Тема місяця "Світ невідомий" Тема уроку: Які таємниці приховує космос?
Питання для опрацювання.
- Планети сонячної системи.
- Відмінності між планетами.
Робота над медіотекстом "Планети сонячної системи"
- Гра "Упізнай планету за описом".
- Конструювання Сонячної системи (лего)
Я досліджую світ
Тема: Які таємниці приховує космос?
Питання для опрацювання.
- Планети сонячної системи.
- Відмінності між планетами.
Робота над медіотекстом "Планети сонячної системи" - Гра "Упізнай планету за описом". - Конструювання Сонячної системи (лего) Очікуванні результати:
- з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування
- зіставляє почуте з власним досвідом
- розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію
-створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного
- виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона
- порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо
Хід уроку
І . Ранкова зустріч
- Сьогодні за вікном справжня зима. Тому наші зимові діти, ті що народилися, тоді коли сонце було у сузір'ях Стрільця, Водолія, Козерога привітайте усіх з побажанням.
- Який сьогодні день за календарем?
- Який сьогодні день за погодою?
- А за яких погодних умов можна побачити зірки на небі?
- А які ще космічні об'єкти ви знаєте? (комети, метеорити, астероїди, Сонце, боліди, планети) (На дошці з'являються написи і малюнки) - Дайте характеристику цим об'єктам.
- В мене в руках магічне цифра-число 8. Висловіть припущення, чому я назвала це число магічним?
- Коли ми дивимося на цю цифру, то не бачимо ні початку її не кінця. Вона наче безкінечна. В математиці є символ нескінченності. ( Вчитель показує знак) - На що схоже?
- А що в математиці не має ні початку, не кінця? (пряма, натуральний ряд чисел) - А як число 8 стосується нашої теми місяця - "Світ невідомого" і саме космосу? (8 планет нашої галактики) а) Повідомлення теми.
- Сьогодні ми і поговоримо про планети. Дізнаємося про них щось нове. Світ невідомого почне ставати світом відомим.
ІІ. Робота над новим матеріалом
1. Вступне слово вчителя
- Перше питання ми вже розкрили. Скільки планет сонячної системи? Хоча ще зовсім недавно вчені - астрофізики вважали, що планет 9. І називали останню планету сонячної системи Плутон. Але тепер, провели спостереження, математичні розрахунки і змінили свою думку, довівши, що Плутон не може бути планетою. Це астероїд.
2. Вивчення назв і розташування планет.
- Друге питання. Які назви мають планети? Як вони розташовані від сонця?
- З цим питанням нам допоможе розібратися такий вислів. Перша буква кожного слова співпадає з першою буквою назви планети.
Малий Василь забаву має Юшку солону усім насипає.
Діти називають назви, а вчитель розміщує написи на дошці.
Планети земної групи: Меркурій, Венера, Земля, Марс. Планети - гіганти: Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун.
3. Робота з медіотекстом "Планети Сонячної системи " https://learningapps.org/10952781
4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
5. Перевірка засвоєння матеріалу
а) Робота в групах.
Конструювання Сонячної системи за допомогою лего.
- Жовта цеглинка -Сонце. Кожна цеглинка підписана. Побудуйте лего -вежу з планет- цеглинок.
б) Відповіді на питання до медіотексту на https://learningapps.org/10952781.
Один учень з групи учнів біля дошки, а інші підтверджують згоду або незгоду сигнальними картками.(червона картка - ні, зелена картка - так)
6. Розвиток математичної компетентності.
- Пропоную вам порівняти планети земної групи Меркурій, Венеру та Землю. Скільки триває доба на Землі. Зробіть підрахунки у скільки разів доба на Меркурії більша?
1416:24=59
Зробіть підрахунки у скільки разів доба на Венері більша? 5832:24=243
Соня (дитина з ООП) в цей час встановлює послідовність частин доби на дошці.
ІІІ. Рефлесія урок
- Продовжіть речення ( над дошкою)
- Заповнюємо бортовий журнал.