе багато – багато добра. І це Сонечко відтепер Ваше. Ви світлі, щасливі і усміхнені. Подаруйте щиру посмішку один одному. Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою Добра й мудрих вчинків.

- По дорозі до школи я зустріла листоношу. Він передав мені листа від Королева країни Доброти. Вона написала його для вас. Почитаємо?

Лист Королева країни Доброти

 Добрий день, діти! Я — королева країни Доброти. Вітаю вас! Хочу запросити відвідати мою прекрасну країну. В ній на вас чекає багато нового та цікавого. Але запам’ятайте, що в Країні Доброти потрібно робити лише добрі вчинки, допомагати один одному, не вживати поганих слів. Якщо ви будете слухняними, уважними та активними, то я обов’язково завітаю на ваше заняття і подякую вам за старанність!  Щасливої вам дороги!

 - Отож, розпочнімо подорож в країну Доброти?

- Для того, щоб наша подорож була приємною, нам потрібно створити у класі гарний настрій. Щоб це зробити, необхіднозгадати гарні, добрі слова(діти називають необхідні слова).

- А як ви розумієте слово добро?

Добро- це гарний вчинок, корисна справа.

- А що таке доброта?

Доброта -це чутливе, дружне ставлення до людей, тварин, птахів, рослин.

- Наведіть приклади доброго ставлення людей (люди вітаються, дарують квіти, вітають зі святами, допомагають людям похилого віку, тваринам).

- Чи можна доторкнутися до добра? (так)

- Чи можна сприймати добро на смак? (ні)

- Якщо добро зобразити у вигляді музики, яка це буде музика? (Весела, сумна, лірична, мелодійна)

 - Яким кольором ви намалювали б добро? (кольорами Веселки)

Отже, добро – це духовна категорія, її не можна торкнутися,  нею не можна посмакувати. Добро можна тільки відчути: це ласкаве, добре, ніжне ставлення, це готовність допомогти в тяжку хвилину, це любов до оточуючого світу. Це те, що заставляє нас радіти, любити, співчувати.

- Діти, а чи знали ви, що у кожної людини є її ангел-охоронець, який охороняє  від біди. Якщо людина робить добрі справи, ангел радіє, а якщо злі — плаче, тужить, утрачає свої сили.

ІV. Розгляд зразка готового виробу.

Сьогодні на занятті ми з вами будемо виготовляти маленьких ангелів-охоронців, яких потім подаруємо нашим захисникам – воїнам АТО, щоб вони оберігали та захищали їх, під час виконання військових обов’язків. А зі зворотного боку напишемо побажання і слова вдячності за те добро, яке Вони творять для всієї України.

Погляньте на зразок ангела-охоронця.

 Скажіть, будь ласка, який матеріал використовується для виготовлення виробу?

Які інструменти потрібно використовувати при виготовленні ангела?

Якого кольору папір підійде нам для роботи?

V.  Повторення правил безпечного поводження з ножицями

- А перед початком роботи пригадаємо правила безпечного поводження з ножицями:

  1.                   Користуйтеся ножицями із заокругленими кінцями.
  2.                   Кладіть ножиці на стіл так, щоб вони не виступали за край кришки столу.

3. Не  працюйте тупими ножицями   і  ножицями   з   послабленим шарнірним кріпленням.

4. При роботі уважно слідкуйте за лінією розрізу.

5. Під час різання притримуйте матеріал лівою рукою так,  щоб пальці були осторонь від леза ножиць.

6. Не тримайте ножиці кінцями вгору, не залишайте в розкритому вигляді.

7. Не ріжте ножицями на ходу і не підходьте до товариша під час різання.

8. Передавайте ножиці товаришеві лише в закритому вигляді, тримаючи їх  за робочу частину (кільцями вперед).

VI. Технологія виготовлення виробу

  • Для того, щоб виготовити ось такого ангела-охоронця нам потрібен  шаблон (роздаю шаблони).
  • Беремо аркуш паперу потрібного кольору, прикладаємо шаблон зі зворотного боку паперу в куточку та обводимо шаблон і дотримуючись правил безпечного поводження з ножицями вирізаємо.

VII. Практична робота учнів

Діти працюють самостійно, контролюю їхню практичну діяльність, допомагаю при потребі, усуваю недоліки. При потребі проводжу фронтальний або індивідуальний інструктаж.

VIІІ. Фізкультхвилинка

Встаньте діти, посміхніться,

Землі рідній поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте –

І за парти тихо сядьте.

IX. Виставка, аналіз і оцінювання учнівських робіт

Учні по черзі виходять до дошки з готовими виробами. Аналізуємо виконану роботу.

X. Підсумок заняття

  • Діти, скажіть, будь ласка з яким поняттям ми ознайомились?
  • Що таке добро?
  • Чи важко творити добро?
  • Який виріб ми сьогодні з вами виготовляли?

Отже, на сьогоднішньому занятті ми з вами дізналися, що таке добро, як його можна творити кожного дня. Також кожен з вас довідався, про існування ангела – охоронця. Він передав кожному з вас правила доброти (роздаю).

Правила доброти

• Поважайте  старших.

• Вибачайте помилки іншим. Будьте чесними, уважними, чемними.

• Не будьте жадібними.

• Даруйте любов, щирість, вдячність.

• Прислухайтеся до слів та почуттів інших людей.

• Посміхайтеся, адже посмішка це теж частинка добра.

• Творіть добро і пам'ятайте, що ми —люди.                

 А королева країни Доброти за гарну поведінку на занятті та вашу активність, старанність просила передати вам ось такі солодкі сюрпризи.

XI. Прибирання робочих місць

Приберіть свої робочі місця.

Я бажаю вам, щоб ви робили тільки добро, щоб ваш ангел-охоронець радів і завжди допомагав у скруті.До побачення, діти!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку