Я досліджую світ. Які таємниці приховує космос?

Про матеріал

Тема місяця "Світ невідомий" Тема уроку: Які таємниці приховує космос?

Питання для опрацювання.

- Планети сонячної системи.

- Відмінності між планетами.

Робота над медіотекстом "Планети сонячної системи"

- Гра "Упізнай планету за описом".

- Конструювання Сонячної системи (лего)

Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема: Які таємниці приховує космос?

Питання для опрацювання.

-  Планети сонячної системи.

-  Відмінності між планетами.

Робота над медіотекстом "Планети сонячної системи" - Гра "Упізнай планету за описом". - Конструювання Сонячної системи (лего) Очікуванні результати:

-  з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування

-  зіставляє почуте з власним досвідом 

-  розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію 

-створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного 

-  виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона

-  порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо 

                                                       Хід уроку

І . Ранкова зустріч

1.   Привітання

- Сьогодні за вікном справжня зима. Тому наші зимові діти, ті що народилися, тоді коли сонце було у сузір'ях Стрільця, Водолія, Козерога привітайте усіх з побажанням.

2.   Новини дня

-   Який сьогодні день за календарем?

-   Який сьогодні день за погодою?

-   А за яких погодних умов можна побачити зірки на небі?

3.   Обмін інформацією

-                     А які ще космічні об'єкти ви знаєте? (комети, метеорити, астероїди, Сонце, боліди, планети) (На дошці з'являються написи і малюнки) - Дайте характеристику цим об'єктам.

-                     В мене в руках магічне цифра-число 8. Висловіть припущення, чому я назвала це число магічним?

-                     Коли ми дивимося на цю цифру, то не бачимо ні початку її не кінця. Вона наче безкінечна. В математиці є символ нескінченності. ( Вчитель показує знак)  - На що схоже?

-                     А що в математиці не має ні початку, не кінця? (пряма, натуральний ряд чисел) - А як число 8 стосується нашої теми місяця - "Світ невідомого" і саме космосу? (8 планет нашої галактики) а) Повідомлення теми.

-                     Сьогодні ми і поговоримо про планети. Дізнаємося про них щось нове. Світ невідомого почне ставати світом відомим.

ІІ. Робота над новим матеріалом

1. Вступне слово вчителя

-  Перше питання ми вже розкрили. Скільки планет сонячної системи? Хоча ще зовсім недавно вчені - астрофізики вважали, що планет 9. І називали останню планету сонячної системи Плутон. Але тепер, провели спостереження, математичні розрахунки і змінили свою думку, довівши, що Плутон не може бути планетою. Це астероїд.

2. Вивчення назв і розташування планет.

-     Друге питання. Які назви мають планети? Як вони розташовані від сонця?

-     З цим питанням нам допоможе розібратися такий вислів. Перша буква кожного слова співпадає з першою буквою назви планети.

Малий Василь забаву має  Юшку солону усім насипає.

 Діти називають назви, а вчитель розміщує написи на дошці.

Планети земної групи: Меркурій, Венера, Земля, Марс. Планети - гіганти: Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун.

3.   Робота з медіотекстом "Планети Сонячної системи " https://learningapps.org/10952781

4.   Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

5.   Перевірка засвоєння матеріалу

а) Робота в групах.

Конструювання Сонячної системи за допомогою лего.

- Жовта цеглинка -Сонце. Кожна цеглинка підписана. Побудуйте лего -вежу з планет- цеглинок.

б) Відповіді на питання до медіотексту на https://learningapps.org/10952781. 

 Один учень з  групи учнів біля дошки, а інші підтверджують згоду або незгоду сигнальними картками.(червона картка - ні, зелена картка - так)

6. Розвиток математичної компетентності.

-   Пропоную вам порівняти планети земної групи Меркурій, Венеру та Землю.  Скільки триває доба на Землі. Зробіть підрахунки у скільки разів доба на Меркурії більша?

image 

1416:24=59

Зробіть підрахунки у скільки разів доба на Венері більша? 5832:24=243

 Соня (дитина з ООП) в цей час встановлює послідовність частин доби на дошці.

ІІІ. Рефлесія урок

-   Продовжіть речення ( над дошкою)

image

-   Заповнюємо бортовий журнал.

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку