ТЕМА УРОКУ: «Чотирикутники»
МЕТА УРОКУ:
ДЕВІЗ УРОКУ : «Знання збираються по краплині, як роса в долині
ТИП УРОКУ: урок узагальнення та систематизації контролю знань та вмінь учнів
ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна дошка, інтерактивні навчальні програми, комп’ютер, якісний інтернет.
ХІД УРОКУ
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Підключення та налаштування зв’язку .Привітання.
ІI. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
Шановні колеги, Ви знаєте що чотирикутники ми зустрічаємо в повсякденному житті кожного дня, тому ми сьогодні узагальнюємо наші знання не тільки для успішно написаної контрольної роботи на наступний урок, а й для реалізації набутих знань в Вашому житті.
Гометрія - це наше життя. Все, що нас оточує пов’язане з геометрією. А ви, діти теж можете зв’язати своє життя з геометрією , вибравши професію : графічного дизайнера, архітектора...
ІІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
|
Параллелограм |
Прямо-кутник |
ромб |
квадрат |
трапеція |
Протилежні сторони паралельні і рівні |
|
|
|
|
|
Всі сторони рівні |
|
|
|
|
|
Протилежні кути рівні, сума сусідніх кутів дорівнює 180 |
|
|
|
|
|
Всі кути прямі. |
|
|
|
|
|
Діагоналі перетинаються і точкою перетину діляться навпіл |
|
|
|
|
|
діагоналі рівні |
|
|
|
|
|
Діагоналі взаємно перпендикулярні і є биссектрисами його кутів |
|
|
|
|
|
Чотирикутник у якого дві сторони паралельні, а дві інші ні! |
|
|
|
|
|
Лінія, яка паралельна основам та дорівнює половині їхньої суми |
|
|
|
|
|
Чи правильно виконано малюнки? Які допущено помилки в зображенні паралелограмів?
№1.
8
5
6
8
№2.
8 7
7
№3
.
Задача ( для колективного розв’язання)
Бічна сторона рівнобічної трапеції дорівнює 6см., більша основа – 10 см. Знайдіть середню лінію трапеції, якщо один з її кутів дорівнює 600.
Фізкультхвилинка
VI. Підсумок уроку
Вправа « випадкове колесо» на сервісі WORLD WALL
VIII. Домашнє завдання
Домашнє завдання, Ви, можете знайти у файлі «перелік завдань для опрацювання учнями».
Будьте здорові, та бережіть себе!