Конспект екологічного заходу "Збережемо Україну зеленою"

Про матеріал
Екологічний захід з природознавства. Мета. Вчити дітей бережливому ставленню до природи, збагачувати та примножувати природу, підтримувати в чистоті довкілля, розвивати знання про природу
Перегляд файлу

ЗЗСО №243 м. Києва

 

 

Екологiчний захiд

 

«

»

 

 

     Підготувала

                                                   вчитель початкових класів

Власюк Оксана Іванівна

Екологiчна сценка

Хлопчик. Дивись, Вiко, здається дiвчинка     сидить i плаче.

Дiвчинка. Давай, пiдiйдемо i спитаємо, чого вона плаче.

Це не дiвчинка, це нiби квiточка.

Хлопчик. Здрастуй, квiточко! Як тебе звати?

Квiточка. Я – фiалочка (плаче).

Дiвчинка. А чого ти плачеш?

Хлопчик. I де твої листочки?

Квiточка. Он вони обiрванi лежать.

                         (плаче знову)

Дiвчинка. А чого бiля тебе так багато смiт-тя?

Квiточка. Це вiдпочиваючi приходили, i ось, що зробили. Тепер – я загину.

Хлопчик. Квiточко, не журися! Ми тобi допоможемо.

     (збирають смiття, поливають квiточку)

Квiточка. Тепер – я буду жити. Дякую, вам, дiти!

Вчитель. Дiти, назвiть причини зникнення рослин.

Дiти. Забруднене довкiлля, знищення рослин.

Вчитель. Давайте, ж дiти, скажемо правила поводження на природi, для того, щоб зберегти рослини, щоб вони не зникали.

Дiти. Не розкидати смiття довкола.

          Не рвати рослини, якi зникають i   

           занесенi до Червоної книги України.

          Не топтати рослини.

          Не залишати багаття.

          Не забруднювати лiси та водойми.

Вчитель. Яке значення мають рослини в природi та життi людини?

Учениця. Без рослин на Землi не було б нi тварин, нi людей. Рослини видiляють у повiтря кисень, яким дихають усi живi органiзми. Рослини дають тваринам i людям їжу. Серед рослин знаходять притулок i будують житло тварини.

Учень. Та й людинi важко обiйтись без рослин у будiвництвi, адже багато чого роблять iз дерева. Рослини дають людям сировину для виготовлення тканин, паперу, лiкiв та дарують неповторну красу лiсам, лукам, садам, полям.

Вчитель. Що потрiбно робити, щоб зберегти й примножити рослинний свiт?

Учениця. У свiтi пiд загрозою зникнення перебуває майже 30 тисяч видiв рослин. Деякi уже втраченi назавжди i нiколи не вiдновляться. В Українi нараховується понад 200 видiв рiдкiсних i зникаючих рослин.

Учениця. Рiдкiснi рослини в нашiй країнi занесенi до одного з двох томiв Червоної книги України «Рослинний свiт».

Вчитель. Учнi 4-Б классу пiдготували проект про деякi зникаючi рослини  Червоної книги України, i зараз вам про них розкажуть.

Вчитель. Рiдкiснi рослини, якi занесенi до Червоної книги України, можна побачити  в ботанiчних садах та заповiдниках.

Учениця. Ботанiчний сад – це науково-дослiдницький та культурно-просвiтницький заклад, у якому проводиться накопичення колекцiй рослин з метою їх вивчення, збереження, розмноження. Ботанiчний сад – це музей рослин на природi.

Учениця. Заповiдники – це своєрiднi «iсторичнi музеї» природи. У них зберiгають природнi середовища – степовi дiлянки, пралiси, водойми з прилеглими територiями, гiрськi масиви. У них рослини i тварини дикої природи.

Учениця. Усього в Українi налiчується 31 ботанiчних садiв та бiльше 20 заповiдникiв. Вони вiдомi на весь свiт.

Вчитель. Розгляньте iлюстрацiї ботанiчного саду, який розташований у Києвi та заповiдника «Асканiя Нова», який розташований у Криму.

doc
Додано
28 березня 2020
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку