Конспект для дітей логопедичної групи "Автоматизація звука (ш) у словах"

Про матеріал
Уточнити артикуляцію і ізольоване мовлення звука [ш]; продовжувати розвивати інтонаційну і мімічну виразність, увагу, дрібну моторику.
Перегляд файлу

Мета: уточнити артикуляцію і ізольоване мовлення звука [ш]; продовжувати

розвивати інтонаційну і мімічну виразність, увагу, дрібну моторику.

Обладнання: картинки «Язичок», «Діти», «Кошеня»; набір картинок «Одяг», «Взуття».

 

Хід заняття

Вч. –логопед: хочите  дізнатись, яку історію приготував для вас сьогодні Язичок? Тоді слухайте  і допомагай мені розповідати.


Усі дітки  по порядку

Вранці роблять всі зарядку.

 

І наш  Язичок  вирішив також зробити зарядку разом з дітками.

Язичок зрадів, що буде виконувати з дітками зарядку (вправа «Посмішка») Діти  займаються з обручами, і Язичок теж взяв обруч (вправа для губ  «Бублик»). Діти відпочивають на матрасах, і Язичок теж відпочиває (вправа «Лопата»). Діти прогнули свої спинки, і Язичок теж (вправа «Чашечка»). Діти стали підкидати м'ячики вгору, і Язичок теж (вправа  на повітряний струмінь «Фокус»). Закінчилася зарядка, діти рівненько встали, і Язичок теж (вправа «Парус»).  Закриваються двері спортивного залу ( діти показують рухи  долонями): ш-ш-ш. Діти побігли одягатися. А слідом за ними вітерець летить, підганяє: ш-ш-ш (спочатку тихо, потім голосно). Одягаються діти. (Дитина слідом за логопедом виконує кругові погладжування  на кожному пальчику): Шша, шшо, шші, шше, шшу.

Вч.-лог.: - Що роблять діти? Діти (одягаються)

Вч.-лог.  Оберіть одяг, який  одягають діти.  (Діти  вибирають потрібні картинки)

Вч.-лог. - А що це залишилося? Діти.( Взуття.)

Вч.-лог .-  Що з взуттям роблять діти? Діти.( Взувають).

Вч.-лог.  - Давай покажемо, як вони це роблять.

Дитина  масажує  по пальчикам другої  руки і повторює за логопедом:

Ши, ше, ша, шо, шу.

Вч.- лог. А тут одягається Маша (виставляємо  картинку). Вона одягає лише той одяг і взуття, в назві яких є звук [ш].

Д/гра «Що одягне Маша?»

(Дитина вибирає той одяг, в назві якої є звук [ш]).

Футболка, штани, колготки, шкарпетки, сарафан, шортики, шуба, туфлі,чоботи,  шапка, черевики, тапочки, майка, шарф, жилетка?

 

Мовленнєва гра «Четвертий зайвий»

Спідниця, шапка, шарф, шляпа.

Миша, лоша, шимпанзе, слон.

Швидка допомога, бус, пожежна машина, шкільний автобус.

Пилосос, швейна машинка, шурупокрут, пральна машинка.

Кішка, м’яч, машинка, неваляшка.

 

тььььь.jpgmasha.png 

Вч.лог. - Дочекався Язичок Машу і пішов разом з нею.  А поки  вони йдуть, ми про них поговоримо. Я почну, а ти закінчи:

Язичку дуже подобається Ма ...

Він часто згадує про Ма ...       

Сумує, коли поруч немає Ма ...

Радіє, коли бачить Ма ...

А зараз йде за руку з Ма ...

Йдуть Язичок з Машею і побачили маленьке  мишення, яке хотіло  поласувати сиром, а для цього йому потрібно було пройди по доріжці, і в цьому йому допомогли Маша з Язичком.

07.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовно-рухлива гра «Сонячний день»

Діти утворюють коло, присідають, а потім виконують рухи відповідно до віршованого тексту.
Сонце веселе проснулось лише                        (встати і потягнутись)
Зразу з-за обрію сонечко вийшло                     (крокування на місці)
І почало свою сонячну справу                           (ритмічні повороти  тулуба у      сторони з одночасним відведенням руки вбік.)

Сяяло сонце, світило та грало.                           (махи руками)
Промінь метелика тихенько торкнувся,           (присісти і пострибати, як жабки)
Той враз прокинувся і стрепенувся

Другий промінчик жабеня приласкав,
Воно усміхнулось й взялося до справ

Ось промінець їжачка розбудив,

Він по стежиночці подріботів                     (швидко пересуватися дрібними кроками)

Квіти пелюстки свої розкривали,
Радісно сонечко ясне вітали           ( руки округлити, підняти над головою,  виконати нахили тулуба у сторонни)

Вч.-лог.: пішли  Маша з Язичком далі по стежинці, і побачили на своєму шляху  маленьку змійку, яка сиділа на дереві і шипіла.

Змійка чудово вміє шипіти. Сьогодні вона вирішила нас навчити
вимовляти свій улюблений звук [ш]. Тому і  придумала ось такі чудові
пісеньки зі складів. Вона пропонує  разом з нею їх заспівати.
1. шшша – шша – ша

    шшшу – шшу – шу

    шшше – шше – ше
    шшшо – шшо – шо

    шшши – шши – ши
2. ша –шу – ше – ши – шо

    ша – ши – ше – шо - шу
    шу – ше – ша – ши – шо

    ши – ше – шо – ша – шу
    шо – ши – ша – ше – шу
    ше – шу- ши – шо – шу

Підсумок заняття.

Вч. -лог. Нам пора прощатися з мишкою, Машою та Язичком. Ми  сьогодні дуже добре їм допомогли!  А який звук допомагав тобі на нашому занятті?

Діти . Ш-ш-ш.

Вч. –лог.  Чи сподобалося вам сьогоднішнє заняття? Де побував Язичок?

Діти прощаються з Язичком, а педагог від імені Язичка дякує малятам за теплий прийом та цікаво проведений час.
 

 

 

docx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
5151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку