Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Завдання для дітей з використанням ЛЕГО

Про матеріал
Це пізнавальні та мотивуючі завдання для дітей, які можуть бути використаними на етапі закріплення знань або мотивації для вивчення нового.Завдання інтегрованого характеру і поєднують у собі два предмети: математику та природознавство. Для їх виконання потрібні 6 цеглинок ЛЕГО.
Перегляд файлу

ЦІКАВІ    ВПРАВИ З    КОНСТРУКТОРОМ   ЛЕГО,

ЯКІ  МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ      НА   УРОКАХ    МАТЕМАТИКИ

                                            ВПРАВА №1  Логічна задача.

Робота  цієї вправи будується на розумінні послідовності дій,важливості поетапного виконання завдання і послідовності елементів ЛЕГО в підсумковому проекті.

Мета: розвиток логічного мислення, поліпшення уяви і творчого мислення учнів.

Вона  розрахована на учнів 3 – 4 класів.

 На уроці цю вправу можна застосовувати на етапі     актуалізації знань або закріпленні матеріалу. Вона   припускає   самостійну роботу кожного учня з  подальшою  взаємоперевіркою і обґрунтуванням власної позиції.

Короткий огляд:

Учитель роздає картки з завданням . Дає час, регламентуючи його ( 5 хв) учням для вирішення завдання та побудови вежі на площині  стола. Потім пропонує провести взаємоперевірку. А після цього виводить на  екран проектора правильну відповідь, пропонуючи   учням зіставити відповідь на слайді  зі своєю вежею і виправити помилки  колективно,  з поясненням. 

Завдання для дітей:

Побудуй вежу.

 Жовтий стоїть не останнім у вежі ,але і не першим,зелений - між червоним і жовтим. Блакитний - над помаранчевим ,який стоїть останнім знизу . Яким у вежі за рахунком ви поставите синій.

Відповідь:

першим,вгорі.

                                                       

 

 

                                        ВПРАВА № 2  «Дослідник»

Ця вправа вимагає зосередження і терпіння, вміння концентруватись на завданні. Вона  розрахована на учнів 4 класу.

Мета: закріпити знання учнів з дій додавання ,віднімання, множення багатоцифрових  чисел;цікаво подати матеріал,стимулюючи учнів до   активної роботи;зв’язати цю вправу з вивченням наступної теми з природознавства «Євразія -  найбільший материк» ; вчити учнів працювати у групі,домовлятись,знаходити спільне рішення.

Короткий огляд:

Вчитель виводить на слайд малюнок з зображенням вежі ЛЕГО, на кожній цеглині якої ( зверху до низу)  написані приклади,пропонуючи учням у малій групі розв’язати їх і записати  у  зошит   в один стовпчик, підкреслюючи перше число кожної відповіді. Учитель наголошує,що приклади повинні бути записані у тій послідовності, у якій вони пропонуються на слайді.  Тільки у цьому випадку учні зможуть знайти правильну відповідь.  Дає учням для вирішення 7 хв і пропонує назвати відповідь: назву об’єкту , який досліджували  ,а потім число,яке йому відповідає. Можна перевірити правильність виконання вправи  за допомогою сигнальних карток,які показують чи правильно ,а чи ні виконали завдання інші   групи.

Завдання для дітей:

Розв’яжіть приклади на цеглинках, і з перших цифр кожної відповіді (читати зверху до низу) складіть шестизначне число і ви дізнаєтесь ,яка площа Каспійського моря.

Додаток.

Приклади :  1) 15*22;  2) 6754+826  ;  3) 12307 – 5742;  4) (10572+4621) – (80186 -64993);  5)347 * 0;  6)(625+ 371) * 0.

Відповідь:  376000 км

                                                   

                            

                                ВПРАВА №3  «Математика у космосі»

Працюючи з великими кубиками ЛЕГО,або виконуючи колективну роботу, діти діляться один з одним деталями завдання,щоб  виконати його в короткий час.

Колективна робота розвиває навички спілкування,вчить знаходити оптимальний вихід, розвиває пізнавальний інтерес учня. Вправа розрахована на учнів 4 класу.

Короткий огляд:

Учитель  на  1 слайді показує цеглинки на яких записані приклади і пропонує учням  пограти у гру «Математика у космосі» .А на другому  назви планет і кольори цеглинок з якими вони зв’язані, які поєднують у собі математичні дії і вивчення планет сонячної системи. Можна використовувати на етапі закріплення  знань. Після виконаної роботи учням пропонується подивитись схему сонячної системи і назвати,який порядок планет в залежності від сонця. ВКІНЦІ ВПРАВИ УЧИТЕЛЬ НАГОЛОШУЄ, що ще з двома найвіддаленішими від сонця планетами у цьому строї вони  познайомляться на  уроці природознавства.

Завдання для дітей:

Вирішіть приклади записані на цеглинках . Розставте кольори цеглинок на столі у такій послідовності ,щоб відповіді прикладів стояли у порядку зростання. Звірте послідовність поставлених вами цеглинок зі слайдом . Якщо ви виконали завдання правильно ви можете познайомитись із порядком розташування  планет залежно від сонця.

Додаток:

Меркурій   (32)  синій

Венера  (64)  блакитний

Земля (102) зелений

Марс ( 368)  жовтий

Юпітер  ( 579) помаранчевий

Сатурн  (  1290) червоний

docx
Додав(-ла)
Яблуненко Юлия
Додано
26 березня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку