Конспект інтегрованого уроку математики 6 клас по темі "Масштаб"

Про матеріал

Урок формування вмінь і навичок. Урок пошуку роботи в Центрі зайнятості. Виконання тестів. Розв'язування задач прикладного змісту з математики і географії. Відгадування ребусів. Використання масштабу в різних професіях.

Перегляд файлу

   Інтегрований урок з математики і географії по темі «Масштаб»

Тема уроку: розвязування вправ.

Мета уроку: виробити в учнів вміння і навички розвязувати прикладні задачі на використання властивостей масштабу, розвивати логічне мислення, виховувати уважність, товариськість, вміння працювати в групі.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Обладнання: рулетка, компютер, карточки.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

Учень.

- Доброго дня! Ми зайшли до вашого Центру працевлаштування, тому що всі шукаємо роботу. Чи можете ви нам щось запропонувати?

Учитель.

- Я рада вітати вас у Центрі. Я – роботодавець. Мені на роботу потрібні працівники, які знають математику, а саме масштаб.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Тоді приготуйте ваші резюме – домашню роботу.

(Учні обмінюються зошитами. Учитель визиває по черзі учнів, які зачитують відповіді до вправ. Якщо відповідь вірна, то учень у зошиті сусіда ставить «+», якщо ні, то «-». Робимо аналіз домашньої роботи і розв’язуємо завдання, при розв’язанні яких виникли в учнів запитання.)

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Тестові завдання.

1) Який з масштабів більший:

а) 1:25;     б) 1:300;     в) 1:50000.

2) Перетворіть числовий масштаб в іменований: 1: 9000000
а) у 1см - 90км,         б) в 1см - 900км;             в) в 1см - 9 000 км.

3) У скільки разів відстань на місцевості більша, ніж на плані, якщо місцевість зображена в масштабі 1: 35 000?
а) в 35 000 разів;            б) у 35 разів;             в) в 3,5 рази.

4) На плані відстань між пунктами 3 см, що відповідає 900м на місцевості.
Визначте масштаб плану?

а) в 1 см - 200 м;             б) в 1 см - 300 м;           в) в 1 см - 900 м;

5) Визначте, числовий масштаб плану, якщо місцевість на ньому зменшена в 300 разів.
а) 1: 3000; б) 1: 30; в) 1: 300.

6) Якій відстані на плані буде відповідати відстань на місцевості 500 метрів,
якщо масштаб  1 см - 50 м.
а) 20 см, б) 10см; в) 1 см.

На роботу прийнято всіх, з чим я вас і вітаю.

Давайте запишемо в зошити дату вступу на роботу і назву теми, над якою ми будемо працювати (учні записують дату і тему уроку)

Розшифруйте ребус.

                                                                   Н = Б

Результат пошуку зображень за запитом "маска" ,, Результат пошуку зображень за запитом "штанга" ,,

ІV. Застосування знань і вмінь

До нашого Центру звернулося багато людей. Це: військові, будівельники, біологи, дизайнери, архітектори, прості селяни та інші. Всі вони просять допомогти їм зробити обчислення. Їхні прохання я перевела на мову математики, тобто склала задачі. Ви готові їх розв’язувати? То ж, вперед!

 

 

Задача №1(від архітектора) Виміряти довжину і ширину школи. Накреслити план школи в зошиті.

 

Задача №2(від туриста)  Пішохід вирушив із селища Калинівка до залізничної станції(карта місцевості на мал. 5). Швидкість пішохода дорівнює 80 м/хв. За скільки хвилин пішохід дійде до станції?

 

Задача №3(від військових) Відстань між двома містами на одній карті дорівнює 6,4 см, а на іншій – 12,8 см. Масштаб першої карти дорівнює 1:3000000. Знайти масштаб другої карти. Зробити висновок.

 

 

Задача №4. (від селекціонерів, агрономів, лісників) Нехай ділянка, яку ви обрали для фенологічих досліджень, має розміри 34х20( см), а на аркуші паперу є місце розміром 17х15 (см). Який буде масштаб плану?

 

Задача №5(від дизайнерів) Що означає масштаб: 1) 10:1; 2) 100:1? У яких випадках застосовують цей масштаб?

 

 Задача № 6 (від біологів) Довжина крила комахи, яку намальовано в масштабі 50:1, дорівнює 20 см. Знайти дійсну довжину крила.

 

VI. Підсумок уроку.

В яких професіях потрібно використовувати властивості масштабу?

В яких випадках використовується масштаб?

Який масштаб використовують, коли маленькі зображення перетворюють у більші?

Що нового ви дізнались на уроці?

 

VII. Домашнє завдання.

 Намалювати план своєї кімнати у масштабі 1:50. На плані показати розташування меблів.

 

 

1

 

docx
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
1645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку