Конспект "Додавання і віднімання в межах 100"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу. "Додавання і віднімання в межах 100"
Перегляд файлу

Тема уроку.  Додавання і віднімання у межах 100 з переходом через десяток.

Мета: формувати поняття про число і цифру 4; учити співвідносити кількість предметів і цифру,  цифру і число; учити писати цифру 4;

розширювати уявлення про співвідношення нерівності і рівності; учити позначати їх відповідними знаками; формувати в учнів навички лічби;

розвивати кмітливість, пам'ять, логічне мислення;

виховувати вміння милуватися красою довкілля і зберігати його.

Обладнання: презентація, конверти для груп з завданнями, набірні полотна, конструктор LEGO.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І Організаційний момент

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить Вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Учитель:
           - Сьогодні на уроці математики ми з вами помандруємо в математичний ліс та будемо збирати його дари. Тому я прошу вас, діти, бути уважними і активно мені допомагати. А ваша допомога - це ваша участь на уроці.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Учитель: Ви знаєте, до мене в руки потрапив лист, яке написав один лісовий мешканець. Як же його звати? Це ми зараз дізнаємося. Я вам буду називати числові вирази, а ви мені будете називати значення, так ми зможемо відкрити букву імені лісового мешканця.
Запитання: (робота з картками)
1.Чому дорівнює сума чисел 23 і 22? О   

2.Чому дорівнює різницю чисел 40 і 10? Ч
3.Подумайте яке число на 3 менше ніж 35? А
4.Яке число на 7 більше, ніж 11?  18 Ї
5.Збільшити  число 10 на 12.  Ж
6.Зменшити  число 73 на 20. К

Отримані результати розташуйте в порядку зростання.
Учитель:  Ось і відгадали ім'я нашого героя.
 

Учитель:
Їжачок запросив нас в гості і в своєму листі передав нам карту, як його знайти, але в дорозі нас чекають перешкоди. Карта перед нами.
Отож, вирушаємо в дорогу. Перша наша зупинка «дубовий гай» Сл.2

Учитель:
Ну і ось ми склали  всі приклади і тому можемо вирушати до білочки,яка нас вже зачекалася.
Діти, гляньте, наша білочка збирає  в кошик гриби. Білочка зібрала 25 грибів, а білченята 15. З усіх зібраних грибів 3 виявилися отруйними. А скільки ж їстівних  грибів виявилося в кошику?

- розумники. Зараз ми з вами  завітаємо на урок до лісової школи. Цікаво,що ж це за урок? 
-Молодці! наступна наша зупинка «сосновий бір». Щоб подолати її розв’яжіть вирази, які розміщені на шишках та запишіть їх в зошит. (робота на картках).

-Друзі, а що це за дерево нас так радо зустрічає? правильно,це ялинка. Візьмість свої цеглинки лего та складіть новорічну красуню.

Каліграфічна хвилинка

         Учитель.  Старайся , пробуй , живи

                               Розум , увагу прояви

                               Активним і уважним будь

                               Про каліграфію не забудь.

                                                          ( Написання цифри 45 ) 

7. Робота над задачею.

а) розвязання задачі колективно

                                              

Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?

б) розвязання задачі ( самостійно)

 

8. Робота в групах

           

                    7+…=12                            8+6=…                            …+8=11                            9+…=16

                    12-… =5                             …-8=6                             11-…=8                             …-9=7      

                …-5=7                             14-…=8                             11-8=…                             16-7=                                                             

 

V.  Підсумок уроку.
Учитель:
       А ось і Їжачок.

ІV. Підсумок уроку

               Учитель.   Збіг урок наш , як коротка мить ,

                                  Дуже швидко час біжить

                                  Час вже підсумки нам підбивати

                                   Чого зуміли ми досягти

                                   - Чого ви сьогодні навчились?

                           

                                     ( На дошці )

                                                          

                                                                  Я 

 

 

 

                     

 

 

                                            Вмію                                     Навчитися

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
2469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку