Конспект інтегрованого підсумкового заняття Тема: «Осіння подорож» (для дітей молодшого дошкільного віку)

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з цифрами в межах 5, рахувати від одного до п’яти, та назвати цифри в довільному порядку, співвідносити кількість предметів із цифрою. Виховувати любов до осінньої природи; інтерес до природного довкілля, сенсорно-пізнавального простору, ігрового і мовленнєвого середовища. Заохочувати прагнення виявляти творчу ініціативу, здійснювати самостійний вибір, бажання бути активними на занятті.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого підсумкового заняття

Тема: «Осіння подорож»

(для дітей молодшого дошкільного віку)

 

ЗАВДАННЯ:

Досконавлювати вміння дітей описувати осінню пору року через узагальнення знань дітей по темі «Осінь».

Розвивати у дітей пам'ять під час заучування вірша за мнемотаблицями, увагу, інтонаційну виразність під час виконання пісні та фізкультурної хвилинки за віршем Олеся О. «Ой, навіщо мені листя», дрібну моторику під час виконання пальчикової гімнастики.

Виявити та закріпити знання дітей по вивченому матеріалу з осені про назви пори року, осінніх місяців, назву дерев, кущів; про правила безпечної поведінки в лісі; вміння впізнати, з якого дерева листя порівняти дерево та кущ за кількістю стовбурів, висотою, визначати їстівні, отруєні гриби.

Продовжувати знайомити дітей з цифрами в межах 5, рахувати від одного до п’яти, та назвати цифри в довільному порядку, співвідносити кількість предметів із цифрою.

Виховувати любов до осінньої природи; інтерес до природного довкілля, сенсорно-пізнавального простору, ігрового і мовленнєвого середовища. 

Заохочувати прагнення виявляти творчу ініціативу, здійснювати самостійний вибір, бажання бути активними на занятті.

 

ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ: Ілюстрації «Дерева», «Кущі», «Гриби», мнемотаблиця вірша «Золоті листочки».

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ: Осінні листочки, цифри, картки, числова лінійка, дерев’яна паличка для пальчикової гімнастики.

 

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: Ознайомлення з ілюстраціями «Дерева», «Кущі», «Гриби». Знайомство з дидактичними іграми. Розучування пісень, віршів за допомогою мнемотаблиць.

 

СЛОВНИКОВА РОБОТА: Пора року, вересень, жовтень, листопад, червоний, жовто-зелений, різнокольоровий.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

До дітей в гості приходить їжачок з чарівною коробочкою.

  •                   Що там? (листочки)
  •                   Хто подарував? (осінь)
  •                   Яка зараз пора року?
  •                   Осінь разом з листочками передала вам багато загадок. Відгадаємо, діти?

Дидактична гра «Якого кольору листок?»

Мета: закріпити з дітьми назви дерев, зовнішній вигляд листя.

Хід гри: запропонувати дітям назвати кольор листка.

Дидактична гра «Яка цифра на листку?»

Мета: продовжувати знайомити дітей з цифрами в межах 5, рахувати від одного до п’яти, та назвати цифри в довільному порядку.

Хід гри: запропонувати дітям назвати цифри в межах 5 в довільному порядку.

Давайте з їжачком почитаємо вірш про цифри за допомогою мнемотаблиць.

Дидактична гра «Дні тижня».

Мета: продовжувати знайомити дітей з днями тижня.

Хід гри: запропонувати дітям назвати дні тижня.

Дидактична гра «Назви місяць».

Мета: продовжувати знайомити дітей з місяцями осені.

Хід гри: запропонувати дітям назвати місяці: вересень, жовтень, листопад. У осені є три брати-місяці, як їх звуть?

Ми вирушали в осінню подорож в кожен з цих місяців. Сьогодні останній день осені, ми прощаємося з нею і ще раз відправимось в осінню подорож до осіннього лісу. Зараз ми потрапимо у місяць вересень – період ранньої осені.

Дидактична гра «З якого дерева листок?»

Мета: закріпити з дітьми назви дерев, зовнішній вигляд листя.

Хід гри: запропонувати дітям розкласти листочки на деревах відповідного зовнішнього вигляду. Назвить дерево і подаруйте йому листок.

Дидактична гра «Порахуй».

Мета: продовжувати вчити дітей рахувати від одного до п’яти.

Хід гри: запропонувати дітям порахувати в межах 5 дерева, листя.

Дидактична гра «Назви кущ».

Мета: продовжувати вчити дітей впізнавати та називати кущ.

Хід гри: запропонувати дітям називати кущ. 

Дидактична гра «Порівняй дерево і кущ».

Мета: продовжувати вчити дітей порівняти дерево та кущ за кількістю стовбурів, висотою.

Хід гри: запропонувати дітям порівняти дерево та кущ за кількістю стовбурів, висотою.

Фізкультхвилинка Розкажемо разом з їжачком вірш О. Олеся «Ой, навіщо мені листя?»

А що ще можна побачити в лісі? (гриби)

Дидактична гра «Отруйні - їстівні».

Мета: Продовжувати вчити дітей визначати їстівні, отруєні гриби, закріпити правила безпечної поведінки в лісі.

Хід гри: запропонувати дітям називати гриби та визначати їстівні, отруєні гриби.

За вереснем слідкує місяць жовтень – середина осені. А зараз завершується місяць листопад - період пізньої осені. А зараз осінь вам хоче загадати загадку. Вона заховала віршик у малюнок. Ми подивимось, та домовимось, як що називається і відгадаємо віршик. Вірш «Золоті листочки».

Далі діти сідають за столи. Пальчикова гімнастика з використанням дерев’яної палички.

Дидактична гра «Виклади цифри від одного до п’яти»

Мета: продовжувати знайомити дітей з цифрами в межах 5, рахувати від одного до п’яти, назвати цифри в довільному порядку, співвідносити кількість предметів із цифрою.

Хід гри: запропонувати дітям порахувати листочки на числовій лінійці, знайти картки з потрібною цифрою та  співвідносити кількість предметів із цифрою.

Ось і підходить наше заняття до кінця. Їжачку дуже сподобалось у вас. А вам подобається осінь? Чому? Яка вона? За те, малята, що ви так гарно працювати їжачок пригощає вас яблуками і дарує цікаву пісню «Осінь вже прийшла».

doc
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку