Завдання для дітей з використанням ЛЕГО

Про матеріал
Це пізнавальні та мотивуючі завдання для дітей, які можуть бути використаними на етапі закріплення знань або мотивації для вивчення нового.Завдання інтегрованого характеру і поєднують у собі два предмети: математику та природознавство. Для їх виконання потрібні 6 цеглинок ЛЕГО.
Перегляд файлу

ЦІКАВІ    ВПРАВИ З    КОНСТРУКТОРОМ   ЛЕГО,

ЯКІ  МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ      НА   УРОКАХ    МАТЕМАТИКИ

                                            ВПРАВА №1  Логічна задача.

Робота  цієї вправи будується на розумінні послідовності дій,важливості поетапного виконання завдання і послідовності елементів ЛЕГО в підсумковому проекті.

Мета: розвиток логічного мислення, поліпшення уяви і творчого мислення учнів.

Вона  розрахована на учнів 3 – 4 класів.

 На уроці цю вправу можна застосовувати на етапі     актуалізації знань або закріпленні матеріалу. Вона   припускає   самостійну роботу кожного учня з  подальшою  взаємоперевіркою і обґрунтуванням власної позиції.

Короткий огляд:

Учитель роздає картки з завданням . Дає час, регламентуючи його ( 5 хв) учням для вирішення завдання та побудови вежі на площині  стола. Потім пропонує провести взаємоперевірку. А після цього виводить на  екран проектора правильну відповідь, пропонуючи   учням зіставити відповідь на слайді  зі своєю вежею і виправити помилки  колективно,  з поясненням. 

Завдання для дітей:

Побудуй вежу.

 Жовтий стоїть не останнім у вежі ,але і не першим,зелений - між червоним і жовтим. Блакитний - над помаранчевим ,який стоїть останнім знизу . Яким у вежі за рахунком ви поставите синій.

Відповідь:

першим,вгорі.

                                                       

 

 

                                        ВПРАВА № 2  «Дослідник»

Ця вправа вимагає зосередження і терпіння, вміння концентруватись на завданні. Вона  розрахована на учнів 4 класу.

Мета: закріпити знання учнів з дій додавання ,віднімання, множення багатоцифрових  чисел;цікаво подати матеріал,стимулюючи учнів до   активної роботи;зв’язати цю вправу з вивченням наступної теми з природознавства «Євразія -  найбільший материк» ; вчити учнів працювати у групі,домовлятись,знаходити спільне рішення.

Короткий огляд:

Вчитель виводить на слайд малюнок з зображенням вежі ЛЕГО, на кожній цеглині якої ( зверху до низу)  написані приклади,пропонуючи учням у малій групі розв’язати їх і записати  у  зошит   в один стовпчик, підкреслюючи перше число кожної відповіді. Учитель наголошує,що приклади повинні бути записані у тій послідовності, у якій вони пропонуються на слайді.  Тільки у цьому випадку учні зможуть знайти правильну відповідь.  Дає учням для вирішення 7 хв і пропонує назвати відповідь: назву об’єкту , який досліджували  ,а потім число,яке йому відповідає. Можна перевірити правильність виконання вправи  за допомогою сигнальних карток,які показують чи правильно ,а чи ні виконали завдання інші   групи.

Завдання для дітей:

Розв’яжіть приклади на цеглинках, і з перших цифр кожної відповіді (читати зверху до низу) складіть шестизначне число і ви дізнаєтесь ,яка площа Каспійського моря.

Додаток.

Приклади :  1) 15*22;  2) 6754+826  ;  3) 12307 – 5742;  4) (10572+4621) – (80186 -64993);  5)347 * 0;  6)(625+ 371) * 0.

Відповідь:  376000 км

                                                   

                            

                                ВПРАВА №3  «Математика у космосі»

Працюючи з великими кубиками ЛЕГО,або виконуючи колективну роботу, діти діляться один з одним деталями завдання,щоб  виконати його в короткий час.

Колективна робота розвиває навички спілкування,вчить знаходити оптимальний вихід, розвиває пізнавальний інтерес учня. Вправа розрахована на учнів 4 класу.

Короткий огляд:

Учитель  на  1 слайді показує цеглинки на яких записані приклади і пропонує учням  пограти у гру «Математика у космосі» .А на другому  назви планет і кольори цеглинок з якими вони зв’язані, які поєднують у собі математичні дії і вивчення планет сонячної системи. Можна використовувати на етапі закріплення  знань. Після виконаної роботи учням пропонується подивитись схему сонячної системи і назвати,який порядок планет в залежності від сонця. ВКІНЦІ ВПРАВИ УЧИТЕЛЬ НАГОЛОШУЄ, що ще з двома найвіддаленішими від сонця планетами у цьому строї вони  познайомляться на  уроці природознавства.

Завдання для дітей:

Вирішіть приклади записані на цеглинках . Розставте кольори цеглинок на столі у такій послідовності ,щоб відповіді прикладів стояли у порядку зростання. Звірте послідовність поставлених вами цеглинок зі слайдом . Якщо ви виконали завдання правильно ви можете познайомитись із порядком розташування  планет залежно від сонця.

Додаток:

Меркурій   (32)  синій

Венера  (64)  блакитний

Земля (102) зелений

Марс ( 368)  жовтий

Юпітер  ( 579) помаранчевий

Сатурн  (  1290) червоний

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрушко Любов Олександрівна
    Гарні завдання. Для 3 класу вже використаю. Шкода, що лише одне...
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1894
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку