Конспект " Чотирикутники"

Про матеріал
 підвести учнів до систематизації знань про чотирикутники: паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат, трапеція і їх властивостей, перевірити ці знання та вміння застосовувати їх при розв’язуванні задач, вирішенні практичних завдань;  розвивати творче мислення учнів, створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, шляхом організації взаємодії учнів між собою, моделювання життєвих ситуацій;  виховувати розуміння значимості геометрії, як науки серед інших наук, сприяти створенню атмосфери співробітництва.
Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ: «Чотирикутники»

МЕТА УРОКУ:

  • підвести  учнів  до  систематизації  знань про  чотирикутники: паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат, трапеція і їх  властивостей, перевірити  ці  знання  та  вміння  застосовувати  їх  при  розв’язуванні  задач, вирішенні  практичних  завдань;
  • розвивати  творче  мислення  учнів,  створити  комфортні  умови  для    навчання,  за  яких  кожен  учень  відчуває  свою  успішність,  інтелектуальну  спроможність,  шляхом  організації  взаємодії  учнів  між  собою,  моделювання  життєвих  ситуацій;
  • виховувати  розуміння  значимості  геометрії, як  науки  серед  інших  наук,      сприяти  створенню  атмосфери  співробітництва.

ДЕВІЗ УРОКУ :  «Знання збираються по краплині, як роса в долині

ТИП УРОКУ: урок узагальнення та систематизації контролю знань та вмінь учнів

ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна дошка, інтерактивні навчальні програми, комп’ютер, якісний інтернет.

ХІД УРОКУ

І   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Підключення та налаштування зв’язку .Привітання.

ІI.  Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Шановні колеги, Ви знаєте що чотирикутники  ми зустрічаємо в повсякденному житті кожного дня, тому ми сьогодні узагальнюємо наші знання не тільки для успішно написаної контрольної роботи на наступний урок, а й для реалізації набутих знань в Вашому житті.

Гометрія - це наше життя. Все, що  нас оточує пов’язане з геометрією. А ви, діти теж можете зв’язати своє життя з геометрією , вибравши професію : графічного дизайнера, архітектора...

 

ІІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

Параллелограм

Прямо-кутник

ромб

квадрат

трапеція

Протилежні сторони паралельні і рівні

 

 

 

 

 

Всі сторони рівні

 

 

 

 

 

Протилежні кути рівні, сума сусідніх кутів дорівнює 180

 

 

 

 

 

Всі кути прямі.

 

 

 

 

 

Діагоналі перетинаються і точкою перетину діляться навпіл

 

 

 

 

 

діагоналі рівні

 

 

 

 

 

Діагоналі взаємно перпендикулярні і є биссектрисами його кутів

 

 

 

 

 

Чотирикутник у якого дві сторони паралельні, а дві інші ні!

 

 

 

 

 

Лінія, яка паралельна основам та дорівнює половині їхньої суми

 

 

 

 

 

 

  1. Усні  задачі ( рисунки підготовлені  на  дошці ).

Чи  правильно  виконано  малюнки? Які  допущено  помилки  в  зображенні  паралелограмів?

 

№1.

 8

 

 5

  6

 

8

 

№2.

 

 

                    8 7

 

 

 7

 

№3

 

 

 

 

.

 

 

Задача ( для колективного розв’язання) 

Бічна сторона рівнобічної трапеції дорівнює 6см., більша основа – 10 см. Знайдіть середню лінію трапеції, якщо один з її кутів дорівнює 600.

Фізкультхвилинка

VI. Підсумок уроку 

Вправа « випадкове колесо»  на сервісі WORLD WALL

VIII. Домашнє завдання

Домашнє завдання, Ви, можете знайти у файлі «перелік завдань для опрацювання учнями».

 

Будьте здорові, та бережіть себе! 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
5 серпня 2023
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку