пояснити, як приємно дарувати та отримувати речі зроблені власними руками; закріпити з дітьми техніку виконання вітальних листівок, виробити техніку виконання листівок; розширити знання учнів про елементи виготовлення квітів з смужок кольорового паперу; реалізувати на практиці виготовлення листівок; виховувати навички взаємодопомоги при роботі в групі; допомогти усвідомити всім учасникам проекту, що робити людям подарунки зроблені своїми руками, це дуже приємно для обох сторін.
Інформаційно- практичний проект заняття за інтересами
Виготовлення вітальних листівок для мами
з учнями 3 класу
Ідея проекту виникла перед святом 8 Березня.
Проблема: навчитись робити своїми руками вітальні листівки.
Мета: пояснити, як приємно дарувати та отримувати речі зроблені власними руками; закріпити з дітьми техніку виконання вітальних листівок, виробити техніку виконання листівок; розширити знання учнів про елементи виготовлення квітів з смужок кольорового паперу; реалізувати на практиці виготовлення листівок; виховувати навички взаємодопомоги при роботі в групі; допомогти усвідомити всім учасникам проекту, що робити людям подарунки зроблені своїми руками, це дуже приємно для обох сторін.
Завдання проекту: сприяти виготовлення листівок; донести інформацію про схему виготовлення листівок; розробити комплекс завдання для учнів; створити позитивний настрій для учасників проекту під час виконання роботи; провести презентацію виконаної роботи; підвести підсумок .
Навчальні предмети: художня праця, образотворче мистецтво, виховна година, природознавство.
Термін виконання: 5 днів.
Етапи реалізації проекту
Дослідницько- інформаційний: збір інформації про квіти, спостереження, проведення тесту- малюнка « Моя улюблена квітка», аналіз наукової літератури.
Практичний: поділ класу на групи,впровадження ознайомлення з квітами України в організацію навчально- виховного процесу, підбір загадок, дидактичних ігор на тему проекту, підготовка і проведення проекту, підведення підсумків.
Хід роботи над проектом
1 день
1.Емоційне налаштування.
Подивіться один на одного і посміхніться.
В квітковій країні- будь гостем бажаним.
Ти, в ній і щастя, і радість знайдеш,
Але ж це тоді, як ти сам бездоганний:
Ніколи, нікому життя не псуєш!
2. Гра « Логічні слова»
Квіти люблять всі дорослі і малі. Як побачиш гарну квітку, так і проситься на язик лагідне слово. Особливо, коли квіточка тільки розгортає свої пелюсточки.
Давайте пограємо в гру « Лагідні слова»
Я називатиму дорослу квітку, а ви мені їхніх діточок.
Наприклад: у підсніжника- біленьке підсніженятко;
у фіалки- фіолетове фіаленятко;
у рясту- лілове рястовенятко;
у кульбаби- жовтеньке кульбабенятко;
у анемони- біленьке амоненятко;
у проліска- синеньке пролісенятко.
Молодці гарно справились з завданням.
3. А зараз закрийте оченята і уявіть свою улюблену квіточку Уявили? Запам’ятали? А тепер відкрийте оченята і намалюйте свою улюблену квіточку.
Діти малюють .
Підсумок.
2 день
1. Дидактична гра: « Якого кольору квіти?»
Я називатиму колір, а ви мені назвете квіти, які відповідають цьому кольору.
Білий ( підсніжник, анемона, конвалія, латаття, ромашка…)
Жовтий( кульбаба, мати-й-мачуха, крокуси, календула…)
Фіолетово- рожевий ( ряст, медунка, крокус, фіалка…)
Червоний ( медунка, троянда, айстра…)
2. Прочитайте назви квітів в правильному порядку:
(на дошці написані слова: ЖНИКСНІПІД, ЛЬБАКУБА, ВАКОНЛІЯ, ЛІПРОСОК, ТАТТЯЛА, ВАСОНТРАВА, ЯНДАТРО, ЛЕЯЛІ)
3. Логічний ланцюжок:
- Осінь пахне грушами, а весна…( квітами),
- Суниці- ягоди, а конвалія….( квітка),
- Калина- кущ, а анемона…( квітка),
- Після літа- осінь, а після весни-…(літо),
- Зима білого кольору, а весна-…( зеленого)
4. Розповіді дітей про квіти, які живуть у них на підвіконні.
3 день
2. Пошук інформації про квіти у шкільній бібліотеці.
4 день
На узліссі під листочком
Три ромашки- жовточки,
Дві веселенькі волошки,
Діти мамі дарували
Скільки квітів в неї стало? (5)
На листочку у фіалки
Примостилися жуки:
Дочка, син, і батько й мати,
Як нам їх порахувати? (4)
У лісочку на горбочку
Три медунки, дві фіалки,
Два проліски, три кульбабки,
Скільки квітів у лісочку? (10)
На весняний бережок,
На зелений килимок
Поспішайте, любі діти,
Рахувати перші квіти:
5- на березі одному,
5- на березі другому.(10)
5 день
Дзвоник вже сигнал нам дав:
Працювати час настав.
Тож і ви часу не гайте,
працювати починайте!
Чи любите, ви, отримувати квіти у подарунок? А дарувати? А, як подарувати квіти не зриваючи їх, адже вони нас про це не просили? (Відповіді дітей)
Сьогодні ми з вами навчимося робити вітальні листівки оздоблені квітами з смужок різного кольору. Цією листівкою можна привітати рідних вам людей і не тільки.
Ознайомлення з технологією виготовлення квітів методом « КВІЛІНГ».
ВИКОНАННЯ РОБОТИ УЧНЯМИ
Презентація робіт кожної групи виконавців.
Оцінювання .
Підсумок.
НЕ РВІТЬ ТРАВИ ТОВСТІ ЖМУТИ,
НЕ РВІТЬ В БУКЕТИ КВІТИ,
ВСЕ, ЩО НАВКОЛО БАЧИШ ТИ,
РОСТИ ПОВИННО Й ЖИТИ!