До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з математики в 6 класі на тему "Множення і ділення десяткових дробів"

Про матеріал

Розробка уроку "Множення і ділення десяткових дробів" метою якого є систематизація і узагальнення знань та вмінь учнів з теми, розвиток обчислювальних навичок, міжпредметних зв'язків та виховання інтересу до вивчення математики.

Перегляд файлу

Тема уроку: Множення і ділення десяткових дробів.

Мета уроку:

  • систематизувати і узагальнити знання та вміння учнів з теми,
  •  розвивати обчислювальні навички, міжпредметні зв’язки,
  • виховувати інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Обладнання: карта підводного царства, картки з зображеннями морських мешканців  – на звороті завдання, картки з морською тематикою – на звороті кросворд, презентація Power Point.

 

Хід уроку.

 

І. Організаційний етап.

Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Розгадування кросворду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п

о

р

і

в

н

я

н

н

я

 

 

 

 

 

 

 

ц

і

л

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

р

о

б

о

в

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

и

с

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

о

к

р

у

г

л

е

н

н

я

 

 

 

 

 

 

 

 

з

в

и

ч

а

й

н

и

й

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

а

т

у

р

а

л

ь

н

і

д

е

с

я

т

к

о

в

и

й

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

к

о

м

а

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Дія,  якою визначають більший десятковий дріб.
  2.               Частина десяткового дробу перед комою.
  3.               Частина десяткового дробу після коми.
  4.               Знак, який розділяє чисельник і знаменник.
  5.               Дія, якою находять приблизне значення числа.
  6.               Дріб з рискою.
  7.               Числа, які використовують для лічби.
  8.               Дріб з комою.
  9.               Розділовий знак в десятковому дробі.

 

ІІІ. Закріплення знань, відпрацювання навичок.

Колективне розв’язування.

Учні по черзі виходять до дошки, витягують картку з зображеннями морських мешканців  – на звороті отримують завдання, розв’язуючи його прикріпляють зображення на карту підводного царства.

 

Електричний скат. Кашалот може не дихати 1 год., а морж може перебувати під водою 0,1 часу кашалота. Скільки часу може перебувати під водою морж?

 

Морська зірка. Лев може бігти зі швидкістю 72км/год. А швидкість акули становить  0,5 швидкості лева. Яку швидкість може розвивати акула?

 

Риба клоун. Гренландський кит має довжину до 21м., а  рибка - клоун  має довжину, що становить 0,001довжини кита. Яка довжина  рибки - клоуна?

 

 

 

Робота в групах (по 6 чоловік).

Дельфін.  Порахуйте ланцюжок та дізнайтесь, скільки років живе дельфін.

                   *0,2     +3,4        +12,305      -9,035       *0,5                   

 

 

Колективне розв’язування.

Кит. Розв’яжіть рівняння та дізнайтесь, яка кількість зубів у кита-кашалота 

 (х + 23,5) : 2,5 = 37,4

 

Акула.  Обчисліть зручним способом,округліть до одиниць та помножте на 4, і ви дізнаєтесь довжину китової акули (в метрах).

4,6 * 2,8 + 3,6 * 4,6 – 5,1 * 4,6

 

Самостійна робота із взаємоперевіркою

І варіант

Корали. Об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 1,2 м;  4,5 м і 0,7  м дорівнює: а) 3,78м3,      б) 37,8 м3,      в) 0,378 м3,      г) 378м3.

Правильна відповідь підкаже вам, яка риба найбільша на Землі.

 (а – тигрова акула, б – косатка, в – біла акула, г – кашалот)

Риба-вудильник.  Площа прямокутника з сторонами 0,25 м,  і 4,5 м дорівнює:

а) 11,25м2,       б) 1,125м2,   в) 0,1125м2,   г) 1125м2.

Правильна відповідь підкаже вам, що допомагає ловити здобич рибі

(а – зябри, б – ліхтарик, в – хвіст, г - плавці).

ІІ варіант

Корали. Об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами     0,6 дм; 8 дм і  1,1 дм дорівнює:  а) 528дм3,   б) 5,28дм3,    в) 0,528дм3,    г) 52,8дм3.

Правильна відповідь підкаже вам, яка риба найменша на Землі.

(а – риба метелик, б – філіппінський бичок, в – риба крихітка, г – гавайський в’юнок).

 Медузи. Площа квадрата зі стороною 3,33 дм дорівнює:

а) 110,889 дм2,   б) 1108,89 дм2,    в) 11,0889 дм2,    г) 11088,9 дм2.

Правильна відповідь підкаже вам, яка тварина на Землі найбільша

(а – слон, б – жираф, в – синій кит, г – тигрова акула).

 

 

Колективне розв’язування.

Риба прилипала.  Рибак впіймав рибу. Коли у нього спитали, скільки важить риба, він сказав: ”Я думаю, що хвіст її важить 1кг, голова важить стільки, скільки хвіст і половина тулуба, а тулуб – скільки голова і хвіст разом ”! Скільки ж важить риба?

 

Морський краб.  Знайдіть значення виразу та дізнайтесь вагу камчатського краба(в кілограмах): 8,2а – 3,5а – 0,4в,   якщо а=10 в = 100

 

Черепаха.  Павучок і черепаха почали свою подорож з одного пункту. Павучок біг із швидкістю 2,1м/год, а швидкість черепахи була в 1,5 рази більше. Яка відстань буде між павучком і черепахою через 30 хвилин.

 

ІV. Домашнє завдання.

V. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення і ділення десяткових дробів.

Номер слайду 2

Кашалот може не дихати 1 год., а морж може перебувати під водою 0,1 часу кашалота. Скільки часу може перебувати під водою морж?

Номер слайду 3

Лев може бігти зі швидкістю 72км/год. А швидкість акули становить 0,5 швидкості лева. Яку швидкість може розвивати акула?

Номер слайду 4

Гренландський кит має довжину до 21м., а рибка - клоун має довжину, що становить 0,001довжини кита. Яка довжина рибки - клоуна?

Номер слайду 5

РОБОТА В ГРУПАХ. Порахуйте ланцюжок та дізнайтесь, скільки років живе дельфін.

Номер слайду 6

Розв’яжіть рівняння та дізнайтесь, яка кількість зубів у кита-кашалота (х + 23,5) : 2,5 = 37,4

Номер слайду 7

Обчисліть зручним способом,округліть до одиниць та помножте на 4, і ви дізнаєтесь довжину китової акули (в метрах). 4,6 * 2,8 + 3,6 * 4,6 – 5,1 * 4,6=

Номер слайду 8

Самостійна роботаІ варіант. Об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 1,2 м; 4,5 м і 0,7 м дорівнює:а) 3,78м3,б) 37,8 м3, ) 0,378 м3,г) 378м3. Правильна відповідь підкаже вам, яка риба найбільша на Землі. (а – тигрова акула, б – косатка, в – біла акула, г – кашалот)Площа прямокутника з сторонами 0,25 м, і 4,5 м дорівнює:а) 11,25м2, б) 1,125м2, в) 0,1125м2, г) 1125м2. Правильна відповідь підкаже вам, що допомагає ловити здобич рибі (а – зябри, б – “ліхтарик”, в – хвіст, г - плавці).ІІ варіант 1. Об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 0,6 дм; 8 дм і 1,1 дм дорівнює: а) 528дм3, б) 5,28дм3, в) 0,528дм3, г) 52,8дм3. Правильна відповідь підкаже вам, яка риба найменша на Землі.(а – риба метелик, б – філіппінський бичок, в – риба крихітка, г – гавайський в’юнок). 2. Площа квадрата зі стороною 3,33 дм дорівнює:а) 110,889 дм2, б) 1108,89 дм2, в) 11,0889 дм2, г) 11088,9 дм2. Правильна відповідь підкаже вам, яка тварина на Землі найбільша (а – слон, б – жираф, в – синій кит, г – тигрова акула).

Номер слайду 9

Рибак впіймав рибу. Коли у нього спитали, скільки важить риба, він сказав: ”Я думаю, що хвіст її важить 1кг, голова важить стільки, скільки хвіст і половина тулуба, а тулуб – скільки голова і хвіст разом !” Скільки ж важить риба?

Номер слайду 10

Знайдіть значення виразу та дізнайтесь вагу камчатського краба(в кілограмах): 8,2а – 3,5а – 0,4в, якщо а=10 в = 100

Номер слайду 11

Павучок і черепаха почали свою подорож з одного пункту. Павучок біг із швидкістю 2,1м/год, а швидкість черепахи була в 1,5 рази більше. Яка відстань буде між павучком і черепахою через 30 хвилин.

Номер слайду 12

Мешканці підводного царства

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
18 лютого
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку