20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Виготовлення вітальних листівок для мами з учнями 3 класу

Про матеріал

пояснити, як приємно дарувати та отримувати речі зроблені власними руками; закріпити з дітьми техніку виконання вітальних листівок, виробити техніку виконання листівок; розширити знання учнів про елементи виготовлення квітів з смужок кольорового паперу; реалізувати на практиці виготовлення листівок; виховувати навички взаємодопомоги при роботі в групі; допомогти усвідомити всім учасникам проекту, що робити людям подарунки зроблені своїми руками, це дуже приємно для обох сторін.

Перегляд файлу

               Інформаційно- практичний проект заняття за інтересами

 

                 Виготовлення вітальних листівок для мами

     з учнями 3 класу 

Ідея проекту виникла перед святом 8 Березня.

Проблема: навчитись робити своїми руками вітальні листівки.

Мета:  пояснити, як приємно дарувати та отримувати  речі зроблені власними руками; закріпити з  дітьми техніку виконання вітальних листівок, виробити техніку виконання листівок; розширити знання учнів про елементи виготовлення квітів з смужок кольорового паперу; реалізувати на практиці виготовлення листівок; виховувати навички взаємодопомоги при роботі в групі; допомогти усвідомити всім учасникам проекту, що робити людям подарунки зроблені своїми руками, це дуже приємно для обох сторін. 

Завдання проекту: сприяти виготовлення листівок; донести інформацію про схему виготовлення листівок; розробити комплекс завдання для учнів; створити позитивний настрій для учасників проекту під час виконання роботи; провести презентацію виконаної роботи; підвести підсумок .

Навчальні предмети: художня праця, образотворче мистецтво, виховна година, природознавство.

Термін виконання: 5 днів.

 

                 Етапи реалізації проекту

 Дослідницько- інформаційний: збір інформації про квіти, спостереження, проведення тесту- малюнка « Моя улюблена квітка», аналіз наукової літератури.

Практичний: поділ класу на групи,впровадження ознайомлення з квітами України в організацію навчально- виховного процесу, підбір загадок, дидактичних ігор на тему проекту, підготовка і проведення проекту, підведення підсумків.

                    Хід роботи над проектом

                                      1 день

                            1.Емоційне налаштування.

Подивіться один на одного і посміхніться.

                                      В квітковій країні- будь гостем бажаним.

                                      Ти, в ній і щастя, і радість знайдеш,

                                      Але ж це тоді, як ти сам бездоганний:

                                       Ніколи, нікому життя не псуєш!

                        2. Гра « Логічні слова»

    Квіти люблять всі дорослі і малі. Як побачиш гарну квітку, так і проситься на язик лагідне слово. Особливо, коли квіточка тільки розгортає свої пелюсточки.

 Давайте пограємо в гру « Лагідні слова»

Я називатиму дорослу квітку, а ви мені їхніх діточок.

 Наприклад: у підсніжника- біленьке підсніженятко;

у фіалки- фіолетове фіаленятко;

у рясту- лілове рястовенятко;

у кульбаби- жовтеньке кульбабенятко;

у анемони- біленьке амоненятко;

у проліска- синеньке пролісенятко.

  Молодці гарно справились з завданням. 

  3.  А зараз закрийте оченята і уявіть свою улюблену квіточку Уявили? Запамятали? А тепер відкрийте оченята і намалюйте свою улюблену квіточку.

      Діти малюють .

  Підсумок.

                                2 день

     1.  Дидактична гра: « Якого кольору квіти?»

Я називатиму колір, а ви мені назвете квіти, які відповідають цьому кольору.

  Білий ( підсніжник, анемона, конвалія, латаття, ромашка…)

Жовтий( кульбаба, мати-й-мачуха, крокуси, календула…)

Фіолетово- рожевий ( ряст, медунка, крокус, фіалка…)

Червоний ( медунка, троянда, айстра…)

        2. Прочитайте назви квітів в правильному порядку:

(на дошці написані слова: ЖНИКСНІПІД, ЛЬБАКУБА, ВАКОНЛІЯ, ЛІПРОСОК,  ТАТТЯЛА, ВАСОНТРАВА, ЯНДАТРО, ЛЕЯЛІ)

      3. Логічний ланцюжок:

- Осінь пахне грушами, а весна…( квітами),

- Суниці- ягоди, а конвалія….( квітка),

- Калина- кущ, а анемона…( квітка),

- Після літа- осінь, а після весни-…(літо),

- Зима білого кольору, а весна-…( зеленого)

         4. Розповіді дітей про квіти, які живуть у них на підвіконні.

                                   3 день

  1. Гра « Відгадай квітку»
  • Багаторічна травяниста рослина з великим видовженим листям і пахучим білими квітами у вигляді дзвіночків на одному стеблі. ( конвалія)
  • Весняна лісова травяниста рослина, стебло і листя якої густо вкриті  мяким пухом. (Сон-трава)
  • Багаторічна травяниста лікарська рослина з великим листям, пухнастим і теплим знизу, холодним на дотик згори, лікує кашель.(мати-й-мачуха)
  • Багаторічна трав’яниста рослина з ніжною білою квіткою на верхівці,  ранньою весною з’являється першою.(Підсніжник)
  • Ця квітка- цілий букетз рожевих, червоних, фіолетово- синіх квіток. Різний колір- сигнал для бджіл.(Медунка)
  • Перша весняна лісова квітка з блакитними або синіми дрібними квітками на безлистому стеблі. Її ніжно- голубі квіти встеляють землю голубим килимом.(Пролісок)

 

2.          Пошук інформації про квіти у шкільній бібліотеці.

                                   4 день

  1. Віршовані задачі:

На узліссі під листочком

Три ромашки- жовточки,

Дві веселенькі волошки,

Діти мамі дарували

Скільки квітів в неї стало? (5)

                                                На листочку у фіалки

                                                 Примостилися жуки:

                                                 Дочка, син, і батько й мати,

                                                  Як нам їх порахувати? (4)

У лісочку на горбочку

Три медунки, дві фіалки,

Два проліски, три кульбабки,

Скільки квітів у лісочку? (10)

                                                       На весняний бережок,

                                                        На зелений килимок

                                                        Поспішайте, любі діти,

                                                         Рахувати перші квіти:

                                                         5- на березі одному,

                                                          5- на березі другому.(10)

  1. Задачі з логічним навантаженням:     
  • Один ішов -10 пролісків знайшов. Якщо троє підуть, то скільки знайдуть?
  • На узліссі росло 5 підсніжників. Третій зів’яв. Скільки підсніжників залишилося?
  • 4 хлопчики пішли в ліс, а назустріч їм 3 дівчинки. Скільки всього дітей ішло в ліс?
  1. Читання дітьми віршів про їхню улюблену квітку.

                          5 день

Дзвоник вже сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ви часу не гайте,

 працювати починайте!

Чи любите, ви, отримувати квіти у подарунок? А дарувати? А, як подарувати квіти не зриваючи їх, адже вони нас про це не просили? (Відповіді дітей)

 Сьогодні ми з вами навчимося робити вітальні листівки оздоблені квітами з смужок різного кольору. Цією листівкою можна привітати рідних вам людей і не тільки.

Ознайомлення з технологією виготовлення квітів методом « КВІЛІНГ».

 ВИКОНАННЯ РОБОТИ УЧНЯМИ

Презентація робіт кожної групи виконавців.

Оцінювання .

Підсумок.

              НЕ РВІТЬ ТРАВИ ТОВСТІ ЖМУТИ,

                          НЕ РВІТЬ В БУКЕТИ КВІТИ,

                                     ВСЕ, ЩО НАВКОЛО БАЧИШ ТИ,

                                                  РОСТИ ПОВИННО Й ЖИТИ!

 

 

 

                        

 

 

 

 

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Веремійчик І. М., Тименко В. П.)
Додано
4 березня 2018
Переглядів
1155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку