Конспект індивідуального корекційного заняття (інтелектуальні порушення) 4 клас

Про матеріал

Конспект індивідуального корекційного заняття (інклюзивна освіта). Корекція мовлення, дитина з інтелектуальною недостатністю F70. Програма для 4 класу спецшколи.

Перегляд файлу

Конспект індивідуального корекційно-розвиткового заняття.
Розвиток мовлення. 5 клас
(Порушення розумового розвитку)
 

Тема: Добір слів-ознак до іменників. Глухі та дзвінкі парні приголосні.
            Читання за схемами та таблицями.

Мета:Навчальна: вчити добирати іменники до головного слова семантичного 
            поля та прикметники до них, вміння формувати речення,
            добирати пропущені букви. Корекційна: закріпити диференціацію
            дзвінких і глухих приголосних на слух та на письмі (с-з); навички
            читання складів та слів за схемами і таблицями. Розвиваюча:
            розвивати фонематичний аналіз і синтез, пам'ять та мислення.

Обладнання: таблиці, схеми для читання, папір А3, маркери, символи (опис).

Хід заняття

1. Повторення матеріалу попереднього заняття. Перевірка домашнього
      завдання. (Зміна закінчення при утворенні множини іменників).

2. Читання-розминка. Диференціація звуків «з» - «с».

     2.1. Таблиці складів за методикою Степанищева А.Т.

            - читання з указкою за годинниковою стрілкою;

            - читання з зоровим контролем проти годинникової стрілки.

            - звуко-буквенний аналіз складів, виділених червоним;

            - слухова увага «покажи склад, який чуєш»;

            - «покажи і прочитай другий склад у першому ряду», аналіз складу.

3. Загадка-ребус. Записати слово, виконавши завдання: «візьми по одній

   букві з кожного слова за правилом: з першого слово - першу букву, з

  другого слова - другу букву, з третього  - третю і т. д.»

                         заєць   лис   лом   собака         -       зима

                               ( За потреби пронумерувати слова)

4. «Асоціативна квітка».
    - Які слова спадають на думку, коли чуєш слово «зима»? Усі слова
      записуються на кружечках.
5. Складання «павутинки».  На  основі  слів - асоціацій,  записаних  на
    кружечках, складається 5-ти пелюсткова квітка : розваги, одяг і взуття,
    місяці, свята, ознаки зими «яка?».

    Учениця дає визначення усіх понять, використовуючи символи (опис),
    самостійно складає «павутинку слів» до кожного слова, записує слова на    
    пелюстках.

6. Звуко-буквенний аналіз слів «зима», «сніжки».

7. Вправа «Хто, що? Який? Яка? Яке?» Вибрані слова з «павутинки».

8. Робота з зошитом «Грамотійко №2»
    8.1. Читання слів за схемами ст. 25, завдання 1.

    8.2. Ст. 26, завдання 4 (стовпчики 1,2)
    Встав потрібні букви            С                            З           і прочитай слова
                                                 ...апа                     ...аєць
                                                 ...орока                 ...ошит
                                                 ...укня                   ...убок
                                                 ...ила                     ...има
                                                 ...ереда                 ...елений
9. Складання речень на основі «асоціативної квітки». Записати одне
    речення в основі «квітки».

10. Підсумок заняття. Аналіз досягнень і помилок.

11. Домашнє завдання:
      Вставити пропущені букви «с» або «з»

…орока     …аєць   …апа      …алат     …ебра     …има        

…уб    …елений   …ила     …ереда    …ирок     …ад      

  ву…а    ву…ол   по…уд      …убота         …устріч             

   ...міливий    га…ета          моро…иво        …амок                    

 

docx
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
4218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку