Тема уроку. Додавання і віднімання у межах 100 з переходом через десяток.
Мета: формувати поняття про число і цифру 4; учити співвідносити кількість предметів і цифру, цифру і число; учити писати цифру 4;
розширювати уявлення про співвідношення нерівності і рівності; учити позначати їх відповідними знаками; формувати в учнів навички лічби;
розвивати кмітливість, пам'ять, логічне мислення;
виховувати вміння милуватися красою довкілля і зберігати його.
Обладнання: презентація, конверти для груп з завданнями, набірні полотна, конструктор LEGO.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І Організаційний момент
Добрий день! В добрий час!
Рада, діти, бачить Вас!
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Учитель:
- Сьогодні на уроці математики ми з вами помандруємо в математичний ліс та будемо збирати його дари. Тому я прошу вас, діти, бути уважними і активно мені допомагати. А ваша допомога - це ваша участь на уроці.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Учитель: Ви знаєте, до мене в руки потрапив лист, яке написав один лісовий мешканець. Як же його звати? Це ми зараз дізнаємося. Я вам буду називати числові вирази, а ви мені будете називати значення, так ми зможемо відкрити букву імені лісового мешканця.
Запитання: (робота з картками)
1.Чому дорівнює сума чисел 23 і 22? О
2.Чому дорівнює різницю чисел 40 і 10? Ч
3.Подумайте яке число на 3 менше ніж 35? А
4.Яке число на 7 більше, ніж 11? 18 Ї
5.Збільшити число 10 на 12. Ж
6.Зменшити число 73 на 20. К
Отримані результати розташуйте в порядку зростання.
Учитель: Ось і відгадали ім'я нашого героя.
Учитель:
Їжачок запросив нас в гості і в своєму листі передав нам карту, як його знайти, але в дорозі нас чекають перешкоди. Карта перед нами.
Отож, вирушаємо в дорогу. Перша наша зупинка «дубовий гай» Сл.2
Учитель:
Ну і ось ми склали всі приклади і тому можемо вирушати до білочки,яка нас вже зачекалася.
Діти, гляньте, наша білочка збирає в кошик гриби. Білочка зібрала 25 грибів, а білченята 15. З усіх зібраних грибів 3 виявилися отруйними. А скільки ж їстівних грибів виявилося в кошику?
- розумники. Зараз ми з вами завітаємо на урок до лісової школи. Цікаво,що ж це за урок?
-Молодці! наступна наша зупинка «сосновий бір». Щоб подолати її розв’яжіть вирази, які розміщені на шишках та запишіть їх в зошит. (робота на картках).
-Друзі, а що це за дерево нас так радо зустрічає? правильно,це ялинка. Візьмість свої цеглинки лего та складіть новорічну красуню.
Каліграфічна хвилинка
Учитель. Старайся , пробуй , живи
Розум , увагу прояви
Активним і уважним будь
Про каліграфію не забудь.
( Написання цифри 45 )
7. Робота над задачею.
а) розв’язання задачі колективно
Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?
б) розв’язання задачі ( самостійно)
8. Робота в групах
7+…=12 8+6=… …+8=11 9+…=16
12-… =5 …-8=6 11-…=8 …-9=7
…-5=7 14-…=8 11-8=… 16-7=
V. Підсумок уроку.
Учитель:
А ось і Їжачок.
ІV. Підсумок уроку
Учитель. Збіг урок наш , як коротка мить ,
Дуже швидко час біжить
Час вже підсумки нам підбивати
Чого зуміли ми досягти
- Чого ви сьогодні навчились?
( На дошці )
Я
Вмію Навчитися